Страница 7 от 46
Публикувано на: 15 Дек 2006 22:55
от PAKETA_1
В35ГТР - не можеш да говориш за дизайн и да харесващ Нисан? И стига с тия умрели нисани, като си ги харесваш си ги търкаляй и се надлъгвайте с другите нисански фенове...(всъщност "другия" нисан фен - БлуЛайн...)
Темата беше за качеството, не за дизайна и моторите...и нека ви кажа нещо...да качеството на тойота не е такова както преди 15-години, но е пак с пъти по добро...и репутация се гради с десетилетия, и дори да има няколко неуспешни модела пак ще си имат репутация
и накрая ще ви кажа какво слушах на един семинар преди 2 седмици...Тойота очаква от всички свои работници да дават по едно предложение за подобрение всеки ден, очаква го от мениджъри, очаква го от работниците на конвейрната линия. имат хора които отделят по потенциалните идеи и "Тойота имплементира един милион нови идеи всяка година" ...не само в автомобилите си а в административна структура и аспекти на корпорацията...това отделя тойота от другите и затова Нисан няма да ги стигне ако ще и срещу тях да тича...защото мислят напред. Колите са като жените и аз се радвам че В35ГТР харесва хубави жени, за сметка на грозилищата които са му в гаража...коли се избират по много неща - социален статут, лични чувства, детски мечти и тойота не може да предложи на всеки това което иска...обаче в едно съм сигурен - в никоя друга кола не е вложено толкова старание, инженерство, тестове, и визия както в тойотите (говоря като цяло, не за дребни детайли )...
According to Matthew E. May, a senior University of Toyota advisor, and the author of “The Elegant Solution: Toyota's Formula for Mastering Innovation”, Toyota implements One Million new ideas each year (not a typo), or over 2,500 new ideas daily.
Three guiding principles drive new ideas:
1. The Art of Ingenuity - ask the question "Is there a better way?" and be both an artist and scientist at the same time to design elegant solutions.
2. The Pursuit of Perfection - rigorously search for an optimal solution through systematic pursuit of perfection at every level, every department, in everything Toyota does.
3. The Rhythm of Fit - May propounds that great innovation has to fit – fit the innovator, the times and the larger system. How can a great innovation shape and then change the attitudes and behaviors of people, the way they think, they work, they live?
The three principles create both the policy and framework at Toyota for driving innovation and creating elegant solutions.
When it comes to putting these principles into practice, and creating new ideas, the following techniques are implemented at Toyota:
1. Let Learning Lead
“Learning and innovation go hand in hand, but learning comes first.” Education and Learning can drive substantial innovation.
2. Learn to See
“Elegant solutions often come from customers -- get out more and live in their world.” The key is to unearth the latent needs of the customers, and perceive the emerging needs.
3. Design for Today
“Focus on clear and present needs, or your great ideas remain just that.” Innovation that drives business in today’s market is likely to get funded and succeed.
4. Think in Pictures
“Make your intentions visual -- you'll surprise yourself with the image.” In Six ways to find innovation, we talked about the need for visual imagery.
5. Capture the Intangible
“The most compelling solutions are often perceptual and emotional.” This is where the product manager needs intuition and the ability to read their customers’ minds.
Публикувано на: 15 Дек 2006 23:35
от V35GTR
PAKETA_1 написа:В35ГТР - не можеш да говориш за дизайн и да харесващ Нисан? И стига с тия умрели нисани, като си ги харесваш си ги търкаляй и се надлъгвайте с другите нисански фенове...(всъщност "другия" нисан фен - БлуЛайн...)
Темата беше за качеството, не за дизайна и моторите...и нека ви кажа нещо...да качеството на тойота не е такова както преди 15-години, но е пак с пъти по добро...и репутация се гради с десетилетия, и дори да има няколко неуспешни модела пак ще си имат репутация
и накрая ще ви кажа какво слушах на един семинар преди 2 седмици...Тойота очаква от всички свои работници да дават по едно предложение за подобрение всеки ден, очаква го от мениджъри, очаква го от работниците на конвейрната линия. имат хора които отделят по потенциалните идеи и "Тойота имплементира един милион нови идеи всяка година" ...не само в автомобилите си а в административна структура и аспекти на корпорацията...това отделя тойота от другите и затова Нисан няма да ги стигне ако ще и срещу тях да тича...защото мислят напред. Колите са като жените и аз се радвам че В35ГТР харесва хубави жени, за сметка на грозилищата които са му в гаража...коли се избират по много неща - социален статут, лични чувства, детски мечти и тойота не може да предложи на всеки това което иска...обаче в едно съм сигурен - в никоя друга кола не е вложено толкова старание, инженерство, тестове, и визия както в тойотите (говоря като цяло, не за дребни детайли )...
Po BIASED I NEOBEKTIVNO MNENIE V JIVOTA SI NE SUM VIJDAL/chuval/chel!!!!
dano v karierata i lichnia jivot pone da ne si tolkova pristrasten!
kade gi nameri tezi 1 milion ideii? kade sa na putia tezi ideii? nishto exciting NISTHO!
Govorish bez kakvato i da e obektivnost! V temata ne stavashe vurpos za motori na kolite, no do tak stigna ako prosledish kontexta!
PAKETA_1 poneje sum ti priatel shte ti kaja EDNO POSLENDO I EDINSTVENNO NESHTO:
Dulboko si zabluden!
PS: Ako ne si zabelizal az moite Nissan-i si gi tarkaliam i oshte kak!
Публикувано на: 15 Дек 2006 23:39
от ALTEZZA
V35GTR написа:Edva li ima prichina da mi zadavas vupros ot roda na "Viarvam li si"!
ALTEZZA написа:nadiavam se pone si viarvash.
kav vapros? izkazvam nadejdi!
V35GTR написа:Ako ne si zbeliazal, Nissan pone sets the trend ako govorim za motorite i celopkunata idea na 4 door sports sedan! 3.5LV6... humm? chudno!
ebavash se, nali?
Публикувано на: 16 Дек 2006 00:05
от V35GTR
ALTEZZA написа:
V35GTR написа:Ako ne si zbeliazal, Nissan pone sets the trend ako govorim za motorite i celopkunata idea na 4 door sports sedan! 3.5LV6... humm? chudno!
ebavash se, nali?
Sam vzemi reshenie! 50/50 ili procheti malko blizka istoria, da rechem 2002 godina!
Публикувано на: 16 Дек 2006 00:30
от PAKETA_1
там е работата че ефекта на тези идеи ще се види след 10 години когато тойота пак ще се водят като най-надеждните коли а нисан ще са се обединили със GM (след като са пробвали да се обединият с Рено, ситроен, VW и индийските Ambasador, обаче не им е помогнало). Това че на теб не ти харесва не значи че не е "обективно". Защото всяка сряда имаме семинар с различен професор от различно кътче на планетата. И познай колко често чувам тойота - доста често...познай кой е водещ в технологии за батерии - тойота, fuel cells - тойота, автоматизация, ходих на лекция която се казваше "career starting" и там чух за тойота и имплементиране на идеи...ти постоянно киснеш във форума ама не знам дали четеш въобще - помниш ли когато Ел Камино каза колко много респект имат в БМВ към Тойота...аре ходи се скрий с тези нисани - какъв "тренд" са започнали??? може да е лично мнение, може да е пристрастно, но според мен всеки един лексус е по красив от съответното му инфинити - всеки един...за 350Z - да тойота нямат такава грозна кола...Z-то е в друго измерение по грозота - S2000 е кола която е много по ентусиастка, по красива и по лека...да няма спортна кола на тойота в момента, и както виждаш това не е форум който се прехласва по нови модели кой знае колко - така че стига хейтва
V35GTR написа:
PS: Ako ne si zabelizal az moite Nissan-i si gi tarkaliam i oshte kak!
ами не съм забелязал - в последно време караш само чужди нисани - да не би твоите да са издъхнали

