Страница 1 от 2

И още една MR2 AW11

Публикувано на: 01 Мар 2008 00:04
от becko
Като продължение на темата на Ravshark:

Меракът винаги е голям и финансите никога не стигат, но по-важното може би са приоритетите. Благородно завиждам на Ravshark, че машинката му изглежда толкова добре и се надявам скоро и моята да я вкарам за основно пребоядисване.

За сега се ограничавам с ремонтите които са необходими и следвам правилото, че "всеки един ремонт е добър повод за тунинг". За съжаление се оказа, че предишния собственик е правил много БДС. Толкова много неща бяха преправяни все едно, че е Москвич. Но както и да е - страста оправдава средствата.

Иначе я вкарах в бокса, защото незнайно как прегря, при положение, че стрелката на температурата не се е качвала повече от половината и то на място?! Та реших да сменя гарнитурата на главата и всички други гарнитури, гумички и т.н. Тъкмо да видя какво е положението под капака. Оказа се, че всичко е перфектно.

Но излена друго нещо - изпускателният колектор се оказа спукан и аз реших (следвайки идеята на jamie) да потърся правен колектор, а не лят. Затова се спрях на това:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0199000323
и много се радвам, че го спечелих. Сега чакам моят човек да ми го прати.

В предницата се чуваше едно чукане след като бях сменил всички чудеса отдолу и пак тропаше. Оказа се, че са заминали тампоните на макферсона. И bambo ми даде добрата идея вместо да купувам тампони, да си направя camber plates.
Та се свързах с jamie, за да ми спретне едни. И тъй като нямаше размерите, казах на майстора ако може да свали единият тампон, за да го откопирам. Оказа се, че предните пружини са рязани (ама брутално). И разбира се амортесьорите бяха заминали също. Решението беше ясно - ще се търсят амортесьори и пружини. В крайна сметка си поръчах това:
http://cgi.ebay.co.uk/D2-Adjustable-Sus ... m153.l1262
Малко ме беше страх, защото това ми беше първата поръчка от ebay, а парите никак не са малко. Но бях много щастлив като пристигнаха и сега чакат да им дойде реда да ги качваме.

Така между другото се оказа, че и дистрибуторната капачка е счупена, капачката на радиатора също. За всеки случай си купих и термостат заради загряването. Така също смених и свещите и кабелите, цилиндърчетата на съединителя, самият съединител и ... имаше и други неща, но общо взето е това. Затова сега ще трябва да почакам малко с оправянето на външният вид. wacko.gif

Иначе от самото начало се опитвах да направя фаровете да се отварят малко, но не успях да измисля елегантен начин. Не ми се искаше да режа щангите им затова просто оставих тази идея за друг път. И в един момент видях това:
http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll? ... N.m313.lVI
и го купих. Всъщност незнам дали е точно каквото очаквам, но ще си проличи като пристигне. rolleyes.gif

Така също реших, че и това ще имам нужда:
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayI ... N.m313.lVI
защото мразя да нямам информация. mad.gif

Тъй като скоростите ги усещах малко дълги реших да си направя шорт-шифт. Но не ми се даваха $25 за тази планка:
http://www.twosrus.com/catalog/product_ ... cts_id=114
затова в гаража с малко тестове си направих една. По-добре е, но може да се желае и още и затова си поръчах това:
http://www.twosrus.com/catalog/product_ ... cts_id=113
Мисля тази седмица да отида някъде да изкарат още една такава планка (за bambo) и да направят чертеж от който може да се изкарат други такива. Не мисля, че е необходимо и други да дават толкова пари за нещо толкова елементарно.

Ами това е за моята машина. Да ми е жива и здрава и все така да ме радва. biggrin.gif

Публикувано на: 01 Мар 2008 00:12
от becko
А ето и малко снимки:

Публикувано на: 01 Мар 2008 00:20
от desSs
бабето ruulz biggrin.gif

Публикувано на: 01 Мар 2008 10:08
от Troshko
desSs написа:бабето ruulz biggrin.gif
Знаех си че няма да издържиш и ще се намесиш wink.gif

Публикувано на: 01 Мар 2008 11:41
от desSs
belchilov написа:
desSs написа:бабето ruulz biggrin.gif
Знаех си че няма да издържиш и ще се намесиш wink.gif
сори, ше кликна на изход :thumbsup:

