Страница 7 от 9
Публикувано на: 29 Авг 2006 21:29
от ugabuga
be ne e skupa ama tuninga s markovi chasti ne e hich eftin

Публикувано на: 06 Окт 2006 14:57
от poli
От една седмица съм с нов интеркулер и надув 0,7(за сега толкова,уестгейта не дава повече).От една страна съм разочарован от друга доволен-разочарован защото дава ужасно време16,8 на 400м,цяла втора боксува,доволен че от летящ старт дърпам коли с времена 15,6 на 400м.
Онзи ден blow offа даде фира,цилиндърчето се износило,та сега ще се налага да слагам,временно съм с един италиански.
Имам едно питане:значи както е тръбата излизаща от турбото към кулера има разклонение за блоу офа,там съм сложил един маркуч около половин метър-правилно или не?
От както смених кулера има един гаден звук който се чува през филтъра когато пускам газта,като нарязване на въздуха от турбината-нормално ли е и от какво е?
Благодаря предварително
Публикувано на: 26 Яну 2007 15:28
от poli
Някой искаше да копира фланеца на колектора.
Аз викам докато не съм сложил тунинг колектора да го копираме целия,а?
Публикувано на: 26 Яну 2007 17:39
от ugabuga
hmmm .. moje bi s po-dobri gumi shte iamsh poveche uspeh. Horata kazvat sas stock 4efte praviat high 14s na 1/4 mile.
Ti sega s FMIC li si ili upgrage-nat TMIC?
1/2m markuch ne viarvam da e koi znae kolko vreden.
Otnozno nacepvaneto na vuzduha na moia dvigatel ne se chuvat takiva raboti, ne znam.
Публикувано на: 26 Яну 2007 21:16
от poli
Сигурно и гумите са виновни.
Нацепването е било от Blow Offа-голяма съм шматка.
Бая неща съм напъхал в колата амане съм намерил време да ги снимам
-Ti sega s FMIC li si ili upgrage-nat TMIC?-
Какво е това?
Най вероятно другия месец ще отваряме мотора да му наредим нещицата че почнаха да раждясват,поръчал съм и Cusco LSD RS 1way.
С колектора какво правиме?
Имам една ицея,но не знам дали ще стане защото от Япония не успяха да ми отговорят.
Тя е:
В Япония има Старлет 1.3 16V 4х4,та ако взема една такава и взема от нея цялото предване и го сложа на моята дали ще стане и най веч дали ще издържат скоростите,сега се замислям че вместо да взимам предането от нея мога да и насадя моя двигате?
Публикувано на: 27 Яну 2007 01:42
от ugabuga
FMIC = front mounted intercooler
TMIC = top mounted intercooler
4x4 ima ama ne im sa silni transmiite, niama da izdarjat ... osven ako ne gi cryo-treat-vash ili da se napraviat custom. Do sega nikoi ne e pravil takav swap, znam che v nashia forum se kaneshe edin ama do sia nishto.
btw shot si vzel samo 1way LSD?
Siguren sam che parite ne sa problem taka che edin Quaife 1.5 ili 2 ili TRD 1.5 za corolla shteshe da e po dobre ama aide
Публикувано на: 27 Яну 2007 12:05
от poli
Сега съм с FMIC = front mounted intercooler
Електроника съм закъчил APEXi Power FC ама в момента реботя със сервизната програма.
Мисла да я кача на едни 16' джанти,тъкмо ще влезат и една 6 бутална спирачна система на K-Sport,сега съм и с окачване на същата фирма-много съм доволен.
За LSDто винаги мога да направя промяна.Аз поръчах 1way защото им казах че ми е кола за всеки ден,смяташ ли че 1.5way става за всеки ден?
Защо съм решил Cusco а не Quaife за съм на мнението че на японска кола се слагат японски части е вярно е че буталата и биелите не са японски ама гледам и от каде имам най добра цена.
Публикувано на: 27 Яну 2007 15:55
от ugabuga
ksport sa mnogo dobri ot tova koeto chuvam i na dostupna cena.
no za sega moga samo da si mechtaia za takiva biggrin.gif biggrin.gif
kato si doida v BG triabva da dadesh da napravia edno krugche ili pone da me povozish da vidia kak e bi triabvalo da bude moiata kola ako ia biah napravil kakto triabva ;)
Shtoto za sega niamam nito LSD nito coilovers (samo eibach springs + kyb gr2).
Btw 6pot calipers niama li da i doidat mnogo? Otzad shte gi smeniash li?
Публикувано на: 28 Яну 2007 00:56
от poli
Не,от зад няма да ги сменям.
Я ми кажи мнеието си за LSD 1.5way?Ще става ли за всеки ден?
За кръгчето не му мисли а направо звънни като си дойдеш.
Беше ми казал че някой изка да копира фланеца на колекторите,е аз предлагам да копираме колекторите които съм решил да слагам.Пари не искам за тази работа,просто ако станат добре бих си платил материалите за 2-3бройки,така ще можеш и ти да си направиш един,той е с фланец Т3.
Имам намерение да вкарам малко двигатели от Япония и ще има 4Е-FTE та колекторите ще потрябват.
Публикувано на: 28 Яну 2007 01:39
от ugabuga
super. za kolektorite govori s Jamie.
az niamam namerenie/pari da upgrade-vam sega no e hubavo da se imat miarkite.
1.5 way ne vijdam kak shte ti navredi btw.
i zamisli se da vkarash niakoi drugo 5efhe

