Toyota Avensis 2005 1.6 VVTi - заслужава ли си или не?
Toyota Avensis 2005 1.6 VVTi - заслужава ли си или не?
Здравейте,
Моля ви за смислени мнения и коментари относно въпросния автомобил.Интересува ме главно двигателя,предполагам е малък за купето,разхода в София под 12 сигурно не.Колата е била служебна и е купена от България нова и в момента е на 150к.Доста постна е от към екстри...да не кажа въобще че няма за кола 2005.Заслужава ли си според вас,предвид това че цената е доста под пазарната?
Моля ви за смислени мнения и коментари относно въпросния автомобил.Интересува ме главно двигателя,предполагам е малък за купето,разхода в София под 12 сигурно не.Колата е била служебна и е купена от България нова и в момента е на 150к.Доста постна е от към екстри...да не кажа въобще че няма за кола 2005.Заслужава ли си според вас,предвид това че цената е доста под пазарната?
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Става дума за тази кола - http://www.mobile.bg/11282317529534060
Основното което ме притеснява че е била служебна,и че е с базовия двигател.А колата ще се кара доста извънградско.Иначе права сравнение с мойта кола тя е с 6 еърбега А4 2002г.От ТМ ауто ми обадиха 300 лв за смяна на масло и филтри,това нормално ли е?
Мерси на отговорилите м/у другото
Основното което ме притеснява че е била служебна,и че е с базовия двигател.А колата ще се кара доста извънградско.Иначе права сравнение с мойта кола тя е с 6 еърбега А4 2002г.От ТМ ауто ми обадиха 300 лв за смяна на масло и филтри,това нормално ли е?
Мерси на отговорилите м/у другото

Ако е била служебна, предполагам се знае пълната история на автомобила и ако не е претърпявала някакви зверски удари, мисля че коалта си заслужава. Какво по-добро (с ясна история!) ще намериш за 10 000лв... Имаш климатик, имаш управлението от волана, бордови, всичките въздушни възглавници... Двигатела е малко слабичък, но това е относително. Зависи от стила ти на каране. За разхода... какви са тия 12 градско? Не очаквай чак такъв разход от 1.6VVT-i. По скоро ~10 е реалистично.
От друга страна служебната кола по подразбиране се кара като за последно, никой не я пази и щади. Доста вероятно е да са видяли сметката на салона за 5 години. Моя опит показва че служебни коли на по 3-4 години вътре са като гробница. Виж интериора и ако е добре, тогава може да се замислиш.
От друга страна служебната кола по подразбиране се кара като за последно, никой не я пази и щади. Доста вероятно е да са видяли сметката на салона за 5 години. Моя опит показва че служебни коли на по 3-4 години вътре са като гробница. Виж интериора и ако е добре, тогава може да се замислиш.
Последно промяна от digitalpr на 31 Авг 2010 14:18, променено общо 1 път.
Avensis II 2005 1.8VVT-i SOL
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Я звънни в Порше Запад и ги питай смяна на масло и филтри за А4-ката колко щи се върже и след това ще ти е ясно вече .dresden написа:..............От ТМ ауто ми обадиха 300 лв за смяна на масло и филтри,това нормално ли е?
..................
BTW : къв е тоя зор да сменявате масла и филтри извънгаранционно в ТМ Ауто не знам

