Slojih OBIKNOVENA GAZOVA na Previa-ta
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 17 Ное 2007 00:26
- Обратна връзка:
Slojih OBIKNOVENA GAZOVA na Previa-ta
Ta slojih obiknoven vakumen isparitel na Previikata,vmesto plo4ka napavih trubi naso4eni kum gurleja na debitomera i kolata zaspa Razhoda vmesto da se vdigne padna s 3 litra,durji si tihi oboroti abe prosto rabotata e pei surce. Benzina go sprqh kato iskubah buksata na benzinovata pompa NO imam sledniq VUPROS: TRQBVA LI DA IZKLUA DIUZITE ???? I DA ZNAETE STAVA OBIKNOVENA GAZOVA NA INJEKCIONEN DVIGATEL 537374 maistori se opitaha da mi kajat 4e ne moje no sled dva dni rovene iz kolata i dokazah obratnoto
Toyota Previa 2.4
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 17 Ное 2007 00:26
- Обратна връзка:
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
има много подводни камъни laugh.gif няма никакъв проблем да се сложи обикновена газова на инжекцион ако ще и турбо да е.
първо - бензиновата помпа не трябва да спира, спират се инжекторите и им се поставя емулатор за да не свети чека. бензинът трябва да циркулира - иначе не може да се вентилира както трябва резервоарът, а и бензинът старее, резервоарът се пълни с вода от кондензи - изобщо колата трябва да поработва и на бензин задължително
второ - на газ ТРЯБВА да харчи повече отколкото на бензн - иначе караш на твърде бедна смес и може да прегрееш двигателя - лятото почти със сигурност ще я прегрееш така, температурата на горене в цилиндрите се повишава значително.
трето - зимата трябва да палиш на бензин - иначе може да се спука мембраната на изпарителя. тя се обледенява когато няма топла охладителна течност през изпарителя - затова се пали на бензин и после като позагрее колата тогава на газ.
първо - бензиновата помпа не трябва да спира, спират се инжекторите и им се поставя емулатор за да не свети чека. бензинът трябва да циркулира - иначе не може да се вентилира както трябва резервоарът, а и бензинът старее, резервоарът се пълни с вода от кондензи - изобщо колата трябва да поработва и на бензин задължително
второ - на газ ТРЯБВА да харчи повече отколкото на бензн - иначе караш на твърде бедна смес и може да прегрееш двигателя - лятото почти със сигурност ще я прегрееш така, температурата на горене в цилиндрите се повишава значително.
трето - зимата трябва да палиш на бензин - иначе може да се спука мембраната на изпарителя. тя се обледенява когато няма топла охладителна течност през изпарителя - затова се пали на бензин и после като позагрее колата тогава на газ.
status: за БАН
- Bass_Man
- Мнения: 5557
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Аз пък знам една теория при , която се казва , че паленето на бензин и след това превключването , като позагрее колата е по-лошо от директното палене .maggkrabar написа: трето - зимата трябва да палиш на бензин - иначе може да се спука мембраната на изпарителя. тя се обледенява когато няма топла охладителна течност през изпарителя - затова се пали на бензин и после като позагрее колата тогава на газ.
Бях го чел някога някъде по сайтове на производител на газови инжекциони ако не се лъжа .
Идеята е , че когато капките бензин останали по инжектора се изпаряват при по-високи температури иначе казано колата загрява до 40 градуса и се превключва на газ . Тогава вероятността от получаване на някакви кристали ( не си спомням точно какво беше взаимодействието между веществата но температурата действаше , като катализатор ) по каналите на инжектора е много по-голяма . И инжекторите се запушват много по-лесно , както и се повреждат много по-лесно .
И може да се окаже в един момент , че за да се пази мембрана , която струва 20 лв се скапват инжектори за по 100 лв. бройката .
Друг е въпроса , че има много модели изпарители при , които между водата и газта има твърда преграда , а не мембрана ( но има други мембрани !!!). Аз например до сега съм карал само с такива изпарители .
При тях също ми се струва безмислено пазенето на мембраната . Въпреки , че на стар изпарител ( поне на 2 години ) аз лично съм карал също две зими ( стават 4 години общо ) и винаги и само на газ съм палил и никога не съм имал каквито и да било проблеми .
Но както казах това е само една теория и малко мой опит !
А иначе газаджийте ревът , че не може да слагат обикновенни уредби на "пълен инжекцион" ( те не знаят , че света извън VW съществува и , че някой марки са на пълен инжекцион от 80-та година , то си знаят , че голфо си го има до 96-98 с карбуратор и тва е здрава Немска кола !!! ) защото се опитват да си пробутват газовите инжекциони , които и без това не могат да слагат кадърно . И , като си сложиш газов инжекцион се вкарваш в 10 пъти по-голямо приключение само дето то и си струва 10 пъти повече. Не , че в цяла София таксиметраджийте не карат с най-обикновенни уредби !
За пример давам един мой познат на , който на една 124-ка най-обикновенна 3 различни инжекциона му слагат и три пъти си ги махат и му връщат парите !
