



В моя случай цитираните км ги минах за 1 ден, та след първоначалното загряване съм карал все на газ. Иначе съм съгласен, че ако се кара на кратки разстояния (особено зимата) освен разхода на газ има и разход на бензин, но тогава пък разхода на газ ще е по-малко.YoKK написа: ↑02 Дек 2019 13:11Към този разход трябва да добавиш и около 1,2- 1,5л/100км разход на бензин. Съвременният ГИ работи първоначално само на бензин до достигане на около 40° С на охладителната течност и чак тогава обръща на газ. Също и при определено натоварване пуска успоредно с газта и по малко бензин. Поне при BRC e така. Най-точно може да се хване разхода на бензин като заредиш пълно-пълно и разделиш литрите на пробега. Не е правилно да се смята само разхода на газта.FraDiavollo написа: ↑02 Дек 2019 08:43 Минати 500 км - разход 9.5 л. газ/100 км (основно извънградско).
Не съм забелязал споменатите от теб проблеми (спад на оборотите, друсане на цялата кола, сякаш иска да загасне) при първоначално запалване. Не усещам съществена разлика между каране на газ и бензин. Единствено при каране с около 40-60 км на газ при около 1000 оборота се усеща някакво придръпване (сякаш не стига газта). Ще ходя в Петък да доуточним настройките с майстора в движение... Мисля, че не е нещо съществено и лесно може да се донастрои.
Колега,няма да имаш проблеми със колата от стойностите на БК.И аз се чудих дали нещо ще стане при мен,но уви.Занули се остатъчно пробег,,иначе като показаноя на среден разход има може би една идея завишаване.Но след няколко пълнения си опознаваш колата и вече си наясно при твоя стил на каране колко ориентировъчно ти стига бутилката.При мен за точно една година и навъртяни 30000км ,имам само положителни чувства.Разходи - 20 лева за смяна на филтрите за газта,които между другото обстойно прегледах и бяха абсолютно чисти след 15000км.Газаджията ме убеждаваше в началото,че поради монтажа с пластмасови тръби на инсталацията,вече не се натрупва тези отлагания като графит в старите системи.Човека твърди,че спокойно се кара по 30000 км без нужда от подмяна на филтри.Моя съвет е да изискваш да монтират от тези тръби.Друго важно е и правилния подбор на компонентите и настройката на уредбата,а не просто един комплект BRC.Аз предпочетох правилно подбрани (от различни производители) компоненти,но с по-добри характеристики и цена на системата със монтаж -1000лв,отколкото някакъв комплект BRC за 1400.Друг съвет на газаджията - не дръж много бензин в резервоара след монтажа на ГУ.Аз пълня до средата и като ми падне до 2 чертички зареждам за 30 лв бензин и така.Та в общи линии за 30000 км - никаква разлика във вървене,никакви проблеми със инсталация и двигател,разход 5 лв/100км......засега самоRuderford написа: ↑03 Дек 2019 02:41 Благодаря колега FraDiavollo, отново си доста ясен и изчерпателен...А относно разхода на бензин(това е към колегата YoKK, ) не мисля , че има някой да си мисли, че като сложи ГИ и приключва с бензина
...е, освен ако никога не е карал автомобил с ГИ де....и градусите са както ти направят настройките(не е задължително да са 40), може и на по-ниски ...особено за кратки разсояния, а може и за време ...примерно след 3мин.
. От цялата работа най-ме притеснява ей тия показания на компа за моментен разход(l/100km.) и за оставащ пробег, да не се побърка нещо компютъра... съответно и невярната информация подаваната към ДВГ и да почнат едни чудеса....върви, не върви гасне и т.н. ....щях да пропусна още един важен въпрос към колегата FraDiavollo, след първоначално запалване на автомобила, получава ли се един момент на спад на оборотите, друсане на цялата кола, сякаш иска да загасне и после примерно след около минута мъки, пак да се стабилизира
![]()
Не. Разликата е 6 лева на 100км или 600лв на 10 000км.
Никаква. Нямате пробег. Я спестите 1000 лева на година, я не. Обезценяването ѝ е повече от тази сума, а риска да ядете мура на алтернативното гориво, докато колата е все още ваша, е голям. Ама на някой хора им е против религията да си плащат горивото.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 гост