Страница 29 от 46
Публикувано на: 18 Яну 2009 14:50
от Bass_Man
Ами не мисля и точно заради хора , които мислят като теб съм пуснал ето тази тема :
http://toyotabg.eu/viewtopic.php?t=9127 .
За да се види точно колко са добри и за да ме разбереш какво искам да ти кажа. Аз също не се заяждам ама Ауди няма от къде да са толкова добри колкото казваш .
А иначе по продажби на луксозни автомобили и по най-голямо удоволетворение от автомобилите BMW груп няма кой да ги бие с премиум марките си BMW , Mini и Rolls-Royce . Може и да не ти се вярва , но Mini се води в клас лукс , реализира страшни продажби ( за толкова скъпа сапунерка ) и е страхотно здрав автомобил . А Rolls-Royce се чудят как да произвеждат повече автомобили на година защото имат поръчки за 2-3 години напред !
Ауди продават много А4-ки , а не А8-ци,RS6/8 или R8 !
А пък MB са пълни психопати и правят най-мощните коли за Европа .
И може би имат най-голямата гама автомобили , рейсове, камиони и всякакъв вид мобилизирани машини . Както ще видиш от другата тема комбито E-клас на MB надбягва най-спортната кола на Ауди .
Какви повече доказателства искаш ?
Публикувано на: 18 Яну 2009 17:00
от astred
При положение, че в момвнта не управлявам TOYOTA не мога да критикувам качеството им, но един факт силно ме разтърси. Във верижните катастрофи БЯЛА-ПЛЕВЕН имаше LAND CRUISER 120, който беше челно силно ударен и не му бяхя излезли въздушните възглавници.
Публикувано на: 18 Яну 2009 17:06
от Uncle Dido
Ако са карали без колани, естествено, че еърбега не работи.
Публикувано на: 18 Яну 2009 17:20
от Bass_Man
astred написа:........ БЯЛА-ПЛЕВЕН имаше LAND CRUISER 120, който беше челно силно ударен и не му бяхя излезли въздушните възглавници.
Така наречения SRS при някой модели . Ако не сложиш колан не отваря възглавницата защото може да те убие !
Иначе ся гледах TOP GEAR как отидоха с 3 Хай-Лукс-а и един Ленд Крузер 120 до северния полюс !
Публикувано на: 18 Яну 2009 17:22
от Рошко
astred написа:При положение, че в момвнта не управлявам TOYOTA не мога да критикувам качеството им, но един факт силно ме разтърси. Във верижните катастрофи БЯЛА-ПЛЕВЕН имаше LAND CRUISER 120, който беше челно силно ударен и не му бяхя излезли въздушните възглавници.
Kaкто e написал Fido Dido вече, ако не са поставени коланите, ВВ няма да ти се отворят не само на Тойота, но и на която и да е кола, тъй като скоростта с която "излитат" при отварянето си е от порядъка на 300 м/с... Сблъсъкът с въздушна възглавница може най-малкото да ти причи изгаряния по лицето, да ти счупи нос или челюст, а е силно вероятно и да "останеш ня място"...
Публикувано на: 18 Яну 2009 19:09
от klim4o
Bass_Man написа:astred написа:........ БЯЛА-ПЛЕВЕН имаше LAND CRUISER 120, който беше челно силно ударен и не му бяхя излезли въздушните възглавници.
Така наречения SRS при някой модели . Ако не сложиш колан не отваря възглавницата защото може да те убие !
Иначе ся гледах TOP GEAR как отидоха с 3 Хай-Лукс-а и един Ленд Крузер 120 до северния полюс !
да бе , бахти хаи лукс-овете

вече съм 100% убеден , че следващата кола която ще купим е Land Cruiser v8

тоуота джиповете са уникални машини
Публикувано на: 19 Яну 2009 08:41
от triforce
Сериозни ли сте за коланите?!?!?!?! Аз мислех, като ми изтече гаранцията, да си махам онова писукащото, дето ми бърка в мозъка, а вие сега ми казвате, че като го махна и карам без колан, духам супата?!?!?
Публикувано на: 19 Яну 2009 10:17
от Kiki
triforce написа:Сериозни ли сте за коланите?!?!?!?! Аз мислех, като ми изтече гаранцията, да си махам онова писукащото, дето ми бърка в мозъка, а вие сега ми казвате, че като го махна и карам без колан, духам супата?!?!?
На седалката има датчик, който се задества, кагато на нея седне човек. Ако този датчик се щунтира, при удар вуздушната възглавница не са задеиства, защото си мисли, че там не седи никой!

Именно този датчик кара да писука онзи гаден зумер. Съветвам те да не го закачаш. Нека си седи.И той помогна за това Тойота да завоюва пет звезди за сигурност.

Публикувано на: 19 Яну 2009 11:42
от slowtraveler
В шофьорската седалка няма датчик за седящ човек biggrin.gif
Има само в пасажерската...
Презумпцията е, че щом колата се движи, явно винаги има някой на шофьорската седалка biggrin.gif
Но разбира се има датчик за сложен колан ...
Иначе пискащото се изключва много лесно - просто си слагаш колана biggrin.gif
В моята кола всички (и на задните седалки) са винаги с колани

Публикувано на: 19 Яну 2009 12:37
от Vesko
Как да изключим зумера:
1. Сваля се таблото
2. Разглобява се
3. Изтръгва се зумера от платката
4. Затваря се таблото
5. Монтира се обратно в колата
И имате един много тих автомобил. Дори и зумера за включени фарове няма да го има.
ПП: Приемаме че зумера е в таблото. Ако зумера не е там се повтаря процедурата, но за ECU-то със зумера.
Публикувано на: 19 Яну 2009 13:35
от Рошко
Vesko написа:Как да изключим зумера:
Мисля, че всички ще се съгласят, че начинът за изключване на зумера на slotraveler е най-добрият и най-желателен:
slowtraveler написа:
Иначе пискащото се изключва много лесно - просто си слагаш колана biggrin.gif
В моята кола всички (и на задните седалки) са винаги с колани

Публикувано на: 19 Яну 2009 21:41
от Uncle Dido
Публикувано на: 20 Яну 2009 09:12
от ALTEZZA
slowtraveler написа:
Иначе пискащото се изключва много лесно - просто си слагаш колана biggrin.gif
В моята кола всички (и на задните седалки) са винаги с колани

eto edin trik det go biah nameril v neta i e za Toyota Avensis, no tuk sam go probval i na drugi modeli, na niakoi stava.
This gets rid of the noise but not the light!!
This is how you do it
Turn power on and set counter to "ODO"
Turn power off
Turn power on, within 5 seconds, press and hold the trip-reset button
After 10 seconds, fasten the seatbelt
Release the trip-reset button
.. the display should now change to "B-off", turn power off and release the seatbelt.
The alarm is now disabled. To enable it again, same sequence but push the trip button once again with the seatbelt fastened. The display shows B-on.
Публикувано на: 20 Яну 2009 15:34
от triforce
Това последното при мен стана! Интересното е, че фокуса става само по точно определения ред, иначе се мъчих при вече запалена кола и изминати километри да задържа копчето 10 секунди и да си играя с колана, но не става. Та давате контакт, изибрате ОДО и изключвате. Чакате към 5 секунди и пак давате контакт. Задържате 10-12 секунди копчето и тогава слагате колана. В момента на слагане на дисплея пише B-on & B-off, в зависимост дали колана е поставен или разкопчан. Ако го оставите разкопчан и изключите от контакт, няма да ви пищи повече. Ако след време желаете да го възстановите, повторете същата стъпка, но докато изключвате, оставете B-on, т.е. - бъдете със закопчан колан.
РАБОТИ!!! Благодаря много на господина, споделил информацията с нас!
Публикувано на: 20 Яну 2009 16:23
от Ael
Тва за колана дивера го беше писал някаде ,аз лично съм го тествал и работи ,прим мен не писка, е аз винаги съм с колан де....