Страница 1 от 3

Нов Ярис - период на разработване...

Публикувано на: 10 Фев 2012 21:35
от dachkur
Здравейте, колеги!!!
Нов съм във вашия форум. От два дни карам вече новия Ярис 1.33 VVTI
много се кефя :)
Разгледах всички материали, съпътващи колата, но не видях нищо написано за периода за разработване.
Та, интересува ме какъв е периода на разработване, какви са особеностите, след този период усеща ли се разлика и т.н.
Благодаря предварително за всички мнения :)

Публикувано на: 10 Фев 2012 22:27
от jim_beam
честито колега,мисля,че тук може да помогне колегата nowyaris,хем му е по специалността! tongue.gif

Публикувано на: 11 Фев 2012 08:33
от didak
Честито!!!
Със здраве да си я карате :thumbsup:

http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?t ... 01821c73e0

Re: Нов Ярис - период на разработване...

Публикувано на: 11 Фев 2012 10:09
от nowyaris
dachkur написа:Здравейте, колеги!!!
Нов съм във вашия форум. От два дни карам вече новия Ярис 1.33 VVTI
много се кефя :)
Разгледах всички материали, съпътващи колата, но не видях нищо написано за периода за разработване.
Та, интересува ме какъв е периода на разработване, какви са особеностите, след този период усеща ли се разлика и т.н.
Благодаря предварително за всички мнения :)
Карай я без да и вадиш душата,не е спортен автомобил а обикновена градска кола.Първите десет хиляди (цели две години) жената в града,аз извън града-пробвал съм да я настъпвам на магистралата,ама не беше каквото трябва.На третото лято пак на магистралата без изобщо да я юркам си вървеше с 140 безгрижно.Може и да има нещо в софтуера,което да и казва след какъв пробег да се отпуши-не знам,така ми се стори,просто беше видимо.Ама не става за състезания,става за икономично градско предвижване.Иначе пет години си в гаранция-дано да случиш на оторизиран сервиз.Аз отначало бях много доволен,но след това ме взеха за банкомат и едва дочаках края на гаранцията.Сега си я гледам сам-не че нещо и има.Просто качествени масла (Амсойл),маслен на MANN,Въздушен на SCT,сега гледам че антифриза е намалял,него от Тойота.Свещите са оригинални,спирачната течност също,накладките и те.Смених само крушките на предните фарове със Н4 ксенон ефект на SCT за 5 лв/бр.Това за 19970 км.Вече 51 месеца.Това е.Ама моята не е юркана изобщо-не знам твоите планове какви са.Ако твоята е най-новия модел,там кое как е още не съм наясно-ти си първия дето пита.

Публикувано на: 11 Фев 2012 13:55
от dachkur
"Карай я без да и вадиш душата,не е спортен автомобил а обикновена градска кола.Първите десет хиляди (цели две години) жената в града,аз извън града-пробвал съм да я настъпвам на магистралата,ама не беше каквото трябва.На третото лято пак на магистралата без изобщо да я юркам си вървеше с 140 безгрижно.Може и да има нещо в софтуера,което да и казва след какъв пробег да се отпуши-не знам,така ми се стори,просто беше видимо.Ама не става за състезания,става за икономично градско предвижване.Иначе пет години си в гаранция-дано да случиш на оторизиран сервиз.Аз отначало бях много доволен,но след това ме взеха за банкомат и едва дочаках края на гаранцията.Сега си я гледам сам-не че нещо и има.Просто качествени масла (Амсойл),маслен на MANN,Въздушен на SCT,сега гледам че антифриза е намалял,него от Тойота.Свещите са оригинални,спирачната течност също,накладките и те.Смених само крушките на предните фарове със Н4 ксенон ефект на SCT за 5 лв/бр.Това за 19970 км.Вече 51 месеца.Това е.Ама моята не е юркана изобщо-не знам твоите планове какви са.Ако твоята е най-новия модел,там кое как е още не съм наясно-ти си първия дето пита."

