Страница 1 от 2

toyota auris 1.33

Публикувано на: 14 Окт 2010 14:31
от hitmen84
nqkoi moje li da mi kaje neshto poveche za auris 1.33 , zashtoto si poruchah takav i se zapochnaha edni komentari , zashto tozi dvigatel , zashto benzin i taka natatak rolleyes. :help:

Публикувано на: 14 Окт 2010 15:19
от Владислав
Приятелю, много странно е твоето решение първо да си поръчаш автомобил, а после да се интересуваш какво точно си поръчал.Аз разбирам да поръчаш нещо в ресторант, без дори да си го чувал-така просто за експеримента, но за кола е меко казано странно...
А иначе по въпроса-ти сигурно знаеш повече от мен.Като цяло модела с този двигател е нов и не можеш да очакваш, че тук ще му знаем най-честите болежки (ако има такива).Двигателя е икономичен,и не бива да очакваш чудеса при доускоряване най-вече.Мисля че си с 6 скорости,което е много добре.Независимо от нивото на оборудване колата си има всичко необходимо.С 16 инчови джанти поведението в завой е много добро.Като цяло-практичен семеен хечбек.Ако е от новия фейслифт дори ми харесва и по дизайн.
Не знам как си откъм финанси,но аз бих взел 1.6 мотора.По въпроса бензин/дизел всеки сам си решава-тук на тази тема са най-разгорещените спорове.
Според мен не трябва да съжаляваш за избора си, но ако от сега не си сигурен че това е твоят автомобил, мисля че си избързал с поръчката си...Успех с новата коля (дано е TOYOTA). :thumbsup:

Публикувано на: 14 Окт 2010 16:05
от Dizzle
не очаквай кой знае каква динамика,иначе избора ти е добър според мен,щом го произвеждат,значи е достатъчна мощността за това купе. А за коментарите не се впрягай- и Bentley да си вземеш все ще има някой умник да му намери кусур biggrin.gif да си я караш със здраве!

Публикувано на: 14 Окт 2010 16:28
от hitmen84
che ne sujelqvam , ne sujelvam kolata sum q izbral sled mnogo obikalqne no prosto iskah neshto poveche da naucha za dvigatelq
Messi za pojelaniqta :thumbsup:

Публикувано на: 14 Окт 2010 16:45
от Scott
hitmen84 написа:... prosto iskah neshto poveche da naucha za dvigatelq...
Ще си позволя да цитирам мнението на един добре известен колега от тази тема http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?p=166541#166541. Предполагам той ще се включи в последствие:
LEXUS написа:Четох тест-драйва na Yaris 1.33 dual VVT-i в Авто-Билд,където Станчо Шукеров пише,че моторът е добър,но на старт в първите метри е доста тромав. Същото се потвърждава от официалните характеристики на сайта на Тойота 11.7 сек. 0-100км./ч. са много за двигател със 100 коня и купе на Ярис, при положение ,че дизелът 1.4 Д4Д с 90 коня е по-бърз с цяла секунда в спринта до 100км./ч.,да не говорим за еластичността и доускорението!
... А понеже те интересува Аурис с този двигател,направи си сметка 0-100км./ч. 13.1 сек. при 100 коня 1.33 dual VVT-i,докато предишния 1.4VVT-i 97 коня 0-100км.ч 13.0 сек.. Демек нов мотор-1.33 ,повече коне-100 коня, двоен ввти ,а дори малко по-тромав,НО МНОГО по-икономичен. В момента 1.33 двигателят е най-икономичният и екологичен в класа!

Публикувано на: 14 Окт 2010 17:40
от Me4oKyX
Dizzle - че ко има да му харесаш на тфа Бентли !? laugh.gif Няма багажник като хората, къде ше си тургам сноуборда, А!?? tongue.gif

Иначе Ауриса си върви и 1.33 и с 1.4, да не говорим, че с тези двигатели по-лесно се икономисва, че ако е голям мотор, трудно да си оставиш крака да рита пода laugh.gif Двигателя си е прифектен, просто не слушай кво ти говорят - пробвай, дръпни го като го разработиш с неколко талиги пък тогава кажи дали си сбъркал :whistle:

Публикувано на: 14 Окт 2010 22:25
от Yuli
Dizzle написа:не очаквай кой знае каква динамика...
http://www.youtube.com/watch?v=QC1Ya9LPXOU

Какво и е на динамиката?!?
И главата може да си счупиш, и без книжка да останеш.

