Аз съм маняк на тема Хонда и съм пристрастен , но не и сектант ;) Практиката и хилядите километри с Хонда и Тойота едновременно са ми доказали , че искам ли лукс от една кола , мека возия с не толково вървене и стабилност в завои при големи скорости избирам Корола ( карал съм 99г. седан японка ! с това и сравнявам ) , докато при сивик-а получавам удоволствие при ускорени , каране в завои , най - вече екстремно каране ;) Мисля и за това повечето притежатели на Тойоти са избрали тази марка ;) не забравяйте , че Тойота е съчетание от всички полезни качества , които се търсят в един автомобил

Винаги съм казвал , че ако Хонда не ми бяха грабнали сърцето , Тойота щеше да е моя избор ;)
Не искам да разочаровам тойотаджиите ( то и аз другата седмица ставам такъв с най-малкия ви брат , а и преди с Королката ) , но Тойота не е върха на сладоледа ;) наистина силна конкуренциа и в някой части превъзхождани са от Мазда , Хонда ( не написах първхо тва да не кажете нещо laugh.gif ) , Нисан и много силното навлизане на Хюндай ;) А също така знаете , че от висока се пада много лошо , така че фирмата занапред трябва да реши сериозно преспективите си ;) След 2000г. автомобилостроенето за мен лично тръгна надолу по всичко и само нагоре по брой продадени части и автомобили , лично аз съм разочарован от качеството на новите автомобили , Айгото го взимам защото е ефтино , но не го виждам да остане такова до 150 000-я километър карано от мен в България

Королата по същия начин , пази я майка ми 150 000 км и аз за около 40 000 я раздрънках ( почнаха да тропат повече пластмасите , нищо повече , но това според мен е ужасно голям фактор определящ самата кола като такава ) Именно за това не съм изобщо очарован след като влезнах в Айгото и Яриса , мирише на ефтино , да не говорим по какъв начин са спестявали от материял и изобритателност , че да излезне по-ефтино

Така е и с повечето производители в момента , по-големите чичковци знаят на предишните модели цените на Королите и тези на сегашните , а още по-голям хаос става като тръгне да се гледа къде са произвеждани ( Турция , Франция , Чехия , май и Полша ) чакам момента , в който ще почнат и в Китай да зглобяват
Имайте и нещо предвид , поколенията които идват след нас може и да не карат коли вече , а ние знаем старото и сме пристрастени и милеем за него и както сега се смеем баба ни като хване мобифон или седне на компютър , така и внуците ни ще се пукат от смях като панически се разминаваме с 500 км/ч с летящи обекти разни ;) с това искам да кажа , че подобното намаляване на качеството на автомобилостроенето може и да си има орпавдание , също така и безмисленото според мен инвестиране на маса пари в някакви роудстъри и т.н.
Може би има и нещо добо в цялата работа , българина ще започне да продава току що изплатената лизингова кола и с изкараните пари от старата вече такава , вноска за нова и айде до 20 години арабите ще идват както ние в Германия и Италия до София или Бургас да си купуват " нов внос " ;) всичко хубаво , но тежко им на последните в кавала laugh.gif