macority написа: В един момент се чува пристъргване (предполагам стартер).......
Това пристъргване чува ли се при пик на оборотите по време на "кюфкането" т.е. нещо като припалване и моментално гаснене. Ако пристъргва тогава то звука е нормален, но не е полезен за стартера. С две думи @aznikilan иска да ти каже "пробвай с нов акумулатор"

. Но вземи назаем за пробата
Ако това не помогне пробвай със завъртане на стартер за 2 секунди и пускаш. Ако на второто завъртане запали от раз без да въртиш много, то имаш проблем със задържане на налягането на горивото в системата. Ако съм прав четеш темата отначало и пробваш всичко което не иска пари. Виждам, че си от София та ако мислиш, че няма да се справиш пиши на мехаННика. Може да се каже, че това е форумния майстор и ако има възможност ще помогне.
Ако не чуваш помпата за няколко секунди като подадеш на контакт, то проблема ти е точно от загуба на налягане. И моята пали по бавно като е престояла. Като че ли започна да го прави след смяната на филтъра, защото сложих полски, че нямаше японски. Паленето представлява въртене 2 секунди, след което без да пускам стартера започва да качва оборотите 100,200,300,400 и накрая изфорсирва като в този момент съм пуснал стартера. Абе все едно се дави малко ама не баш. Ако завъртя за 2 секунди и пусна стартера, при последващо завъртане пали веднага. Само че при мен помпата се пуска чак като дам на стартер. За сега не мисля да пипам нищо в тоя студ. Причините за това нещо са две. Или течащ инжектор, или кофти регулатор. Първото се хваща трудно на диагностика, докато второто с тест за налягане. А най-простото е, подаваш захранване на помпата 2-5 секунди преди да завъртиш на стартер. Запали ли веднага търсиш проблема в регулатор и инжектори.
Писал си, че проблема се задълбочава при студено. Не е лошо да се погледнат и температурните датчици.