Страница 7 от 14
Публикувано на: 19 Авг 2010 10:15
от diver
Dizzle написа:Смешника казва ,че при добро желание може да го докараш за момент до такъв разход
Dizzle написа:...Аз лично по бк съм докарвал до 4,7 с клима в София.
Последно?! Или викаш кат ти обяснят, къв си смешник разхода става 7?
Публикувано на: 19 Авг 2010 10:22
от Dizzle
diver написа:Dizzle написа:Смешника казва ,че при добро желание може да го докараш за момент до такъв разход
Dizzle написа:...Аз лично по бк съм докарвал до 4,7 с клима в София.
Последно?! Или викаш кат ти обяснят, къв си смешник разхода става 7?
кво му е чудното на бк моментния разход? или не си чувал за такъв?при добро желание и подходяща улица може и да го позадържиш спокойно под 5л. Идеята беше,че тея 3л на приуса са реални колкото и тези 4,7л - за няколко секунди или при почти нереални условия
Публикувано на: 19 Авг 2010 10:24
от desSs
nowyaris написа:Няма какво да се коментира и сравнява-естествено Астрата.
абе недей да рискуваш. френдката ми си взе астра от магазина, изтече й гаранцията, след няколко месеца й се развали скоростната кутия, след още няколко климатроника...
ма пък може и тя да е карък, знам ли

всъщност...ще направим сравнението скоро, гаранцията ми изтича ноември хахах
Публикувано на: 19 Авг 2010 10:57
от Владислав
Със сигурност хибридната технология е по-ефективна от всяка друга в градски условия.При поддържане на по-висока скорост за по-дулго време вече ситуацията е изравнена.Друг е въпроса дали наистина е чак толкова по-добра от стандартния дизелов,или бензинов мотор колкото твърди производителя.Факт е обаче,че засега не е по силите на редовия българин.Относно поддръжката-хибрида със сигурност е по-изгоден-няма съединител,накладките се износват относително по-бавно при съпоставим стил на каране,градския разход е по-нисък.Съвсем отделно са екологичните показатели.Гаранцията на автомобила е 5 години,или 160 000 км,а на хибридната система е 5 години,или 100 000 км.Остава единствено високата първоначална цена на автомобила.
Но не мога да разбера хората,твърдящи че тази технология,видиш ли е само рекламен трик...Така лесно се продават милиони бройки само от реклама в продължение на 15 години.Пък и производител като TOYOTA,който се интересува и от печалбите надали ще налее толкова пари в проект,който е само рекламен,без техническа и парична изгода...
Според мен средностатистическия българин не може да си позволи такъв автомобил,и затова го оплюва (гроздето е кисело).Но важното е че колата е правена за чужбина-никой не разчита на нашия мижав "пазар".
Публикувано на: 19 Авг 2010 12:19
от nowyaris
Владислав написа:Със сигурност хибридната технология е по-ефективна от всяка друга в градски условия.При поддържане на по-висока скорост за по-дулго време вече ситуацията е изравнена.Друг е въпроса дали наистина е чак толкова по-добра от стандартния дизелов,или бензинов мотор колкото твърди производителя.Факт е обаче,че засега не е по силите на редовия българин.Относно поддръжката-хибрида със сигурност е по-изгоден-няма съединител,накладките се износват относително по-бавно при съпоставим стил на каране,градския разход е по-нисък.Съвсем отделно са екологичните показатели.Гаранцията на автомобила е 5 години,или 160 000 км,а на хибридната система е 5 години,или 100 000 км.Остава единствено високата първоначална цена на автомобила.
Но не мога да разбера хората,твърдящи че тази технология,видиш ли е само рекламен трик...Така лесно се продават милиони бройки само от реклама в продължение на 15 години.Пък и производител като TOYOTA,който се интересува и от печалбите надали ще налее толкова пари в проект,който е само рекламен,без техническа и парична изгода...
Според мен средностатистическия българин не може да си позволи такъв автомобил,и затова го оплюва (гроздето е кисело).Но важното е че колата е правена за чужбина-никой не разчита на нашия мижав "пазар".
Не го оплювам,казвам,че Аурис хибрид ми е скъп и ако имах толкова пари щях да си купя още един Ярис,а остатъка да дам на Diver за успокоителни

Публикувано на: 19 Авг 2010 13:22
от Dizzle
специално за Diver- сега се връщам от Цариградско. 65/70км/ч на 5-та. 2-ма души.Поне 1 км разхода беше 2,8 по бк моментен разход.само при лекото изкачване "скочи" на 4,4 без клима а през почти цялото цариградско беше около 3,4 с тази скорост. Bassman-e заповядай когато искаш да ти покажа щото пак ще каже някой,че говоря глупости. ако си с лек крак и ситуацията го позволява разхода си е направо учудващо нисък. друг е въпроса,че ако реши човек може и 30 да му гори

