M20A-FXS (2.0 D-4S DVVT-iE) e модифициран на база на A25A-FXS (2.5 D-4S DVVT-iE) и няма много общо с 2ZR-FXE (1.8 EFI VVT).
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
-
- Мнения: 4898
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Вижте диаметрите на цилиндри и бутала. Вижте схемата на разположението на цилиндрите и каналите за охладителната течност. Блока е същия, поне според мен - като при 1.8.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Аз какво трябва да гледам съм го видял. Вие може да си гледате каквото и където искате, но моля не заблуждавайте с грешни заключения.
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
-
- Мнения: 4898
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
D-4S DVVT-iE - това се отнася към захранването и газоразпределението.
Ако е вярно - по-добре (че и "моята" е такава ). Но дали е вярно.
пс
Лошото е - оказва се, това че "M20A-FXS e модифициран на база на A25A-FXS" - май не трябва да ме радва. Поне по отношение на надеждността - а все пак за това съм взел тойота.
Ако е вярно - по-добре (че и "моята" е такава ). Но дали е вярно.
пс
Явно сте прав.
Лошото е - оказва се, това че "M20A-FXS e модифициран на база на A25A-FXS" - май не трябва да ме радва. Поне по отношение на надеждността - а все пак за това съм взел тойота.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Тук малко нероден петко приказката.
-
- Мнения: 4898
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
За съжаление е "роден" - и съм го придобил петкото Макар, че се надявам все пак да не съжалявам - но надеждата тлее слабо.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 20 Авг 2016 11:13
- Местоположение: Germany
- Получена благодарност: 18 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
За мен Corolla 2.0 с M20A-FXS има само едно огромно предимство - наличие на EHR (Exhaust Heat Recovery). Изпитаната NiMH батерия, повечето мощност и по-"спокойния" ДВГ не са чак толкова от голямо значение. Багажника му е по-малък, защото там е скожен 12V акумулатор. Наличието на директно впръскване води при някои шофьори през зимата при къси разстояния до попадане на гориво в картера.
Във всяко едно друго отношение Corolla 1.8 с 2ZR-FXE има само преимущества - липсва директното впръскване (по-малко чупливи детайли), по-нисък разход (около 0,5л/100км),но пък по-шумен ДВГ. По-голям багажник и 12V акумулатор в двигателния отсег.
Лично мнение - който търси мощност - A25A-FXS в Camry или Lexus. За (почти) всички останали 2ZR-FXE е напълно достатъчен.
Във всяко едно друго отношение Corolla 1.8 с 2ZR-FXE има само преимущества - липсва директното впръскване (по-малко чупливи детайли), по-нисък разход (около 0,5л/100км),но пък по-шумен ДВГ. По-голям багажник и 12V акумулатор в двигателния отсег.
Лично мнение - който търси мощност - A25A-FXS в Camry или Lexus. За (почти) всички останали 2ZR-FXE е напълно достатъчен.
Yaris XP13 1NZ-FXE - ex
Yaris XP21 M15A-FXE
-
- Мнения: 4898
- Регистриран на: 10 Окт 2011 21:22
- Местоположение: Козлодуй
- Благодарил/а: 6 пъти
- Получена благодарност: 74 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Поне не се самонавих да взема нещо значително по-скъпо. Акумулатора е отзад, но поне е леснодостъпен за зареждане (или смяна) - а не като при ауриса. Багажник голям не ми трябва, но разстоянието между предните и задни седалки е необичайно малко. Или просто предните седалки са с много по-дълъг ход и съм ги изтеглил твърде назад.
