Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Публикувай отговор
Iliyа Damyanov
Мнения: 384
Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
Местоположение: Мюнхен

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Мнение от Iliyа Damyanov » 12 Юни 2017 00:02

Т27 е много добро возило и спор няма. Но има и не по лош вариянт в лицето на Хонда Акорд 8-ма генерация. Дизела е чудесен 2,2 на верига и е дизел на годината в общи линии няма забележки и драми с дюзите но филтъра за твърди частици е технологичен проблем на модерните дизели. Бензиновите са стария 2,4 от К-серията и с неговите почти 200 коня е приятен но има проблем с вала на смукателните валове. Газифицира се идеално но му потъват клапаните. Това е някакво безумно недоразумение защото двигателите от архаичната Д-серия са чук и нито имат проблем с валове нито им потъват клапаните при газифициране. За радост двулитровия К е заменен с R20a... 155 коня по спомен. този мотор макар и да не е напомпан изглежда съвършен за работен кон или семейна кола. Мотора е на верига , няма ядове с валовете , при газифициране не се забелязват отклонения в леглата на клапаните ( 80 000км. пробег) а в комбинация с 9 степения автомат на ZF разхода е почти като на дизел но естествено няма дизеловите нютони и се чувства доста по-рахитично но за улегнали хора като мен е бонбон. В тоя смисъл газифицирането в доста случаи не е оправдано финансово и административно.
Без малко да забравя основните минуси на 8-ма генерация. Сервото на волана е електрическо и повечето потрбители не го харесват в сравнение в хидравликата но това се преглща. Основния проблем е с рейката. Идва си едва ли не разбита (таркаща) от завода. Проблема е пласмасова втулка от дясната страна и няма стругарски решения с бронз. Не е опасно нито изменя геометрията ама да дадеш една шапка пари и да трака като не гресигана Волга е гадно.

Gr1zu
Мнения: 2
Регистриран на: 09 Авг 2017 19:59
Местоположение: София

Първи (челен) сблъсък с Toyota

Мнение от Gr1zu » 09 Авг 2017 21:21

Колеги, изкочи ми оферта за Toyota Avensis 2013, 2.0 d4d, 124кс. Върната от оперативен лизинг и на прилично малко километри, ~90хил. Досега никога не се бях заглеждал по Тойоти.. но тази нещо ми смигна, като я видях..

Проблема е, че е с изтекла ГО и не мога да я изкарам, да я пробвам нормално.

Дали има някой добър човек, който да ми отдели час/и по-малко/ от времето си и да ме повози с неговата, а също и да сподели от първо лице мнения/оплаквания/хвалби.

Иска ми се да придобия повече впечатления преди да се хвърля в покупка, защото засега единствените ми впечатления са, един студен старт и кръгче около няколко спрели коли boxed.gif , а.. и мненията във този форум :)

В София съм, мобилен съм.. купувам бира. :help:
Последно промяна от Akima на 09 Авг 2017 23:29, променено общо 1 път.
Причина: Преместено мнение в правилната тема.Моля прочетете правилата и важните теми. Първо предупреждение.

Аватар
iovkito
Мнения: 2931
Регистриран на: 24 Авг 2008 22:05
Местоположение: Добрич
Благодарил/а: 14 пъти
Получена  благодарност: 80 пъти

Първи (челен) сблъсък с Toyota

Мнение от iovkito » 09 Авг 2017 21:38

Щом е на тези километри , купувай я , скоро няма да се счупи . Щом е с 2013год , задължително е с DPF , направи си добре сметката колко ще я караш градско . От време на време е хубаво да се шофира извънградско.
Toyota Avensis T25 2.0 D4D 2007
Toyota RAV4 XA40 2.2 D4D 2014

Аватар
WoLF
Мнения: 3008
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 411 пъти
Получена  благодарност: 177 пъти

Първи (челен) сблъсък с Toyota

Мнение от WoLF » 09 Авг 2017 22:34

Да, всяка седмица трябва да я "разхождаш" да ти е мирна главата... Иначе на тези километри ѝ предстои обслужване, проучи защо е върната wink.gif
Другото си е чисто субективно - да се качиш и да си я харесаш неподвижна и подвижна :thumbsup:
ИзображениеИзображениеИзображение

Gr1zu
Мнения: 2
Регистриран на: 09 Авг 2017 19:59
Местоположение: София

Първи (челен) сблъсък с Toyota

Мнение от Gr1zu » 09 Авг 2017 22:43

WoLF написа: Да, всяка седмица трябва да я "разхождаш" да ти е мирна главата... Иначе на тези километри ѝ предстои обслужване, проучи защо е върната wink.gif
Другото си е чисто субективно - да се качиш и да си я харесаш неподвижна и подвижна :thumbsup:
Интересното е, че последното обслужване е направено преди буквално 50км от лизинговата компания. Имам уверение, че е проверена, каквото и да значи това :whistle: Иначе това е третия Авенсис 2.0 d4d, който се появява в офертите в рамките на няколко месеца - предполагам фирмата, която ги е закупила няма изгода да държи коли след гаранционния период.

