Страница 3 от 4
Публикувано на: 18 Фев 2012 16:35
от zi_zi_top
Като се наведеш да виждаш добре педалите ще видиш и кормилния вал. Между долното и горното каре има шлици за да може да се регулира позицията на волана. С времето те се износват и се появява луфт. На всички автомобили с регулиране на волана се случва това и започва това потропване. Вдигаш волана на най-горна позиция и намазваш шлиците с грес като се опитваш да я набуташ и в процепа. Няколко пъти сваляш и вдигаш волана и пак намазваш. Тази операция се прави 3-4 пъти.
Публикувано на: 18 Фев 2012 16:40
от KiLLeR
zi_zi_top написа:Като се наведеш да виждаш добре педалите ще видиш и кормилния вал. Между долното и горното каре има шлици за да може да се регулира позицията на волана. С времето те се износват и се появява луфт. На всички автомобили с регулиране на волана се случва това и започва това потропване. Вдигаш волана на най-горна позиция и намазваш шлиците с грес като се опитваш да я набуташ и в процепа. Няколко пъти сваляш и вдигаш волана и пак намазваш. Тази операция се прави 3-4 пъти.
Ясно! Не знаех, че това са шлици

и аз днес си мислих, че най-вероятно нещо такова е станало

ще видя утре дали ще намеря такава грес и ще действам
Благодаря!

Публикувано на: 18 Фев 2012 16:48
от zi_zi_top
В Мосю Бриколаж има бяла грес със силикон на Мотип, но е флакон под налягане за пръскане и трябва да вземеш предпазни мерки за да не "оклепаш" всичко в района. Нея може и да не я топлиш, защото е разредена със силикона, който по-късно се изпарява.
Публикувано на: 18 Фев 2012 16:53
от KiLLeR
zi_zi_top написа:В Мосю Бриколаж има бяла грес със силикон на Мотип, но е флакон под налягане за пръскане и трябва да вземеш предпазни мерки за да не "оклепаш" всичко в района. Нея може и да не я топлиш, защото е разредена със силикона, който по-късно се изпарява.

супер утре ще пиша има ли ефект

Публикувано на: 18 Фев 2012 17:09
от Scott
zi_zi_top написа:...На всички автомобили с регулиране на волана се случва това и започва това потропване...
Зизи, под 'всички автомобили' какво точно разбираш? 'Всички', 'всички японски' или 'всички Тойоти'? .... Щото на мен не ми се е случвало подобно износване.
Публикувано на: 18 Фев 2012 17:18
от zi_zi_top
Вероятно караш по-нови автомобили, макар че на Астрата ми се беше разтропало на около 30 000 км. Така се разчукват и Фолксвагени и Аудита, Пежо, Рено, Форд. Влез във форумите и ще прочетеш еднотипни оплаквания.

Публикувано на: 18 Фев 2012 19:10
от rumenmitev
При мен тропането е на гумите, волана е о`к не тропа дори при въртене на ляво и надяснор, някакви идеи? Описал съм какво съм сменил?
Публикувано на: 19 Фев 2012 10:22
от мехаННика
Има едни хоризонтални къси щанги които стоят точно пред носача,Link на английски,да не би това да са другите биАлетки на твоя майстор.Откъм хоризонталния болт е по вероятно да се е износила.Само не знам откъде ще намериш менте и за там.