Toyota Motor Corp. - Новини и интересни факти за/от марката

Дискусии, коментари, идеи, предложения, срещи, история, интересни факти
Публикувай отговор
Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Toyota-Новини и интересни факти!

Мнение от Kiki » 12 Фев 2018 19:39

BOz написа:
Kiki написа:
BOz написа: Да бе.
всеки техен модел ще го има под думата Корола някъде си и това го смятат като най-продаван модел, защото бил Корола. tooth.gif
Да бе, ама под думата РАВ 4 няма друг кросоувър. tongue.gif
Така е. Ама както пише в статията излиза, че най-продаван модел е друг. Точно обратното на Тойота.
Този модел е като Королата за която пишеш.
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Toyota-Новини и интересни факти!

Мнение от BOz » 12 Фев 2018 19:53

Дали?
Нека видим двата Нисана първо:

x-trail:
Изображение

И Rogue:
Изображение

Нека сега видим да кажем един Аурис:
Изображение

И една Корола:
Изображение

И викаш Нисана не е един и същ, а Королата е някакъв съвсем друг модел?

За стакмистиката си прав. tooth.gif
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
Kiki
Мнения: 8211
Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
Местоположение: София
Автомобил: РАВ 4 ХА 30
Благодарил/а: 3 пъти
Получена  благодарност: 12 пъти

Toyota-Новини и интересни факти!

Мнение от Kiki » 12 Фев 2018 20:23

Нисана има повече разлики от Королата. w00t.gif
За разлика от главата, коремът казва кога е празен!

nowyaris
Мнения: 4515
Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
Местоположение: ЛИНЦ/АТ
Получена  благодарност: 1 път

Toyota-Новини и интересни факти!

Мнение от nowyaris » 12 Фев 2018 21:22

Kiki написа: Нисана има повече разлики от Королата. w00t.gif
Аха.Джантите са им различни.
Не мога да разбера що се коркате на тема "Нискобюджетни автомобили". tongue.gif
Живота е като Чевермето - колкото повече те върти,толкова по-пекан ставаш....

centil
Мнения: 934
Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
Местоположение: Germany
Получена  благодарност: 18 пъти

Toyota-Новини и интересни факти!

Мнение от centil » 28 Фев 2018 08:51

Тойота представи новия 2.0 литров двигател с комбинирано впръскване на горивото, нова CVT и нова хибридна система, която ще се куплира с новия двигател - https://newsroom.toyota.co.jp/en/corpor ... 79861.html
[bbvideo=1280,720]https://youtu.be/X__JTmVJ9ug[/bbvideo]
[bbvideo=1280,720]https://youtu.be/m-MLyKjYqSw[/bbvideo]
[bbvideo=1280,720]https://youtu.be/VGfxTRYI1YQ[/bbvideo]
Изображение
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Toyota-Новини и интересни факти!

Мнение от slowtraveler » 28 Фев 2018 09:35

В борбата за икономия нещата почват да изглеждат страшни mad.gif
Какво виждам по-горе?
1. Двойно повече инжектори - т.е. двойно по-голяма вероятност от проблем.
2. Чисто електрическо управление на охлаждането.. Донякъде ел-термостатът е поносим, обаче ел-помпата ми идва малко множко в сравнение с чисто механичното решение... Да, може да икономисва нялколко милилитра, ама щом се върти двигателя е нормално да му се подава и охлаждане...
3. Усложнена скоростна кутия.. Вместо обикновената пряка предавка са монтирали и CVT...
С горните неща ми се струва, че Тойота ще слезе в класацията... Освен ако другите решат да ги последват по същия път де :)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
WoLF
Мнения: 2584
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

Toyota-Новини и интересни факти!

Мнение от WoLF » 28 Фев 2018 09:47

Така е - имат много повече места, където могат да се объркат японците, но пък така мислех и за Приус-ите преди да се поинтересувам и да разбера как цялата сложност е реално по-здрава и с по-малко поддръжка от конвенционалните автомобили... Помпата на инвертора е електрическа и върти постоянно, но имаха изтегляне точно заради повреди в нея и прегрели инвертори dry.gif
ИзображениеИзображениеИзображение

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Toyota-Новини и интересни факти!

Мнение от BOz » 28 Фев 2018 11:08

Единствения минус, който виждам с "новите" решения е директното впръскване, комбинирано с ЕГР. Ще започнат много повече теми, подобаващи на дизелите.
Иначе за водната помпата то Приусите от 2009-та са си с такава помпа и вече 9 години се е доказал, като стабилен компонент. И е много добре измислено, защото когато двигателя е в режим на подгряване, то няма смисъл да въртиш цялото количество течност, а я местиш съвсем леко, колкото да няма локално прегряване. По този начин системата загрява доста по-бързо, което е много важно за хибридния вариант, за да може да влезе в "хибриден" режим доста по-бързо.
С електронния термостат виждам още един бонус, че ще може да намалят "малкия" кръг на охлаждане още повече, което ще допринесе до още по-бързо достигане в оптимален режим, заедно с бързото затопляне на купето. И като се охлади парното на място и термостата ще може да държи отворен по-дълго, за да се оползотвори и топлината от големия кръг, примерно. Отделно с него ще може да се увеличи и температурата на работа на мотора при ниски натоварвания и да работи на доста бедна смес чрез директното впръскване. А бе все бонуси. Само това директно впръскване не ме кефи.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

Аватар
slowtraveler
Мнения: 4857
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 141 пъти
Получена  благодарност: 135 пъти

Toyota-Новини и интересни факти!

Мнение от slowtraveler » 28 Фев 2018 11:15

Като сложиш на кантара нещата Приус е доста по-прост от обикновен автомобил...
Докато новата стратегия явно ще накичи всичките негативи на обикновения автомобил, като към тях добави компенсиращите ги хибридна система..

БОз, тя целта за използване на дадените детайли е ясна... Въпросът е, че тръгват на ненужно усложняване..
Ако продължават така ще им се разсърдя и ще мина директно на електричка като прескоча хибрида :)
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Toyota-Новини и интересни факти!

Мнение от mfandakov » 28 Фев 2018 11:25

Мен мотора ми харесва,и ел.термостата работи на други места добре,и ел.водната помпа.
За EGR и да го има няма проблем защото ги няма саждите на дизела,чакам само турбината да се появи. :D
Да видим N.m и H.p.

П.с само дано дългият ход ,комбиниран с късите поли на буталата да не прави "мизерии" като един много кофти AKL мотор на VAG групата.
Последно промяна от mfandakov на 28 Фев 2018 11:42, променено общо 1 път.
worthy.gif

Аватар
BOz
Мнения: 4272
Регистриран на: 24 Сеп 2013 18:06
Местоположение: София
Благодарил/а: 2 пъти
Получена  благодарност: 98 пъти

Toyota-Новини и интересни факти!

Мнение от BOz » 28 Фев 2018 11:40

mfandakov написа: За EGR и да го има няма проблем защото ги няма саждите на дизела
Де да беше така. При последните поколения двигатели с директно впръскване си кади като стой та гледай.
Не случайно последните Еко норми за твърди частици на бензин и дизел са еднакви.
Разход на хибрид-> Изображение
Разход на дизелов автоматик -> Изображение

van
Мнения: 107
Регистриран на: 07 Ное 2017 08:51
Местоположение: Варна

Toyota-Новини и интересни факти!

Мнение от van » 28 Фев 2018 12:21

mfandakov написа:
Да видим N.m и H.p.
Прикачени файлове
Screen Shot 2018-02-28 at 12.18.53.png
Screen Shot 2018-02-28 at 12.18.53.png (106.55 KiB) Преглеждано 2495 пъти
Изображение

Аватар
mfandakov
Мнения: 3325
Регистриран на: 20 Апр 2015 21:00
Местоположение: Кричим
Автомобил: E38
Благодарил/а: 16 пъти
Получена  благодарност: 41 пъти

Toyota-Новини и интересни факти!

Мнение от mfandakov » 28 Фев 2018 12:33

Това за същият мотор ли е.
На много високи обороти се случват нещата .
Защо ли :dontknow: :D $$$$$

Турбината да дойде веднага. tooth.gif
worthy.gif

Аватар
WoLF
Мнения: 2584
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 224 пъти
Получена  благодарност: 99 пъти

Toyota-Новини и интересни факти!

Мнение от WoLF » 28 Фев 2018 19:11

Плаче за компресор, ама ще е електрически май като гледам как са го олекотили двигателя cool.gif При мен само водната помпа на двигателя е на ремъка...
ИзображениеИзображениеИзображение

centil
Мнения: 934
Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
Местоположение: Germany
Получена  благодарност: 18 пъти

Toyota-Новини и интересни факти!

Мнение от centil » 01 Мар 2018 22:49

Всъщност D4-S технологията на впръскване на гориво в двигателя се монтира в хибрини Лексуси (GS 300h и IS 300h) от 2013г, като там обема е 2 494 ccm. Все още не са известни проблеми с двигателя.
Изображение
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] и 55 госта