Страница 32 от 46

Публикувано на: 28 Мар 2010 11:01
от slowtraveler
zi_zi_top написа:Сашо, тези 8000 лв. са за емблемата и самочувствието!
Иначе, не съжалявай! Когато отидох с Корсата на жена ми за смяна на ангренажен ремък в Дженеръс ауто и си убивах времето в разглеждане на Опели и Шевролети се заговорих с един от приемчиците и той ме посъветва да не си купувам Шеви, а Опел защото разликата в цената не съответсва на разликата в качеството!
zi zi top е прав, че част от тези 8000лв са за самочувствието...
На жена ми взех Шевролет Калос (предшественика на Авеото)...
Ами какво да кажа - с изключение на един проблем с изпускателните клапани (на 10х.км) - не ми е създавала абсолютно никакви грижи. Кара се само градско и разхода не пада под 10л/100км, и колата вече е на 6г. Въпреки нормалните драскотини и дребни ремонти по ламарините (все пак жена я кара) не се е появила никъде ръжда.
Пример за сравнение на цени при евентуален проблем - отивам да търся пластмасата, която закрива вала на задната чистачка. В официалния сервиз ми обявяват, че го нямат в наличност, но ще бъде във Варна на другия ден. Цена - 1.80лв с доставката (не знам дали на Тойота може да има някакъв чарк с такава цена). Капаро не ми искаха biggrin.gif
Да, калоса се люлее странично повече от яриса, но има същите удобства (бензин 1.4/94к.с, 4 ел стъкла/5 врати), 4 еърбега, АБС, хидравлика, СД с управление от волана, твърда масичка за задна дясна седалка, фарове за мъгла, ляти джанти и т.н.)... И за цената си е супер...
А за под 30х.лв в момента можеш да си вземеш нов Шевролет Круз (дизел 150к.с, иначе бензинките са по-евтини), който по нищо не отстъпва на една Корола. Нищо общо няма с по-дървените предни модели. И като пътно поведение и като удобства и екстри си е много добра машинка...
От всяка марка можеш да си харесаш модел, който да има известни преимущества пред която е да е друга марка....
При 'ширпотребата' силите между различните марки са поизравнени...
Като си харесал Тойота - карай и и се радвай :thumbsup:

Публикувано на: 29 Мар 2010 09:47
от scorpion
Хубава тема но още 10 пъти по толкова мнения да се изпишат, в крайна сметка всеки преценява сам за себе си.

За мен най-хубавата, здрава и икономична кола е ... служебната biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Всичко друго е съотношение между желана марка, компромис, и най-вече съотношение цена-качество-комфорт.

Да си кривя душата, че не бих се качил на петица БМВ, Ауди А6, или Е класа на МБ, Лексус или дори новия Пасат ... бих разбира се, стига да ми позволяват възможностите. Но не би !

И защо тогава Тойота и точно пък Авенсис ? Защото просто считам, че това е разумния компромис между сравнително луксозен автомобил, сравнително приемлива цена (лизинг!), прилично качество, съвременни системи за безопасност, добра возия, прилична визия и пр. Или общо казано - един добър съвременен автомобил.

Личното ми желание да притежавам и карам SUV. Надявам се след година най-много да успея да продам този (предполагам, че ще е на не повече от 20-25 х.км, карам го само през поч.дни, иначе си стои в гаража на топло и сухо wink.gif ) и да го заменя с РАВ или подобен (Един Лексус RX 300 би ми стоял добре biggrin.gif ) Но засега това е. Личен избор !

Успех и най-важното е да сме живи и здрави и автомобилите ни да ни служат по предназначение !

