Страница 1 от 1

авенсис 2.2 д4д - високи обороти при студено

Публикувано на: 19 Окт 2011 18:12
от egoucm
2.2 д4д 150коня 2007 година
колата я взех лятото и чак сега го забелязах:


когато е студено (под 12 градуса) и паля студена - мисля, че е нормално да пусне "автоматичен смукач" , вдига до 1000 оборота и така държи докато стрелката почти стигне "напълно загряло".

това е така, освен ако не пусна вентилатора на купето - тогава оборотите от 1000 скачат на 1100-1200. правих си опити с други уреди - подгряване, фарове и тн - те не променят оборотите, само вентилатора. когато потегля и колата е в движение, но не на скорост - оборотите си седят на 1000. оправя се, чак като загрее напълно колата.

също така не трябва ли само малко да загрее колата и да паднат оборотите от 1000 на 900 ? при мен държи 1000 почти до края на скалата

това само когато е студено

някакъв датчик за температурата?

Публикувано на: 19 Окт 2011 18:58
от TATI
Третия бутон горе в менютата е кръстен ТЪРСЕНЕ.
Поредната тема след краткото застудяване.

http://www.google.bg/#sclient=psy-ab&hl ... 80&bih=871

Публикувано на: 19 Окт 2011 19:15
от egoucm
бях търсил естествено, но не го бях разглеждал като проблем на парното.

и от всичките теми които излязоха само 1 беше за мен


мерси все пак

Публикувано на: 19 Окт 2011 19:29
от TATI
С две думи, мотора вдига оборотите на 1200, за да може парното ти започне да духа топло по-бързо. Това не е признак за повреда и е нормално за този вид дизели на Тойота. Всички са така. Просто си караш спокойно и се наслаждаваш на колата.

Публикувано на: 19 Окт 2011 20:51
от IvoDobrev
Съвсем нормално ти се държи колата не се притеснявай.

Публикувано на: 19 Окт 2011 21:07
от nanastasov
Всичко е нормално така са!

Публикувано на: 20 Окт 2011 09:24
от baba_metca
Направи си експерименета, да намалиш силата на вентилатора до 1-2 черти. Оборотите ще паднат по-рано, в сравнение с 4-5 черти. Алгоритъма е направен хем да ти е комфортно, хем да харчи по-малко, общо взето търси компромис някъде.

Публикувано на: 20 Окт 2011 11:18
от egoucm
мерси за отговорите, пробвал съм със само 1 чертичка на вентилатора и пак си държи високи обороти, но не съм забелязвал дали по-бързо или по-бавно ги сваля. Сега като знам, че е свързано с топлото на парното, а не с повреда по двигателя, ще си направя други експерименти.

поздрави и безаварийна зима :thumbsup: wink.gif

Публикувано на: 20 Окт 2011 13:38
от rumenmitev
+1 всичко e OK.

Публикувано на: 20 Окт 2011 23:55
от jim_beam
няма значение вентилатора,просто е така програмирано ECU-то.зависи от> външна темп.,тази на антифриза и от степента на заряд на акумулатора.така че карай си спокойно! wink.gif

Публикувано на: 21 Окт 2011 11:35
от danny
Абсолютно нормално поведение на колата е това. Ако не искаш да ти вдига оборотите, просто не пускаш парното.. biggrin.gif

Публикувано на: 21 Окт 2011 21:38
от kinn
Съвсем нормално поведение има колата ти...и нашите така реагират при застудяване :whistle: