Публикувано на: 27 Сеп 2010 21:31
Много ме кефите и тримата.
TOYOTA FORUM BULGARIA
http://www.toyotabg.eu/
Статиите в Ауто–Билд отразяват серийни дефекти при дад. марки и модели, като освен това се демонстрират и частни случаи на отделни клиенти.Явно не си ги чел.slowtraveler написа:LEXUS написа:.... статиите в Авто-Билд примерно са чисто отражение на практиката на много хора....![]()
![]()
![]()
Предполагам, че могат да се изброят поименно кои са хората laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Всъщност работата е, че ТИ трябва да се качиш в едно Ауди, поне за 10 мин. Иначе само от четене на ТЮВ, JD Power и Аутобилд файда нямаLEXUS написа:...Що не скочиш в 1 Ауди,да ни обясняваш тогава колко всички марки са с еднакво средно качество съвременни автомобили...
Пълна стъкмистика, защото Дачия е номер едно по задоволство на клиента, но това не я прави наи-добра кола, нали? От къде знам, че е номер едно по задоволсвто ли ? Ами от последната анкета на Аутобилд В ЕВРОПА. А това проучване, към което си дал линк е от "далечната" 2006 година ....
ЗНАЕХ СИ laugh.gif laugh.gif laugh.gifNixter написа:..... Дачия е номер едно ....
Не - такава ми дадоха веднага (след 3 месеца), а за друг цвят трябваше да се чака 6м laugh.gif (затова на срещата дойдох с Калоса - беше ме срам от цвета laugh.gif )didak написа:Slow, ти само заради бадемовите очи ли избра Маздата?
Както казва всеки притежател на Алфа-Ромео...slowtraveler написа: Тя колата като ти легне на сърцето, едва ли правиш 100% разбор кое бутало прегрява и дали шенкела издържа 250х.км и т.н.
Едва ли не си се поинтересувал чичко Форд имали пръст чибурашка да го вади по-дълъг отколкото синslowtraveler написа:
Тя колата като ти легне на сърцето, едва ли правиш 100% разбор кое бутало прегрява и дали шенкела издържа 250х.км и т.н.
Ако щеш вярвай - докато писах поста го бях написал : 'както биха мислили италианците', но после добавката я изтрих да не се засегне някойFido Dido написа:Както казва всеки притежател на Алфа-Ромео...slowtraveler написа: Тя колата като ти легне на сърцето, едва ли правиш 100% разбор кое бутало прегрява и дали шенкела издържа 250х.км и т.н.
Като няма какво друго да кажат laugh.gifFido Dido написа:Както казва всеки притежател на Алфа-Ромео...slowtraveler написа: Тя колата като ти легне на сърцето, едва ли правиш 100% разбор кое бутало прегрява и дали шенкела издържа 250х.км и т.н.
Виж сега, не ме поучавай в какво АЗ трябва да се кача, защото съм се качвал в такива строшляци много пъти. Отделно с един приятел няколко пъти ходих с него и Аудитооооо му в Ауто-Техника/Прочети по-назад съм писал /, щото толкова е приятна кола,че само е по сервизите. Носачи,дебитомери, ключ за фарове...... Знаеш ли колко е свежо. Отделно,че вътре си като в танк от 2-та световна-тясно, малки прозорци, лош обзор,високо табло,шумни двигатели. Кое по-точно ти харесва точно пък в тия кошници?Scott написа:Всъщност работата е, че ТИ трябва да се качиш в едно Ауди, поне за 10 мин. Иначе само от четене на ТЮВ, JD Power и Аутобилд файда нямаLEXUS написа:...Що не скочиш в 1 Ауди,да ни обясняваш тогава колко всички марки са с еднакво средно качество съвременни автомобили...
не можах да намеря в нета сравнителни данни за времето за спиране на автомобилитеslowtraveler написа: ....
П.С. малко офтопик, но вчера за малко да успея да уцеля един тир челно: идиота бе тръгнал да изпреварва каруца или нещо подобно в скрит обратен завой. Та при екстрено спиране от около 90км/ч при обратен завой маздата не потрепна на пътя - запази си треакторията (без да съм усетил да сработва АБС). Успях да спра на около 2м от носа на тира (шофьора не се виждаше от предницата). Тира се движеше с около 10-15км/ч и успя също да спре.... Уверен съм, че Авенсиса нямаше да успее да спре и щеше да ми изяде тея 2 метра - при него спирачките не бяха най-силната му страна biggrin.gif
Сравнение м/у Мазда 6 и Авенсис 1didak написа:не можах да намеря в нета сравнителни данни за времето за спиране на автомобилитеslowtraveler написа: ....
П.С. малко офтопик, но вчера за малко да успея да уцеля един тир челно: идиота бе тръгнал да изпреварва каруца или нещо подобно в скрит обратен завой. Та при екстрено спиране от около 90км/ч при обратен завой маздата не потрепна на пътя - запази си треакторията (без да съм усетил да сработва АБС). Успях да спра на около 2м от носа на тира (шофьора не се виждаше от предницата). Тира се движеше с около 10-15км/ч и успя също да спре.... Уверен съм, че Авенсиса нямаше да успее да спре и щеше да ми изяде тея 2 метра - при него спирачките не бяха най-силната му страна biggrin.gif