Колкото до 'аресването.. затова търся някой софиянец да го черпя бира.

Аватар
TATI
Мнения: 2836
Регистриран на: 02 Авг 2005 11:54
Местоположение: София
Благодарил/а: 8 пъти
Получена  благодарност: 81 пъти
Обратна връзка:

Първи (челен) сблъсък с Toyota

Мнение от TATI » 09 Авг 2017 22:48

Върнати са, защото са оперативен лизинг и имат условия, които трябва да изпълнят, за да могат да ги заменят.
Прочетете правилата на форума!
Hi-Ace 1979, 2.2 D, manual
Corolla Sedan 1998, 1.6i, automatic Terra
Avensis Wagon 2005, 2.0, D-4D, manual Sol
Kia Cee'd 2007, 1.6 CVVT EX, automatic

Аватар
apeneff
Мнения: 36
Регистриран на: 17 Юли 2017 11:47
Местоположение: София
Автомобил: Avensis ZRT27 1.8i CVT
Благодарил/а: 1 път

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Мнение от apeneff » 04 Сеп 2017 10:51

Здравейте,

спрял съм се на модела с двигател 2,2 D4D. Гледах няколко автомобила и изведнъж ми изпадна много прилична оферта. Засега преговорите с продавача вървят много задоволително. Въпросът е : закачих я на компютъра, след като си инсталирах TechStream, разгледах, почочвърках, но все пак не съм разбирач за това моля за съвет. Прикачам репорт от диагностиката, но с уговорката че е направен при престой на място след като двигателя е работил около 15тина минути. Колата не е регистрирана и нямаше опция да я изкараме и да направя запис в движение. Успях да направя и 30 секунди запис с Techstream, но като се опитам да отворя файла ми изисква нов лиценз - естествено, като съм с кракната версия...
Моля ако някой забележи нещо нередно да даде знак. Очаквам колата днес да влезе в сервиз на Тойота за обстоен преглед и финално решение дали е мойта или не...
Предварително благодаря на всеки отделил време.
Прикачени файлове
avensis1.PNG
avensis1.PNG (273.41 KiB) Преглеждано 7284 пъти
avensis2.PNG
avensis2.PNG (54.93 KiB) Преглеждано 7284 пъти
avensis3.PNG
avensis3.PNG (28.98 KiB) Преглеждано 7284 пъти
avensis4.PNG
avensis4.PNG (55.2 KiB) Преглеждано 7284 пъти
avensis5.PNG
avensis5.PNG (23.02 KiB) Преглеждано 7284 пъти
Corolla ADE150 1AD-FTV 2008г.: служебна...
Avensis ADT271L 2AD-FTV 2009г.: от известно време бивша
Avensis ZRT271 2ZR-FAE CVT 2018

Аватар
biro
Мнения: 2723
Регистриран на: 31 Мар 2013 11:21
Местоположение: Русе
Благодарил/а: 6 пъти
Получена  благодарност: 97 пъти

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Мнение от biro » 04 Сеп 2017 11:29

Обърни внимание на Battery Voltage 12.7 Според мен е ниско. Тази сутрин закачих моя авенсис да погледна как е и малко след запалването забелязах 13.7V, а 5 минути по-късно докато рових из настройките напрежението бе 13.8V
Другото притеснително в тези данни е, че са изтрити грешки преди 1716km и са изминати 507km със светещ MIL.
Fuel Pressure е малко по-ниско от Target Common Rail Pressure евентуално проблем с SCV. Слагай транзитни номера и тествай на високи обороти дали няма да има липса на мощност.
C-HR 1.8 Hybrid 122к.с. 2ZR-FXE 2017 Classy LED

Аватар
apeneff
Мнения: 36
Регистриран на: 17 Юли 2017 11:47
Местоположение: София
Автомобил: Avensis ZRT27 1.8i CVT
Благодарил/а: 1 път

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Мнение от apeneff » 05 Сеп 2017 04:00

Отново благодаря за бързия отговор. В крайна сметка от Тойота потвърдиха съмнения за задръстване на ЕГР, другите грешки са изтрити и не може да се проследи дали има проблеми. На газ-анализ показа отрицателен резултат за прегряване. Има също и грешка в датчик на ABS, който трябвало да се откачи, почисти клеми и т.н., или да се тури нов за да се разбере дали от датчик или кабел.
Относно волтажа, съмнението е в ролка на генератора, която е поизносена и започвала да приплъзва. Неясно защо, за автомобил със START/STOP система е сложен акумулатор 70ah, то е важен стартовият ток де, но все пак ми е малко странно.
За ходова част никакви забележки, така че от днес съм горд собственик на мечтаната Тойота, даже с успешно сваляне на още 500 лв. от цената. То е ясно къде ще идат те, но и това си е малък успех.
Corolla ADE150 1AD-FTV 2008г.: служебна...
Avensis ADT271L 2AD-FTV 2009г.: от известно време бивша
Avensis ZRT271 2ZR-FAE CVT 2018