Публикувано на: 01 Мар 2008 15:31
от Troshko
desSs написа:
belchilov написа:
desSs написа:бабето ruulz biggrin.gif
Знаех си че няма да издържиш и ще се намесиш wink.gif
сори, ше кликна на изход :thumbsup:
Сега ако ще се цупиш знаеш,че :love3:

Публикувано на: 01 Мар 2008 19:03
от ugabuga
baba ti izglejda mnogo i se kefi. Dade li da i napravi eno krugche? haha :)

az na moita baba dadoh dokato kolata beshe oshte avtomatik. Na edin parking ia vrutka ama gaaaaz laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 01 Мар 2008 20:16
от hyankov
4estita koli4ka kolega!
ugabuga написа:baba ti izglejda mnogo i se kefi. Dade li da i napravi eno krugche? haha :)

az na moita baba dadoh dokato kolata beshe oshte avtomatik. Na edin parking ia vrutka ama gaaaaz laugh.gif laugh.gif
Aide da organizirame systezanie mejdu babite vi laugh.gif

Публикувано на: 02 Мар 2008 00:26
от becko
Баба е страшна и е с предимство: има 3-ти крак - бастуна. Само че така става само с една ръка и ще ми заминат скоростите или ще кара само напред, ама сигурно на нея няма да и пука. w00t.gif

Баба ми е страшна фенка - само си седя в нея и се радваше като дете. Страшна е просто. :thumbsup:

Дано като остарея да съм като нея. Надявам се да съм дядо, ама то никога не знае човек какво може да му се случи. stretcher.gif

Публикувано на: 02 Мар 2008 20:22
от Ravshark
super ti e kolicata ama i moita q 4aka preboqdiswane 4e na mesta emnogo izblednqla vse pak e 20godi6na boqta
a za toq short shifter malko info osven 4e hoda na losta e po maluk drugo imali

Публикувано на: 03 Мар 2008 01:04
от becko
Ами хода е по-малък и по-бързо се сменят скоростите. Много е удобно, защото не ти падат оборотите. Обаче тъй като се измества щангата, вкарването на скоростите става по-трудно.

Затова, след като доста четох по форумите, си взех хубаво масло за скоростите Red Line MT90. За съжаление е скъпо (16 евро 946 ml - на нас ни трябват 2,5 литра, което са си 3 опаковки) и го няма в България, затова си го поръчах от Гърция. Определено се усети разлика особено на високите обороти. Преди в 6к оборота много трудно влизаше другата скорост, а сега е без проблем (но пък и старото масло беше много зле).

Така че това е идеята на този шорт-шифт - по-бърза смяна на скоростите.

Публикувано на: 03 Мар 2008 18:08
от Ravshark
като се видим за фаровете може да поговорим за този шифтър

Публикувано на: 03 Мар 2008 22:27
от becko
Разбира се, даже ако до тогава е излезнала от бокса ще го усетиш сам.

И още една MR2 AW11

Публикувано на: 28 Апр 2024 11:16
от mr2_aw11A
Здравейте, реших да продължа тази тема , защото колата вече е в мен.
Купих я преди около година , винаги съм искал японски автомобил от 80те години с падащи фарове и задно задвижване и след като през 2021ва си продадох втора генерация ЦРХ-са реших отново да заложа на jdm-a.
Относно сегашното състояние на колата.
Първо колата вмомента е пребоядисана доста зле в светло синьо и плаче за нова боя.Купето иначе е в прилично състояние и технически е стегната.
Всички хубави неща по тази кола са от колегата bеско и той е причината тя все още да е на пътя.Следващия собственик ми каза че 7 години не я е карал защото не е палила и накрая почистил всички маси и се оправила.Може би това е причината да не е съсипана толкова от него защото този човек където и да е пипал си е оставил пръстите.Именно за това има много работа по нея , но плана е да бъде проект в движение за съботно неделно каране.
Другата седмица очаквам нов радиатор и отново ще е в движение.Ето малко снимки

И още една MR2 AW11

Публикувано на: 29 Апр 2024 13:10
от ufer
Честито! Грижи се за нея, струва си всяко усилие... :thumbsup: