Страница 1 от 4
Въпрос при покупка на Toyota Corolla Verso
Публикувано на: 16 Юни 2008 08:57
от gogo_dobrev
Здравейте
Мисля да си взема Toyota Corolla Verso, но имам колебания относно дали да е 1.8 VVT-i - 129 к.с. ММТ или 2.2 D-4D - 136 к.с. МТ. Засега съм се насочил към 1.8 VVT-i, защото мисля че ще бъде много по безшумен от дизела, но ме притеснява дали този мотор не е малко малък за това купе и дали многорежимната трансмисия е достатъчно здрава . Моля ако някой има впечатления от този мотор да даде мнение. Благодаря Ви предварително.

Публикувано на: 16 Юни 2008 11:20
от tnt
Предвид цената на дизела, според мен е абсолютно безмислено човек да скача на дизелов двигател, още повече че е по скъп. 129 коня VVT-i в никакъв случай не е малко, все пак не си купуваш самолет. Лично мениение, разбира се
Публикувано на: 16 Юни 2008 11:35
от gogo_dobrev
И аз така мисля, но все пак исках да събера повече инфо. За ММТ прочетох почти всичко по форумите но все пак съм насочил и към този модел. Мерси много за мнението tnt
Публикувано на: 16 Юни 2008 12:47
от SFINKS
по добре си вземи МТ
Публикувано на: 16 Юни 2008 13:26
от gogo_dobrev
Офф, и аз не знам вече ММТ или МТ. За двигателя почти съм го решил, че ще е 1.8 VVT-i - 129 к.с., ама за скоростната кутия се ??????

Публикувано на: 16 Юни 2008 13:29
от Me4oKyX
От личен опит - дали бензина или дизел - вземи си ръчката! ММТ нещо не вдъхва доверие, което лъха иначе от всяка Тойота

А дали 1,8и или 2,2д - като вървене и икономия на гориво определено печели дизела

1,8 дори със 129 коня са му малко на Версо-то, а който не вярва да провери статистиките. Дизела и много добре направен, 6-степенна кутия, определено не е толкова шумен колкото го мислиш. А ако сравняваме директно 1,8 с ММТ и 2,2 с МТ, дизела с ръчка печели безприкословно! С ММТ ускорението, дори и междунното е направо трагично. Вярно, че не караш състезателен автомобил, но пък чак толкова.... А и на това купе бензина дава мнооого интересен разход

А за дълъг път 6-та скорост, 2500об, 130км си караш и нищо не чуваш

Честно, Версото не дизел ми се струва като подигравка с тази прекрасна кола

Публикувано на: 16 Юни 2008 14:21
от павел павлов
И аз бях пред същата дилема само че преди 2 години и половина!Верно ,нафтата беше ефтина и когато пробвах двата двигателя дизела ме спечели от раз!!При 140 км в час бензиновата е по шумна отколкото дизела с 6 скорости!Проверено е!Многократно!А за скоростната кутия аз лично не харесвам много даже и ръчната кутия на моята кола!Малко дървена ми идва!Но тогава дизел автоматик не се предлагаше!Сега може и да предлагат вече....?Пробвай и тогава купувай!Ама пробвай на дълго ако можеш не на тест в града!Успех!
Публикувано на: 16 Юни 2008 14:23
от REX_TAXI
И едно мое мнение

около една година карах Версо 2.2 Д4Д и съм само с прекрасни впечатления от него но не беше ММТ а си беше МТ. Сравнението между бензина и дизела за шум в купето няма никаква разлика и двете са еднакво безшумни. На много хора не и се вярва но при един пробег от около 400км. ми даде разход 4.6/100 наистина повече от 100км. не съм вдигал но 6-та скорост си казва думата - не вярвам бензина да даде такъв разход - както и да го караш поне ще бъде +2л отгоре. Един познат има Версо 1.8 бензина и сме пътували заедно и смело мога да кажа че дизела не се дава по ускорение и пъргавина а за разхода няма какво да говорим

. Това е мое лично мнение - изпотано е на практика но в крайна сметка всеки си решава какво да си вземе -това найстина е прекрасен семеен автомобил

успех с избора

Публикувано на: 16 Юни 2008 14:50
от juri_galev
Питай Екставаганца за ММТ.
Публикувано на: 16 Юни 2008 14:53
от gogo_dobrev
Между другото, аз в момента карам Auris 2000 D4D, 6 speed, но ми е малко малък като купе и затова искам Verso. Писал съм вече в друг форум, относно проблемите със съеденителя който смених на 6000 км. и сега съм на 17000 и ми се струва, че пак трябва да го сменям

. Чува се някакъв странен и дразнещ звук от скоростната кутия, когато не е натиснат съеденителят. В сервиза ми обясниха, че същият проблем го имало и при RAV 4, 6 speed, дизел, и са сменили цялата скоростна кутия, но тракането пак си оставало - производствен дефект. Затова се опасявам че и при Verso, 6 speed, дизел ще го има същият дефект, поради което съм се насочил към бензиновият 1.8 VVT-i - 129 к.с., който се надявам да е по безшумен и да има достатъчно мощ за това купе. А пък и дезеловия е по скъп с близо 6000 лева и не съм сигурен дали при годишен пробег от приблизително 20 000 км. си заслужава тази инвестиция. Поради тези мои съображения поисках повече инфо за което Ви благодаря.

Публикувано на: 16 Юни 2008 15:09
от REX_TAXI
Аз не съм имал никакви проблеми със скорости и съединител на Версото продадох го на 45000 км. преди три месеца и новия собственик (виждаме се често) не ми се споделил за някъкъв проблем. Не съм чул и прочел по форума за подобен проблем с МТ Версо дизел по-скоро имах подобен на стария Авенсис 2.0 Д4Д 2000г. имаше някъкъв шум от съединителя но него го купих на старо и така и го продадох шумеше и не ми е направил проблем

няколко майстора ми казаха че няма проблем да карам така и не съм и имал

а за простор ...........има място за всичко

Публикувано на: 16 Юни 2008 15:28
от Me4oKyX
Тракането на скоростите не е хроничен проблем, а по-скоро рядкост. На нашия Рав4 го има проблема, който казваш, но при три Версота го няма това

Така че това са странни и изолирани случаи, които наистина нямат точно обяснение, а и като говорих с Тойота Пловдив, ми казаха, че един с един не са еднакви.... Има някакъв проблем, който се появява от дъжд на вятър, но определено не е болка за умиралка biggrin.gif
Публикувано на: 16 Юни 2008 22:20
от петър
по добре да не е ММТ
Публикувано на: 17 Юни 2008 10:22
от gogo_dobrev
Е, значи не е само при мен този проблем. Ами продължавам да мисля за Версото тогава и се надявам скоро да си го взема

Публикувано на: 20 Юни 2008 18:30
от jim_beam
gogo_dobrev написа:... Чува се някакъв странен и дразнещ звук от скоростната кутия, когато не е натиснат съеденителят. В сервиза ми обясниха, че същият проблем го имало и при RAV 4, 6 speed, дизел...
да и при моя рав го има този мелещ шум,когато не е натиснат съединителя на празен ход.сменя се гаранционно някакъв лагер в скоростната кутия,като новия е пресован в някакъв шумоизолиран корпус.освен това сменят някакъв водач на жилата от ск. лост към кутията,за да се отстрани трудното превключване от 1-2.освен това по желание сменят целия комплект съединител с нов усилен с много по-добър отделящ автомат.аз изчаквам като наближи да ми изтича гаранцията ще ги изгърбя да я подновят. biggrin.gif