Публикувано на: 16 Авг 2010 17:44
Като гледам офертата колата се предлага без навигация 

Да за емблемата отпред. Има такива електриково сини мотиви. На снимки като го гледах не можех да преценя как ще изглежда, но на живо грабва погледа. Отделно имаше нещо покрай предните фарове за мъгла, може би дневни светлини, незнам но и там беше приятно направено.Scott написа:За туй ли става въпрос?baba_metca написа:...просто ми хареса как една изключително малка промяна в дизайна ме накара да се загледам....
Или за емблемата отпред:
Не мисля,че са си чели хороскопа от "Тойотаболкан" за 2010 год.,като я гледам цената.Vesko написа:45990лева с ДДС имам оферта на хартия
Ами за тези пари направо сядам в Авенсис.Кат пускаш нещо ново-свали му цената,повече хора да си го купят,да видят,че е читаво и като почнат със записване-тогава вдигай.Ти колко iQ и Urban Cruizer си видял по улиците?Bass_Man написа:Според теб колко трябваше да е цената ? 25 000лв ?
и защо да го правят? за да си купиш ти? .... това си е класически маркетингов подход. Има една група хора, наречена "early adopters", които са готови да купят нов продукт, особено с някакво нововъведение, само и само да е от първите, които ще го направят. Разбира се, че искат да им вземат паритеnowyaris написа:Ами за тези пари направо сядам в Авенсис.Кат пускаш нещо ново-свали му цената,повече хора да си го купят,да видят,че е читаво и като почнат със записване-тогава вдигай.Ти колко iQ и Urban Cruizer си видял по улиците?Bass_Man написа:Според теб колко трябваше да е цената ? 25 000лв ?
За кого? Ако е за собственика, забрави - след като излезе от двора на дилъра е загубила 25% от цената. Ако имаш предвид разходите по разработка, то ако Тойота очаква да ги избие с първите 50 бройки, нещо им куца в маркетинговата политика.valen_tin написа:... добави към това, че всеки нов модел си е сериозна инвестиция ...
Много е грешно ако си мислиш , че Авенсис и Аурис Хибрид могат да имат съпоставим разход ! Има огромна тема по въпроса и е е лошо да я прегледаш . Тя е за Приус но реално хибридните системи са еднакви .didak написа:......................
Тази цена е близо до Executive sedan Avensis D4D със съпоставим разход.
.....................
Сядай където искаш ! По-евтин хибрид от този за сега няма на пазара . И за първи път чувам , като се пуска нещо ново да му се сваля цената ?!?!nowyaris написа:Ами за тези пари направо сядам в Авенсис.Кат пускаш нещо ново-свали му цената,повече хора да си го купят,да видят,че е читаво и като почнат със записване-тогава вдигай.Ти колко iQ и Urban Cruizer си видял по улиците?
за производителя разбира се ... за потребителя не е никаква инвестиция, ами само чесане на еготоScott написа:За кого? Ако е за собственика, забрави - след като излезе от двора на дилъра е загубила 25% от цената. Ако имаш предвид разходите по разработка, то ако Тойота очаква да ги избие с първите 50 бройки, нещо им куца в маркетинговата политика.valen_tin написа:... добави към това, че всеки нов модел си е сериозна инвестиция ...
То хубаво звучи, ама надали има почва по време на криза, още повече в България. Законите на икономиката сочат, че цените се вдигат когато има търсене...valen_tin написа:...за какво да продават първите 100 бройки на 25 000 лв, ако могат да продадат първите 50 бройки на 50 000 лв ...