Страница 34 от 46

Публикувано на: 28 Май 2010 20:52
от Creep
Dizzle написа:
Creep написа:
Dizzle написа:
не,просто са големи некадърници в тойота rolleyes.gif happy.gif
Какво стана с диагностиката?
бях на работа до 4ам и я пропуснах,че беше от 8 , междувременно с една добавка "редекс" и 20л премиум дизел колата ,като че ли се отпуши. При теб усеща ли се голяма разлика м/у обикновения и по-скъпия дизел?
Моята досега е карана само и единствено със скъпия дизел на ОМВ, така че не мога да кажа. unsure.gif

Не знам дали си въобразявам или не, но понякога колата ми върви повече, друг път е много спъната, като това е с един и същ резервоар нафта, без значение дали ще е сутрин (когато е по-студен въздуха) или е по обяд в жегата... Най-вероятно си въобразявам, но понякога без да хващам никоя от нормалните зависимости, е по-спъната... wacko.gif

Публикувано на: 28 Май 2010 20:59
от Me4oKyX
Дори в новите коли има дупки, които не попълват особено качествено - винаги има пикове и падове при зареждането на тока. От там колага понякога не върви както може. На ТОП изпълненията от марките слагат по два акумулатора, като така се избягват дупките, но това го избягват в някои случаи..... А това, че колата ви е дизел, определено не значи, че не и трябва ток, както на бензинките .... Нафтовата помпа е електрическа, сензорите също, дюзите също се връткат с ток..... Така че от резервоара до вътре в цилиндъра има доста електрически компоненти, които се влияят от крив ток, да не говорим, че и ЕКУ-то работи различно при непостоянен ток. happy.gif

Публикувано на: 28 Май 2010 21:19
от Dizzle
Me4oKyX написа:Дори в новите коли има дупки, които не попълват особено качествено - винаги има пикове и падове при зареждането на тока. От там колага понякога не върви както може. На ТОП изпълненията от марките слагат по два акумулатора, като така се избягват дупките, но това го избягват в някои случаи..... А това, че колата ви е дизел, определено не значи, че не и трябва ток, както на бензинките .... Нафтовата помпа е електрическа, сензорите също, дюзите също се връткат с ток..... Така че от резервоара до вътре в цилиндъра има доста електрически компоненти, които се влияят от крив ток, да не говорим, че и ЕКУ-то работи различно при непостоянен ток. happy.gif
направо ме разби biggrin.gif и моите наблюдения са същите -понякога върви,понякога -не. За 2-ри път правя грешката да сложа от обикновения "дизел" ако изобщо може да се нарече така

Публикувано на: 28 Май 2010 21:39
от Me4oKyX
Dizzle написа:направо ме разби biggrin.gif и моите наблюдения са същите -понякога върви,понякога -не. За 2-ри път правя грешката да сложа от обикновения "дизел" ако изобщо може да се нарече така
За пример, Корола Версо 2.2 Д4Д, след по-продължително каране, като спреш на място и спреш всички консуматори, волтажа пада на 12.8-13.0 волта happy.gif Но това, при положение, че си карал достатъчно дългоо.... Алтернатора спира да работи изцяло, като дори да караш, пак не заработва, ако няма консуматор rolleyes.gif Но това са нормални грешки във всички автомобили, просто се различават в различните коли, но трябва да го намериш за различните коли..... :whistle:

Публикувано на: 29 Май 2010 21:49
от Scott
Me4oKyX написа:... Алтернатора спира да работи изцяло, като дори да караш, пак не заработва, ако няма консуматор...
Значи ли това, че по-долните консуматори са били спрели ... по време на движение? :whistle:
Me4oKyX написа:...Нафтовата помпа е електрическа, сензорите също, дюзите също се връткат с ток...

Публикувано на: 30 Май 2010 08:50
от Me4oKyX
Scott - Разбира се, че не, но според теб дали е нормално 13волта при запален двигател ?!?! Аз не съм намерил майстор, който да каже, че е нормално rolleyes.gif

Публикувано на: 30 Май 2010 09:49
от Creep
Me4oKyX написа:Scott - Разбира се, че не, но според теб дали е нормално 13волта при запален двигател ?!?! Аз не съм намерил майстор, който да каже, че е нормално rolleyes.gif
Според мен щом е проектирана да се държи така, значи е нормално.
Все си мисля, че компонентите, които изброи са проектирани така, че да работят с напрежение в даден диапазон, така че не би трябвало това да им влияе толкова на вървежа.

И все пак явно не съм си въобразявал, а твоето твърдение е единственото що-годе правдоподобно обяснение...