Auris Е15 Hybrid; Corolla E210 HB 2.0 hybrid
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
За нероден петко визирам проблемите. Ако вече пък си патил от тези ти притеснения, разбирам
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
За темата с климатика. Пише в книжката на Ситроена, кола '98 набор, 10 мин преди да се изгаси колата се спира компресора на климатика и оставяш на вентилатор как си е да махне конденза. При Тойотата не го правих това поне досега, признавам. Като пълен тежкар карам с климатика до точката на спиране. По едно време имаше малко странна миризма. Веднъж щото бях на външен въздух, втория бях на циркулация ама пътя беше гаден и клатеше, може да съм размърдал някакво гнездо на влага . Проблемът и в двата случая се реши още докато карам, без климатик, отварям на външен въздух и давам жега на вентилатора за 10-15 мин и се оправя. Колата я държа почти винаги на затворен клапан за отвън, даже като я паркирам. Не усещам никакви миризми (Слава Богу, надявам се и така да продължи), климатика не мърда от 23 градуса. Т. Е. мисля че от време на време трябва да се даде малко италиански тунинг на системата, без компресора да работи, да изпари гадостите.
Моя теория. Колкото по-голяма е жегата, и колкото по-ниска е температурата на климатика, толкова повече влага и шанс да си имате я мухъл, я плесен да ви се завъди в системата и да си ги дишате.
Моя теория. Колкото по-голяма е жегата, и колкото по-ниска е температурата на климатика, толкова повече влага и шанс да си имате я мухъл, я плесен да ви се завъди в системата и да си ги дишате.
Toyota Corolla TS MY21, 1.8 HSD
-
- Мнения: 203
- Регистриран на: 04 Окт 2021 12:15
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Меган 2,Корола 1.8 хибрид
- Получена благодарност: 1 път
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Днес реших да видя колко икономично мога да карам.Нулирах показанията и карах от Варна до Кранево(където спряхме да обядваме) и обратно до Варна(52 км).Изнервих бая шофьори предимно с голф и бмв3.Резултата беше учудващ за мен-2.9/100.Оказа се че колкото повече баири има нагоре надолу разхода пада.
- iovkito
- Мнения: 2831
- Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
- Местоположение: Добрич
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 56 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Откакто поскъпнаха горивата, извънградско движението е доста по-спокойно. Колите са много по-малко и тези, които карат постоянно със 160-180 и ти се лепват за задната броня, също изчезнаха. Дори се случва камиони да карат с 90 и колите зад тях да поддържат скоростта без да се мъчат да ги изпреварват.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014
-
- Мнения: 920
- Регистриран на: 17 Авг 2020 08:26
- Местоположение: София
- Автомобил: Тойота корола
- Благодарил/а: 26 пъти
- Получена благодарност: 25 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
хахах уцелил си някакъв късмет. Всички празници е преселение на народите. В София е час пик по 20 часа на ден
- FearSoft
- Мнения: 365
- Регистриран на: 20 Май 2022 09:51
- Местоположение: Пловдив
- Автомобил: Corolla Hybrid 1.8. Tук е!
- Благодарил/а: 37 пъти
- Получена благодарност: 49 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Привет!
Темата е доста жива и затова реших, че няма смисъл да отварям нова.
Имам няколко чуденки по повод предстоящо закупуване на Corolla Sedan Hybrid 1.8 (колебая се между нея и Hatchback/Touring Sports, ама малко орязани ми се виждат...), Ето за какво става дума:
1. Поръчаната версия е Еx+ и тя идва с така наречения "Smart key". Което мааалко ме притеснява. За кражба говоря, много умници се навъдиха напоследък... Така че, дали е възможно това "умно" нещо да се ползва само в режим на обикновено дистанционно, с Lock/Unlock функцията на бутоните си, без да си "чати" непрекъснато с колата? То и без това ефирът е достатъчно замърсен .
2. По спецификации колата е с минимален просвет 130 мм - как да го разбирам това, като е натоварена ли? Ако е така - тогава колко е нормалният просвет при празен автомобил (с шофьора само)? Дали има някой с реални впечатления как стоят нещата в действителност? И това не е ли твърде малко за нашите пътища, особено зимно време с ледените кратери, които се образуват?
3. Тъй като реших да я взимам на лизинг (парите ги има, но не ми се изсипват всичките накуп). А да тегля кредит определено се оказва доста по-скъпо от лизинга. Плюс това, че след 5 години тия пари (остатъчната стойност) изобщо няма да са това, което са сега. Та - задължително ли е лизингът да е от избрана от Тойота лизингова компания или може аз да си избера такава?
