Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
Здравейте. Изчетох цялата тема, защото ми бе интересна. Моят двигател е 3zz-fe и е възможно да е бил от проблемните бройки. Карам я вече 4000 км. и нямам видима разлика в нивото на маслото по щеката. Сега идва и въпросът ми за щеката. Нямам маркирано по щеката и белязката за нивото на маслото е 16 мм. При това положение излиза че мотора не е влизал за ре коол или щеките за 1zz-fe и 3zz-fe са различни? Автомобила е внос от Италия с един собственик. Произведен е 02.2003г.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
Значи просто си се разминал с проблема... Относно щеката - правилното измерване не беше ли от 'дръжката' (т.е. от района на уплътнението) до марката? Иначе за марката - Авенсисът ми бе 3ZZ-FE и новата щека бе мацната с боя..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 01 Юни 2013 09:34
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 2 пъти
Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
В по- горни постове попаднах на снимков материал на стара и нова щека. От тях разбрах , че щеката е с еднаква дължина, но с изместени белязки за нивото на маслото и маркировка на дръжката. В самите снимки е подчертано за 1zz-fe. Щом при вас с 3zz-fe е маркирано по същия начин явно процедурата е еднаква. Или двигателя е произведен без проблемът, или е решен гаранционно. Колата е на 140000 км. , а може и повече. Не се знае джамбаза колко е върнал. 

Последно промяна от dokkito на 29 Ное 2017 10:01, променено общо 1 път.
Който не може да работи с главата , трябва да работи повечко с ръце.
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
Да Доки - възможно е... При всички случаи моята нова щека бе мацната с боя, но не съм сигурен за дължината - ако само са преместили марката, а не ползват щека с различна дължина - значи всичко е ясно...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Japanese_fever
- Мнения: 9475
- Регистриран на: 02 Мар 2005 05:48
- Местоположение: Touge, Japan
- Автомобил: 2014 Toyota Zelas
- Получена благодарност: 1 път
Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
Целият ремонт на прословутия 1ZZ-FE (1.8L, 4 цил.) двигател на Тойота, който е слаган на Авенсис, Корола и Селика (а може и на други модели):
https://www.youtube.com/watch?v=A595LR4SQpI
Човекът просто пробива две допълнителни дупки за масления сегмент на всяко бутало и слага нови сегменти.
Същият неприятен проблема има и при двигателя 2AZ-FE (2.4L, 4 цил.), който в САЩ е слаган на Тойота Кемри, Scion tC и xB.
Кратко обяснение на какво се дължи проблемът и при двата двигателя:
https://www.youtube.com/watch?v=PgdZSXOslDM
Като цяло това е един голям позор за Тойота достоен за харакири.
https://www.youtube.com/watch?v=A595LR4SQpI
Човекът просто пробива две допълнителни дупки за масления сегмент на всяко бутало и слага нови сегменти.
Същият неприятен проблема има и при двигателя 2AZ-FE (2.4L, 4 цил.), който в САЩ е слаган на Тойота Кемри, Scion tC и xB.
Кратко обяснение на какво се дължи проблемът и при двата двигателя:
https://www.youtube.com/watch?v=PgdZSXOslDM
Като цяло това е един голям позор за Тойота достоен за харакири.
2014 Toyota Zelas, 2.5L VVT-i (2AR-FE), 6-speed
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
България ще се оправи тогава, когато всички, които са свалили катализаторите си - ги сложат обратно!
Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
Здравейте, моята селика също гори масло и то много над допустимото.
Колко би ми излязъл ремонта?
Колко би ми излязъл ремонта?
Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
Здравейте колеги! Внимавах при избора на Селика, но попаднах на такава с висок разход на масло. Харесвам я и имам намерение да отстраня проблема. Търся връзка с "мехаННика" от този Тойота Форум. Благодаря предварително!
Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
моята корола версо със същия проблемен мотор,гореше 1 на 2000 км...и след намесата на сашо механника-да е жив и здрав,сега мърка с масло 5-40 пълна синтетика и не го бара граммм....тои е човека,след неговата намеса карам различна кола....Саше,да си жив и здрав братле 

Celica T23 VVTi е с проблемен мотор-гори масло над допустимо
Все исках да се включа в тази тема мое мнение но според такъв ремонт излиза между 2000-3000 лева
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта