Страница 40 от 46

Публикувано на: 27 Сеп 2010 21:31
от nowyaris
Много ме кефите и тримата.

Публикувано на: 28 Сеп 2010 02:05
от LEXUS
slowtraveler написа:
LEXUS написа:.... статиите в Авто-Билд примерно са чисто отражение на практиката на много хора....
:whistle: :whistle: :whistle:
Предполагам, че могат да се изброят поименно кои са хората laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Статиите в Ауто–Билд отразяват серийни дефекти при дад. марки и модели, като освен това се демонстрират и частни случаи на отделни клиенти.Явно не си ги чел. tongue.gif

Абе, както и да е, ти много говориш, но караш Тойота или Мазда. biggrin.gif Що не скочиш в 1 Ауди,да ни обясняваш тогава колко всички марки са с еднакво средно качество съвременни автомобили. tongue.gif

Няма да излезем на глава с теб. biggrin.gif

Публикувано на: 28 Сеп 2010 08:42
от didak
Да оставим критерия "навалица в сервиза" настрана.
Предполагам като си избирал 6-цата си имал като критерий здравината на модела, като за база си ползвал добре познатите ни статистики - TUV, Autobuld ....
Така че Тойота е над средата... всъщност е в челото!
Това не означава, че няма недоволни, че няма ремони, попръжни и т.н.
Просто Тойота прави ОТНОСИТЕЛНО /сравнено с другите производители/ здрави автомобили, което заслужава адмирации.

Още една стъкмистика tongue.gif :
http://forum.setcombg.com/index.php?act ... ic=30486.0

Публикувано на: 28 Сеп 2010 11:16
от Scott
LEXUS написа:...Що не скочиш в 1 Ауди,да ни обясняваш тогава колко всички марки са с еднакво средно качество съвременни автомобили...
Всъщност работата е, че ТИ трябва да се качиш в едно Ауди, поне за 10 мин. Иначе само от четене на ТЮВ, JD Power и Аутобилд файда няма :whistle:

Публикувано на: 28 Сеп 2010 12:35
от Nixter
didak написа: Още една стъкмистика tongue.gif :
http://forum.setcombg.com/index.php?act ... ic=30486.0
Пълна стъкмистика, защото Дачия е номер едно по задоволство на клиента, но това не я прави наи-добра кола, нали? От къде знам, че е номер едно по задоволсвто ли ? Ами от последната анкета на Аутобилд В ЕВРОПА. А това проучване, към което си дал линк е от "далечната" 2006 година .... :whistle:

Публикувано на: 28 Сеп 2010 13:24
от slowtraveler
Nixter написа:..... Дачия е номер едно ....
ЗНАЕХ СИ laugh.gif laugh.gif laugh.gif
NIXTER ме разбра, сега очаквам LEXUS да направи същото :thumbsup:
Динамиката на смяна на 'първенството' (не само в тази класация) означава, че конкуренцията е много сериозна, и съответно - силите са изравнени.
Та затова и опонирам на всеки, който каже, че дадена марка е 'НАЙ' - в съвременния свят няма такова нещо...

Публикувано на: 28 Сеп 2010 14:33
от didak
Slow, ти само заради бадемовите очи ли избра Маздата?

Публикувано на: 28 Сеп 2010 14:45
от slowtraveler
didak написа:Slow, ти само заради бадемовите очи ли избра Маздата?
Не - такава ми дадоха веднага (след 3 месеца), а за друг цвят трябваше да се чака 6м laugh.gif (затова на срещата дойдох с Калоса - беше ме срам от цвета laugh.gif )

Въпроса е, че не смятам, че мазда е НАЙ-НАЙ и съвсем безпроблемен автомобил. Тя също е един автомобил от 'златната среда', каквито са и доста други от реномираните марки :thumbsup:
Конкретния избор не зависи от 'здравината', а зависи доста и от други фактори. Например някой обича колата да плава по пътя (и съответно да се чуди как да вземе завой), докато друг набляга на точното водене, за сметка на известна част от комфорта...
И там въпроса вече се поставя на база 'крокодила по-дълъг ли е отколкото зелен', или 'кое е по-добре за конкретния шофьор - по комфортното возене, или по-точното/стабилно водене в завой'...
Ами всичко зависи от субективния фактор.

Тя колата като ти легне на сърцето, едва ли правиш 100% разбор кое бутало прегрява и дали шенкела издържа 250х.км и т.н.

