Страница 44 от 46

Публикувано на: 11 Окт 2010 21:47
от b_d
Nixter написа:MX-5, май ти нещо си позабравил физиката. Какви глупости говориш бре, човек? Силата на триене зависи от площта!!! Казвам ти го като чист физичен закон. А вече какво става в спирачната система нямам претенция да разбирам.
По-широките гуми защо спират по-добре от по-тесните?
Колега,

ще бъдеш ли така любезен да цитираш въпросния физичен закон, според който триенето зависи и се променя при различна площ и еднаква приложена сила.

Публикувано на: 11 Окт 2010 23:45
от Raya
http://auto.dir.bg/2010/10/11/news7239831.html
Какво ли значи това? Хората вече предпочитат по-скъпото или по-здравото или..........??

Публикувано на: 11 Окт 2010 23:55
от miLen4o
Raya написа:http://auto.dir.bg/2010/10/11/news7239831.html
Какво ли значи това? Хората вече предпочитат по-скъпото или по-здравото или..........??
Ако говориш за Тойота ,че са на 1-во място,не се чуди те Софийска вода за тая година само са взели около 100 коли.Че аз като се загледам по улиците сяка 5-6 Тойота е служебна.

Публикувано на: 12 Окт 2010 07:38
от slowtraveler
Raya написа:http://auto.dir.bg/2010/10/11/news7239831.html
Какво ли значи това? Хората вече предпочитат по-скъпото или по-здравото или..........??
Маркетинг Рая, маркетинг......
То и за мерцедеса същите приказки ги говорят, а и самата марка не слиза от устата на масовката...
Това не значи нито че е най-скъпата или най-здравата...
Ама и те се продават laugh.gif
А наистина има много служебни Тойоти...
Сервизната база е що годе добре развита и що годе квалифицирана (за нови автомобили).
Цените са що-годе приемливи, а класа не е тип 'Дачия" (нищо против дачиите - напоследък нещо се позасилиха).
Причините за избора са 1000+...

Публикувано на: 12 Окт 2010 09:40
от SFINKS
Маркетинг друг път . Маркетинг всеки може да прави , ама не всеки може да прави качествени автомобили на добра цена . И то много модели в продължение на много години .

Публикувано на: 12 Окт 2010 09:44
от slowtraveler
SFINKS написа:Маркетинг друг път . Маркетинг всеки може да прави , ама не всеки може да прави качествени автомобили на добра цена . И то много модели в продължение на много години .
Хм...
Ако си прав, то справката показва, че явно Форд правят по-качествени автомобили от VW :whistle:

Публикувано на: 12 Окт 2010 09:51
от SFINKS
по качествени незнам , не съм карал никога нито Форд нито VW , може би се продават повече Форд защото са по-евтини или просто моделите им предлагат повече за парите си от VW .

Публикувано на: 12 Окт 2010 13:06
от slowtraveler
SFINKS написа:по качествени незнам , не съм карал никога нито Форд нито VW , може би се продават повече Форд защото са по-евтини или просто моделите им предлагат повече за парите си от VW .
Е да де - нали това казвам: маркетинг...

Публикувано на: 12 Окт 2010 13:42
от Scott
SFINKS написа:...не съм карал никога нито Форд нито VW ...
Не ти и трябва, важното е че знаеш че Тойота е по-добра. :thumbsup:

Публикувано на: 12 Окт 2010 13:54
от Nixter
bad_dog написа:
Nixter написа:MX-5, май ти нещо си позабравил физиката. Какви глупости говориш бре, човек? Силата на триене зависи от площта!!! Казвам ти го като чист физичен закон. А вече какво става в спирачната система нямам претенция да разбирам.
По-широките гуми защо спират по-добре от по-тесните?
Колега,

ще бъдеш ли така любезен да цитираш въпросния физичен закон, според който триенето зависи и се променя при различна площ и еднаква приложена сила.
Аз говоря по принцип, че "ТРИЕНЕТО ЗАВИСИ ОТ ПЛОЩТА". Чети какво пиша.
При еднаква приложена сила по-малка накладка дава повече натиск (налягане). В това си прав. Не споря. Pressure = Force / Area

Публикувано на: 12 Окт 2010 13:56
от SFINKS
slowtraveler написа:
SFINKS написа:по качествени незнам , не съм карал никога нито Форд нито VW , може би се продават повече Форд защото са по-евтини или просто моделите им предлагат повече за парите си от VW .
Е да де - нали това казвам: маркетинг...
е ти мислиш ли че ВАГ или ФОРД нямат маркетингови отдели и не знаят какво търси и иска пазара .
Знаят , само че едно е да искаш ,второ е да можеш и трето да го направиш .

Публикувано на: 12 Окт 2010 15:11
от Nixter
SFINKS написа:... не съм карал никога нито Форд нито VW ...
Стига ве, а аз те мислех за яростен застъпник на VAG заедно със Скот wacko.gif

Публикувано на: 12 Окт 2010 17:19
от SFINKS
Аз съм фен на BMW :thumbsup:

Публикувано на: 12 Окт 2010 17:49
от Scott
SFINKS написа:Аз съм фен на BMW
... заедно със Скот biggrin.gif

Публикувано на: 12 Окт 2010 18:56
от b_d
Nixter написа:
bad_dog написа:
Nixter написа:MX-5, май ти нещо си позабравил физиката. Какви глупости говориш бре, човек? Силата на триене зависи от площта!!! Казвам ти го като чист физичен закон. А вече какво става в спирачната система нямам претенция да разбирам.
По-широките гуми защо спират по-добре от по-тесните?
Колега,

ще бъдеш ли така любезен да цитираш въпросния физичен закон, според който триенето зависи и се променя при различна площ и еднаква приложена сила.
Аз говоря по принцип, че "ТРИЕНЕТО ЗАВИСИ ОТ ПЛОЩТА". Чети какво пиша.
При еднаква приложена сила по-малка накладка дава повече натиск (налягане). В това си прав. Не споря. Pressure = Force / Area

Колега,

явно си проспал часовете по физика в средното училище.

При еднаква приложена сила и двете накладки дават еднакъв натиск - тук не говорим за единица площ! Ако намесим и въртящ момент сметката става по-сложна и едва ли ще ти е по-силите.