Страница 5 от 11
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 26 Фев 2014 23:34
от zi_zi_top
За Султана това с царя си е било работа, а генералът е обирал дивидентите. Голям хитрец е бил!

Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 27 Фев 2014 23:28
от nowyaris
Да,ама е обирал дивидентите с рогата си.Не ми звучи много хитро

.Ти готов ли си да си толкова хитър?Че и с немците така,уж много умни,уж много хитри,ама си карат тъпите фолксвагени,плащат една камара пари за ремонти и вечер на три бири си викат един на друг "дойчланд юбер алес".Щото през деня и да викат,няма кой да ги чуе наоколо.Тъпанари са,затова скоро Тойота няма да пробие в немско.
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 27 Фев 2014 23:56
от jim_beam
немците не са тъпанари,а националисти,затова си търкалят бараките.и като се замислиш защо не,така поддържат собствени фирми,работни места,схемата с рез. части,маслата и т.н. само че и при тях май само марките се водят немски,а всъщност са сбирщайн от всякъде.обаче иначе цените са си като за немски,е това не го разбират.
подобна нация са чехите с техните шкодички,но като че ли поне каквото направят го правят добре,ако е в техните заводи де.
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 28 Фев 2014 00:24
от nowyaris
Няма как хем да си националист,хем да НЕ си тъпанар.Работните места вече не са немски,националния им продукт храни цяла източна Европа и половин Азия,стоките им като качество западат ежедневно,доходите им и те.Искам да доживея да ги видя след 15 години какво ще правят немско говорящите.
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 28 Фев 2014 09:46
от scorpion
Абе за всеки влак си има пътник ... Много, много отдавна всички производители вграждат агрегати и отделни части в автомобилите си от различни производдители в зависимост от проектирани параметри: двигатели и прилежащите им агрегати, ск.кутии, амортисъори, фарове, стопове, мигачи, радиатори и ... почти всичко - достачъно е да споменем Бош, Делко, Магнет Марели, Валео, Денсо и т.н. и т.н. Че дори съм имал Лагуна с чарколяци Хитачи !
Съвременния автомобилен инженер разполага с каталозите на хиляди производители и след дизайна, който може да е най-изчанчен следващата стъпка е да се сглоби автомобила от части, които в серийно производство ще струват най-малко но със задоволителни качества. Е, вероятно който напасне най-добре всичко, може да предложи качествен, модерен и възвращаем инвестицията си автомобил . Очевидно Тойота се справят добре и макар и да не предлагат никога екстравагандни модели се придържат към добре изпитаното правило да правят нещо, което да служи добре, да се търгува на добри цени, да задоволява клиента с прилично качество и ... да бълва повече и повече автомобили. Рядко Тойота ще взриви обществото с откачен модел или възродена легенда - всичко се прави полека и с надграждане и баланс между търсене, качество и себестойност на произведените автомобили.
На мен лично Тойота ми харесва но смятам, че тази марка или поне моделите за Европа никога няма да накара човек да се обърне и се загледа с възхищение или да пожелае веднага да я има ... Просто това е автомобил, който е предназначен за целта си - сигурно и приятно пътуване от точка А до точка Б без да глези с дизайн, екстравагандност, брутална мощност, или изчанчени глезотии и екстри (които по правило се ползват съвсем рядко) и пр.
Така, че Тойота заслужават добрата си оценка !
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 01 Мар 2014 02:34
от LEXUS
scorpion написа:
На мен лично Тойота ми харесва но смятам, че тази марка или поне моделите за Европа никога няма да накара човек да се обърне и се загледа с възхищение или да пожелае веднага да я има ... Просто това е автомобил, който е предназначен за целта си - сигурно и приятно пътуване от точка А до точка Б без да глези с дизайн, екстравагандност, брутална мощност, или изчанчени глезотии и екстри (които по правило се ползват съвсем рядко) и пр.
Така, че Тойота заслужават добрата си оценка !