-
- Мнения: 1577
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 403 пъти
- Получена благодарност: 103 пъти
1.Ако салонът е запазен, можеш да си напълно сигурен, че колата е поддържана и не е карана "каруцарската". Нашите коли (не са Toyota) след 30000 вече миришат на мърша и седалките са захабени и с петна по тях. Има служебни коли, които се карат само от шофьор или само от един човек. При това положение има вероятност да случиш на поддържана машина.
2.Сервизната история - бошлаф.
Нашите служебни коли са обиколили поне 4 сервиза в БГ и като дойде една при нас, в местния сервиз на дилъра казаха, че не е била обслужвана??? После намерих фактурата за сервизните дейности на друго място и се оказа, че базите данни на сервизите не са свързани в единна система!!!
3.Струва ми се, че 1.6 двигателя ще е слабичък за купето. Ако е карана предимно извънградско и по магистрала, това предлазполага към натискане на газта. Оттам - интензивно "разработване" на двг.
4.Отваряй си очите на 4-ри, независимо откъде и какво купуваш! Пълна диагностика, повдигач и оглед с твой доверен сервизен специалист или собственик на точно такъв автомобил! Естествено не в сервиза, в който е обслужвана колата!
Успех!
2.Сервизната история - бошлаф.
Нашите служебни коли са обиколили поне 4 сервиза в БГ и като дойде една при нас, в местния сервиз на дилъра казаха, че не е била обслужвана??? После намерих фактурата за сервизните дейности на друго място и се оказа, че базите данни на сервизите не са свързани в единна система!!!
3.Струва ми се, че 1.6 двигателя ще е слабичък за купето. Ако е карана предимно извънградско и по магистрала, това предлазполага към натискане на газта. Оттам - интензивно "разработване" на двг.
4.Отваряй си очите на 4-ри, независимо откъде и какво купуваш! Пълна диагностика, повдигач и оглед с твой доверен сервизен специалист или собственик на точно такъв автомобил! Естествено не в сервиза, в който е обслужвана колата!
Успех!
1vo se izvinqvam za non-kirilicata no v momenta pisha ot telefona mi..chakam v tm auto da doide choveka.
2ro mersi otnovo za otgovorite
Znachi na 1viq ogled vidqh che salona e leko zahaben i tavana e leko razporen..Sega chakam da q kachat na kanal i da se vidi kvo shto.Prosvetlete me za tapiceriqta,ako e mn zahabena kakvo znachi tova,che e karana dushmanskata li?Otnosno audito,1 chas trud 60 lv , maslo 100 i filtrite (3 te osnovni) 100 obshto 260.Tova beshe v nachaloto kato si vzeh kolata.
===============================================
1во се извинявам за нон-кирилицата но в момента пиша от телефона ми..чакам в тм ауто да дойде човека.
2ро мерси отново за отговорите
Значи на 1вия оглед видях че салона е леко захабен и тавана е леко разпорен..Сега чакам да я качат на канал и да се види кво що.Просветлете ме за тапицерията,ако е мн захабена какво значи това,че е карана душманската ли?Относно аудито,1 час труд 60 лв , масло 100 и филтрите (3 те основни) 100 общо 260.Това беше в началото като си взех колата.
2ro mersi otnovo za otgovorite

Znachi na 1viq ogled vidqh che salona e leko zahaben i tavana e leko razporen..Sega chakam da q kachat na kanal i da se vidi kvo shto.Prosvetlete me za tapiceriqta,ako e mn zahabena kakvo znachi tova,che e karana dushmanskata li?Otnosno audito,1 chas trud 60 lv , maslo 100 i filtrite (3 te osnovni) 100 obshto 260.Tova beshe v nachaloto kato si vzeh kolata.
===============================================
1во се извинявам за нон-кирилицата но в момента пиша от телефона ми..чакам в тм ауто да дойде човека.
2ро мерси отново за отговорите

