Toyota Avensis 2005 1.6 VVTi - заслужава ли си или не?
Toyota Avensis 2005 1.6 VVTi - заслужава ли си или не?
Здравейте,
Моля ви за смислени мнения и коментари относно въпросния автомобил.Интересува ме главно двигателя,предполагам е малък за купето,разхода в София под 12 сигурно не.Колата е била служебна и е купена от България нова и в момента е на 150к.Доста постна е от към екстри...да не кажа въобще че няма за кола 2005.Заслужава ли си според вас,предвид това че цената е доста под пазарната?
Моля ви за смислени мнения и коментари относно въпросния автомобил.Интересува ме главно двигателя,предполагам е малък за купето,разхода в София под 12 сигурно не.Колата е била служебна и е купена от България нова и в момента е на 150к.Доста постна е от към екстри...да не кажа въобще че няма за кола 2005.Заслужава ли си според вас,предвид това че цената е доста под пазарната?
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Става дума за тази кола - http://www.mobile.bg/11282317529534060
Основното което ме притеснява че е била служебна,и че е с базовия двигател.А колата ще се кара доста извънградско.Иначе права сравнение с мойта кола тя е с 6 еърбега А4 2002г.От ТМ ауто ми обадиха 300 лв за смяна на масло и филтри,това нормално ли е?
Мерси на отговорилите м/у другото
Основното което ме притеснява че е била служебна,и че е с базовия двигател.А колата ще се кара доста извънградско.Иначе права сравнение с мойта кола тя е с 6 еърбега А4 2002г.От ТМ ауто ми обадиха 300 лв за смяна на масло и филтри,това нормално ли е?
Мерси на отговорилите м/у другото

Ако е била служебна, предполагам се знае пълната история на автомобила и ако не е претърпявала някакви зверски удари, мисля че коалта си заслужава. Какво по-добро (с ясна история!) ще намериш за 10 000лв... Имаш климатик, имаш управлението от волана, бордови, всичките въздушни възглавници... Двигатела е малко слабичък, но това е относително. Зависи от стила ти на каране. За разхода... какви са тия 12 градско? Не очаквай чак такъв разход от 1.6VVT-i. По скоро ~10 е реалистично.
От друга страна служебната кола по подразбиране се кара като за последно, никой не я пази и щади. Доста вероятно е да са видяли сметката на салона за 5 години. Моя опит показва че служебни коли на по 3-4 години вътре са като гробница. Виж интериора и ако е добре, тогава може да се замислиш.
От друга страна служебната кола по подразбиране се кара като за последно, никой не я пази и щади. Доста вероятно е да са видяли сметката на салона за 5 години. Моя опит показва че служебни коли на по 3-4 години вътре са като гробница. Виж интериора и ако е добре, тогава може да се замислиш.
Последно промяна от digitalpr на 31 Авг 2010 14:18, променено общо 1 път.
Avensis II 2005 1.8VVT-i SOL
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Я звънни в Порше Запад и ги питай смяна на масло и филтри за А4-ката колко щи се върже и след това ще ти е ясно вече .dresden написа:..............От ТМ ауто ми обадиха 300 лв за смяна на масло и филтри,това нормално ли е?
..................
BTW : къв е тоя зор да сменявате масла и филтри извънгаранционно в ТМ Ауто не знам