А нужно ли е да споменем, че дизайнът е най-лесната задача в проектирането на автомобила. Тойота изпълнява най-добре най-трудните и добавящи стойност задачи, реална физическа стойност към автомобила, и съвсем умишлено не залага на прекалено агресивен или прекалено спортен и т.н. дизайн, защото така ще ограничи кръга от клиенти. Тойота залага на дизайн, стремящ се към широка аудитория клиенти и така , разбира се, към максимизиране на печалбата си, като в същото време доставя на клиентите си автомобили с висока принадена стойност. Екстравагантността е за определен тесен кръг клиенти, такива марки не могат да разчитат на голяма популярност сред клиентите, те, разбира се, имат своята ниша и там има много интересни предложения -Ланча/ почти във фалит, Алфа Ромео, Сааб/ фалирал и т.н.
Има много екстравагантни американски модели, както и японски модели, които много ми допадат, но това не е темата.Примерно един Subaru Alcyone SVX - много интересен модел. Бруталната мощност също е функция от търсенето на пазара в определените класове модели. Тойота продава това,което се търси най-много. Колите с екстремна мощност се търсят много малко, съответно не носят печалби. Производителят решава дали да ги произвежда за имидж и престиж, или да се откаже от тях. За изчанчените глезотии и екстри - всичко според пазара. Тойота предлага всякакви глезотии и екстри в своите модели за азиатските пазари примерно. Има и уникални японски изпълнения- за пазара в Япония фрашкани с екстри и глезотии. Всичко това зависи от политиката на производителя.
А за дизайна, не избързвай със заключенията. Трябва да знаеш,че има много хора, които се обръщат след колите на Тойота. На мен примерно много ми харесва точно дизайна на Тойота. Щом има Тойоти и Лексуси ги забелязвам, докато германските коли не ми правят впечатление,като еднакви са и много скучни,нищо интересно в дизайна. Дори един Голф 7 се доближава като дизайн до Голф4 и 5, но няма модерна визия, примерно Тойота и Хонда наложиха в този клас модерната леко миниван визия на предницата,което е интересно. Пасат ми изглежда като от 89-та година модел, мерцедес са пухкави, но въпреки това почти винаги имат много стилни линии, ауди приличат на шкода с уеднаквените фарове,бмв са еднакви с тяхната решетка и фарове от както са марка,егати скуката. Не че при мерцедес решетката от ЗИЛ ми харесва повече.
Сега да поясня,ако някой не е разбрал,че изразявам моето мнение и не налагам позицията си. Просто я добавям.
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 01 Мар 2014 11:14
от nov
Аз също съм на мнение, че в последните години дизайна на Тойота доста се промени и лично за мен е много по-красив от немските аналози например в Голфовия клас, може би само последната Астра ми допада , като дизайн.Хонда и Мазда също направиха много сериозен дизайнерски напредък и лично за мен са много красиви автомобили.До 2000-2002 дори и списанията натъртваха за дизайна "сиви мишки" при японците.Ако погледнем днес обаче един Пасат от последните е супер сива мишка до Мазда 6,Авенсис, да не говорим за Акорд (лично мнение).Изключение прави Пасат ЦЦ (последния) и Инсигния, които поразчупиха малко квадратния дизайн, който беше досега.
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 01 Мар 2014 11:21
от iovkito
Може би наистина тойота гонят много продажби и се напасват според търсенето , но моето мнение е , че ако правеха малко по-мощни коли , щяха да спечелят още доста повече пари. Примерно аз веднаха бих броил 10-15 000 отгоре , за да си купя един наточен авенсис , 200 кс , който да е 4х4 . Въобще нямаше и да се замисля при избора на такава кола дали да е audi , vw , mercedes или toyota.