Публикувано на: 14 Окт 2010 22:45
от Dizzle
Yuli написа:
Dizzle написа:не очаквай кой знае каква динамика...
http://www.youtube.com/watch?v=QC1Ya9LPXOU

Какво и е на динамиката?!?
И главата може да си счупиш, и без книжка да останеш.
това и с трабант може да го направиш. не е за дърпанки по светофарите имам предвид,а е удобна градска и икономична кола :thumbsup:

Публикувано на: 15 Окт 2010 00:11
от sacho7803
Me4oKyX написа:Dizzle - че ко има да му харесаш на тфа Бентли !? laugh.gif Няма багажник като хората, къде ше си тургам сноуборда, А!?? tongue.gif

Иначе Ауриса си върви и 1.33 и с 1.4, да не говорим, че с тези двигатели по-лесно се икономисва, че ако е голям мотор, трудно да си оставиш крака да рита пода laugh.gif Двигателя си е прифектен, просто не слушай кво ти говорят - пробвай, дръпни го като го разработиш с неколко талиги пък тогава кажи дали си сбъркал :whistle:
това е правилния отговор на въпроса ти колега хитмен84.мечоКуХ го е казал мноооого точно и ясно.немога да разбера защо когато някой пише примерно взех си 1.3 бензин или 1.4 дизел всички почват......ааааа що не взе по-големия мотор.ако вземеш 1.6 ща те гонят до дупка що не си взел 2.0 biggrin.gif ако вземеш 2.0 те почват ами що не сложиш чип.после ами що чипа ти е по-слаб wink.gif българина е толкова изпростял че незнай що диша даже biggrin.gif стига с тая мощност бе...БЪЛГАРИНОООООО.явно всичко е от комплекс "немотия"не че искам да впечатля някой но....карал съм коли и 60кс и коли 300кс.наистина извънграда мощното си е мощно но........единствения ефект е тръпката при изпреварване-за мен специално.а кво печелиш от тая тръпка?????ари ве....отворковците дето карат 200конйови кенефи да споделят???човека който е пуснал темата ако искаше мощен кенеф щеше да я пусне в някъв тунинг-форум-нали???сега да кажа на момчето................моторчето е супер.отначало ще ти се стори че не върви а само бучи ако го вкарваш в обороти но с времето се отпуска.супер безшумен---комшиите ме питат огасен ли е или.......чува се само едно тиктакане.аз не съм го разработвал щото да караш бензинова кола до 3000об. извънградско е смешно.ЧЕСТИТО КОЛЕГА И БЕЗАВАРИЙНО :thumbsup:

Публикувано на: 15 Окт 2010 02:03
от LEXUS
sacho7803 написа:немога да разбера защо когато някой пише примерно взех си 1.3 бензин или 1.4 дизел всички почват......ааааа що не взе по-големия мотор.ако вземеш 1.6 ща те гонят до дупка що не си взел 2.0 biggrin.gif
biggrin.gif :iconbiggrin: worthy.gif
sacho7803 написа:ако вземеш 2.0 те почват ами що не сложиш чип.после ами що чипа ти е по-слаб wink.gif българина е толкова изпростял че незнай що диша даже biggrin.gif
laugh.gif biggrin.gif biggrin.gif :thumbsup:

Публикувано на: 15 Окт 2010 02:07
от LEXUS
Scott написа:
hitmen84 написа:... prosto iskah neshto poveche da naucha za dvigatelq...
Ще си позволя да цитирам мнението на един добре известен колега от тази тема http://www.toyotabg.eu/viewtopic.php?p=166541#166541. Предполагам той ще се включи в последствие:..........
Дааа, позна. biggrin.gif laugh.gif И чак известен колега, не ме четкай така. laugh.gif

Публикувано на: 15 Окт 2010 05:01
от Me4oKyX
sacho - че ко му пречи и на 1.3 да си сложи чип laugh.gif то голям мотор всеки може да направи да върви, мен затва ми е интересно с малките, да видим колко могат, а ни го спестяват..... дизле - що да не се дърпаш по светофарите !? То тва е до желание, не до кола laugh.gif Аз до Ево Х съм спирал и разбира се го бъзнах, не че имам шанс, ама поне да видя как вървят 300+ коне :whistle:

Публикувано на: 15 Окт 2010 07:52
от didak
http://www.greencarcongress.com/2008/11 ... is-to.html

след "разработване" си карай на по-високи обороти без притеснение /при необходимост/ :thumbsup:

Публикувано на: 15 Окт 2010 09:35
от hitmen84
Kolata shte si q izpolzvam poveche v gradski usloviq, no imali neshto , koeto trqbva da znam za razrabotvaneto i kato cqlo

Публикувано на: 15 Окт 2010 09:43
от Kiki
LEXUS написа: Дааа, позна. biggrin.gif laugh.gif И чак известен колега, не ме четкай така. laugh.gif
Известен, известен, ама лош и неконтактен! Не идва на срещите! laugh.gif laugh.gif laugh.gif