Страница 5 от 5

Публикувано на: 17 Сеп 2011 23:12
от Not_active_user_1
sacho7803 написа:
prius 3 написа:Само с бензин, който е препоръчан от производителя. Карам с 95. От по-високооктанов бензин няма смисъл и полза. Дори колата ще е по-зле.
На времето имах една Мазда. Дават и да се кара с 95. Да ама аз тИрикат, чул-недочул от по-старите шоФери, че като сложиш по-убав бензин колата ще лети. Слагам аз от най убавия и скъп и не щеш ли изненада. Колата спъната. Брех викам си кво стана! Не ще и не ще, ще кажеш, че друга кола карам. Дори разхода малко скочи. Допълних резервоара с 92 и работата се оправи. :whistle:
с високооктанов може и да не върви повече но няма такъв филм дето да се спъни biggrin.gif просто при екстриймно каране високия октан щади мотораа.90%от българите карат с 95.естествено е всеки да плюй високооктановия имайки впредвид българския манталитет.и аз мноооогоооо коли съм карал и аз съм пробвал с 95 но--------------100-октановия си е 100-октанов :thumbsup:
Колега, преди да правиш обобщения за българите и констатаций, които не са верни е добре да попрочетеш това-онова!
Като за начало почни с:
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D0% ... 0%BB%D0%BE smile.gif

Публикувано на: 18 Сеп 2011 00:10
от sacho7803
***********
Съобщението е модерирано, защото съдържа лични нападки/обиди към съфорумец....

Прочетете отново правилата!

/slowtraveler

Публикувано на: 18 Сеп 2011 02:34
от slowtraveler
sacho7803 написа:с високооктанов може и да не върви повече но няма такъв филм дето да се спънE biggrin.gif....
Не бъди толкова сигурен....
Вземи който е да е двигател с фиксиран октан-коректор (без knock sensor) и ще видиш, че с високооктановия бензин ще забиеш муцуна, ако няма превключвател (или не си го превключил) за високооктановия бензин.
Високооктановия бензин поради по-голямата устойчивост на детонации позволява по-голям аванс и от там - по-плавна работа на двигателя особено при гранични параметри (близки до детонация)...
Но нищо повече...

Публикувано на: 18 Сеп 2011 13:51
от cooyote
колеги аз лично не намирам някаква голяма разлика между 95 и 100-така.
разликата в цените е сериозна което предполага по-високо качество. реално надали "карера 100" е всъщност 100октана, но и за 95 съм сигурен че не е повече от 92-3. Моята теория за вървенето "повече" със 100 е че това е просто реален 95-6 дори и 97 ;) а за по шумното и проблемно вървене на 95 мисля че е просто от това че е некачествен по българен бензин !
Аз лично слагам 95, но преди да вкарам пистолета си слагам добавка от тази която слагат в Петрол на 96. един приятел ме открехна за 96 че е обикновен 95 с добавка и ми преля едно шишенце да си слагам. Това го препоръчвам! няма смисал да даваме повече пари за 100 което напрактика незнаем какво има в него и дали наистина е 100, като можеп просто да си слагаме качествена добавка и да караме дълго и без аварийно !
това е моето мнение по темата :)

Публикувано на: 18 Сеп 2011 22:24
от nowyaris
cooyote написа:колеги аз лично не намирам някаква голяма разлика между 95 и 100-така.
разликата в цените е сериозна което предполага по-високо качество. реално надали "карера 100" е всъщност 100октана, но и за 95 съм сигурен че не е повече от 92-3. Моята теория за вървенето "повече" със 100 е че това е просто реален 95-6 дори и 97 ;) а за по шумното и проблемно вървене на 95 мисля че е просто от това че е некачествен по българен бензин !
Аз лично слагам 95, но преди да вкарам пистолета си слагам добавка от тази която слагат в Петрол на 96. един приятел ме открехна за 96 че е обикновен 95 с добавка и ми преля едно шишенце да си слагам. Това го препоръчвам! няма смисал да даваме повече пари за 100 което напрактика незнаем какво има в него и дали наистина е 100, като можеп просто да си слагаме качествена добавка и да караме дълго и без аварийно !
това е моето мнение по темата :)
И какво има в това шишенце?

Публикувано на: 20 Сеп 2011 21:12
от sacho7803
nowyaris написа:
cooyote написа:колеги аз лично не намирам някаква голяма разлика между 95 и 100-така.
разликата в цените е сериозна което предполага по-високо качество. реално надали "карера 100" е всъщност 100октана, но и за 95 съм сигурен че не е повече от 92-3. Моята теория за вървенето "повече" със 100 е че това е просто реален 95-6 дори и 97 ;) а за по шумното и проблемно вървене на 95 мисля че е просто от това че е некачествен по българен бензин !
Аз лично слагам 95, но преди да вкарам пистолета си слагам добавка от тази която слагат в Петрол на 96. един приятел ме открехна за 96 че е обикновен 95 с добавка и ми преля едно шишенце да си слагам. Това го препоръчвам! няма смисал да даваме повече пари за 100 което напрактика незнаем какво има в него и дали наистина е 100, като можеп просто да си слагаме качествена добавка и да караме дълго и без аварийно !
това е моето мнение по темата :)
И какво има в това шишенце?
добавката е ХЕЛИОС българска и доста евтина.като човек който постоянно ползва сякви добавки наистина хелиоса е по добра от доста други по-скъпи :thumbsup: особено добре и осзеаема разлика в работата на мотора се наблюдава при печките wink.gif

Публикувано на: 21 Сеп 2011 07:00
от nowyaris
Ако това е добавката,тя е за всичко друго,но не и за повишаване октановото число на бензина.Аз също я ползвам непрекъснато зимата за бусовете,но тя има други функции там.Навремето като бях в АПК-то,сложих на Ладата бензин от селскостопански самолет АН-24.Казаха,че бил 110 октана.Направо хвърчеше колицата.За съжаление хвърча само три резервоара.После хвръкнаха свещите,клапаните и всичко що не е метал по главата.Та тъй.

Публикувано на: 21 Сеп 2011 21:09
от sacho7803
хелиоса вдига октана но с единица две wink.gif затова и на петрол бензина го водят 96 http://www.helios.bg/helios_12B.php