Ето ти какво имаш отзад като изводи:
http://www.ertasvc.ru/tovar/511.htm
Разполагаш само с пин за управление на усилвател.
Jetro написа:...когато увеличаваш силата на звука самото цд вдига високите и намалява баса...
Това е ефекта когато нискочестотният басов сигнал влезе в зоната където не може да надвиши захранващото напрежение на стъпалото това както всички знаем е 12 Волта (или максимум 14.4 при работещ двигател). При мостовите схеми на свързване на крайните стъпала (задължителен стандарт за автомобилите от над 10 години вече) това напрежение става еквивалентно на удвоеното. Товарът не може да бъде по малко от 4 ома, при мостово става еквивалентно 2 ома на всеки клон на моста. Та с две думи тази максимална амплитуда от 28.8 Волта на товар 4 ома (Р=Ueff^2/Z^2=(0,707*28,8)^2/4^2=25,91W) е малко за хубав бас и
винаги влизаме в изкривяване именно на басите. Когато синусоидалния сигнал се "среже", се получават хармоници, с честота 2х, 4х, 6х и т.н. пъти по-висока от истинката и въпреки намаляващото ниво на всеки следващ хармоник винаги обогатяваме спектъра със "среди" и "високи"...затова ефекта за ухото е както е описал колегата.
В никакъв случай не ползвай посоченото устройство(шефа на Thunder кара Тойота, но гледам рекламата не е от него biggrin.gif ), то запазва вече "повредения" сигнал от крайното стъпало и само трансформира нивото му. За парите които по принцип ще дадеш за 2 такива преобразувателя, ще намериш човек който да ти монтира четири изхода директно от предусилвателното стъпало. Там няма изкривявания и ако наистина имаш "слух" ще усетиш разликата.
Парите които се наливат за музика изобщо не са определящ фактор за качеството накрая. Трябва и малко акъл и то не "търговски".

А...за малко да забравя, най-нелинейния елемент и с най много компромиси за качеството винаги е високоговорителя независимо колко е скъп, там електрическите трептения трябва да станат механични и факторите които влиаят на това са цяла наука. А и говорител без подходящ акустистичен обем е едно нищо.