Публикувано на: 19 Май 2011 10:37
Колега купувай,че коли не останаха. biggrin.gif Колкото повече мнения четеш, толкова повече се объркваш. В този форум могат да ти дават съвети до НОВА ГОДИНА ! 

TOYOTA FORUM BULGARIA
http://www.toyotabg.eu/
Въпросът е-изборът да е само твой! После да не можеш да обвиняваш никого. Брат ми едно време ми даде съвет (също се чудих за нещо си): "Слушай и другите, но го направи по своя си начин"balin написа:.. въпросът е избора да е правилния
И като се преебат плъзгачите и се напълни с кал и пепел долната релса и като започне да не ляга добре цялата клапа/щото не е врата на панти/и става старогръцка драма с тежки финансови последици.Не го хвърляйте човека в гъбите,нека се ориентира към запазено Версо.Мазда от по-новите модели си е все още екзотика в България.А екзотиката по принцип си е скъпо удоволствие.baba_metca написа:Плъзгащите врати са много удобни. Първо никога няма да ти праснат вратата в някой стълб или стена, второ винаги имаш пълен достъп до задната част на колата. Доста по удобни са, когато тябва да слагаш детски столчета, преносими кошове за малки деца и друг багаж.
Е тя маздата излезна преди 5г. , не е чак толкова нова и екзотичнаnowyaris написа:И като се преебат плъзгачите и се напълни с кал и пепел долната релса и като започне да не ляга добре цялата клапа/щото не е врата на панти/и става старогръцка драма с тежки финансови последици.Не го хвърляйте човека в гъбите,нека се ориентира към запазено Версо.Мазда от по-новите модели си е все още екзотика в България.А екзотиката по принцип си е скъпо удоволствие.baba_metca написа:Плъзгащите врати са много удобни. Първо никога няма да ти праснат вратата в някой стълб или стена, второ винаги имаш пълен достъп до задната част на колата. Доста по удобни са, когато тябва да слагаш детски столчета, преносими кошове за малки деца и друг багаж.
Баща ми кара една баничарка на работа. Тази кола е с плъзгаща задна врата. Колата е била по такива места, че едва ли някоя лека кола ще бъде там. Първо колата беше служебна на една фирма която работеше по Магистрала Тракия след Карнобат. Прах, кал, мръсни работници колкото искаш. Сега не е по-добре, кариери, калища - Марица Изток, бетоновъзли, Златна панега, да не ги изброявам. Еми да ти кажа, задните врати на багажника на Кангото се попрецакаха, но страничната не е мръднала. Колата е жълта, а аз лично съм я виждал бяла от прахта от един бетоновъзел и това не и е единствения път, да си сменя цвета.nowyaris написа:И като се преебат плъзгачите и се напълни с кал и пепел долната релса и като започне да не ляга добре цялата клапа/щото не е врата на панти/и става старогръцка драма с тежки финансови последици.Не го хвърляйте човека в гъбите,нека се ориентира към запазено Версо.Мазда от по-новите модели си е все още екзотика в България.А екзотиката по принцип си е скъпо удоволствие.baba_metca написа:Плъзгащите врати са много удобни. Първо никога няма да ти праснат вратата в някой стълб или стена, второ винаги имаш пълен достъп до задната част на колата. Доста по удобни са, когато тябва да слагаш детски столчета, преносими кошове за малки деца и друг багаж.
То Кангото е едно,мазда 5 е друго.Въпреки омразата ми към всички френски автомобили,перфектната баничарка за мен си остава Рапид и Канго-в Европа няма нищо по добро/личен опит от години и хиляди,хиляди километри.Нека колегата си вземе ВЕРСО,за негово добро и за спокойствието на родата.Ако има пари за новото,ако не-за Королата.baba_metca написа:Баща ми кара една баничарка на работа. Тази кола е с плъзгаща задна врата. Колата е била по такива места, че едва ли някоя лека кола ще бъде там. Първо колата беше служебна на една фирма която работеше по Магистрала Тракия след Карнобат. Прах, кал, мръсни работници колкото искаш. Сега не е по-добре, кариери, калища - Марица Изток, бетоновъзли, Златна панега, да не ги изброявам. Еми да ти кажа, задните врати на багажника на Кангото се попрецакаха, но страничната не е мръднала. Колата е жълта, а аз лично съм я виждал бяла от прахта от един бетоновъзел и това не и е единствения път, да си сменя цвета.nowyaris написа:И като се преебат плъзгачите и се напълни с кал и пепел долната релса и като започне да не ляга добре цялата клапа/щото не е врата на панти/и става старогръцка драма с тежки финансови последици.Не го хвърляйте човека в гъбите,нека се ориентира към запазено Версо.Мазда от по-новите модели си е все още екзотика в България.А екзотиката по принцип си е скъпо удоволствие.baba_metca написа:Плъзгащите врати са много удобни. Първо никога няма да ти праснат вратата в някой стълб или стена, второ винаги имаш пълен достъп до задната част на колата. Доста по удобни са, когато тябва да слагаш детски столчета, преносими кошове за малки деца и друг багаж.
Сигурно има разлика в механизмите на тези врати, нито знам на Кангото какъв е, нито на Маздата.
цитат от другия форум дето доста убаво ни нахраниха ТойотитеКолеги , взех Мазда 5 бензин 1.8, дано да ми е на късмет и да нямам проблеми с нея. Благодаря на всички отзовали се и наздраве![]()
Купих Мазда 5 1.8 бензин ! Надявам се да съм направил добър избор и да я карам много безаварийни километри...slowtraveler написа:Поне драсни каква е колата, и какво е натежало за да избереш конкретния автомобил...
Честито!balin написа:Купих Мазда 5 1.8 бензин ! Надявам се да съм направил добър избор и да я карам много безаварийни километри...slowtraveler написа:Поне драсни каква е колата, и какво е натежало за да избереш конкретния автомобил...