Страница 1 от 2
1.8 двигател 1ZZFE ?!? авенсис
Публикувано на: 26 Апр 2012 21:12
от stefan_stz
Искам да попитам след 2002+ 1.8 1ZZFE бензин само този тип двигател ли има понеже разбрах че не са от наи-сполочливите има ли други варианти и как мога да го избегна? този проблем с маслото някои които на 100% знае от коя дата са го управили тук четох юли 2005 ... октомври 2004 последно от коя дата са оправили проблема някои да знае?
Re: 1.8 двигател 1ZZFE ?!? авенсис
Публикувано на: 26 Апр 2012 22:26
от Japanese_fever
Мисля, че отговоът се крие в тази тема.
Прочети я цялата.
http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t=1030
Публикувано на: 27 Апр 2012 11:16
от stefan_stz
значи след 2003 няма да има проблем ... мерси
Публикувано на: 27 Апр 2012 11:40
от digitalpr
Не знам какво пише в тази тема, но Авенсис 2 почва от 2003 и точно той има проблем с маслото. Със сигурност границата не е 2003!
Публикувано на: 27 Апр 2012 14:53
от stefan_stz
еми така пише в темата... пак и точно тази тема съм я чел аз питам някои които е питал примерно в ТМ точно за края на проблема за да тарся след тази дата кола?
Публикувано на: 27 Апр 2012 15:22
от digitalpr
По принцип върлува мнението, че 2005 вече е отстранено. Когато аз купувах моята говорих с двама техници от ТМ. Казаха ми, че са виждали дори след фейслифта 2006 двигатели с този проблем. Това съвсем не означава че ще попаднеш на такава разбирасе. Моята не пипа грам масло от смяна до смяна (15000км).
Публикувано на: 27 Апр 2012 15:56
от stefan_stz
абе и аз искам точно 1.8 като твоята дано не попадна на такава ... как мога преди това като я взимам да разбера дали гори?
Публикувано на: 27 Апр 2012 16:26
от digitalpr
Едва ли можеш да разбереш.
Публикувано на: 27 Апр 2012 19:23
от stefan_stz
четох из форума че ако е мн черен аспуха и като бракнеш ако разтаркаш с прасти ако е само прах ще се махне а ако гори маслко ше е мазно !? Някои други идеи ? че ще ходя да гледам 1 авенсис да го проверя дали гори масло ?
Публикувано на: 27 Апр 2012 19:38
от Japanese_fever
stefan_stz написа:четох из форума че ако е мн черен аспуха и като бракнеш ако разтаркаш с прасти ако е само прах ще се махне а ако гори маслко ше е мазно !? Някои други идеи ? че ще ходя да гледам 1 авенсис да го проверя дали гори масло ?
Za proverqvane na sigmentite ne moga da se setq, no za gumi4ki na klapanite,
ako otvorish vrutkata, ot kudeto se naliva maslo i kolata kato raboti na mqsto trqbva da ne duha mnogo.
Ako duha i hvur4i maslo zna4i sa i zaminali gumi4kite na klapanite, no za sigmentite ne sum siguren.
Kato za na4alo moje da i proverish nivoto na masloto, predi da q zapalish. biggrin.gif
Ako e purvi sobstvenik, moje da go pitahs dali ne sa i smenqni garancionno sigmentite ili ako q e kupil ot 4ujbina dali ima takuv dokukment. Ako sa i smenqni zna4i nqmash problem.
Публикувано на: 27 Апр 2012 22:36
от Nixter
Публикувано на: 27 Апр 2012 23:04
от zi_zi_top
Все пак да знаеш, че си по-добре от първите собственици на тези Авенсиси. Те са си купували нов автомобил с идеята да нямат ядове и проблеми със сервизи, а са изяли дървото. Сега ти ще го вземеш след като си информиран за проблема и с всички предпоставки да избегнеш проблемен ДВГ.

Публикувано на: 27 Апр 2012 23:50
от Japanese_fever
zi_zi_top написа:Все пак да знаеш, че си по-добре от първите собственици на тези Авенсиси. Те са си купували нов автомобил с идеята да нямат ядове и проблеми със сервизи, а са изяли дървото. Сега ти ще го вземеш след като си информиран за проблема и с всички предпоставки да избегнеш проблемен ДВГ.

Ako sa si smenili sigmentite, dokato kolata ime bila v garanziq, t.e. ako remonta e bil garancionen ne vijdam kakvo durvo sa izqli...
Публикувано на: 28 Апр 2012 00:03
от zi_zi_top
Не бих се чувствал щастлив, ако си купя нов автомобил и трябва да му правят основен ремонт на ДВГ.
Иначе си прав - най-важното е ние да сме живи и здрави! Ако си болен, тогава ядеш дървото.

Публикувано на: 28 Апр 2012 11:34
от slowtraveler
Japanese_fever написа:...
Ako sa si smenili sigmentite, dokato kolata ime bila v garanziq, t.e. ako remonta e bil garancionen ne vijdam kakvo durvo sa izqli...
Ами Jap, за основния ремонт си загубих 3 дни и около 400лв...
Това ако не е дърво - не знам кое е...
Освен това се насажда едно недоверие в конкретния нов автомобил - щом отсега прави такива номера, кой знае какво ще е в последствие като врътне някой друг километър (съжалявам, че не си послушах вътрешния глас тогава - щях да си спестя смени на вентилатор, диференциал и т.н.).
Конкретно за колегата - предполагам, че автомобила вече няма да има такъв проблем - ако е имал проблема - то той е решен. Ако не е бил решен - би трябвало да го няма автомобила - да е бракуван.