Страница 1 от 1

Въпрос

Публикувано на: 11 Яну 2008 15:34
от bobby
unsure.gif unsure.gif :help: :help: Възможно ли е да се премести волан на автомобил с десен волан?!?!?!?

Re: Въпрос

Публикувано на: 11 Яну 2008 19:29
от diver
bobby написа:unsure.gif unsure.gif :help: :help: Възможно ли е да се премести волан на автомобил с десен волан?!?!?!?
възможно и скъпо :censored: :censored: :censored:

Публикувано на: 11 Яну 2008 20:34
от Aleksandar
Okolo 1000lv po sluhove

Публикувано на: 11 Яну 2008 22:27
от Xeku
...и то само ако колата има еквивалент с ляв волан, иначе ако насаждаш табло от друг модел, ще си личи и то много!

Публикувано на: 12 Яну 2008 09:50
от diver
Aleksandar написа:Okolo 1000lv po sluhove
За кое?! Щото аз чувам за едни > 2000лв...

Публикувано на: 12 Яну 2008 12:03
от Aleksandar
Казаха ми че някъде във Варна сменяли за около 1000лв. Ако някой се интересува мога да питам

Публикувано на: 12 Яну 2008 14:13
от rudolf
Aleksandar написа:Казаха ми че някъде във Варна сменяли за около 1000лв. Ако някой се интересува мога да питам
твърда цена, може да ти обяви някой само за работата....при мен частите необходими за конверсията се оказаха:

рейка.
магарето което държи рейката и двигателя
конзолата на кормилния прът. (до сега не съм мислил за лоста за мигачите и захвата му от другата страна)
конзолата на таблото.
таблото.
централното парно заедно с вентилатора и пласмасите.
файрлола
планки за захват на педалите.
чистачките.


още не съм стигнал до окабелването,но снощи в мануала открих че буксите на километража за обратно наредени и имат разлики-и това за сега избягвам да го мисля...

така погледнато- не може необходимите ти части да са еднакви и за лексус ,за авенсис и за по стара корола за да чуваш слухове за цялостна цена,,,,,си мисля..

предполагам при моя модел е възможно най не-универсалния начин.

проблем две,,,от хидравлична дясна рейка-благодарение на готовността на колегата белчинов-споделил своето мазе и запаси- открих механична лява рейка..
кормилния прът за хидравличната е по къс и с по широк захват...но това е по персонално.

Публикувано на: 12 Яну 2008 16:48
от diver
тайно подозирам, че подвеждане на скорости, хидравлична помпа, рейка, чаркалака свързан със спирачките и съединителя, също са различни, та цената от 1000лв дори само за труд ми малее...., щото на едно скапано ауди, само за смяна на радиаточето на парното (сваля се цялото табло) искат горе долу толкоз....

Публикувано на: 12 Яну 2008 17:06
от rudolf
diver написа:тайно подозирам, че подвеждане на скорости, хидравлична помпа, рейка, чаркалака свързан със спирачките и съединителя, също са различни, та цената от 1000лв дори само за труд ми малее...., щото на едно скапано ауди, само за смяна на радиаточето на парното (сваля се цялото табло) искат горе долу толкоз....
скоростите едва ли,,,мисля че съединител и спирачки са еднакри и е универсално,,но тръбопроводите естествено трябва да се преправят,,,друг е въпроса ако там където дойдат помпите има нещо--казанче или нещоо подобно,,то трябва да се махне,,

Публикувано на: 12 Яну 2008 17:14
от diver
rudolf написа:
diver написа:тайно подозирам, че подвеждане на скорости, хидравлична помпа, рейка, чаркалака свързан със спирачките и съединителя, също са различни, та цената от 1000лв дори само за труд ми малее...., щото на едно скапано ауди, само за смяна на радиаточето на парното (сваля се цялото табло) искат горе долу толкоз....
скоростите едва ли,,,мисля че съединител и спирачки са еднакри и е универсално,,но тръбопроводите естествено трябва да се преправят,,,друг е въпроса ако там където дойдат помпите има нещо--казанче или нещоо подобно,,то трябва да се махне,,
Човек, представи си дръжката на лявата и дясната врата. Според теб еднакви ли са?! Сега си представи буталото на съединителя примерно, според теб отляво и отдясно дали ще е еднакво?! Дали пътя на жилото ще мине от там дет трябва или?! Представи си сега всички казанчета за парно със съответните тръби и кривки дет трябва да обърнеш...не че е невъзможно, но нещата са доста по-сложни, от това да смениш само таблото и кабелите по него....За скоростите, може да си ги оставиш да са наопаки...кво толкоз....1000лв е много далеч от най-оптимистичната прогноза, ако не говорим за жигула разбира се, щото имаше навремето едни за Австралия с обратен геврек.....Интересувал съм се за лагуна и Мерцедес 124 дет са коли под път и надпът, та цените бяха > 2000лв. За нещо по-екзотично не ми се мисли....

Публикувано на: 12 Яну 2008 18:02
от vlad0
колата ако не струва 50-60 хиляди лева от гледна точка на процентно отношение (3-4%)не си заслужава разправията, мъките и парите

Имам приятел, който кара с десен волан и каза, че е свикнал за по-малко от седмица :whistle:

Публикувано на: 12 Яну 2008 20:19
от Scott
diver написа:....За скоростите, може да си ги оставиш да са наопаки...кво толкоз....1000лв е много далеч от най-оптимистичната прогноза...
Какво искаш да кажеш с това 'наопаки'. Скоростите са абсолютно еднакви, не са огледални. Както и всичко друго, не е огледално, а само е преместено от дясно в ляво. Прав си за пътя на жила, тръбички и маркучи, но самите апарати - климатици, радиатори, спирачни помпи, ABS, сервоусилватели и т.н. са еднакви, сами преместени. Най-съществени различия може да има в седалките (степените на регулиране), вратите (бутони или копчета), кормилната уредба - тя и таблото са най трудоемки.
Голяма играчка е и vlad0 е прав че не си заслужава за по-евтина кола. Но за нещо уникално, което се прави само с десен волан(JDM) като Скайлайн или Легнум e единствения начин. Аз лично карам с десен волан, но във Великобритания. Лесно се свиква, но съм против карането на такава кола в континентална Европа. Просто е безотговорно.

Публикувано на: 15 Яну 2008 14:44
от rudolf
diver написа:
rudolf написа:
diver написа:тайно подозирам, че подвеждане на скорости, хидравлична помпа, рейка, чаркалака свързан със спирачките и съединителя, също са различни, та цената от 1000лв дори само за труд ми малее...., щото на едно скапано ауди, само за смяна на радиаточето на парното (сваля се цялото табло) искат горе долу толкоз....
скоростите едва ли,,,мисля че съединител и спирачки са еднакри и е универсално,,но тръбопроводите естествено трябва да се преправят,,,друг е въпроса ако там където дойдат помпите има нещо--казанче или нещоо подобно,,то трябва да се махне,,
Човек, представи си дръжката на лявата и дясната врата. Според теб еднакви ли са?! Сега си представи буталото на съединителя примерно, според теб отляво и отдясно дали ще е еднакво?! Дали пътя на жилото ще мине от там дет трябва или?! Представи си сега всички казанчета за парно със съответните тръби и кривки дет трябва да обърнеш...не че е невъзможно, но нещата са доста по-сложни, от това да смениш само таблото и кабелите по него....За скоростите, може да си ги оставиш да са наопаки...кво толкоз....1000лв е много далеч от най-оптимистичната прогноза, ако не говорим за жигула разбира се, щото имаше навремето едни за Австралия с обратен геврек.....Интересувал съм се за лагуна и Мерцедес 124 дет са коли под път и надпът, та цените бяха > 2000лв. За нещо по-екзотично не ми се мисли....
и двете ми брави на вратите са с ключалка.и се заключват и от вътре,,може при мен да има сменяна брава преди това..,но дори и да не са--централното решава проблема,,
,,буталото на съединителя е еднакво,,незнам как си го представяш различно...обратно може да бъде само ако искаш да го монтираш с капачката на резервоара надоло--но трудно ще доливаш течност rolleyes.gif
.скоростите винаги са еднакви,,

а за другото погледни по горния ми пост,,с необходимите ми неща....засега dry.gif ..не аз съм този който твърди че 1000 лева стигат,,барабар с почерпките..

Публикувано на: 15 Яну 2008 14:57
от rudolf
vlad0 написа:колата ако не струва 50-60 хиляди лева от гледна точка на процентно отношение (3-4%)не си заслужава разправията, мъките и парите

Имам приятел, който кара с десен волан и каза, че е свикнал за по-малко от седмица :whistle:
аз свикнах за 1-2 дни,но,беше автоматик - и незнам ако скоростите бяха отляво,,,а и така и не свикнах с задно успоредно паркиране