Публикувано на: 16 Дек 2006 00:53
от V35GTR
PAKETA_1 написа:там е работата че ефекта на тези идеи ще се види след 10 години когато тойота пак ще се водят като най-надеждните коли а нисан ще са се обединили със GM (след като са пробвали да се обединият с Рено, ситроен, VW и индийските Ambasador, обаче не им е помогнало). Това че на теб не ти харесва не значи че не е "обективно". Защото всяка сряда имаме семинар с различен професор от различно кътче на планетата. И познай колко често чувам тойота - доста често...познай кой е водещ в технологии за батерии - тойота, fuel cells - тойота, автоматизация, ходих на лекция която се казваше "career starting" и там чух за тойота и имплементиране на идеи...ти постоянно киснеш във форума ама не знам дали четеш въобще - помниш ли когато Ел Камино каза колко много респект имат в БМВ към Тойота...аре ходи се скрий с тези нисани - какъв "тренд" са започнали??? може да е лично мнение, може да е пристрастно, но според мен всеки един лексус е по красив от съответното му инфинити - всеки един...за 350Z - да тойота нямат такава грозна кола...Z-то е в друго измерение по грозота - S2000 е кола която е много по ентусиастка, по красива и по лека...да няма спортна кола на тойота в момента, и както виждаш това не е форум който се прехласва по нови модели кой знае колко - така че стига хейтва
V35GTR написа:
PS: Ako ne si zabelizal az moite Nissan-i si gi tarkaliam i oshte kak!
ами не съм забелязал - в последно време караш само чужди нисани - да не би твоите да са издъхнали

