Заслужава ли си Тойота?Мит ли е качеството на Тойота?
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Статиите в Ауто–Билд отразяват серийни дефекти при дад. марки и модели, като освен това се демонстрират и частни случаи на отделни клиенти.Явно не си ги чел.slowtraveler написа:LEXUS написа:.... статиите в Авто-Билд примерно са чисто отражение на практиката на много хора....![]()
![]()
![]()
Предполагам, че могат да се изброят поименно кои са хората laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Абе, както и да е, ти много говориш, но караш Тойота или Мазда. biggrin.gif Що не скочиш в 1 Ауди,да ни обясняваш тогава колко всички марки са с еднакво средно качество съвременни автомобили.

Няма да излезем на глава с теб. biggrin.gif
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
Да оставим критерия "навалица в сервиза" настрана.
Предполагам като си избирал 6-цата си имал като критерий здравината на модела, като за база си ползвал добре познатите ни статистики - TUV, Autobuld ....
Така че Тойота е над средата... всъщност е в челото!
Това не означава, че няма недоволни, че няма ремони, попръжни и т.н.
Просто Тойота прави ОТНОСИТЕЛНО /сравнено с другите производители/ здрави автомобили, което заслужава адмирации.
Още една стъкмистика
:
http://forum.setcombg.com/index.php?act ... ic=30486.0
Предполагам като си избирал 6-цата си имал като критерий здравината на модела, като за база си ползвал добре познатите ни статистики - TUV, Autobuld ....
Така че Тойота е над средата... всъщност е в челото!
Това не означава, че няма недоволни, че няма ремони, попръжни и т.н.
Просто Тойота прави ОТНОСИТЕЛНО /сравнено с другите производители/ здрави автомобили, което заслужава адмирации.
Още една стъкмистика

http://forum.setcombg.com/index.php?act ... ic=30486.0
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
Пълна стъкмистика, защото Дачия е номер едно по задоволство на клиента, но това не я прави наи-добра кола, нали? От къде знам, че е номер едно по задоволсвто ли ? Ами от последната анкета на Аутобилд В ЕВРОПА. А това проучване, към което си дал линк е от "далечната" 2006 година ....

Toyota Avensis
T25 1,6 VVT-i
2007
T25 1,6 VVT-i
2007
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
ЗНАЕХ СИ laugh.gif laugh.gif laugh.gifNixter написа:..... Дачия е номер едно ....
NIXTER ме разбра, сега очаквам LEXUS да направи същото

Динамиката на смяна на 'първенството' (не само в тази класация) означава, че конкуренцията е много сериозна, и съответно - силите са изравнени.
Та затова и опонирам на всеки, който каже, че дадена марка е 'НАЙ' - в съвременния свят няма такова нещо...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Не - такава ми дадоха веднага (след 3 месеца), а за друг цвят трябваше да се чака 6м laugh.gif (затова на срещата дойдох с Калоса - беше ме срам от цвета laugh.gif )didak написа:Slow, ти само заради бадемовите очи ли избра Маздата?
Въпроса е, че не смятам, че мазда е НАЙ-НАЙ и съвсем безпроблемен автомобил. Тя също е един автомобил от 'златната среда', каквито са и доста други от реномираните марки

Конкретния избор не зависи от 'здравината', а зависи доста и от други фактори. Например някой обича колата да плава по пътя (и съответно да се чуди как да вземе завой), докато друг набляга на точното водене, за сметка на известна част от комфорта...
И там въпроса вече се поставя на база 'крокодила по-дълъг ли е отколкото зелен', или 'кое е по-добре за конкретния шофьор - по комфортното возене, или по-точното/стабилно водене в завой'...
Ами всичко зависи от субективния фактор.
Тя колата като ти легне на сърцето, едва ли правиш 100% разбор кое бутало прегрява и дали шенкела издържа 250х.км и т.н.
П.С. малко офтопик, но вчера за малко да успея да уцеля един тир челно: идиота бе тръгнал да изпреварва каруца или нещо подобно в скрит обратен завой. Та при екстрено спиране от около 90км/ч при обратен завой маздата не потрепна на пътя - запази си треакторията (без да съм усетил да сработва АБС). Успях да спра на около 2м от носа на тира (шофьора не се виждаше от предницата). Тира се движеше с около 10-15км/ч и успя също да спре.... Уверен съм, че Авенсиса нямаше да успее да спре и щеше да ми изяде тея 2 метра - при него спирачките не бяха най-силната му страна biggrin.gif
Последно промяна от slowtraveler на 28 Сеп 2010 15:32, променено общо 1 път.
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- slowtraveler
- Мнения: 6165
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Ако щеш вярвай - докато писах поста го бях написал : 'както биха мислили италианците', но после добавката я изтрих да не се засегне някойFido Dido написа:Както казва всеки притежател на Алфа-Ромео...slowtraveler написа: Тя колата като ти легне на сърцето, едва ли правиш 100% разбор кое бутало прегрява и дали шенкела издържа 250х.км и т.н.



Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Като няма какво друго да кажат laugh.gifFido Dido написа:Както казва всеки притежател на Алфа-Ромео...slowtraveler написа: Тя колата като ти легне на сърцето, едва ли правиш 100% разбор кое бутало прегрява и дали шенкела издържа 250х.км и т.н.
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Виж сега, не ме поучавай в какво АЗ трябва да се кача, защото съм се качвал в такива строшляци много пъти. Отделно с един приятел няколко пъти ходих с него и Аудитооооо му в Ауто-Техника/Прочети по-назад съм писал /, щото толкова е приятна кола,че само е по сервизите. Носачи,дебитомери, ключ за фарове...... Знаеш ли колко е свежо. Отделно,че вътре си като в танк от 2-та световна-тясно, малки прозорци, лош обзор,високо табло,шумни двигатели. Кое по-точно ти харесва точно пък в тия кошници?Scott написа:Всъщност работата е, че ТИ трябва да се качиш в едно Ауди, поне за 10 мин. Иначе само от четене на ТЮВ, JD Power и Аутобилд файда нямаLEXUS написа:...Що не скочиш в 1 Ауди,да ни обясняваш тогава колко всички марки са с еднакво средно качество съвременни автомобили...
Отделно скоро карах и А6 2.7TDI типтроник , ичестно--по-тромава кола не бях карал никога. Тръгва ТОЧНО КАТО ЛОКОМОТИВ с цялата композиция отзад от гара! Двигателят е шумен, окачването не е меко, но е приятно спортно, на 50 000км. и отзад тропаше някоя кора. Иначе много удобна позиция на седене и нормално поведение на пътя. С нищо не може да ме впечатли.
Докато ти ще останеш доста впечатлен ,ако караш ултра-безшумен и комфортен Лексус. Ауди не е от тия коли. Лъжете се в Ауди и Фолксваген форума.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
не можах да намеря в нета сравнителни данни за времето за спиране на автомобилитеslowtraveler написа: ....
П.С. малко офтопик, но вчера за малко да успея да уцеля един тир челно: идиота бе тръгнал да изпреварва каруца или нещо подобно в скрит обратен завой. Та при екстрено спиране от около 90км/ч при обратен завой маздата не потрепна на пътя - запази си треакторията (без да съм усетил да сработва АБС). Успях да спра на около 2м от носа на тира (шофьора не се виждаше от предницата). Тира се движеше с около 10-15км/ч и успя също да спре.... Уверен съм, че Авенсиса нямаше да успее да спре и щеше да ми изяде тея 2 метра - при него спирачките не бяха най-силната му страна biggrin.gif

Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Сравнение м/у Мазда 6 и Авенсис 1didak написа:не можах да намеря в нета сравнителни данни за времето за спиране на автомобилитеslowtraveler написа: ....
П.С. малко офтопик, но вчера за малко да успея да уцеля един тир челно: идиота бе тръгнал да изпреварва каруца или нещо подобно в скрит обратен завой. Та при екстрено спиране от около 90км/ч при обратен завой маздата не потрепна на пътя - запази си треакторията (без да съм усетил да сработва АБС). Успях да спра на около 2м от носа на тира (шофьора не се виждаше от предницата). Тира се движеше с около 10-15км/ч и успя също да спре.... Уверен съм, че Авенсиса нямаше да успее да спре и щеше да ми изяде тея 2 метра - при него спирачките не бяха най-силната му страна biggrin.gif

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта