Страница 45 от 46
Публикувано на: 12 Окт 2010 23:14
от Japanese_fever
MX5 написа: biggrin.gif
Трябваше да ги препратиш в темата за чевените Брембота на Лорда, вместо да обясняваш пак! laugh.gif

Публикувано на: 26 Окт 2010 22:22
от ALTEZZA
Публикувано на: 27 Окт 2010 00:16
от Nixter
"But Audi, BMW, and Mercedes-Benz are among the worst automakers overall."

Публикувано на: 02 Ное 2010 12:52
от Nixter
Публикувано на: 12 Ное 2010 16:53
от Scott
Nixter написа:"But Audi, BMW, and Mercedes-Benz are among the worst automakers overall."
Малко по-различни резултати (ама то защото британците са по-подкупни от американците)

:
http://uk.cars.yahoo.com/11112010/36/bm ... car-0.html
Публикувано на: 12 Ное 2010 18:58
от Bass_Man
Transita cepi mraka biggrin.gif .
Публикувано на: 13 Ное 2010 16:34
от Yuli
Да се включа в темата за качеството, много е дълга и да си призная не я изчетох цялата.
Току що гласувах отрицателно за качеството на новите тойоти. Силно съм афектиран в момента от това, че на 1 година и 10 месеца - 27000км. вече трети път имам гаранционна претенция, но този път много съществена за мобилността и надеждността на автомобила. При ТО в Тойота Габрово ми казаха че имам загуба на антифриз и теч на водната помпа, загубата не бях забелязал по нивотото в разширителния съд. Направо кошмар и какви очакванията за качество да имам вече. Водната помпа на стария ми таралясник не течеше въпреки 180000 по километраж, а колко са наистина никой не знаеше. Следя темата и на колегата с Ауриса D-4D на 40000 и съединителя... Дали това ще е следващото?!?
Отделно имах малко запитваня по отношение задължителния график на обслужване към Тойота Европа и по специално защо трябва да ми се сменят неща които ги няма в графика на обслужване на този модел и двигател, и нещата се изтърколиха чрез препращане на въпросите ми до българския представител. И с тях малко си пописахме и много държаха да знаят дали ще обслужа колата по техения график или мисля да предприема нещо. Та днес се и оказа, че следите от досегашните ми посещения в сервиза на ТМ Ауто - 2 по гаранция и едно за ТО първа година са заличени. Там твърдяха че такъв автомобил по регистрационен номер или рама никога не е влизал при тях, а и моето име и телефон които също имаха на разположение преди също липсват. Май вече са взели мерки да се застраховат от това да не ги подкарам и чрез комисията за защита на потребителите.

Това с ТМ Ауто май беше за една друга пак много голяма тема...
Публикувано на: 13 Ное 2010 18:08
от Dizzle
Yuli написа:Да се включа в темата за качеството, много е дълга и да си призная не я изчетох цялата.
Току що гласувах отрицателно за качеството на новите тойоти. Силно съм афектиран в момента от това, че на 1 година и 10 месеца - 27000км. вече трети път имам гаранционна претенция, но този път много съществена за мобилността и надеждността на автомобила. При ТО в Тойота Габрово ми казаха че имам загуба на антифриз и теч на водната помпа, загубата не бях забелязал по нивотото в разширителния съд. Направо кошмар и какви очакванията за качество да имам вече. Водната помпа на стария ми таралясник не течеше въпреки 180000 по километраж, а колко са наистина никой не знаеше. Следя темата и на колегата с Ауриса D-4D на 40000 и съединителя... Дали това ще е следващото?!?
Отделно имах малко запитваня по отношение задължителния график на обслужване към Тойота Европа и по специално защо трябва да ми се сменят неща които ги няма в графика на обслужване на този модел и двигател, и нещата се изтърколиха чрез препращане на въпросите ми до българския представител. И с тях малко си пописахме и много държаха да знаят дали ще обслужа колата по техения график или мисля да предприема нещо. Та днес се и оказа, че следите от досегашните ми посещения в сервиза на ТМ Ауто - 2 по гаранция и едно за ТО първа година са заличени. Там твърдяха че такъв автомобил по регистрационен номер или рама никога не е влизал при тях, а и моето име и телефон които също имаха на разположение преди също липсват. Май вече са взели мерки да се застраховат от това да не ги подкарам и чрез комисията за защита на потребителите.

Това с ТМ Ауто май беше за една друга пак много голяма тема...
това с водната помпа и аз го минах (на 34к го забелязах при обслужването). явно си е масов дефект при корола/аурис може и сервизна кампания да е имало,но ние в Бг няма и да разберем за такава.проблема е и в производителя и в представителствата ни.. явно ще се сменя марката щом отношението е такова
Публикувано на: 13 Ное 2010 18:18
от zi_zi_top
Dizzle написа:... явно ще се сменя марката щом отношението е такова

Opel, VW .............. biggrin.gif
А вчера ни разправяш, че Тойотата си е Тойота!
Всичките се трошат, само ремонта им е на различни цени.
Публикувано на: 13 Ное 2010 18:36
от Dizzle
zi_zi_top написа:Dizzle написа:... явно ще се сменя марката щом отношението е такова

Opel, VW .............. biggrin.gif
А вчера ни разправяш, че Тойотата си е Тойота!
Всичките се трошат, само ремонта им е на различни цени.
Тойота си е Тойота

и не бих я сменил ако не създава проблеми. обаче напоследък зачестиха обажданията за автомобили под 40к с проблеми,като водни помпи,скоростни кутии и т.н. -това за теб не е ли сериозна причина да се усъмниш в качеството?
Публикувано на: 13 Ное 2010 19:05
от zi_zi_top
Така е! Нали ти казвам, че започна да ми се отлепва амалгамата на вътрешното огледало за обратно виждане. Такова нещо не съм виждал на друг автомобил независимо от възрастта и марката, а моята Корола е на 6 години.

Публикувано на: 13 Ное 2010 20:32
от didak
Конкретни примери различни мога да дам за случаи от рода на 'само водната помпа май не съм сменил по тази кола",
но ако спомена марка, веднага ще излязат примери на безпроблеми екземпляри.
Просто е време да смъкнем малко летвата на очакванията към качеството на Тойота.
Аз поне се 'настройвам' за възможни проблеми, за да не приемам неща по-различно от всеки друг, платил сходна сума за сходен автомобил от друга марка.
Евала на BMW, които изглежда успяват да покрият немалките очаквания на потребителите си.
Публикувано на: 13 Ное 2010 23:47
от Bass_Man
Пичове Опел и VW ви очакват с отворени обятия

.
Юли , като не искате протоколи за всичко , което се прави по колите ви ще ви трият и даже и гаранцията може да ви свалят защото сте слагали не оригинални части и сте ползвали не оторизирани сервизи и тн . Имаше едно много хубаво писмо за сервиза на Миркат да видиш какво е драма .
Публикувано на: 14 Ное 2010 00:03
от zi_zi_top
Бас, по-кротко бе! Лаф да става biggrin.gif
Всички марки и модели в клас "Ширпотреба" са горе-долу на едно ниво.
Има едно старо правило: "С пръдня боя не става!", а повечето от нас искат с малко пръдня да направят много боя.

Публикувано на: 14 Ное 2010 00:07
от Bass_Man
То освен лаф друго няма .