Публикувано на: 24 Май 2010 22:30
от Dizzle
допреди 2 седмици и аз бях на мнението,че е много здрава и качествена моята Тойота , но последните дни, след като колата започна да върви и набира като трактор и почна да се наводнява откъм багажника тапицерията на тавана, след като единия ми фар започна да събира конденз и пластмасите под седалките започнаха да се търкалят по пода започнах да се замислям за някоя "по-малко" здрава марка.Освен това дърпаше на дясно по едно време ,спирачките свирят нищо,че смениха гаранционно накладките,наложи се затягане на ремък и още няколко такива малки неща. А колата е на 30к! и отсега си го представям след месец като ми изтече гаранцията откъде ще ми излязат всички тези "малки" неща,които се появяват постоянно mad.gif

Публикувано на: 24 Май 2010 22:59
от nowyaris
Dizzle написа:допреди 2 седмици и аз бях на мнението,че е много здрава и качествена моята Тойота , но последните дни, след като колата започна да върви и набира като трактор и почна да се наводнява откъм багажника тапицерията на тавана, след като единия ми фар започна да събира конденз и пластмасите под седалките започнаха да се търкалят по пода започнах да се замислям за някоя "по-малко" здрава марка.Освен това дърпаше на дясно по едно време ,спирачките свирят нищо,че смениха гаранционно накладките,наложи се затягане на ремък и още няколко такива малки неща. А колата е на 30к! и отсега си го представям след месец като ми изтече гаранцията откъде ще ми излязат всички тези "малки" неща,които се появяват постоянно mad.gif
Градски,ти си ега ти каръка.

Публикувано на: 24 Май 2010 23:06
от Dizzle
nowyaris написа:
Градски,ти си ега ти каръка.[/quote]

аз ли съм карък или изпълнението е много зле незнам.. на сестра ми яриса не е мръднал грам за две години ,а "много здравия" дизел направо ми взе здравето за година и 2-3 месеца

Публикувано на: 24 Май 2010 23:37
от Kiki
Всеки двигател иска качественно гориво, а не помия, такава каквато зареждаме в повечето от родните бензиностанции. wink.gif

Публикувано на: 24 Май 2010 23:40
от nowyaris
Прав си за изпълнението.Много народ се оплаква от Аурисите.Нещо английските сглобки не ги бива.И жената беше пощуряла за Аурис,ама добре,че както никога ме послуша за Яриса.Новите модели винаги имат "детски болести".

Публикувано на: 24 Май 2010 23:55
от Dizzle
nowyaris написа:Прав си за изпълнението.Много народ се оплаква от Аурисите.Нещо английските сглобки не ги бива.И жената беше пощуряла за Аурис,ама добре,че както никога ме послуша за Яриса.Новите модели винаги имат "детски болести".
Турски са не английски.. А за горивата - не е нормално за толкова малко км да започват проблемите и да губи мощност при положение ,че зареждам само от "по-качествената" нафта и я обслужвам на 10к вместо 15 по книжка.В момента върви само като развърти турбото към 2400 преди това е пълна мъка едва се движи. Това може ли да е от нафтата?

Публикувано на: 25 Май 2010 00:01
от Kiki
Разбира се, че може!
И какво значи от по-качественната нафта?
Аз зареждам 170 000 САМО В ОМВ-премиум дизел и до сега никакъв проблем, не само с двигателя.

Публикувано на: 25 Май 2010 00:08
от Dizzle
Kiki написа:Разбира се, че може!
И какво значи от по-качественната нафта?
Аз зареждам 170 000 САМО В ОМВ-премиум дизел и до сега никакъв проблем, не само с двигателя.
значи ОМВ премиум/алпин дизел biggrin.gif хич не ми е смешно де

Публикувано на: 25 Май 2010 06:51
от nowyaris
Не е от нафтата ,спомена,че има още 2 мес гаранция.Ходи ги питай онези серсеми в Ником,оплачи им се,виж какво ще ти рекат.

