Страница 54 от 82
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 07 Фев 2019 12:37
от alexander79
Да, изражението е в бензин и не защото съм против, а защото валвматик и газ има риск от потенциални проблеми или поне с такова впечатление съм останал. Багажникът на Королата е по-малък от на предишната кола и съвсем се отказвам да мисля по темата, но чисто технически ми е интересно. Кой знае, някой ден може да мина пак при газаджиите.
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 07 Фев 2019 18:07
от dimkaraganchev
slowtraveler написа: ↑07 Фев 2019 09:34...Щото не си карал по места, където не си сигурен има ли гориво 400-500км, пък камо-ли газ
Въобще и не мисля да посещавам такива места с личния си автомобил. Иначе, достатъчно дълго съм бил на подобни места служебно. И газ въобще не ми е трябвала...

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 08 Фев 2019 16:43
от mirott
Щото не си карал по места, където не си сигурен има ли гориво 400-500км, пък камо-ли газ
Колко ти е автономията на жипа? Акорда с 46л газ и 62 л бензин минавам около 1400-1500 км докато ми светне лампата на бензина. Газта свършва след 550-580 км.
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 08 Фев 2019 17:34
от slowtraveler
Около 1200 до светване на лампа при спокойно извънградско (пробвано в чужбина)...
В БГ - Варна-София (по магистралата 150км/ч, извън магистрала - 100-110км/ч), Петрохан, Берковица, Плевен, Варна тъкмо ми светва лампата СЛЕД влизане във Варна.. Т.е. около 1000-1100км...
46л газ си е бая 'бойлер' в багажника

Пък при мен багажника бе АБСОЛЮТНО уплътнен, барабар със задните седалки...
'Бойлер' и така си имам зад/под задните седалки - бутилка с чист сгъстен азот

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 09 Фев 2019 18:30
от jacob12
Е, поне не е виден бойлера, както при монтажа на газовото, а и не пречи. Интересно са го направили негрите , затворена система с азот, компресора черпи чист азот, как да не ти се прииска американска кола. Може даже едно кранче да се сложи и да си помпаш гумите

Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 09 Фев 2019 18:50
от slowtraveler
Така си е - доста скрит, ама като се разхвърля облицовки, стойки и т.н. се вижда, че е бая 'бойлер'

Не съм го пълнил досега (той заводски си е добре напълнен), ама като гледам искат да се допълва само с 99.99% азот...

- nitrogen.jpg (585.7 KiB) Преглеждано 4232 пъти
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 09 Фев 2019 19:02
от batececo
За какво се използва бутилката с азот?
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 09 Фев 2019 20:15
от alexander79
Е, то значи джипа е с газова уредба

, само дето и аз съм сред невежите относно нуждата и!
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 09 Фев 2019 23:28
от jacob12
За въздушното окачване, затворена система с азот вместо въздух
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 10 Фев 2019 01:24
от slowtraveler
Офтопик
► Виж съдържание
jacob12, е прав... системата е полузатворен тип...
идеята е следната - имаш окачване (гумени балони, пълни с азот), и газова бутилка, също пълна с азот под около 12-13 атмосфери...
при нужда да се повдигне или смъкне някое от колелата за да поддържа абсолютно точното ниво (измерва се от нивомери на всяко отделно колело), се включва малко компресорче, избира се нужната посока от блок клапани, с което общо взето само се прехвърля газ от единият обем към другия (от окачването към бутилката или обратно), като разликата в наляганията е 2-3 атмосфери... т.е. компресора повече 'премества' газа вместо да го нагнетява...
По този начин може да се ползва малко (т.е. евтино ) компресорче, като освен това се избягват типичните проблеми с външният атмосферен въздух като нуждата от сериозен компресор, който да нагнетява въздух до около 8-10 атмосфери, и да вкарва (филтрирайки) мръсния и влажен въздух (който кондензира, кородира системата, замръзва кондензата и т.н.) в системата на окачването...
Да, системата все пак не е изцяло затворена, а е полуотворена - по принцип върти само азота вътре, но ако се наложи - има клапан към външният въздух и през осушител може да засмуче въздух и от атмосферата...
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 11 Фев 2019 15:05
от mirott
slowtraveler написа: ↑08 Фев 2019 17:34
46л газ си е бая 'бойлер' в багажника
52 л воден обем е "бойлера", тороидал. Доволен съм. 400-450 км градско в София, 500-550 извън. За автономия с бензина съм спокоен.
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 12 Фев 2019 23:48
от OBI_1
scion tc 2005 2.4 на реални 65000км като последните 10 000 са на газ. Не харчи масло въври добре, понякога на празен ход има леки вибрации и работи на много ниски обороти. Дали има нужда от проверка и евентуално реглаж на клапани и къде в софия може да се направи консултация по този въпрос.
Кой Ярис от второто поколение е подходящ за ГАЗ
Публикувано на: 17 Фев 2019 13:30
от stupido
Здравейте,
Ползвам Ярис 1 с 1.0л 68к.с. на газ от 6 години и напоследък проблемите по него зачестяват.
Колебая се дали да влагам пари в ремонти или да търся Ярис от второто поколение, който да става за газов инжекцион.
Двигателите на бензин за 3 типа, 1.0л VVTI 69к.с., 1.3 VVTI 87k.c., 1.33 VVTI 101k.c. и 1.8л VVTI 133к.с.
Някой има ли наблюдение и заслужава ли си преходът предвид цената на по-новото поколение.
Благодаря предварително!
Някой с 1.4 vvti и газ?
Публикувано на: 12 Мар 2019 17:25
от gogov
Здравейте, колеги . Започнах да си монтирам газов инжекцион на корола е11. Молбата ми е , ако има някой с монтиран ги , да ми прати снимка на всмукателния колектор, за да видя къде точно се дупчи за щуцерите за газта. Двигателя е 4ZZFE.
Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 13 Мар 2019 13:04
от Akima
gogov написа: ↑12 Мар 2019 17:25
за да видя къде точно се дупчи за щуцерите за газта
Инсталаторът Ви на ГИ ще знае с точност - колегите ще ви насочат към подходящ сервиз в региона.