П.С. малко офтопик, но вчера за малко да успея да уцеля един тир челно: идиота бе тръгнал да изпреварва каруца или нещо подобно в скрит обратен завой. Та при екстрено спиране от около 90км/ч при обратен завой маздата не потрепна на пътя - запази си треакторията (без да съм усетил да сработва АБС). Успях да спра на около 2м от носа на тира (шофьора не се виждаше от предницата). Тира се движеше с около 10-15км/ч и успя също да спре.... Уверен съм, че Авенсиса нямаше да успее да спре и щеше да ми изяде тея 2 метра - при него спирачките не бяха най-силната му страна biggrin.gif

Публикувано на: 28 Сеп 2010 15:00
от Uncle Dido
slowtraveler написа: Тя колата като ти легне на сърцето, едва ли правиш 100% разбор кое бутало прегрява и дали шенкела издържа 250х.км и т.н.
Както казва всеки притежател на Алфа-Ромео... smile.gif

Публикувано на: 28 Сеп 2010 15:20
от didak
slowtraveler написа:
Тя колата като ти легне на сърцето, едва ли правиш 100% разбор кое бутало прегрява и дали шенкела издържа 250х.км и т.н.
Едва ли не си се поинтересувал чичко Форд имали пръст чибурашка да го вади по-дълъг отколкото син wink.gif

Публикувано на: 28 Сеп 2010 15:34
от slowtraveler
Fido Dido написа:
slowtraveler написа: Тя колата като ти легне на сърцето, едва ли правиш 100% разбор кое бутало прегрява и дали шенкела издържа 250х.км и т.н.
Както казва всеки притежател на Алфа-Ромео... smile.gif
Ако щеш вярвай - докато писах поста го бях написал : 'както биха мислили италианците', но после добавката я изтрих да не се засегне някой tongue.gif tongue.gif tongue.gif

Публикувано на: 28 Сеп 2010 15:55
от SFINKS
Fido Dido написа:
slowtraveler написа: Тя колата като ти легне на сърцето, едва ли правиш 100% разбор кое бутало прегрява и дали шенкела издържа 250х.км и т.н.
Както казва всеки притежател на Алфа-Ромео... smile.gif
Като няма какво друго да кажат laugh.gif

Публикувано на: 28 Сеп 2010 19:50
от LEXUS
Scott написа:
LEXUS написа:...Що не скочиш в 1 Ауди,да ни обясняваш тогава колко всички марки са с еднакво средно качество съвременни автомобили...
Всъщност работата е, че ТИ трябва да се качиш в едно Ауди, поне за 10 мин. Иначе само от четене на ТЮВ, JD Power и Аутобилд файда няма :whistle:
Виж сега, не ме поучавай в какво АЗ трябва да се кача, защото съм се качвал в такива строшляци много пъти. Отделно с един приятел няколко пъти ходих с него и Аудитооооо му в Ауто-Техника/Прочети по-назад съм писал /, щото толкова е приятна кола,че само е по сервизите. Носачи,дебитомери, ключ за фарове...... Знаеш ли колко е свежо. Отделно,че вътре си като в танк от 2-та световна-тясно, малки прозорци, лош обзор,високо табло,шумни двигатели. Кое по-точно ти харесва точно пък в тия кошници?
Отделно скоро карах и А6 2.7TDI типтроник , ичестно--по-тромава кола не бях карал никога. Тръгва ТОЧНО КАТО ЛОКОМОТИВ с цялата композиция отзад от гара! Двигателят е шумен, окачването не е меко, но е приятно спортно, на 50 000км. и отзад тропаше някоя кора. Иначе много удобна позиция на седене и нормално поведение на пътя. С нищо не може да ме впечатли.

Докато ти ще останеш доста впечатлен ,ако караш ултра-безшумен и комфортен Лексус. Ауди не е от тия коли. Лъжете се в Ауди и Фолксваген форума. :thumbsup:

Публикувано на: 28 Сеп 2010 21:27
от didak
slowtraveler написа: ....
П.С. малко офтопик, но вчера за малко да успея да уцеля един тир челно: идиота бе тръгнал да изпреварва каруца или нещо подобно в скрит обратен завой. Та при екстрено спиране от около 90км/ч при обратен завой маздата не потрепна на пътя - запази си треакторията (без да съм усетил да сработва АБС). Успях да спра на около 2м от носа на тира (шофьора не се виждаше от предницата). Тира се движеше с около 10-15км/ч и успя също да спре.... Уверен съм, че Авенсиса нямаше да успее да спре и щеше да ми изяде тея 2 метра - при него спирачките не бяха най-силната му страна biggrin.gif
не можах да намеря в нета сравнителни данни за времето за спиране на автомобилите :help:

Публикувано на: 28 Сеп 2010 22:09
от Raya
didak написа:
slowtraveler написа: ....
П.С. малко офтопик, но вчера за малко да успея да уцеля един тир челно: идиота бе тръгнал да изпреварва каруца или нещо подобно в скрит обратен завой. Та при екстрено спиране от около 90км/ч при обратен завой маздата не потрепна на пътя - запази си треакторията (без да съм усетил да сработва АБС). Успях да спра на около 2м от носа на тира (шофьора не се виждаше от предницата). Тира се движеше с около 10-15км/ч и успя също да спре.... Уверен съм, че Авенсиса нямаше да успее да спре и щеше да ми изяде тея 2 метра - при него спирачките не бяха най-силната му страна biggrin.gif
не можах да намеря в нета сравнителни данни за времето за спиране на автомобилите :help:
Сравнение м/у Мазда 6 и Авенсис 1 wacko.gif