Публикувано на: 25 Май 2010 09:47
от sacho7803
Dizzle написа:
nowyaris написа:Прав си за изпълнението.Много народ се оплаква от Аурисите.Нещо английските сглобки не ги бива.И жената беше пощуряла за Аурис,ама добре,че както никога ме послуша за Яриса.Новите модели винаги имат "детски болести".
Турски са не английски.. А за горивата - не е нормално за толкова малко км да започват проблемите и да губи мощност при положение ,че зареждам само от "по-качествената" нафта и я обслужвам на 10к вместо 15 по книжка.В момента върви само като развърти турбото към 2400 преди това е пълна мъка едва се движи. Това може ли да е от нафтата?
ако наистина до 2400об.имаш осезаема загуба на мощност която обикновенно е придружена с по-чувствително тракане на мотора проблема е ясен.турбинката е с променлива геометрия.когато запалиш мотора лопатките на геом. се затварят с цел по силна въздушна струя която завърта с по голяма сила перката в горещия охлюв а оттам имаш и мощност още от ниските.когато дадеш яко газ и точно към 2400 об.//че и по рано// тия лопатки почват да се отварят за да се намали струята на изг.газове а оттам се намалят и оборотите на перката за да не гръмни турбината.тия лопатки се управляват от вакуум който от друга страна се управлява от ел.клапан който пък получава инфо от ецу-то.според мен най-вероятния ти проблем е в пропуск в тоя вакум---огледай хубаво-те са едни тънки мъркученца.а когато има излязло или спукано мъркуче то няма вакум който да "дръпне "лопатките и торбината е в постоянно положение на разтоварване--оттам никва мощност до 2500об. а оттам колата се изстрелва.друго което си мисля е егр-а ти да е зацапан и да затваря много късно.....но...това е по-малко вероятно.

Публикувано на: 25 Май 2010 10:04
от didak
Dizzle, за това ти е гаранцията - опиши си проблемите, предвиди си седмица две без Ауриса и в сервиза.
От съфорумци съм останал с впечатление, че сравнително по-добри са в Габрово, Русе, Бургас. Не че в който и от останалите да я оставиш няма да ти решат проблема. Въпрос на настойчивост и късмет wink.gif
Сашо може и да е прав, което в случая би било лично удовлетворение за него, че ги чатка нещата :thumbsup:

П.С. Нека след края на виртуалната помощ, модераторите да разчистят мненията извън темата.

Публикувано на: 25 Май 2010 11:08
от Dizzle
sacho7803 написа:
Dizzle написа:
nowyaris написа:Прав си за изпълнението.Много народ се оплаква от Аурисите.Нещо английските сглобки не ги бива.И жената беше пощуряла за Аурис,ама добре,че както никога ме послуша за Яриса.Новите модели винаги имат "детски болести".
Турски са не английски.. А за горивата - не е нормално за толкова малко км да започват проблемите и да губи мощност при положение ,че зареждам само от "по-качествената" нафта и я обслужвам на 10к вместо 15 по книжка.В момента върви само като развърти турбото към 2400 преди това е пълна мъка едва се движи. Това може ли да е от нафтата?
ако наистина до 2400об.имаш осезаема загуба на мощност която обикновенно е придружена с по-чувствително тракане на мотора проблема е ясен.турбинката е с променлива геометрия.когато запалиш мотора лопатките на геом. се затварят с цел по силна въздушна струя която завърта с по голяма сила перката в горещия охлюв а оттам имаш и мощност още от ниските.когато дадеш яко газ и точно към 2400 об.//че и по рано// тия лопатки почват да се отварят за да се намали струята на изг.газове а оттам се намалят и оборотите на перката за да не гръмни турбината.тия лопатки се управляват от вакуум който от друга страна се управлява от ел.клапан който пък получава инфо от ецу-то.според мен най-вероятния ти проблем е в пропуск в тоя вакум---огледай хубаво-те са едни тънки мъркученца.а когато има излязло или спукано мъркуче то няма вакум който да "дръпне "лопатките и торбината е в постоянно положение на разтоварване--оттам никва мощност до 2500об. а оттам колата се изстрелва.друго което си мисля е егр-а ти да е зацапан и да затваря много късно.....но...това е по-малко вероятно.
Не трябва ли да светне някоя лампа,борд компа да покаже грешка в такъв случай? от Тойота ме "посъветваха" да откача акумулатора за 20 мин ,че ако е влязла в някакъв сервизен/авариен режим да излезе от него. думи нямам да опиша тяхната компетентност biggrin.gif

Публикувано на: 25 Май 2010 12:18
от Kiki
Dizzle написа:
Kiki написа:Разбира се, че може!
И какво значи от по-качественната нафта?
Аз зареждам 170 000 САМО В ОМВ-премиум дизел и до сега никакъв проблем, не само с двигателя.
значи ОМВ премиум/алпин дизел biggrin.gif хич не ми е смешно де
Не знам дали ти е смешно, или не, но аз наистина нямям проблем с горивото! wink.gif
Омръзна ми да повтарям - 170 000км. :whistle: