+1

за DRL
Аз ползвам от година и повече (може и да са повече от 2) и съм много доволен, много е удобно. При мен са включени дългите с понижена мощност.
Плюсове на DRL по тази схема:
+ не забравяш да включиш дневните --> няма глоби и спирания;
+ не забравяш да ги изключиш --> не ти пада акумулатора (това го виждам много често на коли без сигнализация за забравени фарове);
+ понижена консумация на ток (25%, регулира се през 5%), виждаш се отдалеч без да заслепяваш. Присветвали са ми насрещни, че им пречат, само в много тъмни, въобще неосветени тунели;
+ понижената мощност, значително под проектната, заедно с плавното включване и изключване удължава живота на крушките;
+ дори и да изгорят дългите, защото са ползвани като дневни, можеш да се прибереш отвсякъде на къси, ако нямаш възможност за смяна на крушки.
Аз съм за да се ползват дневни и през лятото, защото:
+ те виждат много по-добре тези, на които слънцето им свети в очите, било шофьори, било пешеходци;
+ надвечер, когато някои са включили фаровете, а други - още не, тези вторите се забелязват по-трудно, отколкото ако всички са с изключени фарове. Този проблем отпада, ако всички са включили фаровете, дори и някои да са на къси, а други на "дневни";
+ чисто психологически, шофьорите по-рядко се решават на безумни изпреварвания, ако насреща им идва автомобил с включени фарове (ех, ако можеше DRL-а и да проектира образа на ТИР пред автомобила

).
Минуси на DRL:
- не можеш да оставиш колата с включен двигател и само на габарити отпред (напр. ако спреш за малко в тъмното), включват се и дневните.
Минуси на дневните въобще, не на DRL:
- повишена консумация на ток, респ. гориво.
Не съм си играл да смятам с к.п.д., калоричност и т.н., но като се има предвид, че се включват допълнително консуматори с обща мощност 42.5W (0.25 х 110W фарове, 5W предни габарити, 5W задни габарити и 5W крушки на номера) т.е. 0.058 к.с. или в най-лошия случай 125W (0.170 к.с.), това повишение би трябвало да е смешно малко. Е, няма да е толкова смешна ситуацията, ако алтернатора спре да зарежда акумулатора и дневните го разредят.
П.С. За монтажа нищо не мога да кажа, направиха го в сервиз на Toyota.