4. Задължително пълно автокаско - ОК, ясно. Но пак ли трябва Тойота да ми го определи или мога аз да си избера застраховател?
Май това е засега, ако се сетя нещо допълнително (а това е много възможно, по разбираеми причини) - ще драсна пак няколко реда.
И благодаря на всички, които ще си загубят времето да ми четат коментара и евентуално да му отговорят!
Темата е доста жива и затова реших, че няма смисъл да отварям нова.
Имам няколко чуденки по повод предстоящо закупуване на Corolla Sedan Hybrid 1.8 (колебая се между нея и Hatchback/Touring Sports, ама малко орязани ми се виждат...), Ето за какво става дума:
1. Поръчаната версия е Еx+ и тя идва с така наречения "Smart key". Което мааалко ме притеснява. За кражба говоря, много умници се навъдиха напоследък... Така че, дали е възможно това "умно" нещо да се ползва само в режим на обикновено дистанционно, с Lock/Unlock функцията на бутоните си, без да си "чати" непрекъснато с колата? То и без това ефирът е достатъчно замърсен .
2. По спецификации колата е с минимален просвет 130 мм - как да го разбирам това, като е натоварена ли? Ако е така - тогава колко е нормалният просвет при празен автомобил (с шофьора само)? Дали има някой с реални впечатления как стоят нещата в действителност? И това не е ли твърде малко за нашите пътища, особено зимно време с ледените кратери, които се образуват?
3. Тъй като реших да я взимам на лизинг (парите ги има, но не ми се изсипват всичките накуп). А да тегля кредит определено се оказва доста по-скъпо от лизинга. Плюс това, че след 5 години тия пари (остатъчната стойност) изобщо няма да са това, което са сега. Та - задължително ли е лизингът да е от избрана от Тойота лизингова компания или може аз да си избера такава?
4. Задължително пълно автокаско - ОК, ясно. Но пак ли трябва Тойота да ми го определи или мога аз да си избера застраховател?
Май това е засега, ако се сетя нещо допълнително (а това е много възможно, по разбираеми причини) - ще драсна пак няколко реда.
И благодаря на всички, които ще си загубят времето да ми четат коментара и евентуално да му отговорят!
Toyota Corolla 1.8L (HEV Special), Ex+, MC23
- biro
- Мнения: 2629
- Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
- Местоположение: Русе
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 61 пъти
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
В менюто на колата има опция да се забрани отключването и стартирането със смарт кий. Но това съвсем не пречи да ти откраднат колата. Ако някой си я хареса на платформа ще я качи та дори и да сложиш бастун на волана. За чатенето не си прав съвсем не работи по този начин системата. Има сензор за допир в дръжките, при дойосване изпраща запитване за ключ и ако има правилен отговор отключва. Същото е и с натискане на старт бутона, но запитването е чрез вътрешна антена и не работи ако ключа е отвън.
Просветът се дава на празен автомобил.
Винаги можеш да си избереш лизингодател, той купува колата в пълен размер от тойота и ти я дава за ползване срещу условия по договор. Друг е въптосът до колко са изгодни условията. Авто дилърите имат преференциална лихва, защото обемът на лизингите при тях е по-голям отколкото ти сам би генерирал (освен ако не си собственик на фирма с много активи на лизинг и нямаш и ти преференции).
Тойота не ти определя застрахователя, а лизингодателя, защото той е собственик на актива до изплащане на висчки суми по договор.
Просветът се дава на празен автомобил.
Винаги можеш да си избереш лизингодател, той купува колата в пълен размер от тойота и ти я дава за ползване срещу условия по договор. Друг е въптосът до колко са изгодни условията. Авто дилърите имат преференциална лихва, защото обемът на лизингите при тях е по-голям отколкото ти сам би генерирал (освен ако не си собственик на фирма с много активи на лизинг и нямаш и ти преференции).
Тойота не ти определя застрахователя, а лизингодателя, защото той е собственик на актива до изплащане на висчки суми по договор.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 73 госта