Видях го ,ама се въздържах от коментар!Слушам чичо Дидо biggrin.gifFido Dido написа:Деца, по-кротко!
Заслужава ли си Тойота?Мит ли е качеството на Тойота?
Ама добре,де!Ясно е че по-новите коли са по-претенциозни/трошливи от по-старите.И не само за Toyota важи този извод.Така че на тази база няма смисъл да се дискутира.Би трябвало да се говори за конкурентни марки от един и същи период от време.Тук бих казал:ДА,Toyota продължава да е един от лидерите по задравина и безаварийност.Не че ги оправдавам,но просто ако колите са все така здрави,няма кой да купи новия модел.Все пак сега моделите се сменят 2-3 пъти по-често от преди.И е нормално периода от време в който колата е идеална да е чувствително по-кратък.Тъжно,но факт-колите са консуматив-като микровълновата...Ееееех,а едно време имаха ДУША 

Младежи,уважавайте старостта-тя е вашето бъдеще...
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
Toyota Corolla 2001 VVT-i 1.6
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Може би по-новите са по-претенциозни и трошливи. Ама вина за това не само производителите ами и пътните условия. Колко често ви се налага да избирате по малката дупка в сравнение с по-голямата. Колко често ви се налага да пъприте на полусъединител на някое нанагорнище в задръстване.
Някой да е виждал снимка на Цариградско шосе в София от преди 30 години?. Няма джан джун кола (образно казано). Ми защо пред блоковете няма места за паркинг, защото е нямало коли преди 30години в България.
Ей го вече от сумати хора, със сумати коли, без значение от възраста чувам че сменят съединител и все повече и повече им казват от сервизите, че вече съединителя е консуматив. Стара нова като повъртиш по задръстванията, всичко се скапва. Ще речете добре съединител и окачване иди дойди. Ами за двигателите какво да речем. Горивото уш с все по голям контрол, пак все по смотано. Веднага пример. Цяла зима карах Шел V power disel. Бива не мога да се оплача, смених за проба на нормалния им дизел, който уж трябва да пак да отговаря на някакви стандарти и какво приятелката ми дето нищо не разбира а само се вози, вика повече да не слагаш от това гориво дет си сложил, не набира как трябва, пък трака повече. Дотук с горивото. Ясно е че имаме проблеми и там.
Сега друго, някой да си е поглеждал филтъра за купето. Защото най лесно се вижда той. Аз много често, ама ми се реве като го видя и като си представя какво му е на филтъра за въздух на двигателя. Ама това е от мръсния и изпълнен и наситен с гадости въздух.
Е какво да очакваме от такива условия на пътя, не ще се чупят ами незнам какво ще правят тея коли. Особенно с новите двигатели и електроники, няма как, ама то затова на новите дизели примерно не може да се сипе олио. Е да ама мощността, ниския разход и ниските вредни емисии не идват туко така. Ама ако ги няма електрониките, няма ABS, TRC ... Пък някой да е гледал тест на стара и нова кола в сблъсък. Има ги много в youtube. А да ги блъскаме старите тойоти с новите, па да видим кой по-здрав(ей това е образно казано, да не вземете да се пробвате сега
).
Сега не съм имал стара тойота и незнам, може наистина да са по здрави от моментните и по непретенциозни, ама същото могат да го твърдят и собствениците на мерцедес, бмв, волво и т.н.
Значи пазара е променен много. Някой беше казал по назад, че хората гледат да им е по-сигурно при сблъсък от колкото дали нещо няма да се счупи и това е факт. Като се има предвид разпространението на пътна помощ в сравнението от преди 20г насам, особенно при по-развитите страни проблемите с оставянето на пътя като глад, студ и т.н. са почти нулеви. За разлика от проблема с катастровфите, който е засилен. Според мен в процентно отношение тойота си е запазила характеристиките на по-малко проблемен автомобил, спрямо същата характеристика на останалите автомобили. Това не означава че са по здрави от преди, но означава че спрямо останалите производители са в челото. Поне така излиза според тези TUV и други подобни.
Друго нещо, незнам дали сте се замисляли. Аз поне се замислих над това, че се сравняват стари коли с нови, ама кои точно стари коли, може би тези които са излезнали най-здрави от всички за даден модел. Колко от този модел има за скрап поради една или друга причина? Искам да кажа че екземплярите с които се прави сравнение (не искам да кажа че са малко, предполагам са достатъчно на брой) са все пак стари и никой не знае колко от техните събратя са заминали за старо желязо и съответно техните собственици са били недоволни.
Не казвам че като потребители не трябва да се оплакваме от намалялото качество, даже трябва, ама погледнете и цялостно качеството и как да кажа световната обстановка. Качеството е подобрено от гледна точка на сигурност, шумоизолация, вредни емисии, разход на гориво, незабравяйте удобство, че и глезотийки като автоматичени фарове, чистачки, затъмняване на огледалата и др.
Тук като по бедна страна гледаме да не се чупи и да ни е по-евтино, за да не даваме пари. Ама това, че ако се блъснеш и ще останеш жив гледаме ли, възможността да се спира по бързо и без поднасяне, възможността за изкачване на заледен наклон, удобството от прохладно пътуване изобщо всички тези неща някакси май остават на заден план, но все пак не забравяйте че в тези коли стои нашия живот от една страна, а от друга прекараното време в тях е все повече и повече и колкото е по-удобно толкова по-добре. А и в крайна сметка от личен опит знам (имам пряк достъп до 2 Авенсиса 2005-та дизел), че положението не е чак толкова лошо колкото някои се опитват да го искарат. И за 5 години, едно натягане на ремък на хидравликата на едната и смяна на предни амортисиори, заради изпускането на единия на другата, при навъртяни и на двете коли 100 000км (едната е 120 000) мисля че не е болка за умиране.
Някой да е виждал снимка на Цариградско шосе в София от преди 30 години?. Няма джан джун кола (образно казано). Ми защо пред блоковете няма места за паркинг, защото е нямало коли преди 30години в България.
Ей го вече от сумати хора, със сумати коли, без значение от възраста чувам че сменят съединител и все повече и повече им казват от сервизите, че вече съединителя е консуматив. Стара нова като повъртиш по задръстванията, всичко се скапва. Ще речете добре съединител и окачване иди дойди. Ами за двигателите какво да речем. Горивото уш с все по голям контрол, пак все по смотано. Веднага пример. Цяла зима карах Шел V power disel. Бива не мога да се оплача, смених за проба на нормалния им дизел, който уж трябва да пак да отговаря на някакви стандарти и какво приятелката ми дето нищо не разбира а само се вози, вика повече да не слагаш от това гориво дет си сложил, не набира как трябва, пък трака повече. Дотук с горивото. Ясно е че имаме проблеми и там.
Сега друго, някой да си е поглеждал филтъра за купето. Защото най лесно се вижда той. Аз много често, ама ми се реве като го видя и като си представя какво му е на филтъра за въздух на двигателя. Ама това е от мръсния и изпълнен и наситен с гадости въздух.
Е какво да очакваме от такива условия на пътя, не ще се чупят ами незнам какво ще правят тея коли. Особенно с новите двигатели и електроники, няма как, ама то затова на новите дизели примерно не може да се сипе олио. Е да ама мощността, ниския разход и ниските вредни емисии не идват туко така. Ама ако ги няма електрониките, няма ABS, TRC ... Пък някой да е гледал тест на стара и нова кола в сблъсък. Има ги много в youtube. А да ги блъскаме старите тойоти с новите, па да видим кой по-здрав(ей това е образно казано, да не вземете да се пробвате сега

Сега не съм имал стара тойота и незнам, може наистина да са по здрави от моментните и по непретенциозни, ама същото могат да го твърдят и собствениците на мерцедес, бмв, волво и т.н.
Значи пазара е променен много. Някой беше казал по назад, че хората гледат да им е по-сигурно при сблъсък от колкото дали нещо няма да се счупи и това е факт. Като се има предвид разпространението на пътна помощ в сравнението от преди 20г насам, особенно при по-развитите страни проблемите с оставянето на пътя като глад, студ и т.н. са почти нулеви. За разлика от проблема с катастровфите, който е засилен. Според мен в процентно отношение тойота си е запазила характеристиките на по-малко проблемен автомобил, спрямо същата характеристика на останалите автомобили. Това не означава че са по здрави от преди, но означава че спрямо останалите производители са в челото. Поне така излиза според тези TUV и други подобни.