Да, моята е най-новия модел. Разбира се, взел съм я за нормално ползване (най-вече за градско шофиране). Просто исках да разбера каква е нормалната практика за периода на разработване (това ми е първата нова кола). И дали след известен пробег (10000 или повече) може да очаквам по-различно поведение на двигателя.
Днес я заредих с 100 октана от ЕКО, защото си мисля че е хубаво поне в началото да се кара с по-качествен бензин.
Иначе обслужването е на 15000 км, но с моя годишен пробег 100% няма да ги достигна и ще го направя по-рано, което мисля че е по-добре... Засега искам или не, ще трябва да я обслужвам в Тойота (Варна) заради гаранцията.
Проверих нивото на маслото и забелязах, че е по-високо от марката за високо ниво. Това си го обяснявам, че е направено с цел повишено мазане на цилиндро-буталната група (поне през първите няколко хиляди км)

Благодаря на всички за отделеното време
:thumbsup:

Публикувано на: 11 Фев 2012 14:57
от zi_zi_top
Браво, много е хубава! Със здраве да си я караш безаварийно стотици хиляди километри! :thumbsup:
П.С. С този дизайн вече и Яриса ми харесва. smile.gif

Публикувано на: 11 Фев 2012 15:00
от dachkur
Благодаря biggrin.gif
И аз не бях фен на Ярис-а докато не направих test drive

Публикувано на: 11 Фев 2012 15:51
от desSs
и моята се разработи чак след 10к километра /че да не бяха и повече/
разликата е очевадна, преди това беше като спънат кон. после и над 170 съм вдигала на магистралата, без въобще да му идва нанагорно на ярето

п.п. честита ти придобивка, лека и безаварийна :thumbsup:

Публикувано на: 11 Фев 2012 16:37
от zi_zi_top
Ей-й-й, Деси, ти се появи! Къде зачезна толкова време. Липсваше ни твоето свежо присъствие. smile.gif

Публикувано на: 11 Фев 2012 16:55
от Vesko
Честито за колата. smile.gif

ПП: Тойота имат дискриминационно отношение към мен. Всичките ми коли са си вървели добре още от самото начало... и са харчели по много :whistle:

Публикувано на: 11 Фев 2012 17:30
от zi_zi_top
Vesko написа:Честито за колата. smile.gif

ПП: Тойота имат дискриминационно отношение към мен. Всичките ми коли са си вървели добре още от самото начало... и са харчели по много :whistle:
Специално ти им взимаш страха и акъла на колите и те затова така се държат в ръцете ти. laugh.gif

Публикувано на: 11 Фев 2012 20:24
от nowyaris
Vesko написа:Честито за колата. smile.gif

ПП: Тойота имат дискриминационно отношение към мен. Всичките ми коли са си вървели добре още от самото начало... и са харчели по много :whistle:
Това не е дискриминация-твоите просто са били поръчкови.

Публикувано на: 11 Фев 2012 21:27
от LEXUS
Браво,много красив Ярис. Всичко най-хубаво с тази кола ! :thumbsup:
За разработването- Гледай първите 10-15 000км. да караш с не повече от 3000 об./мин. Специално първите 1500 км. пък избягвай резките тръгвания и спирания. Нищо ли не пише в книжката ти за експлоатация на колата? smile.gif За разработването по принцип в книжката пише,че колата няма нужда от разработване, а за единствено първите 1500км. това,което ти написах.Но за всеки случай първите 15 000км. я карай без да натоварваш много двигателя,както написах горе. Разбира се, ти решаваш как да я караш. Тойота твърдят, че колата може да се кара нормално и без ограничения още след 1500км. Това е.

Публикувано на: 11 Фев 2012 22:27
от Nixter
Той 15,000 км докато ги направи може да смени колата. Няма смисъл да се щади колато толкова дълго. Аз като си взимах моята ми казаха да я разработвам 3,000 км и мисля че това е цифрата. Нищо че в книжката пишеше 1,000 или 1,500 км. Не вдигах над 3,000 оборота и това е.
Първите 200-300 км са критички за разработване на спирачките и трябва по-плавно да се спира.

Публикувано на: 12 Фев 2012 07:12
от nowyaris
И Деска,и аз ви обесняваме че колата просто не си вървеше както трябва първите 10-12 хиляди,беше като спъната.Не че ние сме ги вардили кой знае колко много.После след кат мина 12 000 таз кола както е с три цилиндъра стана съвсем друга.170 не сум вдигал,ама на сфетофарите като съм сам без жената.....