Страница 33 от 46
Публикувано на: 25 Май 2010 12:39
от sacho7803
те хубаво са те посъветвали от тойота ама на тях не им ли идва на акъла че за да влезе колата в серв.режим значи някъде има проблем.дори и да се рестартне компа и да се оправи рано или късно пак ша влези.тряяя се открий причината за тоя серв.режим.а и обикновенно в такъв режим колата няма мощност не само в ниските а....изобщо няма мощност.ако проблема ти е тоя който описах по-горе то трудно ще влезе в серв.режим тъй като турбината набива малко въздух а оттам дебитомера казва на ецу-то да пусне по-малко гориво.всичко изглежда нормално само дето нямаш тяга в нискитне а едва чак след развъртането на турбината
Публикувано на: 25 Май 2010 18:33
от Creep
Е не е ли нормално един 1.4 дизелов мотор да няма кой-знае каква мощност в ниските? Нали за това е турбината?! Не казват ли точно на това "турбо дупка"? Питам, защото моята също тромавее бая в ниските, до към 2000 оборота, но си мисля че е нормално, все пак 1.4 мотор 8 клапанов...
Публикувано на: 25 Май 2010 18:57
от nowyaris
DIZZLE,вкарвай я в сервиза и онея малоумници с червените гащи вместо да ти дават акъл да вземат и да я оправят.А иначе Сашето наистина може да е прав.
Публикувано на: 25 Май 2010 20:20
от Dizzle
Creep написа:Е не е ли нормално един 1.4 дизелов мотор да няма кой-знае каква мощност в ниските? Нали за това е турбината?! Не казват ли точно на това "турбо дупка"? Питам, защото моята също тромавее бая в ниските, до към 2000 оборота, но си мисля че е нормално, все пак 1.4 мотор 8 клапанов...
Така ми говориха и в Тойота центъра в Люлин - " Кво очакваш от малкия двигател". На цариградско я пробваха и видяха,че не върви нормално. Верно не е за състезатели,но върви наравно с Nissan Almera 2.2 di 110hp
Публикувано на: 25 Май 2010 20:21
от Dizzle
nowyaris написа:DIZZLE,вкарвай я в сервиза и онея малоумници с червените гащи вместо да ти дават акъл да вземат и да я оправят.А иначе Сашето наистина може да е прав.
петък съм на диагностика да видим кво ще измислят

Публикувано на: 25 Май 2010 20:39
от Kiki
Dizzle написа:nowyaris написа:DIZZLE,вкарвай я в сервиза и онея малоумници с червените гащи вместо да ти дават акъл да вземат и да я оправят.А иначе Сашето наистина може да е прав.
петък съм на диагностика да видим кво ще измислят

И да кажеш какво му има? Ако разберат, разбера се. biggrin.gif
Публикувано на: 25 Май 2010 20:52
от Dizzle
Kiki написа:Dizzle написа:nowyaris написа:DIZZLE,вкарвай я в сервиза и онея малоумници с червените гащи вместо да ти дават акъл да вземат и да я оправят.А иначе Сашето наистина може да е прав.
петък съм на диагностика да видим кво ще измислят

И да кажеш какво му има? Ако разберат, разбера се. biggrin.gif
разбира се. чудя се обаче дали да не отскоча до сервиза на Bosh, щото съм чувал,че там наистина си разбират от работата. предния път в Тойота заради едно свистене при палене тръгнаха да ми сменят алтернатора,а аз дето съвсем нищо не вдявам им казах просто да ми затегнат ремъка с което всичко се оправи.и така преди няколко дни ми казаха,че може да е от съединителя,феродото само,EGR клапан,дюзи и кво ли още не,така че нищо чудно заради гадна нафта да ме оставят без кола за месец и да подменят де що чаркалаци има /никога не се замислят,че може и нещо просто да е biggrin.gif
Публикувано на: 25 Май 2010 21:57
от sacho7803
не си и помисляй да ходиш по сервизи при положение че колата ти още е гаранционна.и запомни едно:по сервизите винаги тръгват да търсят проблема от най-лесното---както сам каза за едно натягане на ремък предпочитат да сменят и динамото и ремъка biggrin.gif .аз и затова взех нова кола--за да не ходя по сервизи.последните години в които карах дизели сам си оправях и турбини и дюзи и кво ли не.на сервиз НИКОГА вече няма да стъпя.е да сега докато е гаранционна-да---но иначе--НЕ.не съм дотолкова запознат с тойоттските печки но ваг-овете....със затворени очи ти свалям--нагласям турбинки--помпи и квото си поискаш biggrin.gif не само в тойота са тъпанари----специално за русе съм се уверил че няма читави сервизи---сега не ми се дават примери---всички са телета и малоумници--не мислят а действат инстинктивно

--боклуци.щом не ти се занимава да ришиш сам проблема си то ...както колегата nowyaris каза--върви при малоумниците с червените гащи и да си оправят проблема biggrin.gif

Публикувано на: 25 Май 2010 23:49
от nowyaris
Градско,Саше е прав-фърляй им я и дорде не стане кат нова не си я взимай.И никакви частни сервизи-имаш ГАРАНЦИЯ.Бош,ала-бала-пълен ташак.Те ако много разбираха,нямаше да са работници,щяха да са чорбаджии.
Публикувано на: 26 Май 2010 13:04
от Dizzle
nowyaris написа:Градско,Саше е прав-фърляй им я и дорде не стане кат нова не си я взимай.И никакви частни сервизи-имаш ГАРАНЦИЯ.Бош,ала-бала-пълен ташак.Те ако много разбираха,нямаше да са работници,щяха да са чорбаджии.
Гаранция имам още месец и половина и естествено ще се възползвам от нея,но след като изтече не мисля и да стъпя в Тойота..
Публикувано на: 27 Май 2010 22:58
от nowyaris
Dizzle написа:nowyaris написа:Градско,Саше е прав-фърляй им я и дорде не стане кат нова не си я взимай.И никакви частни сервизи-имаш ГАРАНЦИЯ.Бош,ала-бала-пълен ташак.Те ако много разбираха,нямаше да са работници,щяха да са чорбаджии.
Гаранция имам още месец и половина и естествено ще се възползвам от нея,но след като изтече не мисля и да стъпя в Тойота..
То сме много,дето тъй мислим,ама трябва да изтече.
Публикувано на: 28 Май 2010 16:56
от slowtraveler
Публикувано на: 28 Май 2010 18:36
от Dizzle
не,просто са големи некадърници в тойота

Публикувано на: 28 Май 2010 18:54
от Creep
Dizzle написа:
не,просто са големи некадърници в тойота

Какво стана с диагностиката?
Публикувано на: 28 Май 2010 19:44
от Dizzle
Creep написа:Dizzle написа:
не,просто са големи некадърници в тойота

Какво стана с диагностиката?
бях на работа до 4ам и я пропуснах,че беше от 8 , междувременно с една добавка "редекс" и 20л премиум дизел колата ,като че ли се отпуши. При теб усеща ли се голяма разлика м/у обикновения и по-скъпия дизел?