Страница 1 от 3

toyota corolla

Публикувано на: 26 Май 2012 11:04
от malolitrajkata
Здравейте на всички! Имам питане към по - запознатите каква е разликата в дизеловите мотори на корола след 2003г. има два дизела 1.4 и 2.0 , и двата са 90 кс сили. какви са им разходите? кой е по - добрит от дата?обслужване?

Публикувано на: 26 Май 2012 12:04
от zi_zi_top
1,4 D4-D е по-нов и по-усъвършенстван ДВГ с ангренажна верига, а не с ремък както е 2,0 D4-D и поддръжката му е по-евтина. Като динамични характеристики са еднакви.

Публикувано на: 26 Май 2012 12:11
от malolitrajkata
Каква е разликата в разходите на двата мотора?

Публикувано на: 26 Май 2012 12:42
от zi_zi_top
Естествено 1,4 е по-икономичен по принцип.

Публикувано на: 26 Май 2012 14:40
от Me4oKyX
1,4д4д е след 2005-6-та година.... Та разликата главно е в цената на колите. 2.0д4д 90к.с. е първият комън рейл на Тойота, който слагат на Корола и Авенсис. Та разликата е и в поколението на рейл и дюзи. 1.4д4д определено е по-добър от 2.0 90к.с, не само от гледна точка на разходи за поддръжка, данъци, ГО, но и потенциала за доразвиване на 1.4 е просто прекрасен - това го казвам от опит, защото карам такава Корола и просто може да върви в пъти по-добре... А и двигателя го може, трансмисията също устисква... Спирачките на 1.4д4д са същите като на Корола 1.8VVTL-i 192hp - просто спира бясно Ролата..... Частите са и на доста приятни цени вече, а най-големия плюс, че електроника и дюзи са БОШ - това е плюс за хората, които не си поддържат много колите де laugh.gif Щото там вече дюзи и помпа имат ремонтиране, за разлика от другите Денсо дизели. Общо взето, ако си намериш 1.4 д4д читаво, изобщо не му се чуди, но го огледай много добре, защото тия ГАРЕТ турбини не държат в някои случаи - вече 4 такива случая видях .... Та туй то... Разхода на 1.4 е от 4 до 6,5л , но 6,5 го постигам само аз, при това в неделните дни привечер по празните булеварди :thumbsup:

Публикувано на: 26 Май 2012 15:18
от zi_zi_top
Me4oKyX написа:1,4д4д е след 2005-6-та година.... Та разликата главно е в цената на колите. 2.0д4д 90к.с. е първият комън рейл на Тойота, който слагат на Корола и Авенсис....
Корола с 1CD-FTV с 90 к.с. се произвежда до 2005 г. Така, че може да си намери и такава на същите години.

Публикувано на: 26 Май 2012 18:28
от Me4oKyX
Може и да си намери, но цените НЕ СА сходни.... А и за какво да взима 90к.с. 2.0, като 2005-6 вече има 110 и 116к.с. !?!? Като иска ниски годишни такси и обслужване пак по-добре 1.4 д4д :whistle:

Публикувано на: 26 Май 2012 21:37
от zi_zi_top
Me4oKyX написа:Може и да си намери, но цените НЕ СА сходни....
Това е по-скоро /+/ за 2,0 литровия ДВГ, а като се има предвид и че се води за по непретенциозен към горивото е още един голям +! wink.gif
Пълно щастие няма... Важното е човекът да намери добър екземпляр, независимо от ДВГ. :thumbsup:

Публикувано на: 26 Май 2012 21:53
от Me4oKyX
ZZ - DENSO дюзите не са голям плюс, защото са ДЕНСО!!! Не можеш да дадеш плюс на Денсо дюза, пред БОШ дюза, за която има стендове, ремонтни части и всичко останало... Единствения плюс за 2.0д4д е по-ниската цена, но пък минуса е, че рано или късно ще трябва да смениш съединител и маховик, което си струва над 1200лв, а едномасови варианти за Корола няма ... :thumbsup:

Публикувано на: 26 Май 2012 22:12
от zi_zi_top
Me4oKyX написа:... но пък минуса е, че рано или късно ще трябва да смениш съединител и маховик, което си струва над 1200лв, а едномасови варианти за Корола няма ... :thumbsup:
До скоро пееше друга песен! laugh.gif
Мързи ме да ти търся старите мнения, но по-старите съфорумници помнят. cool.gif

Публикувано на: 26 Май 2012 22:22
от Me4oKyX
ZZ - търси си колкото искаш, но за Корола Е12 НИКОГА не е имало едномасов....... За Авенсис 2.0 д4д 110к.с. - да, за Рав4 2.0 Д4Д 116к.с. също, но за Корола не съм казвал такова нещо....Може да съм се объркал, но доста хора си поръчаха с моя помощ едномасови за Рав4-ки, за Авенсиси и никой не е бил излъган. Нито един обаче не е взел съединител и маховик за Корола дизел....

Публикувано на: 26 Май 2012 22:32
от zi_zi_top
:occasion5: Мир да е! :thumbsup:

Публикувано на: 27 Май 2012 17:37
от vadoiv
Добре де.. wink.gif ,аз защо съм останал с впечатлението,че мойта не е с демпферен маховик ,а е с обикновен(евтиния) съединител ( то уж затова и се спрях на този модел....-90коня)... :help: ?

Публикувано на: 27 Май 2012 17:49
от smokejumper
vadoiv написа:Добре де.. wink.gif ,аз защо съм останал с впечатлението,че мойта не е с демпферен маховик ,а е с обикновен(евтиния) съединител ( то уж затова и се спрях на този модел....-90коня)... :help: ?
Аз съм със същата и наистина маховикът е обикновен.
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2003_T ... _1301.html
http://www.toyodiy.com/parts/p_E_2003_T ... _3101.html

Публикувано на: 27 Май 2012 18:14
от Me4oKyX
Разводнихме темата, затова и стана тази обърка .... По-горе пише за 110 и 116к.с., защото тези 2.0 са по-добри от 1.4 .... Но то стана манджа пълна..... За тях няма едномасов, за 1.4 и 2.0 90к.с. са заводско с едномасови, но въпроса беше кой да вземе човека, затова и с помощ от ZZ тотално объркахме темата laugh.gif Та общо взето, ако искаш 2.0 д4д, може да стане много добър автомобил, но за това вече си трябва доста още пари и време и труд, най-малкото защото доста му липсва кулера..... Стига толкоз вече по темата...