-
- Мнения: 1423
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
1.Ако салонът е запазен, можеш да си напълно сигурен, че колата е поддържана и не е карана "каруцарската". Нашите коли (не са Toyota) след 30000 вече миришат на мърша и седалките са захабени и с петна по тях. Има служебни коли, които се карат само от шофьор или само от един човек. При това положение има вероятност да случиш на поддържана машина.
2.Сервизната история - бошлаф.
Нашите служебни коли са обиколили поне 4 сервиза в БГ и като дойде една при нас, в местния сервиз на дилъра казаха, че не е била обслужвана??? После намерих фактурата за сервизните дейности на друго място и се оказа, че базите данни на сервизите не са свързани в единна система!!!
3.Струва ми се, че 1.6 двигателя ще е слабичък за купето. Ако е карана предимно извънградско и по магистрала, това предлазполага към натискане на газта. Оттам - интензивно "разработване" на двг.
4.Отваряй си очите на 4-ри, независимо откъде и какво купуваш! Пълна диагностика, повдигач и оглед с твой доверен сервизен специалист или собственик на точно такъв автомобил! Естествено не в сервиза, в който е обслужвана колата!
Успех!
2.Сервизната история - бошлаф.
Нашите служебни коли са обиколили поне 4 сервиза в БГ и като дойде една при нас, в местния сервиз на дилъра казаха, че не е била обслужвана??? После намерих фактурата за сервизните дейности на друго място и се оказа, че базите данни на сервизите не са свързани в единна система!!!
3.Струва ми се, че 1.6 двигателя ще е слабичък за купето. Ако е карана предимно извънградско и по магистрала, това предлазполага към натискане на газта. Оттам - интензивно "разработване" на двг.
4.Отваряй си очите на 4-ри, независимо откъде и какво купуваш! Пълна диагностика, повдигач и оглед с твой доверен сервизен специалист или собственик на точно такъв автомобил! Естествено не в сервиза, в който е обслужвана колата!
Успех!
1vo se izvinqvam za non-kirilicata no v momenta pisha ot telefona mi..chakam v tm auto da doide choveka.
2ro mersi otnovo za otgovorite
Znachi na 1viq ogled vidqh che salona e leko zahaben i tavana e leko razporen..Sega chakam da q kachat na kanal i da se vidi kvo shto.Prosvetlete me za tapiceriqta,ako e mn zahabena kakvo znachi tova,che e karana dushmanskata li?Otnosno audito,1 chas trud 60 lv , maslo 100 i filtrite (3 te osnovni) 100 obshto 260.Tova beshe v nachaloto kato si vzeh kolata.
===============================================
1во се извинявам за нон-кирилицата но в момента пиша от телефона ми..чакам в тм ауто да дойде човека.
2ро мерси отново за отговорите
Значи на 1вия оглед видях че салона е леко захабен и тавана е леко разпорен..Сега чакам да я качат на канал и да се види кво що.Просветлете ме за тапицерията,ако е мн захабена какво значи това,че е карана душманската ли?Относно аудито,1 час труд 60 лв , масло 100 и филтрите (3 те основни) 100 общо 260.Това беше в началото като си взех колата.
2ro mersi otnovo za otgovorite

Znachi na 1viq ogled vidqh che salona e leko zahaben i tavana e leko razporen..Sega chakam da q kachat na kanal i da se vidi kvo shto.Prosvetlete me za tapiceriqta,ako e mn zahabena kakvo znachi tova,che e karana dushmanskata li?Otnosno audito,1 chas trud 60 lv , maslo 100 i filtrite (3 te osnovni) 100 obshto 260.Tova beshe v nachaloto kato si vzeh kolata.
===============================================
1во се извинявам за нон-кирилицата но в момента пиша от телефона ми..чакам в тм ауто да дойде човека.
2ро мерси отново за отговорите

Значи на 1вия оглед видях че салона е леко захабен и тавана е леко разпорен..Сега чакам да я качат на канал и да се види кво що.Просветлете ме за тапицерията,ако е мн захабена какво значи това,че е карана душманската ли?Относно аудито,1 час труд 60 лв , масло 100 и филтрите (3 те основни) 100 общо 260.Това беше в началото като си взех колата.
-
- Мнения: 1423
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Сам си си отговорил! И не е поддържана! Аз не бих си губил времето с нея.dresden написа:Просветлете ме за тапицерията,ако е мн захабена какво значи това,че е карана душманската ли?
Огледай за следи от опушвания по тавана, пепелника, захабена кожа под скоростния лост, волана (ако е кожа), джанти, гуми, ръжда (все пак сме в БГ), липсващи неща от окомплектовката (крик, пожарогасител, ключ за колелата), огледай за луфтове между отделните детайли, различни фарове, мигачи, стопове, разлики в цвета на боята на детайлите... Непопълнени страници или липса на сервизна книжка, пропуснати обслужвания... Вземи, ако е възможно номера на застрахователните полици от последните години или поне застрахователя, за да провериш за инциденти!
И в никакъв случай не бързай! Коли колкото щеш!
Успех!
Извинявам се първо,ама защо се насилваш да вземеш автомобил които не си сигурен че харесваш,за тези пари ето това http://lexus-bulgaria.com/viewtopic.php?f=8&t=7038.
-
- Мнения: 4507
- Регистриран на: 11 Фев 2009 16:17
- Местоположение: ЛИНЦ/АТ
- Получена благодарност: 2 пъти
Аз си мисля,че е добра сделка-бензин,добра кубатура,5 години,много екстри,поддържана в дилъра,километрите биват-добре си е.По-добре от Горубляне и парите не са никак лоши.Тапицерии се оправят,Перат се,всичко се почиства,пастира и т.н. .Двигател и ходова като са добре-другото нито е скъпо,нито страшно.Задължителен прецизен оглед поне в още един сервиз.
-
- Мнения: 1423
- Регистриран на: 20 Яну 2010 19:43
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: служебен
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 91 пъти
Понеже няма много снимки от тапицерията, нищо не мога да напиша повече за конкретния екземпляр!
Само ще вметна, че щом не са поддържали интериора, което не иска никакви усилия и капиталовложения, вероятността да са поддържали колата в перфектно техническо състояние е много малка! Не вярвам и 5 години да е била лизингова (оперативен или финансов), т.е. гаранционна = ремонти + части са за сметка на собственика след 3-та година. А и 30000км /година си е сериозно каране за нашите условия! Относно пастирането - вземи си кола със забележки по боята (избеляла примерно, а не ръжда) и после обяснявай как всичко се оправя! Едно боядисване е между 100 - 150лв./детайл=1500лв. цялостно. За тези пари ще си оправиш ходовата част, ако се наложи. Най-добре е колегата да се вслуша в съветите ни и да гледа много, ама много внимателно всичко по колата!
Само ще вметна, че щом не са поддържали интериора, което не иска никакви усилия и капиталовложения, вероятността да са поддържали колата в перфектно техническо състояние е много малка! Не вярвам и 5 години да е била лизингова (оперативен или финансов), т.е. гаранционна = ремонти + части са за сметка на собственика след 3-та година. А и 30000км /година си е сериозно каране за нашите условия! Относно пастирането - вземи си кола със забележки по боята (избеляла примерно, а не ръжда) и после обяснявай как всичко се оправя! Едно боядисване е между 100 - 150лв./детайл=1500лв. цялостно. За тези пари ще си оправиш ходовата част, ако се наложи. Най-добре е колегата да се вслуша в съветите ни и да гледа много, ама много внимателно всичко по колата!
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
До сега най-читавите коли ми бяха от Горубляне, но е на късмет. Не трябва чак толкова да заклеймяваме този пазар. А от ТМ Ауто като ми разказаха как и какви коли продават, едва ли някой ден ще се навия да купя от тях 2-а ръка кола. И сега един от "нашите" Авенсиси там ще се продава и, ако хората се надяват на историята и думата на дилъра, после ще се чудят "ама защо и как".nowyaris написа:......По-добре от Горубляне ..........
Май ще си ставаме колеги ;) Колата почти сигурно ще се купува утре.
Забравих да ви спомена че колата е за баща ми,А4-ката си остава при мене и няма мърдане.Просто не мисля че това е неговата кола.Ама ходи наливай на инат човек.Прегледаха я в ТМ Ауто и според тях няма 1 забележка.Всичко по ход.част и двигател било ок.Незнам само как това всичкото го установиха за не повече от 10 мин,абсолютно цялостен оглед на колата става въпрос!Както и да е..качихме се,наистина вози доста хубаво (една идея по меко от аудито),но като цяло освен това и че е на 5 години,плюсовете за мен свършват до там ?!Много мудно ускорение,доста шумна след 140,няма елементарни екстри като задни ел.стъкла,климатроник,преден подлакътник,няма ЕСП (кола 2005),няма ал.джанти и тн..Другите екстри може и да ги пропусна щото те по скоро са глезотийки.Много хубаво човека ми вика,има 9 еърбега..ми аз не съм тръгнал да умирам,хубаво е че има 9 еърбега ма дотам.А също така да спомена само че се возихме 3ма човека без абсолютно нищо друго в колата и при пускането на климатика имам чувството че колата спря.Както и да е..дано греша и колата излезе хубава все пак.Авенсиса е много хубава кола но точно тази е оглозгана от към екстри.Кой знае..може би аз съм много претенциозен,мойта кола има към 2 пъти повече екстри а не топ изпълнение.Хубавото поне е че евентуално ще се посещават сбирки на 2 форума
Забравих да ви спомена че колата е за баща ми,А4-ката си остава при мене и няма мърдане.Просто не мисля че това е неговата кола.Ама ходи наливай на инат човек.Прегледаха я в ТМ Ауто и според тях няма 1 забележка.Всичко по ход.част и двигател било ок.Незнам само как това всичкото го установиха за не повече от 10 мин,абсолютно цялостен оглед на колата става въпрос!Както и да е..качихме се,наистина вози доста хубаво (една идея по меко от аудито),но като цяло освен това и че е на 5 години,плюсовете за мен свършват до там ?!Много мудно ускорение,доста шумна след 140,няма елементарни екстри като задни ел.стъкла,климатроник,преден подлакътник,няма ЕСП (кола 2005),няма ал.джанти и тн..Другите екстри може и да ги пропусна щото те по скоро са глезотийки.Много хубаво човека ми вика,има 9 еърбега..ми аз не съм тръгнал да умирам,хубаво е че има 9 еърбега ма дотам.А също така да спомена само че се возихме 3ма човека без абсолютно нищо друго в колата и при пускането на климатика имам чувството че колата спря.Както и да е..дано греша и колата излезе хубава все пак.Авенсиса е много хубава кола но точно тази е оглозгана от към екстри.Кой знае..може би аз съм много претенциозен,мойта кола има към 2 пъти повече екстри а не топ изпълнение.Хубавото поне е че евентуално ще се посещават сбирки на 2 форума

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта