Страница 1 от 1
Ангренажна верига на корола версо 2,2д4д
Публикувано на: 20 Ное 2010 00:24
от d_z
Здравейте имам питане за веригата на ангренажа на корола версо 2,2 д4д 2007.На колко хиляди км се сменя и каква е цената за смяната.
Публикувано на: 20 Ное 2010 03:29
от Bass_Man
Аууу човек дане би да си купи кола нов внос на 130 000км и да е за смяна на верига ?
Принципно веригата се сменява , като и дойде времето . Но това обикновенно е на доста километри . Не знам какъв е обтегача при Авенсис и дали при него нещо няма проблеми .
Публикувано на: 20 Ное 2010 10:50
от мехаННика
Няма изискване за смяна на определен пробег,ако няма други проблеми карай смело.
Публикувано на: 20 Ное 2010 13:37
от d_z
Благодаря за отговорите.Знаете ли какви са признаците показващи необходимостта от смяна(шумове,чукани при подаване на газ или при отнемане на газта) ,защото от сервиза казват,че се сменя на 150 х. км.Затова се интересувам дали е наложително или е само заради парите.Корола версо д4д 2,2 136 кс 2007
Публикувано на: 20 Ное 2010 15:09
от мехаННика
Признаците са повишен шум,но лично аз още не съм виждал двигател 2AD с износена верига.Ако има някакъв шум около ангренажа първо провери всичко по трасето на ремъка.
Публикувано на: 20 Ное 2010 18:06
от Bass_Man
d_z написа:Благодаря за отговорите.Знаете ли какви са признаците показващи необходимостта от смяна(шумове,чукани при подаване на газ или при отнемане на газта) ,защото от сервиза казват,че се сменя на 150 х. км.Затова се интересувам дали е наложително или е само заради парите.Корола версо д4д 2,2 136 кс 2007
Няма такова нещо да се сменява верига на 150 000км никъде в света . Веднага се махни от този сервиз !
Публикувано на: 20 Ное 2010 18:56
от Me4oKyX
d_z и като си тръгваш с 300 и въртене на гумите от сервиза им тегли една сочна българска благословия до десето коляно laugh.gif Реално може и на 25000км да си я сменяш, ама ефект от това няма да има.....

А за смисъл изобщо не говорим.....

Публикувано на: 23 Ное 2010 23:09
от GRI
..веригата само се разхлабва и то по осезаемо към 400 000км, тогава може да се затегне (като при колело). твоят двигател е по-малко финансовоемък в сравнение с базовия Д4Д 85кв, който е с ангр. ремък и смяната му е най-скъпия ремонт по двигателя (1500лв - в оторизиран сервиз Тойота) и около 550лв части + труд при "познат".. така, че карай си както вече те посъветваха..
Публикувано на: 24 Ное 2010 08:30
от мехаННика
Как ,приятелю,се затяга веригата на колелото че отдавна не съм се занимавал.Хора този форум ще е доста по-полезен ако всеки пише за неща в които е абсолютно сигурен.И още,1500 лева струва смяната на ремък,2 ролки,ВСИЧКИ филтри и ВСИЧКИ експлоатационни течности по автомобила с оригинални такива,освен това общото между 1CD (с ремъка) и 2AD( с вергата) е само вида гориво.
Публикувано на: 24 Ное 2010 12:48
от Me4oKyX
MexaHHuka - как - ще вдигнеш главата с разпределителния вал, или ще бутнеш коляновия вал малко надолу - кво толкова сложно laugh.gif Компресия бол, така че пак ще стигне laugh.gif

Ама верно как ще се натегне верига и аз не мога да си представя....... Дайте ифно се орбазоваме малко

Публикувано на: 24 Ное 2010 18:05
от мехаННика
Ами няма какво да се направи тъй като обтягането става с хидравличен обтегач който има своя ход и край.Когато вреигата се удължи повече от допустимото сменяваш заедно със колелата и това е.Плъзгача и успокоителя също имат допустимо износване което трябва да се измери.Не знам дали няма да стане с авточеп на подходящо място...