Страница 1 от 3
Toyota Auris 2010
Публикувано на: 20 Апр 2010 14:03
от qbop
Здравейте,
капарирах тази марка автомобил преди няколко дни - diesel 1.4 terra
Кажете няколко думи за нея.
Публикувано на: 20 Апр 2010 17:01
от Georgepetrov137
От една седмица имам същата но бензин 1.33. За двигателя нищо не мога да ти кажа. Много съм доволен от управлението и поведението и на пътя, стабилна е на завоите с висока скорост, без да се накланя. Малко ме разочарова качеството на пластмасите в купето но предполагам се свиква. Останах неприятно изненадан от липсата на стелки и от високоговорители само на предните врати (за последните ако имаш информация колко струват в Тойота пиши, щото нямам време да отида до сервиза). Но като цяло колата си заслужава няма да съжаляваш, да си я караш безпроблемно

Публикувано на: 20 Апр 2010 17:13
от Dizzle
Честито и на двамата да си ги карате със здраве! Аз съм с 1.4 d4d ,но от 2007г. - 5ск. и без Optimal Drive (квото и да означава това). Колата е перфектна, не е за състезания естествено,но има достатъчна мощност когато ти потрябва. Гори малко ,(ако си с лек крак с тенденция много малко biggrin.gif ) здрава е и стабилна. Какво повече може да искаш

ако имаш други въпроси питай
Публикувано на: 21 Апр 2010 22:59
от qbop
Благодаря Ви.
Стелките се водят "екстра". Поръчах си гумени за 120лв. Повечето нови автомобили май са така.
Относно колонките нямам идея как стоят нещата, не съм поръчвал допълнителни и не съм гледал на каква цена са. Като ходя следващия път в сервиза ще питам за тях.
Имах съмнения относно качеството на материалите до момента в който не се качих в Skoda fabia

.
Публикувано на: 22 Апр 2010 12:02
от Georgepetrov137
Ха ха не съм се качвал в шкода фОбия:)
Стелки си взех много хубави от Метро гумени за 25 лв , не ми се даваха 120 за "оригинални"
Публикувано на: 22 Апр 2010 16:12
от gena_bs
Тези от МЕТРО и другите вериги не пасват както трябва и се хлъзгат по пода на колата. Много е опасно, когато попаднат под педалите.
Трети комплект сменям на друга кола и все не мога да уцеля свестни. Имаше по едно време едни гръцки с "custom" размери за отделни групи автомобили. Те струваха към 45лв. мокетени, 5 части.
Има и един колега в Опел форума (вероятно и по другите се намират), който предлага гръцки стелки и по размер на клиента. Цената варираше, но говорим за 45-55лв. някъде за 5 части.
Ако някой се интересува, ще му пратя л.с. с координатите на търговеца, че да не се таксува като реклама!
Публикувано на: 22 Апр 2010 16:20
от Georgepetrov137
Аз взех едни които имаха извивка странично, която може да се изреже и паснаха идеално, не се плъзгат въобще. Предполагам че е до късмет

Публикувано на: 22 Апр 2010 18:44
от SFINKS
OMV - 22 лв , текстилни с гума с шипчета отдолу да не се пързаля
120 лева за стелки

Публикувано на: 23 Апр 2010 11:03
от baba_metca
Ако го кефят пък що да не даде чевек 120лв. Най-много се къса шофьорската на десния крак, останалите ще живеят сигурно поне 8-10години ако няма някое лапе, което да ги ползва за дъска за писане или рязане. 120лв за 10години какво са, ако наистина ти харесват. Така де един живот се живее и ако нещо ти прави кеф, ще искара повече от колата, ако се ползва нормално, и все пак можеш да си го позволиш - ДАВАЙ.
Публикувано на: 23 Апр 2010 11:10
от qbop
Както каза baba_metca - кефи ме, че на стелката е логото на toyota, макар че сигурно в Илиянци предлагат и такива.
Всичко е въпрос на възприятие. Мога да спестя 800лв и от цвят.. ама бялото не ме кефи ;)
Публикувано на: 23 Апр 2010 12:47
от studioivo
Крам Корола Д4Д 2009. Преди два дни направих годинка и 30000 км.
Икономична е 4,6 от по-скъпата OMV нафта на междуградско.
Максимално съм вдигал 205 км/ч. стабилна е и при тази скорост.
набира с лекота над 2000 оборота. Скоростите са разчетени добре. Позволява и плавно ускорение. Двигатела е еластичен.
Много е тиха дори и при високите обороти. Просторна е. Аз съм доста едър, но се чувствам удобно. Музиката е на ниво.
Като недостатъци мога да спомена плата на седалките, но за съжаление не мога да ги покрия с калъфи тъй като страничните еърбеци са интегрирани в предните седалки. Вози твърдо, но стабилно. Разстоянието за краката на задните пътници е малко, когато отпред седят едри или високи хора. Липсва вход за външен аудионосител, както и липсва USB вход. Централната конзола е изработена от някаква пореста пластмаса и не позволява залепването на металния диск за стойката на GPS-a. И затова се налага да го лепя с вендузата за челното стъкло. Разбира се това става за сметка на намалената ми видимост. Изпитвам неудобство с намирането на евтини джанти. Специфичен и не често използван размер по нашите ширини. Крушките са двойно и тройно по скъпи от EU колите. За други консумативи и части нямам наблюдение засега.
Поздрави за новата придобивка и желая дълго и безаварийно шофиране.

Публикувано на: 23 Апр 2010 13:01
от Dizzle
studioivo написа:Крам Корола Д4Д 2009. Преди два дни направих годинка и 30000 км.
Икономична е 4,6 от по-скъпата OMV нафта на междуградско.
Максимално съм вдигал 205 км/ч. стабилна е и при тази скорост.
набира с лекота над 2000 оборота. Скоростите са разчетени добре. Позволява и плавно ускорение. Двигатела е еластичен.
Много е тиха дори и при високите обороти. Просторна е. Аз съм доста едър, но се чувствам удобно. Музиката е на ниво.
Като недостатъци мога да спомена плата на седалките, но за съжаление не мога да ги покрия с калъфи тъй като страничните еърбеци са интегрирани в предните седалки. Вози твърдо, но стабилно. Разстоянието за краката на задните пътници е малко, когато отпред седят едри или високи хора. Липсва вход за външен аудионосител, както и липсва USB вход. Централната конзола е изработена от някаква пореста пластмаса и не позволява залепването на металния диск за стойката на GPS-a. И затова се налага да го лепя с вендузата за челното стъкло. Разбира се това става за сметка на намалената ми видимост. Изпитвам неудобство с намирането на евтини джанти. Специфичен и не често използван размер по нашите ширини. Крушките са двойно и тройно по скъпи от EU колите. За други консумативи и части нямам наблюдение засега.
Поздрави за новата придобивка и желая дълго и безаварийно шофиране.

Колега сигурен ли си за Aribag-овете в седалките т.е. ,че има такива? Аз съм с Аурис 2007 ниво ЛУНА и доколкото знам и виждам въздушните завеси са в предните и задните колони + волана + коленете на водача + пасажерското място. Сложил съм си калъфи на предните седалки,но никъде по тях не видях означението за Airbags.
Публикувано на: 23 Апр 2010 13:05
от Dizzle
Сега видях в сайта на Тойота - имаш такива. Моля някой ако знае за моделите от 2007 /Аурис / Корола дали също имат да сподели. По спомени като я купувах ми казаха ,че за ниво Луна имам 9 Airbag-a ,но може и да се бъркам.И все пак не видях да има някакво означение на седалките.
Публикувано на: 23 Апр 2010 13:08
от LEXUS
Човекът е дал 30000 лева за кола, за какво му е да се товари със 120 лева за стелки. biggrin.gif
Публикувано на: 23 Апр 2010 13:23
от studioivo
Dizzle написа:Сега видях в сайта на Тойота - имаш такива. Моля някой ако знае за моделите от 2007 /Аурис / Корола дали също имат да сподели. По спомени като я купувах ми казаха ,че за ниво Луна имам 9 Airbag-a ,но може и да се бъркам.И все пак не видях да има някакво означение на седалките.
За моята съм сигурен, че има интегрирани еърбеци в седалките. Още преди да я платя ми обясниха любезно да не използвам калъфи. Принципно има леко разминаване в оборудването и дизайна между аурис и корола, но имам приятел със аурис сол от 2007 и неговата е със 11 еърбега. Той също има етикети "AIRBAG" на предните седалки.
Етикета е по шева от външната страна на облегалката. Съответно на шофьорската е в ляво, а на пасажерската в дясно. Разположен е ниско. Ако имаш еърбеци махай калъфите, че не дай боже да потрябват може да пострадаш сериозно.