Auris HSD Full Hybrid
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Теслата доколкото си спомням бе около $130х....
Или EUR89,000...
Вярно, че не е на цената на приуса, но пък и идеята на този автомобил е съвсем друга - чисто електрическа /400км пробег с едно зареждане...
Или EUR89,000...
Вярно, че не е на цената на приуса, но пък и идеята на този автомобил е съвсем друга - чисто електрическа /400км пробег с едно зареждане...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
ето това ще е интересно
http://auto.dir.bg/2009/09/24/news5116509.html
Френската компания Peugeot показа пред широката публика на салона във Франкфурт първия си масов електромобил.
Моделът iOn се задвижва изцяло на електроенергия и ще бъде на пазара от края на 2010 г. Колата е разработена в сътрудничество с Mitsubishi и предлага пробег от 130 км с едно зареждане. 80% от капацитета на литиево-йонната батерия се достига само за 30 мин при използване на устройство за бързо зареждане.
„За разлика от някои наши конкуренти, ние не излизаме с твърдения, а действаме. Това, което виждате, е нашият сериен автомобил. Той е с мощност 64 к.с. и може да измине 130 км с едно зареждане, което трае само 30 мин, на 80% от пълния си капацитет при използване на скоростно зарядно устройство”, коментира Никола Вертран, търговски директор на Peugeot international.
остава само да видим на каква цена ще излезе . ако е нещо около 12 -13 000 еуро отивам да се нареждам на опашката .
http://auto.dir.bg/2009/09/24/news5116509.html
Френската компания Peugeot показа пред широката публика на салона във Франкфурт първия си масов електромобил.
Моделът iOn се задвижва изцяло на електроенергия и ще бъде на пазара от края на 2010 г. Колата е разработена в сътрудничество с Mitsubishi и предлага пробег от 130 км с едно зареждане. 80% от капацитета на литиево-йонната батерия се достига само за 30 мин при използване на устройство за бързо зареждане.
„За разлика от някои наши конкуренти, ние не излизаме с твърдения, а действаме. Това, което виждате, е нашият сериен автомобил. Той е с мощност 64 к.с. и може да измине 130 км с едно зареждане, което трае само 30 мин, на 80% от пълния си капацитет при използване на скоростно зарядно устройство”, коментира Никола Вертран, търговски директор на Peugeot international.
остава само да видим на каква цена ще излезе . ако е нещо около 12 -13 000 еуро отивам да се нареждам на опашката .
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Дневния ми преход когато съм на работа е обикновено около 160-200км...
Все пак ще заложа на Теслата, защото с пеЖо може да се наложи да ходя пеШа
Има и друг вариант - да взема две Пежа, с едното да ходя на работа, а с другото да се връщам biggrin.gif
Все пак ще заложа на Теслата, защото с пеЖо може да се наложи да ходя пеШа

Има и друг вариант - да взема две Пежа, с едното да ходя на работа, а с другото да се връщам biggrin.gif
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Що - аз имам впредвид само градско каране - значи ми трябва градска кола...SFINKS написа:е slow пежото е само и единствено градска кола , твоите преходи не се включват в това понятие biggrin.gif
Не е ежедневие такъв километраж, но се среща често (годишно навъртам между 30 и 50х.км предимно градско и то в работно време)..
За извънградското е ясно, че с тея 130км сме заникъде