Значи на 1вия оглед видях че салона е леко захабен и тавана е леко разпорен..Сега чакам да я качат на канал и да се види кво що.Просветлете ме за тапицерията,ако е мн захабена какво значи това,че е карана душманската ли?Относно аудито,1 час труд 60 лв , масло 100 и филтрите (3 те основни) 100 общо 260.Това беше в началото като си взех колата.
-
- Мнения: 1577
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 403 пъти
- Получена благодарност: 103 пъти
Сам си си отговорил! И не е поддържана! Аз не бих си губил времето с нея.dresden написа:Просветлете ме за тапицерията,ако е мн захабена какво значи това,че е карана душманската ли?
Огледай за следи от опушвания по тавана, пепелника, захабена кожа под скоростния лост, волана (ако е кожа), джанти, гуми, ръжда (все пак сме в БГ), липсващи неща от окомплектовката (крик, пожарогасител, ключ за колелата), огледай за луфтове между отделните детайли, различни фарове, мигачи, стопове, разлики в цвета на боята на детайлите... Непопълнени страници или липса на сервизна книжка, пропуснати обслужвания... Вземи, ако е възможно номера на застрахователните полици от последните години или поне застрахователя, за да провериш за инциденти!
И в никакъв случай не бързай! Коли колкото щеш!
Успех!
Извинявам се първо,ама защо се насилваш да вземеш автомобил които не си сигурен че харесваш,за тези пари ето това http://lexus-bulgaria.com/viewtopic.php?f=8&t=7038.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Аз си мисля,че е добра сделка-бензин,добра кубатура,5 години,много екстри,поддържана в дилъра,километрите биват-добре си е.По-добре от Горубляне и парите не са никак лоши.Тапицерии се оправят,Перат се,всичко се почиства,пастира и т.н. .Двигател и ходова като са добре-другото нито е скъпо,нито страшно.Задължителен прецизен оглед поне в още един сервиз.
-
- Мнения: 1577
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 403 пъти
- Получена благодарност: 103 пъти
Понеже няма много снимки от тапицерията, нищо не мога да напиша повече за конкретния екземпляр!
Само ще вметна, че щом не са поддържали интериора, което не иска никакви усилия и капиталовложения, вероятността да са поддържали колата в перфектно техническо състояние е много малка! Не вярвам и 5 години да е била лизингова (оперативен или финансов), т.е. гаранционна = ремонти + части са за сметка на собственика след 3-та година. А и 30000км /година си е сериозно каране за нашите условия! Относно пастирането - вземи си кола със забележки по боята (избеляла примерно, а не ръжда) и после обяснявай как всичко се оправя! Едно боядисване е между 100 - 150лв./детайл=1500лв. цялостно. За тези пари ще си оправиш ходовата част, ако се наложи. Най-добре е колегата да се вслуша в съветите ни и да гледа много, ама много внимателно всичко по колата!
Само ще вметна, че щом не са поддържали интериора, което не иска никакви усилия и капиталовложения, вероятността да са поддържали колата в перфектно техническо състояние е много малка! Не вярвам и 5 години да е била лизингова (оперативен или финансов), т.е. гаранционна = ремонти + части са за сметка на собственика след 3-та година. А и 30000км /година си е сериозно каране за нашите условия! Относно пастирането - вземи си кола със забележки по боята (избеляла примерно, а не ръжда) и после обяснявай как всичко се оправя! Едно боядисване е между 100 - 150лв./детайл=1500лв. цялостно. За тези пари ще си оправиш ходовата част, ако се наложи. Най-добре е колегата да се вслуша в съветите ни и да гледа много, ама много внимателно всичко по колата!
- Raya
- Мнения: 1796
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
До сега най-читавите коли ми бяха от Горубляне, но е на късмет. Не трябва чак толкова да заклеймяваме този пазар. А от ТМ Ауто като ми разказаха как и какви коли продават, едва ли някой ден ще се навия да купя от тях 2-а ръка кола. И сега един от "нашите" Авенсиси там ще се продава и, ако хората се надяват на историята и думата на дилъра, после ще се чудят "ама защо и как".nowyaris написа:......По-добре от Горубляне ..........
Май ще си ставаме колеги ;) Колата почти сигурно ще се купува утре.
Забравих да ви спомена че колата е за баща ми,А4-ката си остава при мене и няма мърдане.Просто не мисля че това е неговата кола.Ама ходи наливай на инат човек.Прегледаха я в ТМ Ауто и според тях няма 1 забележка.Всичко по ход.част и двигател било ок.Незнам само как това всичкото го установиха за не повече от 10 мин,абсолютно цялостен оглед на колата става въпрос!Както и да е..качихме се,наистина вози доста хубаво (една идея по меко от аудито),но като цяло освен това и че е на 5 години,плюсовете за мен свършват до там ?!Много мудно ускорение,доста шумна след 140,няма елементарни екстри като задни ел.стъкла,климатроник,преден подлакътник,няма ЕСП (кола 2005),няма ал.джанти и тн..Другите екстри може и да ги пропусна щото те по скоро са глезотийки.Много хубаво човека ми вика,има 9 еърбега..ми аз не съм тръгнал да умирам,хубаво е че има 9 еърбега ма дотам.А също така да спомена само че се возихме 3ма човека без абсолютно нищо друго в колата и при пускането на климатика имам чувството че колата спря.Както и да е..дано греша и колата излезе хубава все пак.Авенсиса е много хубава кола но точно тази е оглозгана от към екстри.Кой знае..може би аз съм много претенциозен,мойта кола има към 2 пъти повече екстри а не топ изпълнение.Хубавото поне е че евентуално ще се посещават сбирки на 2 форума
Забравих да ви спомена че колата е за баща ми,А4-ката си остава при мене и няма мърдане.Просто не мисля че това е неговата кола.Ама ходи наливай на инат човек.Прегледаха я в ТМ Ауто и според тях няма 1 забележка.Всичко по ход.част и двигател било ок.Незнам само как това всичкото го установиха за не повече от 10 мин,абсолютно цялостен оглед на колата става въпрос!Както и да е..качихме се,наистина вози доста хубаво (една идея по меко от аудито),но като цяло освен това и че е на 5 години,плюсовете за мен свършват до там ?!Много мудно ускорение,доста шумна след 140,няма елементарни екстри като задни ел.стъкла,климатроник,преден подлакътник,няма ЕСП (кола 2005),няма ал.джанти и тн..Другите екстри може и да ги пропусна щото те по скоро са глезотийки.Много хубаво човека ми вика,има 9 еърбега..ми аз не съм тръгнал да умирам,хубаво е че има 9 еърбега ма дотам.А също така да спомена само че се возихме 3ма човека без абсолютно нищо друго в колата и при пускането на климатика имам чувството че колата спря.Както и да е..дано греша и колата излезе хубава все пак.Авенсиса е много хубава кола но точно тази е оглозгана от към екстри.Кой знае..може би аз съм много претенциозен,мойта кола има към 2 пъти повече екстри а не топ изпълнение.Хубавото поне е че евентуално ще се посещават сбирки на 2 форума

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ivokar и 1 гост