Страница 37 от 46
Публикувано на: 05 Юли 2010 23:46
от Dizzle
LEXUS написа:Raya написа:zi_zi_top написа:Няма да си купиш автомобил от този модел преди да са му отстранили конструктивен проблем.
Аз вообще бих се отказала от модела, а ако марката не предлага друг подобен модел (без подобни статии в гоогъла), бих се насочила към друга марка автомобил. А другата може да се окаже Мерседес или БМВ ( тамън и по-евтино ще ми излезе) и кой печели?
Ти би се отказала от модела и от марката защото не се интересуваш от коли, а слушаш какво ти казват медиите. С две думи- немците често изобщо не поемат производтсвени дефекти по колите си. В Ауто-Билд имаше цяла статия как Фолксваген отказва да поеме разходите по дефектни климатици, ел.стъкла, спукани цилиндрови глави и др. При това клиентите водят невъобразими спорове с дилърите за поемане на разходите, като в най-добрия случай Фолсваген поема половината разходи за ремонт!! Сега ако ги питаш ЗАЩО поемат ПОЛОВИНАТА разходи, ако не се чувстват виновни за дефекта? Или защо не поемат НИКАКВИ разходи, ако не се чувстват отговорни за дефекта?!
+1
В Тойота дори при обслужване провериха дали няма някаква кампания за автомобила ми. Най-малкото неудобство са ми отстранявали при оплакване,дори консумативи подменят при гаранция ако се оплачеш (както би трябвало да е,дори крушки) .
Публикувано на: 06 Юли 2010 00:05
от LEXUS
ТОва как успя да ги убедиш, да ти сменят консумативи по гаранция, и специално крушки“
На мен ми изгоряха 2 крушки на таблото и категорично отказаха да ми ги сменят гаранционно, защото са консуматив. Сигурно не са ти ги сменили в София
Публикувано на: 06 Юли 2010 00:09
от Vesko
И накладките на електрическите спирачки на хибридите не ги сменят гаранционно... да не говорим за изтърканите дискове biggrin.gif
Публикувано на: 06 Юли 2010 00:29
от Dizzle
LEXUS написа:ТОва как успя да ги убедиш, да ти сменят консумативи по гаранция, и специално крушки“
На мен ми изгоряха 2 крушки на таблото и категорично отказаха да ми ги сменят гаранционно, защото са консуматив. Сигурно не са ти ги сменили в София
На Цариградско. Крушка на стоповете беше. Казаха ми 2лв крушка и 12 лв смяна! Като им загатнах,че дори многократно по-скъпия ксенон е в гаранция при Тойота си я смениха без повече разправии. За таблото да не говорим - "изгасна ми част от таблото" и дотам. Не "изгоря ми крушката". Тея хора само чакат да се изкажеш неправилно!
Публикувано на: 06 Юли 2010 00:32
от Dizzle
Dizzle написа:LEXUS написа:ТОва как успя да ги убедиш, да ти сменят консумативи по гаранция, и специално крушки“
На мен ми изгоряха 2 крушки на таблото и категорично отказаха да ми ги сменят гаранционно, защото са консуматив. Сигурно не са ти ги сменили в София
На Цариградско. Крушка на стоповете беше. Казаха ми 2лв крушка и 12 лв смяна! Като им загатнах,че дори многократно по-скъпия ксенон е в гаранция при Тойота си я смениха без повече разправии. За таблото да не говорим - "изгасна ми част от таблото" и дотам. Не "изгоря ми крушката". Тея хора само чакат да се изкажеш неправилно!
На сливница ме таксуваха 20лв за затягане на ремък на 20к!
Публикувано на: 06 Юли 2010 08:31
от slowtraveler
Вчера - смяна крушка къси светлини на Корола - 25лв във Варна...
Но това са дребни проблеми, които не струват нищо на сервиза и на производителя...
Въпроса е в реакцията на сериозни проблеми...
Бях писал за колегата, който смени 2 гаранционни МЛ-а в Германия заради проблеми в дизеловия двигател...
След което смени модела автомобил, но не и марката.
Мерцедес му свалиха освен звездите, но и цената само и само за да си запазят реномето и клиента. И човека за мое учудване продължи да си кара Мерцедес.
Много е доволен - явно са отстранили проблемите, защото не се е оплаквал (първо му бяха дали Е-класа, но сега май пак е на джип)...
Така, че битката на производителите е жестока, и никой не може да си позволи лукса да маха пренебрежително с ръка на клиента..
Публикувано на: 06 Юли 2010 08:54
от Raya
LEXUS написа:
А ти, Raya, би сменила марката, защото не знаеш колко изтегляния на коли прави Мерцедес и БМВ, без това да се съобщава от медиите. Просто няма да има логика да смениш марката
За Мерседеса и БМВ казах хипотетично, отговаряйки на
zi_zi_top написа:Ако се замислите ще се сетите, че медийният шум при такъв мащаб е даже полезен.....