Promivat ti mozaka, NAI veche!
Za kakvi batterii mi govorish be moi chovek? Toyota imaha nekvi umrely tehnologi za batteri i edva li ne kupiha X i Y companii samo i samo da OTKRADNAT tehnologiata! Pitai Filip neka toi da ti kaje kak tochno toyota vzeha na GM razrabotka za V8.. chdnu mi e zashto! Ia vzemi pitai tvoite professori shtot kato gledam sam niama da se orientirash! A kato minata 10 godini, togava shte si govorim!
Obache zabelizvash li kak vseki edin spor s tebe zavurshva katko onzi kogato sporeshe che I6 desing motor e prevuzhoden nad V, H, il Flat motorite!!! Govorish NEPODGOTVEN!
A tova che tebe ne te kefi 350Z si e lichno i edinstveno tvoi problem, problem commonly known as HATERISM!
Fakta che se prodava na hora enthusiasti, za pari za koito toyota ne e sklona godini na red da se seti, ne govori,
kreshti obratnoto!
Публикувано на: 16 Дек 2006 01:54
от LEXUS
Tino написа: ;) Мисля и за това повечето притежатели на Тойоти са избрали тази марка ;) не забравяйте , че Тойота е съчетание от всички полезни качества , които се търсят в един автомобил
Ето,точно заради това Тойота е номер:1,защото по най-добър начин съчетава най-много добри качества в един автомобил!Това е формулата на успеха,явно и това искат най-много клиенти-шофьори.
Формулата на ауспеха в автомобилния бизнес не е да правиш супер ексайтмент автомобил,супер спортен,тип БМВ,нито супер луксозен,тип Мерцедес,а да съчетаеш най-много от всичко,сглобено и изработено грамотно!Затова Тойота е гигант,а не Нисан или БМВ или Мерцедес.

Публикувано на: 16 Дек 2006 02:01
от LEXUS
V35GTR написа:i edva li ne kupiha X i Y companii samo i samo da OTKRADNAT tehnologiata! Pitai Filip neka toi da ti kaje kak tochno toyota vzeha na GM razrabotka za V8.. chdnu mi e zashto!
Първо,какво общо имат батериите за хибриди с V8 мотор.Коя година Тойота са "взели "разработката на ГМ? laugh.gif Кажи ,да поспорим малко,и как я взеха по точно?