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Ехааа,тия французите ако освен на приказки ги биваше и в разработки на автомобили,цена нямаше да имат,за да осъществяват реална конкуренция. Те действали,а не говорели..... ааа дали чакаме вече 6-7 години да изкарат дизелов хибрид след всичките им приказки и прототипи по изложенията?SFINKS написа:ето това ще е интересно
http://auto.dir.bg/2009/09/24/news5116509.html
Френската компания Peugeot показа пред широката публика на салона във Франкфурт първия си масов електромобил.
Моделът iOn се задвижва изцяло на електроенергия и ще бъде на пазара от края на 2010 г. Колата е разработена в сътрудничество с Mitsubishi и предлага пробег от 130 км с едно зареждане. 80% от капацитета на литиево-йонната батерия се достига само за 30 мин при използване на устройство за бързо зареждане.
„За разлика от някои наши конкуренти, ние не излизаме с твърдения, а действаме. Това, което виждате, е нашият сериен автомобил. Той е с мощност 64 к.с. и може да измине 130 км с едно зареждане, което трае само 30 мин, на 80% от пълния си капацитет при използване на скоростно зарядно устройство”, коментира Никола Вертран, търговски директор на Peugeot international.
остава само да видим на каква цена ще излезе . ако е нещо около 12 -13 000 еуро отивам да се нареждам на опашката .
А дали този сериен електромобил е тяхно действие или copy/paste от японците. Доста нагло го раздават французите,те нямат технология за електромобили и хибриди за 5 пари,обаче действали и не говорели. Доста нагли изказвания на французите, на това му се казва гьонсурати!...
Колата на французите не е разработена в сътрудничество с Митсубиши,а цялата кола е разработена единствено и изцяло от Митсубиши.
http://www.topcars.bg/news.php?id=1201
http://www.autohop.bg/extras-articles-7649.html
http://www.mitsubishi-motors.com/special/ev/
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
LEXUS явно не знаеш че именно Пежо са пионерите в ел автомобилите и не знаеш че до ден днешен пежо са производителя продал най много коли с zero-emissions , модела е 106 electric и се продава от 1995 до 2003 година.
Според теб защо Митсубиши не си го продават сами модела в Европа а ми го "дават" вместо това на PSA ?
Според теб защо Митсубиши не си го продават сами модела в Европа а ми го "дават" вместо това на PSA ?
ALIENO ARCANUM RP5 / 2018
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
S 500 , LORINSER / 1996
CLK 55 AMG , CABRIO / 1999
Q7 , 3.0 DIESEL / 2007
COROLLA 1.4 DIESEL / 2007
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Прекрасен пример. А защо не продължиха да го произвеждат,а сега купуват техническия дизайн на Митсубиши?SFINKS написа:LEXUS явно не знаеш че именно Пежо са пионерите в ел автомобилите и не знаеш че до ден днешен пежо са производителя продал най много коли с zero-emissions , модела е 106 electric и се продава от 1995 до 2003 година.
Митсубиши ще продават електромобила си iMIEV в Европа под собствената си марка. PSA ще си слагат само емблемите и те ще го продават.Както правят със сувовете Outlander.SFINKS написа:Според теб защо Митсубиши не си го продават сами модела в Европа а ми го "дават" вместо това на PSA ?
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
[/quote]LEXUS написа:Кое е излязло кофти ??? Сравняваш коли от различен клас!!! Приус е по-висок клас от Корола. Приус е с МНОГО по-богато базово оборудване--Корола има ли навигация,корола има ли безстепенна трансмисия,Корола има ли ел.климатик,ел.спирачки,Корола има ли 17 джанти,има ли безконтактна система за влизане и стратиране и т.н и т.н..... Какво има Корола,та я сравняваш с цената на супер-оборудвания Приус. Отделно,че са позиционирани в разл.класове. Най-просто-Междуосие на Приус 2700мм., на Корола-- 2600мм..)
Аз мисля че каза, че се съгласявам с публикувания разход на гориво и го приемам за верен. Но също така споменах една разлика в цена, за определено оборудване- SOL при Корола и Luna при Приус. Королата е с ръчна трансмисия, но не и трябва друга, за ралика от при Пиус, който без тази трансмисия няма да работи по начина по който работи и да 16" джанти. Но си има Стартиране на двигателя с микрочип и старт-бутон, Два броя микрочип (с ключ за аварийно отключване), Електрохроматично огледало за обратно виждане,
Автоматични чистачки на челното стъкло (със сензор за дъжд),
Автоматични фарове(със сензор за затъмняване),
Част от тези неща Приус-a ги има но за втората степен на оборудване, която е още по скъпа. (SOL - 57 990) Та тези части са
Вътрешно електрохроматично огледало за обратно виждане, Сензор за дъжд, Автоматични фарове (сензор за затъмняване), Безконтактна система за влизане в автомобила (активна за шофьора,
пътника отпред & багажника) и стартиране на двигателя
Към това второ оборудване се включват и Навигационна система с хард диск, Състема за паркиране със камера, ЛЕД светлини.
Но аз не го взимам него под внимание а първото. Което е със 7000лв по скъпо от последното на Корола(второто е с 15 000). Да може би вътрешното пространсво на Приус е малко по-голямо (все пак не го сравнявам с Ярис, а с Корола, не ми се стори много по голямо, като влизах на последния автосалон), но багажника е същия, за возията незнам, но едва ли е шокиращо различна. Та остава единствено разхода. Който разход ти писах колко стотици хиляди километра трябва да минеш(почти 300 0000) за да си избиеш 7000лв в моментаната икономическа ситуаци. Ето това е кофтито.
-
- Мнения: 587
- Регистриран на: 28 Апр 2009 07:55
- Местоположение: София и Пазарджик
Събота ходих до ТМ на Цариградско и мернах новия Аурис хибрид на излизане. Беше при автомобилите за тестово каране, само че нямаше лепенка за тестово каране. Много ми хареса синия мотив в емблемата, някак го прави по-по от нормалния модел като визия. Оставям на страна че е хибрид, просто ми хареса как една изключително малка промяна в дизайна ме накара да се загледам
.

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 9 госта