Аватар
DJaMBaZza
Мнения: 47
Регистриран на: 22 Авг 2007 23:33
Местоположение: София/Монтана

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Мнение от DJaMBaZza » 18 Сеп 2017 01:44

WoLF написа: Да, всяка седмица трябва да я "разхождаш" да ти е мирна главата... Иначе на тези километри ѝ предстои обслужване, проучи защо е върната wink.gif
Другото си е чисто субективно - да се качиш и да си я харесаш неподвижна и подвижна :thumbsup:
Колеги ,един бърз въпрос за "разходката"...аз карам предимно градско и точно това накъсано каране ,което не е добре за ДПФ - тръгване ,спиране ,колата работи на място на къси разстояния. Колата е 2.2 D-CAT на 80к.км реални...до сега не съм усетил ,някакъв проблем с ДПФ-а ,но искам да знам как да се погрижа за него. Каране на 4-та скорост с около 2200об.мин на темпомат за 15 мин. добре ли е? Гориво зареждам ОМВ maxx motion или ЕКО авио дизел. Поздрави
Toyota Avensis T27 2012 Facelift 2.2 D-CAT 177hp Executive

Аватар
slowtraveler
Мнения: 5529
Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
Местоположение: Варна
Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
Благодарил/а: 253 пъти
Получена  благодарност: 259 пъти

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Мнение от slowtraveler » 18 Сеп 2017 08:45

Не виждам как ще се погрижиш... Основната грижа е да не му прекъсваш регенерацията... При мен регенерацията се усеща с пускането на вентилаторите на максимална мощност 'ей така от само себе си'...
Да, излизането на магистрала е добро решение, но е толкова временно, че според мен е излишно, освен ако вече е светнала някоя ламБа... Мисля бях писал, че моят автомобил влиза в регенерация в града на всеки около 120км....
Което при интензивно шофиране означава над веднъж дневно :whistle:
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008

Аватар
WoLF
Мнения: 3008
Регистриран на: 05 Май 2016 09:21
Местоположение: Стара Загора
Благодарил/а: 411 пъти
Получена  благодарност: 177 пъти

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Мнение от WoLF » 18 Сеп 2017 09:54

С твоето каране няма как да не му прекъсваш регенерациите, но поне веднъж седмично ТРЯБВА да го оставиш да направи една пълна или иначе казано - максимално равномерно каране в диапазона 2000-2400 оборота за около 30 минути или повече...
ИзображениеИзображениеИзображение

ccvetan
Мнения: 74
Регистриран на: 22 Дек 2015 08:51
Местоположение: Ловеч
Благодарил/а: 2 пъти

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Мнение от ccvetan » 18 Сеп 2017 11:28

WoLF написа: С твоето каране няма как да не му прекъсваш регенерациите, но поне веднъж седмично ТРЯБВА да го оставиш да направи една пълна или иначе казано - максимално равномерно каране в диапазона 2000-2400 оборота за около 30 минути или повече...
Не,че не съм съгласен с това,правя го и аз. В Англия обаче,където максималната скорост е 70 мили в час или 112 км и това са около 1800 об/мин. на 6 ск , всички ли DPF филтри са запушени?

Аватар
sstefan
Мнения: 185
Регистриран на: 23 Дек 2008 01:04
Местоположение: София

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Мнение от sstefan » 18 Сеп 2017 12:29

Еми карай на 3 или 4 ск. тогава и ще влезеш в тези обороти 2000-2400,без да нарушаваш правилата-логично,нали?
Toyota Avensis wagon 2002, 2.0 D-4D 110 hp-продадена
Toyota Avensis wagon 2009, 2.2 D-4D 150 hp-продадена
Toyota Yaris 2007, 1.4 D-4D 90 hp
Ford Mondeo 2017,2.0 150 hp
Hyundai I 30,2016,1.6 125 hp AT-служебна/държавна

ccvetan
Мнения: 74
Регистриран на: 22 Дек 2015 08:51
Местоположение: Ловеч
Благодарил/а: 2 пъти

Avensis T27 2.0 D4D / 2.2 D4D / 2.2 D-CAT - Мнения/съвети за покупка - обща

Мнение от ccvetan » 18 Сеп 2017 14:23

Логично,ама не бях се сетил. worthy.gif Надали някой там ще го прави,ако не са го посочили изрично в user manual. А там пише,че системата е настроена и не трябва да правиш нищо допълнително. А и кой сте си купи кола с такива специфични иструкции.Мисля,че и 1800 об са достатъчни,стига да са постоянни и за по продължително време.

Публикувай отговор

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта