Страница 39 от 46

Публикувано на: 21 Сеп 2010 08:06
от slowtraveler
bg20010 написа:"КАЧЕСТВОТО НА СТАРИТЕ Е ОК, НО НОВИТЕ СА НЕКАЧЕСТВЕНИ"

Не можъ да разбера смисъла на това,но може би някак си близо до истината.
И аз не можах да разбера смисъла, но навярно е съвсем вярна , защото когато факт се апроксимира на производствените мощности от оня другия.... wacko.gif wacko.gif unsure.gif
(абе разбирайте ми поста все едно го е писал Пената - т.е. както си искате) laugh.gif

Публикувано на: 21 Сеп 2010 08:14
от didak
slowtraveler написа: И аз не можах да разбера смисъла, но навярно е съвсем вярна , защото когато факт се апроксимира на производствените мощности от оня другия.... wacko.gif wacko.gif unsure.gif
(абе разбирайте ми поста все едно го е писал Пената - т.е. както си искате) laugh.gif
Изображение

Всичко е пределно ясно...

Публикувано на: 24 Сеп 2010 23:26
от Uncle Dido

Публикувано на: 25 Сеп 2010 02:27
от elec
И каква е връзката с мита за Toyota

Публикувано на: 26 Сеп 2010 17:04
от zi_zi_top
Качеството на Тойота не е мит и ще приведа няколко довода за това:
1. В последните години в София Тойотите станаха една от най-често срещаните марки - купиха се много нови и се внесоха още повече от Италия и др. Западно Европейски страни. В последно време автомобилите Тойота "нов внос" са предпочитани (поне според статистиката), което показва, че въпреки пробега им те са запазили добри експлоатационни качества.
2. В сервизите на ТМ Ауто нямат много работа (лични впечатления и по думите на работещи там) - едно поради намалелите продажби на нови коли и по-малко гаранционни обслужвания и второ поради по-редките повреди на Тойотите. Останалите сервизи, които се осмеляват да ги ремонтират също не са задръстени с Тойоти.
3. Красноречив факт е и скуката и дребнотемието в нашия форум. Много редки са теми за сериозни технически проблеми. Повечето теми са свързани с обслужване и смяна на консумативи. За сравнение можете да погледнете, който и да било друг автомобилен форум.

Публикувано на: 26 Сеп 2010 17:40
от slowtraveler
Качеството на Тойота е средно, и това не е мит...
1. Това не е фактор - ако сравниш например с Дачия, или някой французин (те и Дачия са от тях) ще видиш, че ръста в продажбите сигурно е по-голям отколкото на Тойота
2. След антирекламата на ТМ Ауто във форума - ами как да имат много работа... А и това е нещо нормално за съвременен автомобил. Преди няколко седмици бях в официалния сервиз на Мазда за смяна на масло. Ами сервиза бе абсолютно празен - седяха и си бъркаха в носа. Казват - ами скука - никакви проблеми. Само от време на време идва някой за смяна на масло или дребен проблем. Моя дребен проблем бе да се затегне гайката, която държи третия стоп, защото не бе добре затегната и стопа ми седеше с около 1мм навътре и ме дразнеше. Работа за 3 минути (бавно, защото се смъква кората на капака на багажника - на щипки)...
3. Гледаме и други форуми - при сериозните марки нещата са същите - обслужване и нищо повече

Публикувано на: 26 Сеп 2010 18:23
от nowyaris
Дачия е от такситата.В Сряда бях на Варна-и там пълно с Тойоти.И в Шумен,и в Разград,дето се сещаш,че милета до скоро мреше за немско.Значи,че има нещо.Нови френски и италянски-екзотика.Нови немски-скъпи модели на МБ и БМВ-гъзария,ама пак екзотика.Доста нови Шевролети и Опели и това е.Масово новозакупени 2-3 годишни-Тойоти.

Публикувано на: 26 Сеп 2010 18:31
от slowtraveler
Искаш да кажеш, че таксиджиите обичат да вземат развалящи се автомобили, които да си ремонтират денонощно?
Имах предвид, че фактора 'разпространеност/масовост' зависи от много фактори, а качеството/здравината е фактор, от който се влияе много малка част от избора...

Публикувано на: 27 Сеп 2010 01:40
от LEXUS
slowtraveler написа:Качеството на Тойота е средно, и това не е мит...
1. Това не е фактор - ако сравниш например с Дачия, или някой французин (те и Дачия са от тях) ще видиш, че ръста в продажбите сигурно е по-голям отколкото на Тойота
Качеството на Тойота е върхово , и това не е мит. Достатъчно е да погледнеш резултатите от техническите прегледи в Германия и да се убедиш,че Тойота доминира с моделите си в първите места.Единствени конкуренти са Мазда, Хонда и Субару и Порше 911. Това са най-надеждните коли съвсем обективно. Същите неща виждаме и от J.D.Power, и от Auto-Bild преглед на качеството.
slowtraveler написа:2. След антирекламата на ТМ Ауто във форума - ами как да имат много работа... А и това е нещо нормално за съвременен автомобил. Преди няколко седмици бях в официалния сервиз на Мазда за смяна на масло. Ами сервиза бе абсолютно празен - седяха и си бъркаха в носа. Казват - ами скука - никакви проблеми. Само от време на време идва някой за смяна на масло или дребен проблем. Моя дребен проблем бе да се затегне гайката, която държи третия стоп, защото не бе добре затегната и стопа ми седеше с около 1мм навътре и ме дразнеше. Работа за 3 минути (бавно, защото се смъква кората на капака на багажника - на щипки)...
Да, знаеш ли колко е скучно в сревизите на Пежо, на мерцедес,Ауди, Рено,ФИАТ и т.н. ?
slowtraveler написа:3. Гледаме и други форуми - при сериозните марки нещата са същите - обслужване и нищо повече
От гледане по форумите нямаме достатъчно материал ,за да правиме такива изводи. Важни са ТЮВ,J.d.Power,Auto-Bild преглед на качеството, където като гледаме и четеме какви серийини дефекти имат др.марки,ни настръхва косата-Ръжда при 1 ген. Мазда 6 по врати и капаци, Износваща се ход.част на Мерцедес Е-клас, дефектиращи нафтови помпи,дефектни дюзи при най-новите Е-клас,C-klas, абсолютно признати от Мерцедес/въпросът е подробно разгледан от Ауто-Билд/ и са ужасяващи разходи за ултра-нови модели за собствениците,защото Мерцедес има пършива гаранция от 2 години и не поема за своя сметка тези дефектни части. Ауди/Фолксваг.- Износване на леглата на дюзите на Помпа -дюза дизелите, проблеми с пукане на глави на дизеловите двигатели,повредени турбо-та и т.н.
Та, никак не е скучно в сервизите на другите марки! Не е коректно да даваш за контраст сервизите на Мазда, защото все едно да сравняваш Тойота с Тойота едва ли не.... biggrin.gif
И какво значи съвременен автомобил, несъвременен автомобил. Има Надеждни и ненадеждни. Тойотите и старите, и новите са здрави. Докато при другите марки нещата са доста по-шарени и небалансирани. За това Тойота е с върхово качество, а другите със средно.

Публикувано на: 27 Сеп 2010 01:55
от LEXUS
slowtraveler написа:Искаш да кажеш, че таксиджиите обичат да вземат развалящи се автомобили, които да си ремонтират денонощно?
Не, те за това карат Хюндай масово, а не Дачия... Защото Хюндай се продава на изгодни цени, като същевременно е здрава кола. По-скъпи са от Дачия, но и много по-здрави.
slowtraveler написа:Имах предвид, че фактора 'разпространеност/масовост' зависи от много фактори, а качеството/здравината е фактор, от който се влияе много малка част от избора...
Качеството/здравината е едно от най-важните неща за таксиметровите компании. За това спряха да поръчват Опел Вектра, въпреки разпространеносттай, и продължават да поръчват само Хюндай главно, и шоферите са много доволни от надеждността на Елантра примерно. В Гърция такситата са масово Тойота Авенсис, никак не е случайно,все пак и в Гърция са с по-висок стандарт. В Германия, няма как , такситата масово са немски коли-Мерцедес главно, но никой не е предполагал ,че германец ще купува азиатски коли за таксита на собствената си територия, освен това взимат серизони отстъпки от компаниите , и в Германия им идва доста по-евтино да са с немска кола.
Факторът цена на поддъжката в съотв.държава също е първостепенен.
Аз лично се возих в Ярис 1 ген. такси преди години, много рядко може да се срещне такова, и питам шофора на колко хиляди е и правил ли е нещо по Яриса, той казва 300 000км., това е Тойота, какво да съм правил?!
Какво да коментираме повече.

Публикувано на: 27 Сеп 2010 07:49
от slowtraveler
Хахаха, знаех си, че няма начин да не припалиш от поста ми с многословно обяснение... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Та от твоя пост разбирам следното:
'Тъй-като качеството/здравината на автомобила е едно от НАЙ-ВАЖНИТЕ неща за таксиметровите фирми, то в България най-качествени са хюндаите, в Гърция - Авенсис, в Германия - Мерцедес'... :whistle:
Това, че в България Авенсисите влизаха през Гърция явно няма голямо значение - Хюндая тук е с по-добро качество... :whistle:
А за големия пробег - абсолютно същия разговор съм водил с един таксиджия с Тико... Само-че тикото бе на 650х.км....До момента бе сменял веднъж съединител на около 450х.км.
А за сравнението на 'Тойота с Тойота' - ами това бе последния сервиз, на който съм бил в най-близко минало, а и това е сервиз, от който имам преки впечатления (не четени от ТЮВ, Аутобилд и т.н.). Предходния сервиз който посетих (почти по същото време) бе на Опел/Шевролет за смяна на масло и филтри на Калосчето на жената. Ами и там бе същата работа - в тези сервизи автомобилите са сравнително нови, и хората ходят там само за обслужване...

В сервиза на Мерцедес не мога да кажа дали е скучно или не, защото там приеха колата на входа и не те допускат да влезеш вътре...
На мен не ми бе скучно, защото според тях (и техния компютър) конкретния модел мерцедес няма чистачки. Което ако тръгне да се разсъждава демагогски сигурно означава, че на мерцедес чистачките са толкова безпроблемни и с високо качество, че не се налага да се сменят по никакъв повод и издържат живота на автомобила :whistle: :whistle:

Публикувано на: 27 Сеп 2010 17:58
от LEXUS
slowtraveler написа:Хахаха, знаех си, че няма начин да не припалиш от поста ми с многословно обяснение... laugh.gif laugh.gif laugh.gif
Та от твоя пост разбирам следното:
'Тъй-като качеството/здравината на автомобила е едно от НАЙ-ВАЖНИТЕ неща за таксиметровите фирми, то в България най-качествени са хюндаите, в Гърция - Авенсис, в Германия - Мерцедес'... :whistle:
Това, че в България Авенсисите влизаха през Гърция явно няма голямо значение - Хюндая тук е с по-добро качество... :whistle:
А за големия пробег - абсолютно същия разговор съм водил с един таксиджия с Тико... Само-че тикото бе на 650х.км....До момента бе сменял веднъж съединител на около 450х.км.
А за сравнението на 'Тойота с Тойота' - ами това бе последния сервиз, на който съм бил в най-близко минало, а и това е сервиз, от който имам преки впечатления (не четени от ТЮВ, Аутобилд и т.н.). Предходния сервиз който посетих (почти по същото време) бе на Опел/Шевролет за смяна на масло и филтри на Калосчето на жената. Ами и там бе същата работа - в тези сервизи автомобилите са сравнително нови, и хората ходят там само за обслужване...

В сервиза на Мерцедес не мога да кажа дали е скучно или не, защото там приеха колата на входа и не те допускат да влезеш вътре...
На мен не ми бе скучно, защото според тях (и техния компютър) конкретния модел мерцедес няма чистачки. Което ако тръгне да се разсъждава демагогски сигурно означава, че на мерцедес чистачките са толкова безпроблемни и с високо качество, че не се налага да се сменят по никакъв повод и издържат живота на автомобила :whistle: :whistle:
Да biggrin.gif , няма как да не припаля, когато се опитваш да изопачиш фактите, за да си наложиш мнението. :whistle:
Според мен се правиш,че не разбираш.rolleyes.gif Изобщо не съм написал и не съм искал да кажа,че в България най-здрави са Хюндай, в Гърция-Тойота, в Германия-Мерцедес. Навсякъде най-здрава е Тойота, това се знай. biggrin.gif Дори съм изяснил горе в поста си,че здравината/качеството е ЕДНО от най-важните неща за таксиметровите фирми, и съм допълнил/но кой да чете/ ,че "Факторът цена на поддъжката в съотв.държава също е първостепенен. "
Мисля,че съм много ясен и не е сложно да се разбере за какво говоря.
И пак ще повторя , в България такситата купуват масово Хюндай/здрава и изгодна кола/- Такъв ни стандарта, в Гърция купуват здрави, но и доста по-скъпи Тойоти, такъв им стандарта. А и явно и поддръжката там им излиза по-на сметка.

Аз също имам преки впечатления от фирмени сервизи- Поддържам си Тойотата в ТМ-Ауто, отделно карам на сервиз в СФА 406-цата на чичо ми, отделно няколко пъти ходих и в АутоТехника на Ауди сервизите с един приятел,че там му прави ремонти няколко на неговото Ауди.
Отделно не ме мързи и да чета по тия въпроси. Не говоря само теоретично, въпреки че статиите в Авто-Билд примерно са чисто отражение на практиката на много хора- това дали ще го видиш с очите си, или ще прочетеш действителни случаи на клиенти на разл. марки, които стоят с имената си и т.н. няма никакво значение за стойността на информацията.

Публикувано на: 27 Сеп 2010 20:30
от slowtraveler
LEXUS написа:.... статиите в Авто-Билд примерно са чисто отражение на практиката на много хора....
:whistle: :whistle: :whistle:
Предполагам, че могат да се изброят поименно кои са хората laugh.gif laugh.gif laugh.gif

Публикувано на: 27 Сеп 2010 21:24
от didak
slowtraveler написа:Качеството на Тойота е средно, и това не е мит...
Какво имаш предвид:
- посредата измежду всички марки?
- средно, но на повечето е по-ниско от средно?
- средно, като среден пръст !?! biggrin.gif

Публикувано на: 27 Сеп 2010 21:29
от slowtraveler
Имах предвид, че качеството е нормално като за всеки съвременен автомобил. Нито повече, нито по-малко...
Но не е нормално да се надценява, и да се мисли, че са недостижими и т.н.