che 4e dobre ama 5efhe po dobre

Публикувано на: 11 Фев 2007 09:23
от poli
ugabuga
Имам един проблем който се появи след ката си взех колата от алармаджийте и той е че когато карам колата и изкарам от скорост за да спра на светофар или по-друга причина толкова падат оборотите че гасне.
Имаш ли представа от какво може да е?
Аз какво направих,проверих свещите,кабелите,моторчето на прания ход(извадих буксата и двигатела тръгна да гасне и я върнах обратно).
Има една малка подробност че колата беше при алармаджийте с PowerFC-то и командера на таблото-можели да са бърникали нещо по-аванса и да се получава това?
Публикувано на: 11 Фев 2007 14:08
от agent dust
може да са разместили някоя жица или да са извадили някой от вакуумите. има вариант и дълго време да е бил откачен акумулатора, но това не би следвало да се отрази на апексито, би трябвало да си има памет. ако все пак е ресетнало idle режима - трябва да се повтори процедурата за настройване на празния ход, има я в менюъла. не ми се вярва картите да са се променили
на мен ми стана интересно за LSD-то. Къде ще го слагаш, отпред ли? ако е за предния диф - не е добро решение да е clutch type, трябва да е торсен - като Quaife. поне като чета 1.5way ми намирисва на клъч тайл лсд, а то не е добро решение за предно предаване, там трябва да е торсен за максимално сцепление
относно частите от 4х4 - по-добрия вариант е да насадиш двигателя - доста главоболия ще имаш с конверсия на драйвтрена, не ми се вярва да има съвместимост
Публикувано на: 11 Фев 2007 15:54
от ugabuga
maggkrabar написа:може да са разместили някоя жица или да са извадили някой от вакуумите. има вариант и дълго време да е бил откачен акумулатора, но това не би следвало да се отрази на апексито, би трябвало да си има памет. ако все пак е ресетнало idle режима - трябва да се повтори процедурата за настройване на празния ход, има я в менюъла. не ми се вярва картите да са се променили
на мен ми стана интересно за LSD-то. Къде ще го слагаш, отпред ли? ако е за предния диф - не е добро решение да е clutch type, трябва да е торсен - като Quaife. поне като чета 1.5way ми намирисва на клъч тайл лсд, а то не е добро решение за предно предаване, там трябва да е торсен за максимално сцепление
относно частите от 4х4 - по-добрия вариант е да насадиш двигателя - доста главоболия ще имаш с конверсия на драйвтрена, не ми се вярва да има съвместимост
kav 4x4 bre? tia si a FWD. Poli ti nali oshte ne si convertnal?
inache za gasneeneto i moiata praveshe taka i sam vdignal malko praznia hod na okolo 1000-1100 rpm i tva e
Публикувано на: 11 Фев 2007 16:26
от agent dust
poli написа:
В Япония има Старлет 1.3 16V 4х4,та ако взема една такава и взема от нея цялото предване и го сложа на моята дали ще стане и най веч дали ще издържат скоростите,сега се замислям че вместо да взимам предането от нея мога да и насадя моя двигате?
Публикувано на: 11 Фев 2007 17:37
от poli
Не,още не съм я направил 4х4,но частите са купени и идват.
Японците са правили такива Старлети 4х4,та ще се пробвам и аз,ако стане ще е изтребителче.Информация никой не ми дава,питал съм и двете фирми но искат колата там-Те подготвят ралиджийки.
1,5way има торсен на Cusco RS.