Защото вече няколко "шума" за Тойота станаха и евентуалните купувачи, които се колебаят между Тойота и някаква друга марка ще изберат другата. Щом тук, в форума, излезе тази тема, значи м/у каращите Тойота има съмнение, а какво да кажем за тези, които тепърва са решили да пробват марката.
п.с. не визирайте мен, аз няма да сменям Тойотата, искам още 2 модела да изпробвам....... без дефектни

Публикувано на: 06 Юли 2010 18:14
от MX5
Публикувано на: 06 Юли 2010 20:24
от nowyaris
Ебах ти малоумната статия.Тия немски чифути/юдеи/съвсем са брактисали/изпращяли/.Ако някои си направи труда да прочете коментариите към статията, ще му светне.Требе да си луд,за да смяташ,че има по-читава кола от Японката./същото е валидно и при жените/. Сега ,че диларите по цял свят са калпазани,тва е друг въпрос.патриархалните старци в Япония са от стари кози ярета,ама не са слънца,за да огряват навсякъде.
Публикувано на: 07 Юли 2010 05:26
от LEXUS
Статията наистина е малоумна и напълно грешна. Дори съм изненадан,че психолози могат да анализират толкова неточно. Защо неточно и защо грешно? Цялата статия се гради върху тотално лъжлива теза-а именно,че йерархичният принцип на управление на компанията убива качеството. Първо, така описан, не е верен. Управлението на компанията е едно и също от 70-80 години , и винаги е произвеждала качествени коли, днес също. Дори тяхното описание напълно описва комунистически управленски апарат.Най-важното е ,че тезата им за невъзможността на нисшия кадър да влияе върху решенията и въвеждане на качество в производствения процес е най-голямата лаишка глупост, която може да се прочете за Тойота. Тази глупост важи именно за немските и останалите европейски авто-производители. При Тойота системата Андон дава право на всеки редови монтажник на поточната линия да спре цялата линия, за да се отстрани проблем с качеството. Така той е инициатор на вграждане на качество и решава проблемите с прекия си ръководител. Системата на Тойота дава пълното право, и дори стимулира всеки работещ, дори монтажниците на линията, да предлагат подобрения в процеса и качеството. Тойота се слави именно и с това,че около 85% от предложенията за подобрения от работниците надолу по йерархията се интегрират в бъдещата работа.
За съжаление за Тойота се избълваха много простотии от неграмотни по тези теми хора, като поредните германци го показват. Те би следвало да си погледнат сериозните проблеми с качеството на германнските коли, а не да се притесняват за Тойота, която и днес е номер 1 по здравина и качество във всички класации за надеждност.
Тоест, тези от рода "била е номер 1 по качество или била е най-големият" също не вървят, защото тя не само е била, ами Е.
Отделно, пак повтарям, тези изтегляния на коли ги е имало винаги, аз следя прегледа на качеството на ТЮВ, които изнасят инфо всяка година ЗА проведени сервизни акции по отстраняване на дефекти и грешки. ИМА ГИ ПРИ ВСИЧКИ авто-производители, и то много често. Сега вниманието, фокусът му е вперен в Тойота. Нищо по-особено няма при Тойота, мащабът е по-друг просто,защото Тойота продава много и когато изтегли за сервизна акция, бройките засегнати може да са повече.
Нищо ненормално не се е случило, за да се пишат такива безсмислени, и най-важното неверни статии точно пък от германци, които са затънали до ушите с качеството на колите си! Как имат наглостта!?! И отделно двама професори по психология не съм очаквал,че не са се запознали в дълбочина с информация от маркетинголози, мениджъри, икономисти, специалисти по въпроси в авто-индустрията и т.н.. Статията им е пълна чалга и дори са жалки,защото виждам колко не са запознати с това, за което говорят и дори се опитват да го оборят. Японската организация на производство отдолу догоре е призната за най-ефективната в света и е допринесла за това да произвеждат най-здравите коли, при това от десетки години. Германските психолози нека си гледат техните огромни серийни проблеми с качеството на колите им и да продължат да привикват с мисълта, че японците отдавна ги задминаха и по здравина, и по продажби, и продължават да са напред.
Дори германскте професори по психология не е лошо да помагат с нещо на хората, вместо да се занимават с проблемите на авто-индутрията, които са много далеч от техния информационен капацитет.
Публикувано на: 09 Юли 2010 00:26
от MX5
Публикувано на: 09 Юли 2010 09:40
от nowyaris
Аз съм с 998 куб.см.Не ме засяга.Пък и говорителката е с конска мутра.Пък и от Тойота ще си отстранят дефекта и пак всички които имат възможност,ще си карат Тойота.Пък другите ще гледат и ще цъкат с език.
Публикувано на: 18 Юли 2010 21:32
от LEXUS
Публикувано на: 19 Юли 2010 15:49
от Scott
Това твърдят независимите експерти, наето от японския производител, които твърдят, че на практика всички катастрофи са настъпили вследствие на объркване на педала на газта с този на спирачката от страна на шофьорите.
A някой разправяше, че ВАГ си плащали за публикации. Тойота направо си купува експерти, при това
независими biggrin.gif
Публикувано на: 19 Юли 2010 17:00
от MX5