Страница 42 от 46
Публикувано на: 30 Сеп 2010 14:24
от Georgimitrovich
Kiki написа:andrian999999 написа:Kiki написа:Аз нямам този проблем.
Виж при теб да няма някакъв дефект.
ема Кики ти повече от 60 не вдигаш, biggrin.gif
Нещо свикна да раздаваш правосъдие.
Да не си се возил с мен, та да знаеш.
Днес ходих до Велинград и по джипиеса макс. скороста, която е засекъл е 163км/ч.
Искам да кажа, че той знае повече от теб. laugh.gif

Kiki то моя ми е показвал и 800+ км/ч ама не съм се качвал на изтребител

Публикувано на: 30 Сеп 2010 19:12
от Kiki
Georgimitrovich написа:Kiki написа:andrian999999 написа:
ема Кики ти повече от 60 не вдигаш, biggrin.gif
Нещо свикна да раздаваш правосъдие.
Да не си се возил с мен, та да знаеш.
Днес ходих до Велинград и по джипиеса макс. скороста, която е засекъл е 163км/ч.
Искам да кажа, че той знае повече от теб. laugh.gif

Kiki то моя ми е показвал и 800+ км/ч ама не съм се качвал на изтребител

И моя сигурно греши малко с показанията си, ама чак с толкова!?
Твоя вземи го изхвърли.

Защо мислиш, че 160км/ч са недостижима скорост за мен и Авенсис-а

Публикувано на: 30 Сеп 2010 20:27
от Georgimitrovich

biggrin.gif
Публикувано на: 30 Сеп 2010 22:30
от nowyaris
mitoko написа:nowyaris написа:andrian999999 написа:
е ти може без да се усетиш с х3 да караш бавно с 120кмч просто не усещаш скороста а с ярето със 100км да летиш и затова да ти се струва че х3 не спира а ярето спира
Що не четеш,преди да пишеш???Пояснил съм че става дума за градско в края на зимата и началото на пролетта.Кви 120 те патили??? X3 е гаранционна,3 хил куб.Има "И"-Драйв.И не спира добре.А иначе си прав-върви много добре.
X3 не е Баварец, само носи марката
Туй синьо-бяло-синьо-бяло не е ли баварец?Или само си носи синьо-бяло-синьо-бяло,пък е Фолксваген?
Публикувано на: 01 Окт 2010 16:39
от scorpion
Nixter написа:Мояте е след фейслифта, но ще я закарам да я видят. Аз скоро бях в сврвиза, но не се сетих, защото имах много неща за оправяне. Точно след повторно натискане на спирачката хваща повече. Отделно на светофар с климатик, като започнат да игратят оборотите нагоре-надолу и педала ту се втвърдява, ту пропада при еднакъв натиск от моя страна. И това от нова още. Звучи ми като твоя проблем.
Обаче колега май сме с различни модификации ако това в подписа ти е автомобилът. Аз съм с 2.2 дизел.
Според това, което пишеш мисля, че има проблем. Нека я погледнат.
Публикувано на: 01 Окт 2010 20:06
от slowtraveler
Карах и най-последния Авенсис и нарочно обърнах внимание на спирачките - пробвах ги в различни режими...
За съжаление не усетих сериозен прогрес - неинформативни, и АБС започна да трака значително по-рано от момента, в който очаквах...
И съответно - спирането бе по-неефективно.
За яриса - може и да спира добре (хм - явно Десс не е случила на точния екземпляр laugh.gif ). Все пак е по-малък автомобил.
Калосчето също спира добре в града, но извън града при над 80км/ч спирането започва да създава проблеми - късата кола започва да рискае наляво надясно при аварийно спиране...
Някой знае ли какъв е диаметъра на сп.дискове на новия авенсис... Може от там да е проблема - да са с по-малък диаметър...
Публикувано на: 01 Окт 2010 20:15
от Kiki
slowtraveler написа:Карах и най-последния Авенсис и нарочно обърнах внимание на спирачките - пробвах ги в различни режими...
За съжаление не усетих сериозен прогрес - неинформативни, и АБС започна да трака значително по-рано от момента, в който очаквах...
И съответно - спирането бе по-неефективно.
За яриса - може и да спира добре (хм - явно Десс не е случила на точния екземпляр laugh.gif ). Все пак е по-малък автомобил.
Калосчето също спира добре в града, но извън града при над 80км/ч спирането започва да създава проблеми - късата кола започва да рискае наляво надясно при аварийно спиране...
Някой знае ли какъв е диаметъра на сп.дискове на новия авенсис... Може от там да е проблема - да са с по-малък диаметър...
Жорка, а Маздата как спира?

Публикувано на: 01 Окт 2010 20:31
от slowtraveler
Kiki написа:...Жорка, а Маздата как спира?

Кики, за съжаление тогава уискито не позволи да направиш един тест драйв за да можеш да сравниш от първа ръка.... laugh.gif
Разликата е очебийна, а последния пример (близка среща с ТИР) го написах в 40 страница като малък офтопик

Публикувано на: 01 Окт 2010 21:02
от desSs
slowtraveler написа:За яриса - може и да спира добре (хм - явно Десс не е случила на точния екземпляр laugh.gif ).
що бе, кат ми махна ченгето бързо спрях

Публикувано на: 06 Окт 2010 02:48
от andrian999999
по повод спирачките, в последния аутобилд лексус лс 460 авд, в луксозния клас беше с най-слаби спирачки, съответно с най-дълъг спирачен път,
другото което ми направи впечатление беше субару оутбек 2.0 дизел пак най слабо в среден клас
Публикувано на: 06 Окт 2010 21:44
от nowyaris
Туй "AUTOBILD" не беше ли някакво чифутско списанийце с изключително меркантилна ориентация?????
Публикувано на: 06 Окт 2010 23:40
от andrian999999
nowyaris написа:Туй "AUTOBILD" не беше ли някакво чифутско списанийце с изключително меркантилна ориентация?????
е щеха ли да сложат МБ СЛ 65 АМГ със най - слаби спирачки в класа на спортните автомобили
Публикувано на: 07 Окт 2010 00:24
от Vesko
RX400h съчо е с кофти спирачки... не успя да спре преди около 5 месеца и се простих с 4 точки....
ПП: пак е по-евтино от колкото да говория по ГСМ-а biggrin.gif
Публикувано на: 07 Окт 2010 07:05
от nowyaris
andrian999999 написа:nowyaris написа:Туй "AUTOBILD" не беше ли някакво чифутско списанийце с изключително меркантилна ориентация?????
е щеха ли да сложат МБ СЛ 65 АМГ със най - слаби спирачки в класа на спортните автомобили
Ами ако от МБ не са си платили каквото трябва,що да не го сложат.Сигурно са слжили Фолксваген "Широко"/ебах ти името/на първо място.Хич даже не ги и отварям,а пък да си ги купя.... .
Публикувано на: 07 Окт 2010 09:31
от slowtraveler
Vesko написа:RX400h съчо е с кофти спирачки... не успя да спре преди около 5 месеца и се простих с 4 точки....
ПП: пак е по-евтино от колкото да говория по ГСМ-а biggrin.gif
При хибридите работата е още по-зле...
Там слагат някакви подобия на спирачки, защото инженерите са изчислили, че голяма част от енергията ще се поеме от генератора (КЕРС-а..)...
Затова и при Лексъса и при Приуса предните спирачки са несъразмерно малки.
Е да, ама при екстрено спиране си трябват големи дискове, а не големи генератори...