Страница 1 от 4
Тропане на предница на Авенсис
Публикувано на: 21 Дек 2011 14:04
от rumenmitev
Здравейте колеги,
Моля Ви за помощ. Всичко започна от леко, глухо почукване в предницата за което и писах във форума. Започнах със смяна на биалетки, след това смених тампони на стабилизиращата щанга и приключих с вътрешни накрайници на рейката. Нещата почти се приключиха като остана да почуква много слабо дори друг освен мен трудно го усещаше. Та реших да продължа докато не реша проблема и смених тампоните на макферсона и амортесьорите( преди това направих тест и бяха О.К) и резултатът е ПЛАЧЕВЕН от леко потропване в момента колата ХЛОПА ЯКО. Майстора правил последната интервенция казва. че проблема ми е в рейката, но тя не тече а и със старите амортесьори не тропаше така яко, как изведнъж се разтропа с новите амортесьори? Някакви идеи?
Публикувано на: 21 Дек 2011 17:12
от LEXUS
При добри майстори ходиш, дето сменят половината кола, докато открият откъде тропа. Защо се гаврите така с колите си.

И всичките тия здрави части ги смени с марка Noname,нали.
Публикувано на: 21 Дек 2011 18:22
от rumenmitev
Само 1 част е "оригинал" всичко друго е много хвалени "ТОЯГИ". Добре,че си взех амортесьорите с тампоните. Днес ходих при познат майстор (вече 2-ри път го пренебрегвам, заради пустото пътуване до него и да не го ангажирам в поч. дни), неговото мнение е вътрешния накрайник, но ми каза да карам така, ако имам излишни кинти всичко на ново. Но другия майстор си лае рейка - възможно ли е та преди това почти не се чуваше? Дали да не си върна амортесцорите с тампоните?
Публикувано на: 21 Дек 2011 18:41
от LEXUS
Моят съвет е,ако не искаш да ходиш в Тойота, то отиди в някой друг сервиз за трето мнение.
Каква рейка ти лае тоя майстор. biggrin.gif
Публикувано на: 21 Дек 2011 19:11
от TATI
Явно "майстора" си събира части да си прави Тойота или има такава, та си събира читави оригинални части.
Колегата ти е казал, иди и на трето мнение и не сменяй части яй така на вятъра.
Публикувано на: 21 Дек 2011 19:58
от nojarq
Аз смених само един проблемен шарнир но тропането си продалжи и така докато ми открият че е от реиката, засега се чува само тропане после щяла да почне и да тече и така докато не я сменя цялата.
Публикувано на: 21 Дек 2011 20:19
от rumenmitev
И аз искам поне 2-ма да кажат, че е рейка и да знам да карам докато протече, а не преди това да сменя цялата предница, но като гледам 2/3 вече съм го направил. Аз мисля след като протането се увеличи след смяната на тампона на аморт-ра да ли той не е причината и да си върна стария, че пак казвам чукането е горе не го усещам на волана! Дотук съм ползвал услугите на 3-ма майстори и все препоръчани.
Публикувано на: 21 Дек 2011 20:28
от LEXUS
nojarq написа:Аз смених само един проблемен шарнир но тропането си продалжи .
Значи е бил много проблемен шарнирът.
nojarq написа:и така докато ми открият че е от реиката, засега се чува само тропане после щяла да почне и да тече и така докато не я сменя цялата.
Второ предположение. Чакаме дали ще се включи някой със сменена рейка и отстранен шум.

Публикувано на: 21 Дек 2011 22:47
от nikolas3
Действието се развива в?
Колата е?
Вложените части са ?
Мисля,че за коректно мнение е необходима повече начална инфо.
За София мога да препоръчам сервиз,за Варна също.За Видин,Кърджали и т.н. не.........

Публикувано на: 22 Дек 2011 08:09
от diesel_power
При авенсиса трябва да се внимава да се уцели точно двуграма на амортисьора ,който влиза горе в лагера .
Ако се стегне без да е наместен точно трака от там.
Публикувано на: 22 Дек 2011 09:07
от digitalpr
Тема от 10 мнения и никъде не пише каква е колата. Авенсис 1? 2? айде 3 не е предполагам.
Публикувано на: 22 Дек 2011 09:11
от rumenmitev
Действието е в София
Тойота Авенсис 2.0 d4d 2001г. комби
Сменени са - посочени в началото.
Според мен също проблема ще да е в монтиране на тампоните на амортесьорите или качеството им (монро), защото след като ги монтира се чухме че ефекта от тях е никакъв даже по зле от преди и аз баламурника се вързах та смених и амотресьорите!
Публикувано на: 22 Дек 2011 09:37
от mirott
Като сменихте вътрешни накрайници, лепихте ли ги с осигурително лепило за резба?Аз имах такъв проблем, тропаше и го натягах 2 пъти-все се охлабваше.Свалих го и намазах с лепило и за сега нямам проблеми.Може да тропа и от каретата на кормилния прът и да си мислите, че е рейка.
Публикувано на: 22 Дек 2011 09:42
от desotodorov
Хм, мислех че след вътрешния корм. накрайник чукането е изчезнало, а то било съвсем слабо... и след смяната на амортисьорите (Монро ти ги е препоръчал майстора - сигурен съм в това, ама станалото - станало), тропаш кат' Икарус. Ми значи съвсем възможно е слабото почукване да идва от рейката, а силното от кофти аморти/тампони. Т.е. според мен двата симптома съществуват едновременно в момента. Също така мисля че майстора дето ти е сменил амортисьорите+тампоните, сега трябва да върне старите без заплащане - нали в крайна сметка ти си отишъл при него за да отстраниш проблем, а не за да си създадеш още един...
Публикувано на: 22 Дек 2011 09:43
от rumenmitev
Проверени са каретата на кормилния прът и са О"К им лек луфт във вътрешния накрайника на 2 седмици е верно, че е тояга, но тропането се усили след смяна по амортесьорите и затова там насочвам вниманието. мисля да сменя отново накрайниците и да си върна старите тампони на амортесьора!