Кои компании X и Y Тойота "купиха" така да се каже и коя технология "откраднаха"? Изясни първо тези работи и ще поспориме ако искаш.

П.С. Z350 е невероятна кола,красива,спортна ,динамична,не го отричам.Легенда е в САЩ,най-продаваната спортна кола през 70-те или 80-те в Америка,новият Z350 продължи успешно традициите. Но като говориме за дизайн и Нисан,нещо няма връзка! laugh.gif В Европа няма по аграрски модели от тези на Нисан.Една Примера,приличаща на бременен кит,егати дизайна,една Алмера,която е тотално морално остаряла и демоде,новата микра също е доста спорна от гледна точка на естетиката,новият Кашкай е все едно гледам някакъв китайски ментак на джип,МНОГО неестетичен,безличен,безхарактерен джип,пред него дори джипа на деу е с характер.

Изобщо европейската гама на Нисан е трагедия,освен джиповете,новият Ноут също е добър.Като гледам и Американската гама не е кой знае какво,никога не може да се сравни Инфинити с Лексус като дизайн според мен и според пазара.Гледам някакви евтини материали в Американските Нисани и Инфинита,спортно оформени,но евтини изглеждат,за имидж и дума да не става сравнени с Лексус.
Публикувано на: 16 Дек 2006 04:21
от V35GTR
LEXUS написа:V35GTR написа:i edva li ne kupiha X i Y companii samo i samo da OTKRADNAT tehnologiata! Pitai Filip neka toi da ti kaje kak tochno toyota vzeha na GM razrabotka za V8.. chdnu mi e zashto!
Първо,какво общо имат батериите за хибриди с V8 мотор.Коя година Тойота са "взели "разработката на ГМ? laugh.gif Кажи ,да поспорим малко,и как я взеха по точно?

Кои компании X и Y Тойота "купиха" така да се каже и коя технология "откраднаха"? Изясни първо тези работи и ще поспориме ако искаш.

П.С. Z350 е невероятна кола,красива,спортна ,динамична,не го отричам.Легенда е в САЩ,най-продаваната спортна кола през 70-те или 80-те в Америка,новият Z350 продължи успешно традициите. Но като говориме за дизайн и Нисан,нещо няма връзка! laugh.gif В Европа няма по аграрски модели от тези на Нисан.Една Примера,приличаща на бременен кит,егати дизайна,една Алмера,която е тотално морално остаряла и демоде,новата микра също е доста спорна от гледна точка на естетиката,новият Кашкай е все едно гледам някакъв китайски ментак на джип,МНОГО неестетичен,безличен,безхарактерен джип,пред него дори джипа на деу е с характер.

Изобщо европейската гама на Нисан е трагедия,освен джиповете,новият Ноут също е добър.Като гледам и Американската гама не е кой знае какво,никога не може да се сравни Инфинити с Лексус като дизайн според мен и според пазара.Гледам някакви евтини материали в Американските Нисани и Инфинита,спортно оформени,но ефтини изглеждат,за имидж и дума да не става сравнени с Лексус.
Za sebe si az sum researchval! Ako te interesuva, razrovi se iz neta, shte namerish baia info, vkluchitelno i ot kade Toyota vzima tehnologi.... Pitai kolegite tuka, te sa po zapoznati! Ne che ima neshto losho v tova.
Az nemoga da razbera kade sum govoril za bateriii I ednovremmeno za V8 na GM! Tova biaha dve otdelni izrechenia! Vurni se 3-4 mnenia na zad za spravka!
350Z e tochno tova keoto triabva da bude! Estestveno, ne e bez kosuri! Koi e? Obache TAZI TEMA NIAMA NISHTO OBSHTO NITO S NISSAN NITO S 350Z! Az ne sum ia povdigal no vupreki tova, ot uvajenie kum kolegite, az prekratiavam spora!
Публикувано на: 16 Дек 2006 13:10
от LEXUS
V35GTR написа: Toyota imaha nekvi umrely tehnologi za batteri i edva li ne kupiha X i Y companii samo i samo da OTKRADNAT tehnologiata!
Само да те коригирам,ако може.Тойота ако действително според теб са купили дад. компании X i Y,то Тойота НЕ СА ОТКРАДНАЛИ технологията,а са я купили,и дори това да е така/а аз знам,че НЕ Е/,в това няма нищо лошо!

