Страница 1 от 2
Смяна крушка на фар на Корола 2006
Публикувано на: 12 Окт 2009 22:04
от kickata
Здравейте,
изгоря ми крушката на късите на левия фар и се оказа мисия невъзможна да я сменя. Има ли начин да се смени без да се сваля акумулатора, че разстоянието е доста малко и трудно може да се прави каквото и да е? Самата крушка как се сваля-трябва да я завъртя предполагам? Егати тия японци са го направили много неремонтно пригодно...

Гледам в сервизната история, че в ТМ Ауто са слагали Philips H7 12V 55W Premium. Има ли смисъл да си ги купувам от тях или да си търся от друго място?
Публикувано на: 13 Окт 2009 15:30
от Джамбазов
Крушка може да се закупи отвсякъде. Може да се свали без да се сваля акумулатора. Откача се буксата, маха се гумения маншон, после се маха телчето, малко с "чалъм" и после по обратния ред. Важно е да не се пипа крушката по стъклото че и се скъсява драстично живота.
Публикувано на: 13 Окт 2009 16:02
от Yuli
2006 означава ли че това е последната Corolla която излезе тогава или последни бройки от старата. Ако е последната то крушката се сменя без нищо да се маха наистина с леки охлузвания по ръката и доста идеи за

. Аз съм сменил и двете на късите с OSRAM Coolblue .
Крушките обаче не са H7, a HB4! С тези крушки имаше осезаем ефект от повече светлина без да се налага каквато и да е "модернизация" по колата с ксенони. Ако обаче колата ти е от прдишния модел и наистина си с H7 тогава си сложи ОSRAM Night Breaker +90%. Другата ми кола е с такива и след като видях ефекта при нея, когато купих тойотата веднага тръгнах да сменям фабричните, но за HB4 в БГ намерих само тези Coolblue с +20% повече светлина.
Публикувано на: 13 Окт 2009 20:06
от kickata
Мерси за отговорите, ще пробвам. Королата е хеч бек и мисля, че се води ZZE120L, модела преди Аурис.
Публикувано на: 14 Окт 2009 02:08
от Akima
Аз сега чета точно такива неща и навсякъде се споменават
Osram Nightbreaker като
най-добро съотношение качество/цена освен това от определени места ги дават с по 1 година гаранция - предполагам, че става дума за покупка директно от вносителя.
Мога ли да те помоля след като пробваш да щракнеш две-три снимки,а може и преди и сега, ако ти се намира фотоапарат под ръка естествено.
Благодаря ти предварително и успех.
П.С.Принципно да знаеш
Corolla-та ти се води Е12/обозначава се още Е120-Е130/ -
означава 9-та генерация - най-новата е 10-та генерация пусната октомври 2006г.
Публикувано на: 14 Окт 2009 02:14
от Me4oKyX
Може да се свали крушката, Н7 е - 100% гарантирам

НВ4 са седаните и Е11, след това Е15 също са НВ4/9006 крушки. Хеча е Н7, няма никакви гуми, мястото зад акумуто наистина е тясно, но с малко повече нерви става без да се свали..... Отваряш капака, махаш захранването, откачаш телчето и после сменяш крушката - но гледай, да не я сложиш накриво - крачето нагоре трябва да е. Щракаш телчето, слагаш захранването и после затваряш капака, което е малко шибано, но не и невъзможно

Имай предвид, че ако отхлабиш на акумуто захвата отгоре, ще можеш да го дръпнеш настрани, че да отвори още малко място

Публикувано на: 15 Окт 2009 22:03
от kickata
Me4oKyX написа:Може да се свали крушката, Н7 е - 100% гарантирам

НВ4 са седаните и Е11, след това Е15 също са НВ4/9006 крушки. Хеча е Н7, няма никакви гуми, мястото зад акумуто наистина е тясно, но с малко повече нерви става без да се свали..... Отваряш капака, махаш захранването, откачаш телчето и после сменяш крушката - но гледай, да не я сложиш накриво - крачето нагоре трябва да е. Щракаш телчето, слагаш захранването и после затваряш капака, което е малко шибано, но не и невъзможно

Имай предвид, че ако отхлабиш на акумуто захвата отгоре, ще можеш да го дръпнеш настрани, че да отвори още малко място

Не ми остава време да я сменя, прибирам се късно и на тъмно в тоя студ не ми се занимава, но ще видя тези дни че снощи искаха да ми пишат фиш едни куки за неизправен автомобил...
Между другото и аз се чудех колегата за какъв гумен маншон говори-има само капачка която се маха. Ще пробвам да поразместя акумулатора за да мога да бръкна по-лесно. Доста се чудех дали да не се метна на някакви по-хубави крушки, но засега пак купих такава Philips Premium +30%.
крушка
Публикувано на: 16 Окт 2009 17:19
от koko.c
Незнам за Королата 2006 как се сменя крушка, но и аз имам един проблем с ляв габарит на Корола 1994г. дори и да махнеш акумулатора пак нестава, много кофти!
Публикувано на: 18 Окт 2009 20:56
от kickata
Смених я, поизпотих се малко, ама вече знам как става. Все пак реших да сваля акумулатора, че нали е за първи път...
После реших да проверя и дясната, защото я бяха сменяли в ТМ ауто и какво да видя-сложена наобратно с крачето надолу...
Та потренирах и с нея, свалих я и сложих както трябва.

Публикувано на: 18 Окт 2009 21:51
от mladm
"МАЙСТОРИТЕ" в ТМ Ауто наистина май трябва да се дообучат за някои ЕЛЕМЕНТАРНИ неща. И при мен бяха сложили крушката на дългите не както трябва, а място там има и даже се вижда как трябва да се сложи крушката.
Публикувано на: 19 Окт 2009 17:23
от Me4oKyX
Много неща се виждат, колега, ама някой трябва да ги гледа biggrin.gif
Публикувано на: 06 Фев 2011 15:29
от dumbi
в тази връзка, можете ли да ми кажете как се щраква скобата....защото аз смених крушката (доста трудно, както се досещате, но нещо не може да щракне скобата и така съм я оставил сега леко хлабава...?

Публикувано на: 06 Фев 2011 15:39
от Akima
С леко надигане по посока на капака - според мен обаче не си вкарал държача на крушката/черен/ докрай - придържай го с една ръка, като си отворил скобата докрай и с леко надигане я затвори по оста на пантичката - трябва да се чуе отчетливо щракване.Виж да не си счупил някоя пластмаса и за това да не затваря.

Публикувано на: 06 Фев 2011 16:11
от dumbi
...имаш предвид, че не съм вкарал куплунга в крушката ли? той не трябва ли да влезе след като сложа скобата върху крушката....? защото като свалях старата крушка, първо изкарах куплунга, после скобата и накрая излезе крушката..и по този ред поставям и новата.
Публикувано на: 06 Фев 2011 17:03
от Akima
Като извадиш крушката тя е "забита" в една черна пластмаса - за нея ти говоря.