Страница 1 от 2
отзиви за новия двигател 1,33 Dual vvt-i
Публикувано на: 21 Окт 2009 23:47
от kaki
Бих желалая чуя отзиви за новия двигател 1,33 Dual vvt-i - за Auris
Публикувано на: 24 Окт 2009 17:12
от LEXUS
Аз което прочетох за него е ,че е тромав,а и по характерисрика е видно. Дори на Ярис не е особено пъргав. В клуба има хора с Ярис с такъв мотор,може да кажат как стоят нещата по-точно. Оттам си прави сметката ,че на Аурис положението ще е по-зле. Но иначе разходът на гориво е много нисък и емисиите също.
Re: отзиви за новия двигател 1,33 Dual vvt-i
Публикувано на: 24 Окт 2009 22:14
от sacho7803
kaki написа:Бих желалая чуя отзиви за новия двигател 1,33 Dual vvt-i - за Auris
е как искаш да ги чуйш тия отзиви след като мотора е нов и все още няма припатили biggrin.gif мойто яре е с такъв мотор ама...още е на 2 000км.и кво да ти кажа---нормален мотор.върви си нормално..гори малко.на място като спреш и излезеш от колата се чува само едно тиктакане като от часовник.мотора се вгражда в ярис урбан круузър аурис и корола.ако имаш конкретни въпроси...питай но така общо........
Публикувано на: 24 Окт 2009 22:26
от sacho7803
LEXUS написа:Аз което прочетох за него е ,че е тромав,а и по характерисрика е видно. Дори на Ярис не е особено пъргав. В клуба има хора с Ярис с такъв мотор,може да кажат как стоят нещата по-точно. Оттам си прави сметката ,че на Аурис положението ще е по-зле. Но иначе разходът на гориво е много нисък и емисиите също.
абе да ти кажа никък не е тромав мотора biggrin.gif аз по принцип още го карам като баба но отвреме навреме ми пада пердето

и го сръчквам якоооо.върви си прилично.а специално за тяга...пример...голям дълъг баир го качвам сам или с 4 души в колата по един същ начин на една и съща предавка с една и съща газ.привилегията е и 6-тата скорост която е перфектна за магистрали.а това че в характеристиките дават че от 0-100 наема за 11.7с е странно щото на стария мотор който е 87кс му дават 11.5 а на още по-старото 1.3-86кс му дават 10.7.странно е как мощноста в кс се качва а времето за ускорение се увеличава вместо да намалява.и това не е само при тойота.проверил съм всички biggrin.gif и всичко се дължи на една думичка.....и тя е.....ЕКОЛОГИЯ
Публикувано на: 25 Окт 2009 01:27
от Bass_Man
Има и още една думичка и тя е тегло !
Публикувано на: 25 Окт 2009 08:12
от didak
Публикувано на: 15 Ное 2009 06:53
от kaki
LEXUS написа:Аз което прочетох за него е ,че е тромав,а и по характерисрика е видно.
Къде си прочел?
Кои са тези характеристики?
Публикувано на: 15 Ное 2009 11:19
от LEXUS
Четох тест-драйва na Yaris 1.33 dual VVT-i в Авто-Билд,където Станчо Шукеров пише,че моторът е добър,но на старт в първите метри е доста тромав. Същото се потвърждава от официалните характеристики на сайта на Тойота 11.7 сек. 0-100км./ч. са много за двигател със 100 коня и купе на Ярис, при положение ,че дизелът 1.4 Д4Д с 90 коня е по-бърз с цяла секунда в спринта до 100км./ч.,да не говорим за еластичността и доускорението!
Това е реалността. Аз съм фен на бензина,но колкото по-нови са малките бензинки на Тойота,толкова по-тромави стават,въпреки повечето коне,става въпрос за малките класове-Ярис и Аурис/Корола/1.33,без 1.6/,докато Авенсис новите бензинови са уникално добри.
П.С. Една колежка тука от форума също писа,че Яриса е тромав първите метри.
Та, така, новите бензинки заради емисиите са доста по-тромави.
А Тойотовите стари мотори са страшно пъргави.
Карам и двата варианта и мога да направя сравнение,от друга страна.
А понеже те интересува Аурис с този двигател,направи си сметка 0-100км./ч. 13.1 сек. при 100 коня 1.33 dual VVT-i,докато предишния 1.4VVT-i 97 коня 0-100км.ч 13.0 сек.. Демек нов мотор-1.33 ,повече коне-100 коня, двоен ввти ,а дори малко по-тромав,НО МНОГО по-икономичен. В момента 1.33 двигателят е най-икономичният и екологичен в класа!
Публикувано на: 15 Ное 2009 12:25
от LEXUS
biggrin.gif опа
Публикувано на: 17 Ное 2009 12:51
от kaki
По принцип дават , че макс. въртящ момент се достига при по-ниски обороти за този мотор- не знам защо тогава е по-тромав?
По тромав е само при тръгване ли или и при движение?
Тогава New Golf 1.4 Trendline, 80 к.с. за 26 980 лв. с ДДС
как е спрямо този Аурис?
Публикувано на: 17 Ное 2009 16:00
от didak
Kaki, нали се сещаш, че ти си човека който трябва да реши "как е"!
Тестваш, сравняваш параметри "на хартия" и т.н.
До голяма степен това е субективна оценка.
Има хора, които се кефят и на Октавия 1,6 - 75 к.с.
За Ярис на 3к, неразработен, си е супер.
В сравнение със стария 1,3 87 к.с. - по-висок въртящ момент на по-ниски обороти, по-лек, по-икономичен, отново нисък данък...
Дай-боже и да е достатъчно здрав

Публикувано на: 17 Ное 2009 19:29
от kaki
didak написа:Kaki, нали се сещаш, че ти си човека който трябва да реши "как е"!
Тестваш, сравняваш параметри "на хартия" и т.н.
До голяма степен това е субективна оценка.
ПРоблема е, че не го дават за тест драйв никъде. Затова питам някой, който го има. А тези мнения че е много тромав стресират. Как да купиш кола, която не си я карал!
Публикувано на: 17 Ное 2009 19:51
от LEXUS
kaki написа:По принцип дават , че макс. въртящ момент се достига при по-ниски обороти за този мотор- не знам защо тогава е по-тромав?
По тромав е само при тръгване ли или и при движение?
Тогава New Golf 1.4 Trendline, 80 к.с. за 26 980 лв. с ДДС
как е спрямо този Аурис?
По-бавен е голфът,много стар двигател и дървен е тоя 1.4 Голф. Карал съм го на Кади и не е добре.
Публикувано на: 17 Ное 2009 19:53
от LEXUS
kaki написа:ПРоблема е, че не го дават за тест драйв никъде. Затова питам някой, който го има. А тези мнения че е много тромав стресират. Как да купиш кола, която не си я карал!
Защо не дават тест-драйв.Отиди в новото представителство на бул.'Европа'. Задължително го пробвай, преди да го купиш,за да видиш дали отговаря на очакванията ти.

Публикувано на: 17 Ное 2009 20:12
от sacho7803
досега бях карал почти само коли от VAG-групата.но....новите ваг не струват.дори и 2.0дизеловият вариант хвърля глава между 50 и 100 000км--срамота.имам доста достоверна информация за почти всички ваг-варианти.лично аз като си купувах тойотата не съм тествал--просто не искам.после като я взех не ми хареса щото не вървеше и много бучеше мотора все едно се мъчи.НО...има едно голямо НО.досега съм на 3 000км и смея да твърдя че мотора от ден на ден ме изумява все повече и повече.просто.....имам чуство че на ден качва мощност 1 к.с. biggrin.gif biggrin.gif а бученето изчезва постепенно.явно че се разработва.и смея да твърдя че мощност си има достатъчно и предостатъчно.лепвай ауриса и си свиркай.и после да почерпиш biggrin.gif