Публикувано на: 19 Авг 2010 15:27
от Nixter
nowyaris написа: Сега,ако има начин само на ток днес да мина 15-20 км.в Русе,а жечер да си я зареждам в гаража-това е друг въпрос.
Ами то скоро ще пускат Prius Plug-in серийно, така че да можеш да си зареждаш колицата вечер от контакта, а в случай че се наложи да караш повече от 20 км - просто ще се включи бензиновия двигател

Това вече ще е далавера, ако не се изхвърлят с цената.
PS.
Maximum EV Cruising Range Approximately 13 miles
Recharging Time 1½ hours @ 220V

Публикувано на: 19 Авг 2010 15:30
от Scott
Nixter написа:Това вече ще е далавера, ако не се изхвърлят с цената.
Цената на плъг-ин Приуса не е висока, но ремаркето с батериите за да изминеш 20км ще струва доста

Публикувано на: 19 Авг 2010 15:37
от Nixter
Да но в сравнение с цената на безина - на ток от контакта ще ти е почти безплатно!!! Даже и двигателят да работи през половината от дневния ти преход - разхода пак ще е НЕНАДМИНАТ!
Публикувано на: 19 Авг 2010 16:43
от Scott
Nixter написа:Да но в сравнение с цената на безина - на ток от контакта ще ти е почти безплатно!!! Даже и двигателят да работи през половината от дневния ти преход - разхода пак ще е НЕНАДМИНАТ!
Я да видим този ненадминат разход. Приемаме, че имаме 100% използваемост на енергията за зареждане на батерията. За да измине 20км при мощност от 60кВт и скорост 50км/ч е необходима енергия от 24кВт/ч, ако сложим 90% КПД на зарядното устройство, електромерът ще засече 26.7кВт/ч, по 8.7ст = 2.32лв.
Един дизелов автомобил при същата мощност, ако гори 5л/100км за 20км ще изгори 1л нафта, по 2.23лв = 2.23лв.

П.П. Цените ги взимам от нета, така че ако не са актуални ще има някаква разлика, но все пак разхода е доста далеч от 'НЕНАДМИНАТ'
Публикувано на: 19 Авг 2010 16:50
от Nixter
Scott написа: За да измине 20км при мощност от 60кВт и скорост 50км/ч ....
Тази мощност откъде я измисли? Аналога е да караш при 4000 оборота на първа 20 км или нещо подобно.
ПС. Това е от Wikipedia:
"The cost for electricity to power plug-in hybrids for all-electric operation has been estimated at less than one quarter of the cost of gasoline"
Ако дава по-малко от 1/4 от разхода на бензинов двигател, защо да не е ПОНЕ ДВА ПЪТИ по-икономичен от дизел????
Публикувано на: 19 Авг 2010 17:24
от Scott
Nixter написа:Тази мощност откъде я измисли?
Toва е мощността на електрическия двигател на Приус 3. Плъг-ин-а ще има същата задвижваща система. 50км/ч е максималната скорост в електро-режим.
Не се връзвай на сметките ми, аз съм скептик, но бъди сигурен, че голяма част от публикациите в печата и Интернет пространството са рекламни и от хора дето понятие си нямат от енергия и инженерни науки
Публикувано на: 19 Авг 2010 17:39
от Vesko
Scott, по твоите сметки излиза че караш тезо 20км на пълна мощност на хибрида. А никой не кара така.
Публикувано на: 19 Авг 2010 18:00
от Scott
Vesko написа:Scott, по твоите сметки излиза че караш тезо 20км на пълна мощност на хибрида. А никой не кара така.
не е пълна мощност на хибрида, а пълна мощност на електродвигателя му. Вярно че никой не кара така, но за сравнение съм дал дизелов двигател със същата мощност. На теб много ли ти се вижда 60кВт? Нали идеята е нормалано каране, а не пъплене за целта на експеримента. biggrin.gif
П.П. Нека не вземаме мощността предвид, батерията на Приус 3 е 27кВт На плъг-ина ще е поне 2 пъти повече. Ако тези 20км ги вземеш за 1 час с минимална скорост от 20км/ч пак би трябвало да 'изгориш' цялата батерия защото това е максималния пробег в електрически режим, т.е. сметката е същата - 27кВт/ч.

Публикувано на: 19 Авг 2010 18:09
от diver
Dizzle написа:diver написа:Dizzle написа:Смешника казва ,че при добро желание може да го докараш за момент до такъв разход
Dizzle написа:...Аз лично по бк съм докарвал до 4,7 с клима в София.
Последно?! Или викаш кат ти обяснят, къв си смешник разхода става 7?
кво му е чудното на бк моментния разход? или не си чувал за такъв?при добро желание и подходяща улица може и да го позадържиш спокойно под 5л. Идеята беше,че тея 3л на приуса са реални колкото и тези 4,7л - за няколко секунди или при почти нереални условия
Абе ти кретен ли си или си само кух? Я се самоцитирай, къде си писал моментен разход че не виждам?!