Страница 1 от 3

Чукане на двигателя Тoyota 2005 1.4 бензин

Публикувано на: 07 Авг 2010 12:36
от rmodel
Здравейте,
имам проблем, имам чукане, което се чува от двигателя от горе от към колектора по средата и към свещите.

Преди 1 ден ми провериха маслото и беше на 0

Колата няма мощтност и е тромава?

Някой сблъсквал ли се е с такъм проблем?

Закарах за чукането колата в тойота и им казах да направят проверка, но те само я чуха и я дигнаха, пак я чуха и казаха че е колектора, но питах 2 сервиза (гаражни) и ми казаха че сигурно е това но може и да не е, трябва да я разглобят и ако е това да намеря колектор, да ама колектор на магазин няма, а в тойота се поръчва и се чака!
т.е. трябва или да дам 80-100 лв. за разглобяване и сглобяване или да я разглобят и чакат частите да дойдат(а това стама от 2 седмици до месец и нещо)

Има ли някой коректен сервиз който да ми обясни ? или да е реален и да разбира от работата си?

Къде да намеря колектор за моята тойотка :)

Публикувано на: 07 Авг 2010 14:31
от nowyaris
Какво значи масло на нула,откога е на нула,датчика на масло светвал ли е,то много неясно.Ако си я търкалял без масло,не е колектор.Трака от хидравличните повдигачи на клапаните и проблема може да е много голям.Дано не съм прав.

Публикувано на: 07 Авг 2010 15:39
от Georgepetrov137
Предполагам че на нула е искал да каже нормалното нива за масло на щеката. Иначе нямаше да си говорим за разни колектори, а и колата изглежда запазена за такъв проблем

Публикувано на: 07 Авг 2010 16:41
от rmodel
nowyaris написа:Какво значи масло на нула,откога е на нула,датчика на масло светвал ли е,то много неясно.Ако си я търкалял без масло,не е колектор.Трака от хидравличните повдигачи на клапаните и проблема може да е много голям.Дано не съм прав.
на нула значи че щеката за маслото не показа изобщо масло, и налях 4ри литра!

Дано не е това проблема, което казваш, звучи лошо!

А незнам защо датчика на маслото не светеше изобщо. wink.gif

Публикувано на: 07 Авг 2010 16:43
от rmodel
Другото което е, че я карам така от почти година, но сега тракането се засили! Тогава ми казаха че няма проблем да я карам така и няма страшно, и си я карам вече почти година така, но сега си трака като трактор!
rmodel написа:
nowyaris написа:Какво значи масло на нула,откога е на нула,датчика на масло светвал ли е,то много неясно.Ако си я търкалял без масло,не е колектор.Трака от хидравличните повдигачи на клапаните и проблема може да е много голям.Дано не съм прав.
на нула значи че щеката за маслото не показа изобщо масло, и налях 4ри литра!

Дано не е това проблема, което казваш, звучи лошо!

А незнам защо датчика на маслото не светеше изобщо. wink.gif

Няма загуба на масло за 48 часа

Публикувано на: 07 Авг 2010 16:49
от rmodel
Сега проверих маслото и няма загуба на масло за 48 часа!

Re: Чукане на двигателя Тoyota 2005 1.4 бензин

Публикувано на: 07 Авг 2010 16:55
от Scott
rmodel написа:Здравейте,
имам проблем, имам чукане, което се чува от двигателя от горе от към колектора по средата и към свещите.

Преди 1 ден ми провериха маслото и беше на 0
Първо не е лошо да поясниш какво означава 'беше на 0' за маслото.

Королa 1.4 VVTi има фабричен проблем с чукане в колекторните тръби. Да ме извинят фанатизираните Тойотаджии, но е факт - цък
Тойота UK ги оправяха със замяна на колектора гаранционно, но мисля че този проблем засяга само автомобили до 2004г. След това се слага модифициран колектор. Ако всичко друго е нормално и няма записани грешки много вероятно е да е това. Съвета ми е да се бориш за гаранционна замяна - щом това е била първата реакция на майсторите от Тойота, значи проблема им е добре известен :whistle:
П.П. Видях че си я оставил без масло... може да е всичко в този случай... wacko.gif

Публикувано на: 07 Авг 2010 17:23
от rmodel
Това ще е проблем, защото гаранцията изтече отдавна. колата е 2005 с 3 години гаранция!!! :( Но звука е ужасен :(
дайте съвет за сервиз !!!

Публикувано на: 07 Авг 2010 17:43
от Scott
rmodel написа:Това ще е проблем, защото гаранцията изтече отдавна. колата е 2005 с 3 години гаранция!!! :( Но звука е ужасен :(
дайте съвет за сервиз !!!
Прочете ли линка, който дадох - направи си сам за 50ст.

Публикувано на: 07 Авг 2010 17:56
от zi_zi_top
rmodel написа:...на нула значи че щеката за маслото не показа изобщо масло, и налях 4ри литра!

Дано не е това проблема, което казваш, звучи лошо!

А незнам защо датчика на маслото не светеше изобщо. wink.gif
Ето това е още едно потвърждение за необходимостта от проверка на маслото с щеката при всяко зареждане на резервоара с гориво. Който чака контролната лампа рано или късно долива 4 литра. wacko.gif

Линк

Публикувано на: 07 Авг 2010 17:57
от rmodel
Да страхотен си :)
Може би е от това , и както виждам на снимката проблема е отдолу на колектора и за това не може да се види, а възможно ли е от там да бяга масло?

Чувал ли си за сервиз който може да направи това Англо-побългаряване :)

Публикувано на: 07 Авг 2010 19:01
от nowyaris
Ако си налял 4 литра масло,не е колектор.

Публикувано на: 07 Авг 2010 19:16
от rmodel
Лошото е че няма отечки по двигателя и картера. има мазно и сълзене под скоростната кутия.

Благодарение на линкаhttp://gorup-sinkovec.net/diy/rattling- ... ld-solved/
Вече разбрах, тествах да стисна колектора и супер, колектора спря да дрънчи.

като закарам в понеделник за колектора да го оправят, ще видят и за маслото.

Ама имам и друг проблем, при павета много шуми в купето, мисля че са тампони или рамо.
За тампоните и рамената долу. на кой да я закарам?

Публикувано на: 07 Авг 2010 22:25
от diesel_power
rmodel написа:на нула значи че щеката за маслото не показа изобщо масло, и налях 4ри литра!
Четири литра не е доливане , а смяна на маслото.Та тя до максимума събира 3.8 литра.

Публикувано на: 07 Авг 2010 22:37
от zi_zi_top
Толкова е била пресъхнала, че 200 мл са попили в картера. biggrin.gif

Това е голяма реклама за ДВГ на Тойота - работят дори и без масло!