Страница 28 от 30
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Публикувано на: 22 Сеп 2025 19:43
от nov
Hursa написа: ↑22 Сеп 2025 19:23
а това става за сметка на здравината.
на никой мой сув до момента не съм правил абс. нищо по окачването - ама нищо, а бая покарвам. На РАВЧИКА смених две задни биалети, беха оригиналните със щампите на Тойота, нямаха развиване на................305 к.км. Разбира се, че са изчислени спрямо натоварванията на по-големия СУВ, някой са по-дълги дори от тези на автомобил, което е нормално, но освен дължината, различна е и дебелината.
Hursa написа: ↑22 Сеп 2025 19:23
Опитват се да ги правят все по-евтини и леки,
Това важи и за автомобилите не само за СУВ.
Hursa написа: ↑22 Сеп 2025 19:23
Но, както виждаме - обикновено не е така.
Дори напротив - сравни биалета на сув с такава на автомобил, да не говорим за дебелина на полуоска, каре, накрайник или каквото хванеш. Дори на Волвото е още по-ДЗверска работа, там нещата са брутални в бувалния смисъл на думата, сравнявал съм дебелина на полуоска с такава от ЕС80 и на моето ес ю ви, те ония, че са масивни на лимузината са масивни, ама при ес ю ви то .......................
Като извод твърдиш, че предница на автомобил седанов ще е издържи, че дори и повече спрямо на тази на ес ю ви (под ес ю ви нямам предвид Шкода Камик, Те рок, си ейч ар и други подобни)? Или не те разбирам правилно?
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Публикувано на: 22 Сеп 2025 19:46
от gena_bs
Това с дебелината на детайлите не е критерий!
Важен е материалът, както неговата топла и студена обработка.
Някои ги правят "дебели", за да може ръждата по-дълго време да ги "изяжда". Рамите, например.
Да не цитирам производители, че ще ме налазите веднага. Повечето издънки от този род са японски.
Nissan и Mitsu са водещи в това отношение.
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Публикувано на: 22 Сеп 2025 19:52
от Hursa
А кои детайли се обработват по-добре.

Притиснати са и от "еко" изискванията. Но модата си е мода и за съжаление при автомобилите тези течения продължават с десетилетия. Това, за по-здравото окачване при сув - отдавна се превърна в мит. Само вижте - кои намаляват повече на "легналите полицаи".

[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Публикувано на: 22 Сеп 2025 20:09
от nov
Тоест казваш, че окачването на един СУВ, не е по яко от това на автомобил седан? и кои намаляват повече на легналите полицаи, защото аз имам съвсем други наблюдения?
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Публикувано на: 22 Сеп 2025 20:11
от nov
gena_bs написа: ↑22 Сеп 2025 19:46
Рамите, например.
Става въпрос за окачване при автомобил и при ес ю ви, рамата е нещо съвсем различно. А и малко ес ю ви та са вече на рама - не, че е лошо, просто "модата" е друга.
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Публикувано на: 22 Сеп 2025 20:15
от Hursa
Отдавна не е. Не и при сув моделите, не напразно ги наричат "паркетници". (По-яко е, но за да осигури съпоставима здравина с по-нисък автомобил трябва да е още по-здраво. Сравнете го с окачването на действително високо проходим автомобил, не е като при по-високите градски имитации.)
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Публикувано на: 22 Сеп 2025 20:22
от FearSoft
nov написа: ↑22 Сеп 2025 15:24
А с хвърчащите лайстни? А с нехарактерната загуба на антифриз? А с неадекватния климатроник?
Нямам нищо от изброените като недостатъци. Както казах, единствените ми забележки са към боята/лака. Може би след някоя година да не е така, но засега, 2 години и 20 хк всичко е нормално.
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Публикувано на: 22 Сеп 2025 20:25
от nov
спора тръгна от сравнение между здравина на окачване на ес ю ви било то и паркетник (паркетник, но не какъвто е камик, ти рок и си ейч ар, говорим за паркетик от класа на моя РАВЧИК, хикс це 60, умишлено не споменавам ку зибен и екс драй и думичката здравина) с такова на автомобил, сега ако изместваш темата накъмто Ленд круйзър, 4 рънър и другите подобни - няма място за сравнение, говорейки за здравина на окачването.
FearSoft написа: ↑22 Сеп 2025 20:22
Нямам нищо от изброените като недостатъци.
Ти нямаш........................, ама колегата има, ако съм на негово място отдавна да съм вдигнАл най-малкото доста звучен и запомнящ се скандал придружен с писма и снимков материал, ако продължават в тоя дух да не ми обръщат внимание, защото това наистина не е нормално за една Тойота.
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Публикувано на: 22 Сеп 2025 20:31
от Hursa
О той и ленд круйзъра вече ще става паркетник - вижте новия модел.

Паркетниците са си паркетници - пародия на високо проходим автомобил.
Но да не се отклоняваме от темата - колко е зле тойота, по сравнение с конкуренцията, особено по сравнение с все по-слабата "евросъюзна" конкуренция.

[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Публикувано на: 22 Сеп 2025 20:45
от nov
Hursa написа: ↑22 Сеп 2025 20:31
О той и ленд круйзъра вече ще става паркетник

, колега ми те не останаха тогава виско проходими автомобили освен Бобик, Козлик и Буханката.
Hursa написа: ↑22 Сеп 2025 20:31
Паркетниците са си паркетници - пародия на високо проходим автомобил.
Не вярвам, някой да твърди, че са високо проходими автомобили, но аз където ще ида с РАВЧИКА, седан на предно, задно или дори 4х4 едва ли, най-малкото заради ниския клиърънс. Никога нема да забравя как на един проход Аудито легнА по корем и 4-те колела въртят у въздуха и нема мръданЙе, добре, че минА един ЗИЛ роторен снегорин, който ме издърпа точно два метра за да мога да обърна и да се върна.
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Публикувано на: 22 Сеп 2025 20:47
от Hursa
Добре, че е дошъл зил - защото и рав едва ли ще може да мине.

(Въпроса не бе във височината, а в компрометираната здравина и не само на окачването - на болшинството сув модели поради височината.)
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Публикувано на: 22 Сеп 2025 20:55
от nov
Hursa написа: ↑22 Сеп 2025 20:47
защото и рав едва ли ще може да мине.
РАВ-а определено и дефинитивно щеше да мине оттам на 3-та.
Hursa написа: ↑22 Сеп 2025 20:47
Въпроса не бе във височината, а в компрометираната здравина на болшинството сув модели поради височината
Тъй де, това за здравината кой го казва?
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Публикувано на: 22 Сеп 2025 20:59
от Hursa
Ами статистиката го казва, сервизната. Кой даде дефиницията. Факт е - че не сте видели рав да минава тогава.

[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Публикувано на: 22 Сеп 2025 21:02
от nov
Никога в сериз не съм чувал , че окачването на един СУВ е по-кекаво или еднакво здраво с това на автомобил било то и паркетник!!!
[Дискусия] Toyota и нейните конкуренти - обективни сравнения на база личен опит
Публикувано на: 22 Сеп 2025 21:06
от Hursa
Ми то само с такива явно ходите, аз не съм ходил и затова не съм говорил с механиците по въпроса. С ниските автомобили - затова не влизаме в тази статистика на механиците.