Публикувано на: 30 Май 2010 11:31
от Scott
Creep написа:
Me4oKyX написа:Scott - Разбира се, че не, но според теб дали е нормално 13волта при запален двигател ?!?! Аз не съм намерил майстор, който да каже, че е нормално rolleyes.gif
И все пак явно не съм си въобразявал, а твоето твърдение е единственото що-годе правдоподобно обяснение...
Aми освен да ви препоръчам да си извадите едно волтметърче на таблото и да си следите напрежението, друго не се сещам. Може да го използвате и като буст-индикатор, в смисъл преди изпреварване пускате климатика за малко или светвате фаровете за да заработи алтернатора, наблюдавате покачването на напрежението и .... се изстрелвате :whistle: tongue.gif

Публикувано на: 30 Май 2010 21:32
от Me4oKyX
Ние можем и се изстрелваме, други могат направо да се застрелят ..... :whistle:

Публикувано на: 31 Май 2010 10:21
от slowtraveler
Ха, че ако си мислите, че 0.2-0.4В ще ви дадат някаква промяна във вървежа - много се лъжете...
13В (или 13.2-13.4) си е напълно поносимо напрежение...
Все пак системата е 12В, а не 13-14В...
Повишеното напрежение е заради нуждата от зареждане на акумулатора, а не заради електрониката...
Тя ще се оправи и на 10Волта...
По вашата логика на дълъг път колата ще върви най-малко, пък ще гори най-много заради това, че електрониката не може да се оправи заради ниското напрежение.. wacko.gif
Пък личния ми опит сочи, че нещата не стоят точно така :whistle: biggrin.gif

Публикувано на: 31 Май 2010 10:40
от Dizzle
имам много странни наблюдения - с по-гадната нафта колата е по-тромава,но въртящия момент се усеща повече,като я настъпя. С по-добрата нафта колата е по- "лека" в ниските обороти,но тягата не се усеща толкова.Нормално ли ви се вижда това? ако може някой със същия двигател да каже как е при него

1.4д4д

Публикувано на: 31 Май 2010 13:34
от baba_metca
Dizzle написа:имам много странни наблюдения - с по-гадната нафта колата е по-тромава,но въртящия момент се усеща повече,като я настъпя. С по-добрата нафта колата е по- "лека" в ниските обороти,но тягата не се усеща толкова.Нормално ли ви се вижда това? ако може някой със същия двигател да каже как е при него

1.4д4д
Аз съм усещал подобно нещо също, но мисля, че е просто физическо възприемане на ускорението. Защото в ниските обороти с гадната нафта едва набира и като стане на 2000оборота почва да набира и то много, но преди това все едно е била спряла. С по-добра нафта и в ниските си набира що годе и после като дойде "boost-а" на 2000оборота ми се струва по-малък, но предполагам защото и преди това е набирала горе долу добре и тялото ми е привикнало към ускорението.

Публикувано на: 31 Май 2010 16:55
от Me4oKyX
slow - незнам кво четеш и кво разбираш, ама същата логика, коята ползвам сочи точно обратното на твоето твърдение, защото на дълъг път няма как да не си включил консуматори.... АМа както и да е ....Нямам никво намерение да влизам в кретенски спор, особено пък щом той е дали има значение колата с къв ток работи.... Като е абсолютно нормален, скочете си купете нов акумулатор, като ви зарежда на 13В, да видим дали ще имате гаранция :thumbsup: Стабилния и постоянен ток гарантира много по-равномерна и спойкона работа на двигател и всичко останало и това съм го тествал на две еднакви Короли, със волтметър вътре в колата! И да, точен, тестван с професионален и определено 0,5В имат значение дори за дизелака, камо ли за бензина! Същото явление го има и при компютрите - мощен комп със всичко накипрено, ама кретена сложил 600Вт захранване и върви като умряло пиле - сложих 850Вт и машината литна, ама те компютрите не се влияят от тоците де викате - просто късмет е било! И за да спестим глупавите коментари, го казвам ясно - ВСЯКА кола има дупка при зарежденето и токът има пикове и падове! Колкото по-стабилен е тока и по-малки са пиковете и падовете, толкова по-добре за всичко! А който не схваща, да прочете чичо Гугъл малко и тогава да констатира мнение, кой ще се изстрелва и кой ще се застрелва wink.gif

Публикувано на: 01 Юни 2010 00:30
от Scott
Me4oKyX написа:... Като е абсолютно нормален, скочете си купете нов акумулатор, като ви зарежда на 13В, да видим дали ще имате гаранция...
Мечо, напрежението на заряд на оловните акумулатори се влияе от температурата(ако при 20 градуса е 14.2В, при 50 трябва да е 13.2В) . Освен това чичи Гугъл ми каза, че има т.нар. float-charge напрежение от около 13.5В при 25 градуса Целзий, което е за поддържане на батерията заредена, ако няма промяна в консумацията след заряда.
Изображение
П.П. А да спориш с някой, който не иска да възприема е наистина безсмислено.

Публикувано на: 29 Юни 2010 17:37
от kibernetic
Me4oKyX "същото явление го има и при компютрите - мощен комп със всичко накипрено, ама кретена сложил 600Вт захранване и върви като умряло пиле - сложих 850Вт и машината литна"

Много бъркаш с примера си за захранването на компа. Там или ще работи или няма....