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 01 Мар 2014 11:30
от Vesko
iovkito написа:Може би наистина тойота гонят много продажби и се напасват според търсенето , но моето мнение е , че ако правеха малко по-мощни коли , щяха да спечелят още доста повече пари. Примерно аз веднаха бих броил 10-15 000 отгоре , за да си купя един наточен авенсис , 200 кс , който да е 4х4 . Въобще нямаше и да се замисля при избора на такава кола дали да е audi , vw , mercedes или toyota.
Е то авенсис близо 180 (177) коня има

Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 01 Мар 2014 11:53
от kickata
iovkito написа:Може би наистина тойота гонят много продажби и се напасват според търсенето , но моето мнение е , че ако правеха малко по-мощни коли , щяха да спечелят още доста повече пари. Примерно аз веднаха бих броил 10-15 000 отгоре , за да си купя един наточен авенсис , 200 кс , който да е 4х4 . Въобще нямаше и да се замисля при избора на такава кола дали да е audi , vw , mercedes или toyota.
Купи си Лексус...
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 01 Мар 2014 11:53
от iovkito
Не става въпрос за осакателния d-cat , а примерно 3,0 d4d да е насаден в авенсис и да има 4х4 .
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 01 Мар 2014 13:25
от slowtraveler
iovkito написа:.....Примерно аз веднаха бих броил 10-15 000 отгоре , за да си купя един наточен авенсис , 200 кс , който да е 4х4 . Въобще нямаше и да се замисля при избора на такава кола дали да е audi , vw , mercedes или toyota.
Нещата не стоят точно така.... Примера с Мазда6 MPS го показа много явно....
Кола с разкошно пътно поведение, 4х4, 276к.с. турбо бензинка... И е изключение да я срещнеш по пътищата...
Затова за по-новите модели няма Мазда6 4х4
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 01 Мар 2014 14:40
от Scott
slowtraveler написа:Нещата не стоят точно така.... Примера с Мазда6 MPS го показа много явно....
Кола с разкошно пътно поведение, 4х4, 276к.с. турбо бензинка... И е изключение да я срещнеш по пътищата...
Затова за по-новите модели няма Мазда6 4х4
Slow, 'срещане по пътищата' не е измерение за успеха на един модел. До колкото си спомням като въведоха MPS в UK през 2006, Мазда планираха да продават по 800 бройки на година за да оправдаят развойната дейност и плана им работеше. И аз не виждам такива всеки ден, ама не значи че ентусиастите не си ги карат.
Още повече, колегата Лексъс обясни мотото на Тойота - да печелят пари, и предполагам той има вътрешна информация. Колко очакваш да спечели една автомобилна компания от 800 бройки?
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 01 Мар 2014 15:15
от slowtraveler
Scott, имах предвид мнението на iоvkito (навярно трябваше да цитирам целия му пост):
iovkito написа:Може би наистина тойота гонят много продажби и се напасват според търсенето , но моето мнение е , че ако правеха малко по-мощни коли , щяха да спечелят още доста повече пари.
Съгласен съм с Лексъс, че Тойота действа на принципа 'масовка' - колкото повече продадени автомобила, толкова по-добре за тях...
А такъв по-специализиран модел (по-спортен 4х4) просто не съвпада с техните идеи...
Re: Тойота отново начело на класациите за здравина и в Герма
Публикувано на: 01 Мар 2014 17:56
от Not_active_user_1
Тойота за мен са доста приятни за окото коли. Особено последните години, но и преди това пускаха по някой друг модел. Все пак да не забравяме, че това са масовите автомобили на марката. За по-заможните клиенти има Лексус и там има за всеки по нещо. Така, че оплакванията са неоснователни.
Политиката на Тойота ми допада за това, защото не гледат само и единствено да продават и печелят, а защото имат грижа към клиента. Ако нещо са сгрешили си поправят грешката за своя сметка, продуктите им са едни от най-надеждните и качествени, прилична гаранция и т.н. Всеки купил си Тойота е спокоен, че няма да има неприятни изненади. Изключвам само Веско... biggrin.gif