Публикувано на: 16 Дек 2006 17:57
от V35GTR
LEXUS написа:V35GTR написа: Toyota imaha nekvi umrely tehnologi za batteri i edva li ne kupiha X i Y companii samo i samo da OTKRADNAT tehnologiata!
Само да те коригирам,ако може.Тойота ако действително според теб са купили дад. компании X i Y,то Тойота НЕ СА ОТКРАДНАЛИ технологията,а са я купили,и дори това да е така/а аз знам,че НЕ Е/,в това няма нищо лошо!


Ne sum iskal da umalovaja postijeniata na Toyota, no tova po gore go iskarvash ot context v smisul takuv che beshe malko po hapliv otgovor v samata discusia sus PAKETA_1, koito nikoga ne zabravia da umalovaji drugi companii!

Публикувано на: 16 Дек 2006 20:33
от plpenov
Колега V35GTR,
не искам да прозвучи, че не харесвам "Nissan", но жалко че неможем да отидем за да видим, за какво става въпрос точно в заводите на "Toyota"! Убеден съм че ще промениш мнението си, ако разбереш че там се работи преди всичко за сигурноста на пътниците, а по важно от това, невиждам за какво друго да пишем!!!
Публикувано на: 16 Дек 2006 21:38
от Scott
plpenov написа:...в заводите на "Toyota"! Убеден съм че ще промениш мнението си, ако разбереш че там се работи преди всичко за сигурноста на пътниците, а по важно от това, невиждам за какво друго да пишем!!!
Колега plpenov, не трябва нито за момент да се заблуждаваш, че заводите на Тойота са УНИЦЕФ или квартирата на Майка Тереза (бог да я прости). В Тойота, както и във всяка друга корпорация се работи за МАКСИМАЛНА печалба, и за нищо друго. Ако сигурността на пътниците осигурява повече продажби, а това е така, то се работи в тази насока, но нито грам алтруизъм повече.
Публикувано на: 16 Дек 2006 21:42
от pol
Публикувано на: 16 Дек 2006 21:45
от V35GTR
plpenov написа:Колега V35GTR,
не искам да прозвучи, че не харесвам "Nissan", но жалко че неможем да отидем за да видим, за какво става въпрос точно в заводите на "Toyota"! Убеден съм че ще промениш мнението си, ако разбереш че там се работи преди всичко за сигурноста на пътниците, а по важно от това, невиждам за какво друго да пишем!!!
Suvsem seriozno iskam da ti zadam edin vupros:.... spored teb, kato imash v predvid che sme v kraia na 2006 godina, mislish li che ima pone edna compania za avtomobili koiato niama za cel BEZOPASTNOST, ne samo poradi facta che tova ot kakvato i da e gledna tochka ne e opcia a PRAVILO i STANDARD!
Shte predpoloja che otgovora ti e GENERALNO NE!
Sledovatelno, kolega, spored teb ima li mesto za po gornoto tvoe tvurdenie! Kak mojesh da budesh ubeden v neshto kogato ti samia ne si hodil v zavodite na toyota, v zavodite na nissan ili koioto i da bilod drugi(pone ne spomenavash ot opit)
Oshte poveche, bih iskal da otbeleja che vse pak temata e otnosno zapadnoloto cachestvo na Toyota, a ne "ami vij Nissan, vij Honda"
Vse pak kato imate niakakvi pretencii che sthe "number one" pone imatite i malko mesto za critika! Ima li niakoi neshto protiv?????