Друго нещо, незнам дали сте се замисляли. Аз поне се замислих над това, че се сравняват стари коли с нови, ама кои точно стари коли, може би тези които са излезнали най-здрави от всички за даден модел. Колко от този модел има за скрап поради една или друга причина? Искам да кажа че екземплярите с които се прави сравнение (не искам да кажа че са малко, предполагам са достатъчно на брой) са все пак стари и никой не знае колко от техните събратя са заминали за старо желязо и съответно техните собственици са били недоволни.
Не казвам че като потребители не трябва да се оплакваме от намалялото качество, даже трябва, ама погледнете и цялостно качеството и как да кажа световната обстановка. Качеството е подобрено от гледна точка на сигурност, шумоизолация, вредни емисии, разход на гориво, незабравяйте удобство, че и глезотийки като автоматичени фарове, чистачки, затъмняване на огледалата и др.
Тук като по бедна страна гледаме да не се чупи и да ни е по-евтино, за да не даваме пари. Ама това, че ако се блъснеш и ще останеш жив гледаме ли, възможността да се спира по бързо и без поднасяне, възможността за изкачване на заледен наклон, удобството от прохладно пътуване изобщо всички тези неща някакси май остават на заден план, но все пак не забравяйте че в тези коли стои нашия живот от една страна, а от друга прекараното време в тях е все повече и повече и колкото е по-удобно толкова по-добре. А и в крайна сметка от личен опит знам (имам пряк достъп до 2 Авенсиса 2005-та дизел), че положението не е чак толкова лошо колкото някои се опитват да го искарат. И за 5 години, едно натягане на ремък на хидравликата на едната и смяна на предни амортисиори, заради изпускането на единия на другата, при навъртяни и на двете коли 100 000км (едната е 120 000) мисля че не е болка за умиране.
- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Не винаги по-новия модел е по-трошлив от предходния...
Извода си го правя от Опел Астра...
Имах Astra F 93г, която имаше доста проблеми и проблемчета (беше капризна към горивото защото бе с карбуратор, къса ремък заради блокирала обтягаща ролка, чупи разпределителен вал, може би в следствие с предходното късане на ремък...)..
След което преминах на Astra G 99г, която освен сменен термостат на петата-шестата година, и преден лагер по същото време, май нямаше други поражения...
Извода си го правя от Опел Астра...
Имах Astra F 93г, която имаше доста проблеми и проблемчета (беше капризна към горивото защото бе с карбуратор, къса ремък заради блокирала обтягаща ролка, чупи разпределителен вал, може би в следствие с предходното късане на ремък...)..
След което преминах на Astra G 99г, която освен сменен термостат на петата-шестата година, и преден лагер по същото време, май нямаше други поражения...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Bass_Man
- Мнения: 5559
- Регистриран на: 15 Сеп 2007 20:38
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 1 път
Че кога и къде съединителя не е бил консуматив ?baba_metca написа:.................................
Ей го вече от сумати хора, със сумати коли, без значение от възраста чувам че сменят съединител и все повече и повече им казват от сервизите, че вече съединителя е консуматив. ........................
- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
- slowtraveler
- Мнения: 6178
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 366 пъти
Е, то ще е глупост да смениш маховик, а да оставиш стар притискател и феродов диск...diver написа:Сигурно некъде си върви комплект....slowtraveler написа:Да не би да е ставало въпрос за маховик?!
Просто предположих, че заради по-високата цена, по-трудния монтаж, и по-рядката смяна, в съобщението са имали предвид, че става въпрос за маховик (който също си е част от съединителя), а не само за феродовия диск/притискател

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- andrian999999
- Мнения: 1515
- Регистриран на: 19 Мар 2009 11:51
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 1 път
някъде бях чел че за миналата година автомобилите с най-ниско качество и проблеми са пежо, макар че на мен 207 много ми харесва даже и кабриото е хубаво на заразлика от 206 кабриолетаEl Camino написа:Признавам си - бях писал, но си промених мнението.
Ако беше избрал евтината алтернатива "Пежо" например, до сега да си сменил турбина вече. Поне аз не знам някой да не е сменил до 40К км. Или пък колянов вал?
- didak
- Мнения: 1230
- Регистриран на: 04 Юни 2007 09:49
- Местоположение: Варна
- Благодарил/а: 3 пъти
- Получена благодарност: 2 пъти
"Боя се, че темпото, с което растяхме, е било твърде бързо.... Объркаха се приоритетите и не бяхме в състояние да се спрем, да помислим и да направим подобренията, в степента, в която бяхме в състояние да го правим преди."
http://webcafe.bg/id_153379910
http://webcafe.bg/id_153379910
Yaris 1,0-1999->Yaris 1,3-2009->Yaris 1,33-2009
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
http://www.auto-press.net/a:Ford__Toyot ... J_D__Power_
Порше и Тойота/Лексус са единствените, които се винаги в първите места!/дори Порше мисля не е толкова постоянно/ Миналата година Буик и Ягуар бяха първи, Лексус след тях, тази година Ягуар е в дъното.
Резултатите на германския ТЮВ са уникално сходни.
Порше и Тойота/Лексус са единствените, които се винаги в първите места!/дори Порше мисля не е толкова постоянно/ Миналата година Буик и Ягуар бяха първи, Лексус след тях, тази година Ягуар е в дъното.
Резултатите на германския ТЮВ са уникално сходни.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
днес сменяйки си зимни с летни гуми забелязах че гайките на шарнири накрайници и биалети са не само ръждясали а....направо съм сигурен че до 3 години ще са изгнили-----------не съм виждал такава корозия дори и при 15-годишни коли.ярето е на едва 8 месеца.направо съжалявам че не си взех шевролет-авео дето беше с 8 000лв по-евтин.явно някои от частите които ползват са порнография.
Toyota YARIS 1.33-100кс.2009..... Renault megan-Coatch 1.6-90кс-98г
- zi_zi_top
- Мнения: 4234
- Регистриран на: 09 Май 2008 22:57
- Местоположение: София
- Автомобил: CorollaCcross MyT 2023
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 33 пъти
Сашо, тези 8000 лв. са за емблемата и самочувствието!
Иначе, не съжалявай! Когато отидох с Корсата на жена ми за смяна на ангренажен ремък в Дженеръс ауто и си убивах времето в разглеждане на Опели и Шевролети се заговорих с един от приемчиците и той ме посъветва да не си купувам Шеви, а Опел защото разликата в цената не съответсва на разликата в качеството!
Карай си Ярето и не съжалявай!
П.С. За тези пари можеше да си купиш някоя Корола като моята (Е! малко карана, ама все пак е по-голяма и е модела за който Тойота полага най-много старание!)
Иначе, не съжалявай! Когато отидох с Корсата на жена ми за смяна на ангренажен ремък в Дженеръс ауто и си убивах времето в разглеждане на Опели и Шевролети се заговорих с един от приемчиците и той ме посъветва да не си купувам Шеви, а Опел защото разликата в цената не съответсва на разликата в качеството!
Карай си Ярето и не съжалявай!
П.С. За тези пари можеше да си купиш някоя Корола като моята (Е! малко карана, ама все пак е по-голяма и е модела за който Тойота полага най-много старание!)
Известната мъдрост учи да се избягва даването храна на троловете и да се устоява на изкушението да им се отговаря.
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
Войнстващата простащина е последната защитна линия на всяко неаргументирано становище, но тя не го прави по-аргументирано!
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Виж, колега, важното за колата е да не тропа, да не хлопа, да няма необичайни луфтове. Тойота са се погрижили всичко да е наред. От 2006-та година до сега не се е чуло за случай на Ярис с изгнили шарнири, накрайници и биалети. Даже напротив, Ярис е най-здравата кола в класа си с единствена по-сериозна конкуренция от Мазда 2.sacho7803 написа:днес сменяйки си зимни с летни гуми забелязах че гайките на шарнири накрайници и биалети са не само ръждясали а....направо съм сигурен че до 3 години ще са изгнили-----------не съм виждал такава корозия дори и при 15-годишни коли.ярето е на едва 8 месеца.направо съжалявам че не си взех шевролет-авео дето беше с 8 000лв по-евтин.явно някои от частите които ползват са порнография.
На някои модели на различни марки действително се забелязва ръжда по носачи и т.н., но това е повърхностна корозия ,елементите не са от тенекия ,а от здрав метал, така че изгниване не може да се получи при нормална експлоатация.Ефектът е визуален, нямащ отношение към безпроблемната експлоатация. Даже още не съм чул и чел някой да е споделял за ремонти по ходова част на Ярис. Слави се с много здрава ходова част, както актуалният, така и предишният модел.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot], Google [Bot] и 5 госта