-
- Мнения: 2235
- Регистриран на: 15 Авг 2005 23:26
- Местоположение: София
колата трябва да се пали на бензин. не знам какво и къде си чел - директното палене на газ е вредно. газов инжекцион е 1000 пъти за предпочитане пред обикновена газова. вчера на един Хлопел екотек тъкмо му сглобих и качих двигателя, викам на собственика ей сега го взривяваме той палеше само на газ защото бензиновата помпа му беше заминала. а газовата му отвратителна, даже гърмялка нямаше. първият път запали без проблем. вторият път като взе да гърми - разхвърчаха се пластмаси, кутията на филтъра му почна да подскача, даже единият мигач се отлепи и излетя laugh.gif голямо шоу беше.
status: за БАН
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 17 Ное 2007 00:26
- Обратна връзка:
Na4i ot opit znam 4e gurmeneto se polu4ava ot oburkvane na tokovete ili opuskane na vsmukatelen klapan. Na toiotata ne sum slagal takava gurmqlka(kihalka) 6toto nema ot kade da vzema a nai-blizkiq magazin e na 50 km i si vikama 6te q palq na risk. ve4e tri dni q karam ne mi e grumnala ni edin put a i sutrin q probvah da q palq na gas i zapali po-burzo otkolkoto na benzin Abe napravo mi e kef poneje s benzin me zalasva6e ot kum finansite
Toyota Previa 2.4
- LEXUS
- Мнения: 3718
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
Знаеш ли,господин Горанов,интересно виждане имаш за колите.Ако голям миниван като Превия те лашка откъм финансите,продава се Корола комби,която с 1.4 мотор с 88 коня ще харчи 8/100 градско и 5.5-6.0/100км. извънградско, при това бензин,а не газ,продава се и Карина комби,продава се и Ярис Версо,който харчи 7/100 бензин и 5/100 извънградско,пак бензин.Не приемай мнението ми като вмешателство в личния ти избор на кола,но ми се струва много необосновано да си купиш танк и да го конвертираш на газ,метан,глиган и тем подобни извънзаводски манипулации над колата,просто си купи бтр и го карай на посоченото от производителя гориво.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
...
личен практичен опит.. от 6 години изгоря бензиновата помпа и съм зиме лета-само на газ,,,досега не съм имал проблеми с изпарителя...
с чиста вода-на около под -1 градус вледенява,с антифриз -незнам предполагам 6-7 градуса под нормалното замръзване.
от 5 години години като върна газта и припуква на като клапан,,,незнам както е гърмелки ,но не пука на към филтъра.,,
преди пукаше рядко и звучно кат на 3ти март,,,но от както заиздиша генерацията--си припуква по тихо и често...
свещите са бедно-бели с разход като на бензин=на всяко повишение с 10 стотинки-затягам с 1/4 оборот да компенсирам цената:)
за ежедневна товарна каруца-съм твърдо за газифициране.
с чиста вода-на около под -1 градус вледенява,с антифриз -незнам предполагам 6-7 градуса под нормалното замръзване.
от 5 години години като върна газта и припуква на като клапан,,,незнам както е гърмелки ,но не пука на към филтъра.,,
преди пукаше рядко и звучно кат на 3ти март,,,но от както заиздиша генерацията--си припуква по тихо и често...
свещите са бедно-бели с разход като на бензин=на всяко повишение с 10 стотинки-затягам с 1/4 оборот да компенсирам цената:)
за ежедневна товарна каруца-съм твърдо за газифициране.
- nov
- Мнения: 832
- Регистриран на: 28 Яну 2007 19:15
- Местоположение: Bulgaria
- Автомобил: XA30 3ZR-FAE
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Re: Slojih OBIKNOVENA GAZOVA na Previa-ta
Колега поздравявам те БРАВОС!!!!Дано нямаш проблеми и газовата ще ти се изплати супер бързо.УСПЕХStefanGoranov написа: Ta slojih obiknoven vakumen isparitel na Previikata,vmesto plo4ka napavih trubi naso4eni kum gurleja na debitomera i kolata zaspa Razhoda vmesto da se vdigne padna s 3 litra,durji si tihi oboroti abe prosto rabotata e pei surce. Benzina go sprqh kato iskubah buksata na benzinovata pompa NO imam sledniq VUPROS: TRQBVA LI DA IZKLUA DIUZITE ???? I DA ZNAETE STAVA OBIKNOVENA GAZOVA NA INJEKCIONEN DVIGATEL 537374 maistori se opitaha da mi kajat 4e ne moje no sled dva dni rovene iz kolata i dokazah obratnoto
- Bass_Man
- Мнения: 5557
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
Колега съгласен съм с тебе за инжекциона на 100% само дето не е ,като да не може да се кара и с обиkновенна газова нали ?maggkrabar написа:колата трябва да се пали на бензин. не знам какво и къде си чел - директното палене на газ е вредно. газов инжекцион е 1000 пъти за предпочитане пред обикновена газова. вчера на един Хлопел екотек тъкмо му сглобих и качих двигателя, викам на собственика ей сега го взривяваме той палеше само на газ защото бензиновата помпа му беше заминала. а газовата му отвратителна, даже гърмялка нямаше. първият път запали без проблем. вторият път като взе да гърми - разхвърчаха се пластмаси, кутията на филтъра му почна да подскача, даже единият мигач се отлепи и излетя laugh.gif голямо шоу беше.
А газаджийте веднага ти викат инжекцион за да ти приберат 2000 и повече лева . Пък ти ако караш от 10 000 до 30 000 км на година , като мене питай ме кога ще ми се изплати .
Другото , което споделих , като информация просто е още една гледна точка . Не карам никого да ми вярва или да не ми вярва !
Но лично мене ако колата си ми работи нормално на газ ( сега вече нямам кола на газ ! ) няма какво да ме накара да паля на бензин .
Ако има ядове вече може да паля и на бензин .
Имам много познати на , които колите им работят толкова лошо на газ дори и , когато са загряли , че просто не си струва да си трови нервите човек . В такъв случай или сменяш колата или горивото . Дето викаш да ти падат мигачите и да ти хвърчи кутията на филтъра , и филтъра , и дебитомера , и какво ли още не просто не си е работа .
Факт е обаче , че има коли , които нямат никакви проблеми на газ и има такива , които е почти невъзможно да се подкарат на газ . Но за съжаление майсторчетата и в този случай не са достатъчно кадърни за да разрешат проблема .
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 124 госта