Заслужава ли си Тойота?Мит ли е качеството на Тойота?
Е как няма да го оплескат след като, са произвели 637 675 превозни средства през май.Каквото и да се прави според мен ,няма как да задържат високото си качество с такова огромно производство.И все пак за атомобилен производител номер 1 в света се справят добре с качеството.Raya написа:Ако бъдем безпристрастни, трябва да признаем, че Тойота по-оплескаха качеството. Може би ще им за урок и ще се стегнат да си върнат реномето ( добре, че са богати и могат да си го позволят).
A car without TURBO is like a man without BALLS!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Не е това, става въпрос за сензация и за това медиите говорят за риколите на Тойота само. Риколи винаги е имало от всички марки. При Тойота последният рикол разликата беше в мащаба, а и в опасността на проблема. Иначе риколи се изтеглят коли постоянно от всички производители. Просто те не са медийна сензация и не се обявяват поотделно ,както се прави при Тойота.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Ако се замислите ще се сетите, че медийният шум при такъв мащаб е даже полезен.
1. Помислете си колко много Тойоти има по света и от тях доста не посещават оторизирани сервизи.
2. Как биха Ви информирали за сервизна кампания при положение, че не знаят за автомобил закупен като нов от САЩ или някоя Западно Европейска държава къде по света е препродаден. Имам 2-ма познати с Камри от САЩ, които не ходят в ТМ Ауто за обслужване, но за сервизната кампания отидоха.
Убеден съм, че медиите са извънредно полезни в това отношение.
Не смятам, че новинарските "изтегляния на автомобили от пазара" вредят на имиджа на Тойота. Факт е ПЪРВОТО МЯСТО на Тойота по продажби на нови автомобили в БГ. А българина е много мнителен и се кове на вестници и новинарски шум.
1. Помислете си колко много Тойоти има по света и от тях доста не посещават оторизирани сервизи.
2. Как биха Ви информирали за сервизна кампания при положение, че не знаят за автомобил закупен като нов от САЩ или някоя Западно Европейска държава къде по света е препродаден. Имам 2-ма познати с Камри от САЩ, които не ходят в ТМ Ауто за обслужване, но за сервизната кампания отидоха.
Убеден съм, че медиите са извънредно полезни в това отношение.
Не смятам, че новинарските "изтегляния на автомобили от пазара" вредят на имиджа на Тойота. Факт е ПЪРВОТО МЯСТО на Тойота по продажби на нови автомобили в БГ. А българина е много мнителен и се кове на вестници и новинарски шум.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Представи си, че в момента си търсиш Лексус и то точно този модел, с който сега го обявяват дефектен и дефект не дребен. Би ли си купил след тази новина? Аз, лично, бих се отказала.zi_zi_top написа:Ако се замислите ще се сетите, че медийният шум при такъв мащаб е даже полезен.....
.....А българина е много мнителен и се кове на вестници и новинарски шум.
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Raya, това също е полезно!
biggrin.gif

Последно промяна от zi_zi_top на 04 Юли 2010 01:04, променено общо 1 път.
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Няма да си купиш автомобил от този модел преди да са му отстранили конструктивен проблем.
Честно казано съм с известни резерви по отношение на качеството на ремонт при сервизни кампании. Дано не съм прав, но за мен по-добро от заводското няма! Нали се сещаш колко много сервизни работници с различна квалификация и манталитет отстраняват тези дефекти...
При тази информация, когато си купувам кола втора ръка мога да знам дали е била проблемен модел или не.
Честно казано съм с известни резерви по отношение на качеството на ремонт при сервизни кампании. Дано не съм прав, но за мен по-добро от заводското няма! Нали се сещаш колко много сервизни работници с различна квалификация и манталитет отстраняват тези дефекти...
При тази информация, когато си купувам кола втора ръка мога да знам дали е била проблемен модел или не.

Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- Raya
- Мнения: 1793
- Регистриран на: 10 Апр 2009 12:17
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 2 пъти
Аз вообще бих се отказала от модела, а ако марката не предлага друг подобен модел (без подобни статии в гоогъла), бих се насочила към друга марка автомобил. А другата може да се окаже Мерседес или БМВ ( тамън и по-евтино ще ми излезе) и кой печели?zi_zi_top написа:Няма да си купиш автомобил от този модел преди да са му отстранили конструктивен проблем.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
не си взимай мерцедес че после лошоoo ох,много ги обиждат(ни обиждаха) !Raya написа:Аз вообще бих се отказала от модела, а ако марката не предлага друг подобен модел (без подобни статии в гоогъла), бих се насочила към друга марка автомобил. А другата може да се окаже Мерседес или БМВ ( тамън и по-евтино ще ми излезе) и кой печели?zi_zi_top написа:Няма да си купиш автомобил от този модел преди да са му отстранили конструктивен проблем.

-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Рая, ще си позволя да цитирам Реймънд Чандлър - по известен като създателя на Филип Марлоу - "Много внимателно гледам рекламите по медиите - да не би случайно да сбъркам и да си купя нещо от тях."Raya написа: Би ли си купил след тази новина? Аз, лично, бих се отказала.
Не знам откъде "Голямата Тройка" в щатите събраха някой долар, та да скочат толкова сериозно на Тойота.
Но е факт - добре скочиха.... biggrin.gif
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Ти би се отказала от модела и от марката защото не се интересуваш от коли, а слушаш какво ти казват медиите. С две думи- немците често изобщо не поемат производтсвени дефекти по колите си. В Ауто-Билд имаше цяла статия как Фолксваген отказва да поеме разходите по дефектни климатици, ел.стъкла, спукани цилиндрови глави и др. При това клиентите водят невъобразими спорове с дилърите за поемане на разходите, като в най-добрия случай Фолсваген поема половината разходи за ремонт!! Сега ако ги питаш ЗАЩО поемат ПОЛОВИНАТА разходи, ако не се чувстват виновни за дефекта? Или защо не поемат НИКАКВИ разходи, ако не се чувстват отговорни за дефекта?! Всичко е няква мъгла-на едни поемат половината разходи при екстремни спорове, а на другите -никакви..Raya написа:Аз вообще бих се отказала от модела, а ако марката не предлага друг подобен модел (без подобни статии в гоогъла), бих се насочила към друга марка автомобил. А другата може да се окаже Мерседес или БМВ ( тамън и по-евтино ще ми излезе) и кой печели?zi_zi_top написа:Няма да си купиш автомобил от този модел преди да са му отстранили конструктивен проблем.
Тоест немците го карат ако мине, мине, ако не мине, японците ще ни минат, както и стана.

Докато огромната разлика при Тойота е ,че поемат пълните разходи при производтсвен дефект и гарантират безпроблемна експлоатация след това. Дори този т.нар. дефект в 100% от декларираните случаи причинявал нетипичен шум от двигателя. Въпреки това Тойота ги привиква всички. Аз даже питам защо Ауди А6 2.5TDI ,който издава букет от непривични звуци biggrin.gif немците не са го изтеглили в рекол? А е ясен дефект ,че износва разпр.вал и къса ремъци отделно. Немците не са си мръднали пръста никога в живота.
Японците ще коригират проблема веднага и Лексусите ще продължат да работят както се очаква от тях.
А ти, Raya, би сменила марката, защото не знаеш колко изтегляния на коли прави Мерцедес и БМВ, без това да се съобщава от медиите. Просто няма да има логика да смениш марката
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 5 госта