Страница 1 от 1
Slojih OBIKNOVENA GAZOVA na Previa-ta
Публикувано на: 29 Дек 2007 00:00
от StefanGoranov

Ta slojih obiknoven vakumen isparitel na Previikata,vmesto plo4ka napavih trubi naso4eni kum gurleja na debitomera i kolata zaspa

Razhoda vmesto da se vdigne padna s 3 litra,durji si tihi oboroti abe prosto rabotata e pei surce. Benzina go sprqh kato iskubah buksata na benzinovata pompa NO imam sledniq VUPROS: TRQBVA LI DA IZKLUA DIUZITE ???? I DA ZNAETE STAVA OBIKNOVENA GAZOVA NA INJEKCIONEN DVIGATEL 537374 maistori se opitaha da mi kajat 4e ne moje no sled dva dni rovene iz kolata i dokazah obratnoto

Публикувано на: 29 Дек 2007 00:17
от LEXUS
Нека си говориме пак след няколко месеца!
Публикувано на: 29 Дек 2007 00:31
от StefanGoranov
kvo ima6 na predvid ? kakvi problemi biha vuzniknali ? periodi4no 6e prevklu4vam i na benzin za da ne kleqsva. Kazvaite ako ima ne6to PLEASE

Публикувано на: 29 Дек 2007 00:43
от agent dust
има много подводни камъни laugh.gif няма никакъв проблем да се сложи обикновена газова на инжекцион ако ще и турбо да е.
първо - бензиновата помпа не трябва да спира, спират се инжекторите и им се поставя емулатор за да не свети чека. бензинът трябва да циркулира - иначе не може да се вентилира както трябва резервоарът, а и бензинът старее, резервоарът се пълни с вода от кондензи - изобщо колата трябва да поработва и на бензин задължително
второ - на газ ТРЯБВА да харчи повече отколкото на бензн - иначе караш на твърде бедна смес и може да прегрееш двигателя - лятото почти със сигурност ще я прегрееш така, температурата на горене в цилиндрите се повишава значително.
трето - зимата трябва да палиш на бензин - иначе може да се спука мембраната на изпарителя. тя се обледенява когато няма топла охладителна течност през изпарителя - затова се пали на бензин и после като позагрее колата тогава на газ.
Публикувано на: 29 Дек 2007 05:18
от Bass_Man
maggkrabar написа:
трето - зимата трябва да палиш на бензин - иначе може да се спука мембраната на изпарителя. тя се обледенява когато няма топла охладителна течност през изпарителя - затова се пали на бензин и после като позагрее колата тогава на газ.
Аз пък знам една теория при , която се казва , че паленето на бензин и след това превключването , като позагрее колата е по-лошо от директното палене .
Бях го чел някога някъде по сайтове на производител на газови инжекциони ако не се лъжа .
Идеята е , че когато капките бензин останали по инжектора се изпаряват при по-високи температури иначе казано колата загрява до 40 градуса и се превключва на газ . Тогава вероятността от получаване на някакви кристали ( не си спомням точно какво беше взаимодействието между веществата но температурата действаше , като катализатор ) по каналите на инжектора е много по-голяма . И инжекторите се запушват много по-лесно , както и се повреждат много по-лесно .
И може да се окаже в един момент , че за да се пази мембрана , която струва 20 лв се скапват инжектори за по 100 лв. бройката .
Друг е въпроса , че има много модели изпарители при , които между водата и газта има твърда преграда , а не мембрана ( но има други мембрани !!!). Аз например до сега съм карал само с такива изпарители .
При тях също ми се струва безмислено пазенето на мембраната . Въпреки , че на стар изпарител ( поне на 2 години ) аз лично съм карал също две зими ( стават 4 години общо ) и винаги и само на газ съм палил и никога не съм имал каквито и да било проблеми .
Но както казах това е само една теория и малко мой опит !
А иначе газаджийте ревът , че не може да слагат обикновенни уредби на "пълен инжекцион" ( те не знаят , че света извън VW съществува и , че някой марки са на пълен инжекцион от 80-та година , то си знаят , че голфо си го има до 96-98 с карбуратор и тва е здрава Немска кола !!! ) защото се опитват да си пробутват газовите инжекциони , които и без това не могат да слагат кадърно . И , като си сложиш газов инжекцион се вкарваш в 10 пъти по-голямо приключение само дето то и си струва 10 пъти повече. Не , че в цяла София таксиметраджийте не карат с най-обикновенни уредби !
За пример давам един мой познат на , който на една 124-ка най-обикновенна 3 различни инжекциона му слагат и три пъти си ги махат и му връщат парите !
Публикувано на: 29 Дек 2007 21:53
от agent dust
колата трябва да се пали на бензин. не знам какво и къде си чел - директното палене на газ е вредно. газов инжекцион е 1000 пъти за предпочитане пред обикновена газова. вчера на един Хлопел екотек тъкмо му сглобих и качих двигателя, викам на собственика ей сега го взривяваме

той палеше само на газ защото бензиновата помпа му беше заминала. а газовата му отвратителна, даже гърмялка нямаше. първият път запали без проблем. вторият път като взе да гърми - разхвърчаха се пластмаси, кутията на филтъра му почна да подскача, даже единият мигач се отлепи и излетя laugh.gif голямо шоу беше.
Публикувано на: 29 Дек 2007 23:02
от StefanGoranov
Na4i ot opit znam 4e gurmeneto se polu4ava ot oburkvane na tokovete ili opuskane na vsmukatelen klapan. Na toiotata ne sum slagal takava gurmqlka(kihalka) 6toto nema ot kade da vzema a nai-blizkiq magazin e na 50 km i si vikama 6te q palq na risk. ve4e tri dni q karam ne mi e grumnala ni edin put a i sutrin q probvah da q palq na gas i zapali po-burzo otkolkoto na benzin

Abe napravo mi e kef poneje s benzin me zalasva6e ot kum finansite

Публикувано на: 30 Дек 2007 02:12
от LEXUS
Знаеш ли,господин Горанов,интересно виждане имаш за колите.Ако голям миниван като Превия те лашка откъм финансите,продава се Корола комби,която с 1.4 мотор с 88 коня ще харчи 8/100 градско и 5.5-6.0/100км. извънградско, при това бензин,а не газ,продава се и Карина комби,продава се и Ярис Версо,който харчи 7/100 бензин и 5/100 извънградско,пак бензин.Не приемай мнението ми като вмешателство в личния ти избор на кола,но ми се струва много необосновано да си купиш танк и да го конвертираш на газ,метан,глиган и тем подобни извънзаводски манипулации над колата,просто си купи бтр и го карай на посоченото от производителя гориво.
...
Публикувано на: 30 Дек 2007 04:32
от rudolf
личен практичен опит.. от 6 години изгоря бензиновата помпа и съм зиме лета-само на газ,,,досега не съм имал проблеми с изпарителя...
с чиста вода-на около под -1 градус вледенява,с антифриз -незнам предполагам 6-7 градуса под нормалното замръзване.
от 5 години години като върна газта и припуква на като клапан,,,незнам както е гърмелки ,но не пука на към филтъра.,,
преди пукаше рядко и звучно кат на 3ти март,,,но от както заиздиша генерацията--си припуква по тихо и често...
свещите са бедно-бели с разход като на бензин=на всяко повишение с 10 стотинки-затягам с 1/4 оборот да компенсирам цената:)
за ежедневна товарна каруца-съм твърдо за газифициране.
Re: Slojih OBIKNOVENA GAZOVA na Previa-ta
Публикувано на: 30 Дек 2007 10:55
от nov
StefanGoranov написа:
Ta slojih obiknoven vakumen isparitel na Previikata,vmesto plo4ka napavih trubi naso4eni kum gurleja na debitomera i kolata zaspa

Razhoda vmesto da se vdigne padna s 3 litra,durji si tihi oboroti abe prosto rabotata e pei surce. Benzina go sprqh kato iskubah buksata na benzinovata pompa NO imam sledniq VUPROS: TRQBVA LI DA IZKLUA DIUZITE ???? I DA ZNAETE STAVA OBIKNOVENA GAZOVA NA INJEKCIONEN DVIGATEL 537374 maistori se opitaha da mi kajat 4e ne moje no sled dva dni rovene iz kolata i dokazah obratnoto

Колега поздравявам те БРАВОС!!!!Дано нямаш проблеми и газовата ще ти се изплати супер бързо.УСПЕХ

Публикувано на: 31 Дек 2007 02:13
от Bass_Man
maggkrabar написа:колата трябва да се пали на бензин. не знам какво и къде си чел - директното палене на газ е вредно. газов инжекцион е 1000 пъти за предпочитане пред обикновена газова. вчера на един Хлопел екотек тъкмо му сглобих и качих двигателя, викам на собственика ей сега го взривяваме

той палеше само на газ защото бензиновата помпа му беше заминала. а газовата му отвратителна, даже гърмялка нямаше. първият път запали без проблем. вторият път като взе да гърми - разхвърчаха се пластмаси, кутията на филтъра му почна да подскача, даже единият мигач се отлепи и излетя laugh.gif голямо шоу беше.
Колега съгласен съм с тебе за инжекциона на 100% само дето не е ,като да не може да се кара и с обиkновенна газова нали ?
А газаджийте веднага ти викат инжекцион за да ти приберат 2000 и повече лева . Пък ти ако караш от 10 000 до 30 000 км на година , като мене питай ме кога ще ми се изплати .
Другото , което споделих , като информация просто е още една гледна точка . Не карам никого да ми вярва или да не ми вярва !
Но лично мене ако колата си ми работи нормално на газ ( сега вече нямам кола на газ ! ) няма какво да ме накара да паля на бензин .
Ако има ядове вече може да паля и на бензин .
Имам много познати на , които колите им работят толкова лошо на газ дори и , когато са загряли , че просто не си струва да си трови нервите човек . В такъв случай или сменяш колата или горивото . Дето викаш да ти падат мигачите и да ти хвърчи кутията на филтъра , и филтъра , и дебитомера , и какво ли още не просто не си е работа .
Факт е обаче , че има коли , които нямат никакви проблеми на газ и има такива , които е почти невъзможно да се подкарат на газ . Но за съжаление майсторчетата и в този случай не са достатъчно кадърни за да разрешат проблема .